Onko teillä kokemuksia kyseisen kaupan kengistä?Miten kestäviä sellaiset tekonahkaiset korkokengät esimerkiksi ovat?
Kenkä-Mekka
4
1708
Vastaukset
- kenkiä oon
sieltä ostanut. Ei oo koskaan ollut mitään valittamista, vois melkeen sanoa, että kaikkein pisimpään on kestänyt just Mekan kengät. Päin vastoin kuin Clickin. Onneks en ole sielt koskaan itse mitään ostanut, mutta siskolla ja kaverilla hajosivat sieltä ostetut kengät muutaman käyttökerran jälkeen. Ja kun vielä huomioi, että hintakin on aika korkea.
- nayuta
Kenkä- Mekan kengät ovat keinonahkaa ja aika heikkolaatuisia. Kyllähän ne kestää parisen vuotta jos niitä käyttää max. kerran kuussa mutta arkikäyttöön niistä ei ole. Korot alkavat heilua, ompeleet purkautua, vetoketjujut hajoilla,.. En ihan vähällä ostaisi kenkä- mekasta kenkiä. Ehkä jotku max. 20e maksavat, joita tiedän käyttäväni harvoin.
- Never
Olen parikin kertaa käynyt Mekassa katselemassa. Todella heikkolaatuista tavaraa. 5 euron arvoisia kiinalaisia kertakäyttökenkiä myydään ylihintaan "alennuksella"
- huh4
En suosittele kenkä-mekan verkkokauppaa. Lähettivät väärän lähetystunnuksen, jonka mukaan kengät olisi pitänyt noutaa Tampereelta, asun pk-seudulla.. sitten tuli viesti, että tulee paketti, mutta todellisuudessa paketteja oli kaksi ja toista ei löytynyt postin järjestelmistä lainkaan. Loppujen lopuksi sain oikeat lähetystunnukset, olin jo laittanut todella monta sähköpostiviestiä. Oli kyllä tosi hankalaa näiden kenkätilausten kanssa. Eivät hyvittäneet mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897