RÄPPI ON NIIN VITUN PERSEESTÄ!!!!!!!!!!

Otsikosta näkee mitä mieltä olen räpistä! Vetäkää käteen, räppi kuolee muutaman vuoden päästä, ku hevarit/muut tappavat kaikki vitun räppärit!!!
311492
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

hevari narukädet saa hengiltä ees itikkaa :D

Äänestä
  • emmä sulta ku sulla ei seiso!

Äänestä

• Taitaa rapparit haista paskalle kun niin kovin joutuu huitomaan (kärpäsiä)?

Äänestä

Todellakin...

Äänestä

Eikä, taas joku eilen Lordista kuullu teinihevari. :D

Äänestä
  • Mistäs päättelet, et se ois jokin Lordi fanipoika? Lordi ei (btw..) kuuluu hevin parhaimmistoon, jos minulta kysytään.

Äänestä

• tarkoittaako toi B nimessäs Bi-boy???? Lordi on typerä pippelipoppirokkibändi, ELÄKÖÖN CANNIBAL SORPSE, PANTERA JA MESHIGGAH!!

Äänestä

• ruottalainen hevi kirjoitti:

tarkoittaako toi B nimessäs Bi-boy???? Lordi on typerä pippelipoppirokkibändi, ELÄKÖÖN CANNIBAL SORPSE, PANTERA JA MESHIGGAH!!

B-boy = Breakdancer, mutta väärinkäsitykset on tän suhteen aika yleisiä. :D

Äänestä

• ruottalainen hevi kirjoitti:

tarkoittaako toi B nimessäs Bi-boy???? Lordi on typerä pippelipoppirokkibändi, ELÄKÖÖN CANNIBAL SORPSE, PANTERA JA MESHIGGAH!!

se kirjoittetaan cannibal corpse vitun kehari, ja dimebag panterasta o kuollu...ET VOISIT PAINUA TAKAS SINNE MIST TULITKIN JA TULLA SIT TAKAS KU TIEDÄT JOTAI..Huuuuooooorrraaaaaa :D

Äänestä

• vitunnatsimän2007 kirjoitti:

se kirjoittetaan cannibal corpse vitun kehari, ja dimebag panterasta o kuollu...ET VOISIT PAINUA TAKAS SINNE MIST TULITKIN JA TULLA SIT TAKAS KU TIEDÄT JOTAI..Huuuuooooorrraaaaaa :D

voi anteeks ku vahingossa tuli ässällä, olen hyvin pahoillani, pantera elää aina!

Äänestä

totta vitussa metalli on parasta. munki mielestä räppi on paskaa mutta mitä vittua sitten. kuunnelkoon paskaa kuka tahtoo. jos jonku mielestä metalli on paskaa niin olkoon ihan sama, ei vois vähempää kiinnostaa!

Äänestä
  • Hevi on ihan vitun paskaa.

Äänestä

• Bobobob kirjoitti:

Hevi on ihan vitun paskaa.

sulla on aina perse pystyssä, oon kuullu juttuja susta

Äänestä

• homo kirjoitti:

sulla on aina perse pystyssä, oon kuullu juttuja susta

Miks kaikki ei sais kuunnella sellast musaa mist tykkää vitun daijut? mul on ainaki yks ja sama mitä jengi kuuntelee, joka tapaukses hevi on paskaa. mut ei sil oo mitää välii, ne kuuntelee hevii ketkä tykkää, ne räppii ketkä tykkää. ymmärrän kyl ku jotkut 10-v., juuri netin saaneet innoissaan tulee tänne tälläsii viestei laittaa, mut jos siel on vanhempi äijä puikois, nii kasva aikuiseks ja anna toisten kuunnella sillast musaa ku itte tahtoooooooo!
    Vitun spedee!!!!!!!!

Äänestä

• Gangsta 100% kirjoitti:

Miks kaikki ei sais kuunnella sellast musaa mist tykkää vitun daijut? mul on ainaki yks ja sama mitä jengi kuuntelee, joka tapaukses hevi on paskaa. mut ei sil oo mitää välii, ne kuuntelee hevii ketkä tykkää, ne räppii ketkä tykkää. ymmärrän kyl ku jotkut 10-v., juuri netin saaneet innoissaan tulee tänne tälläsii viestei laittaa, mut jos siel on vanhempi äijä puikois, nii kasva aikuiseks ja anna toisten kuunnella sillast musaa ku itte tahtoooooooo!
    Vitun spedee!!!!!!!!

Vedä vitun gangsta käteen ja työnnä pääs suoleen! Räppi kuolee muutaman vuoden päästä! Rokki elää aina! Kaikki Mäkin kulmalle räppäreitä hakkaamaan!!!

Äänestä

• tosi_äijä kirjoitti:

Vedä vitun gangsta käteen ja työnnä pääs suoleen! Räppi kuolee muutaman vuoden päästä! Rokki elää aina! Kaikki Mäkin kulmalle räppäreitä hakkaamaan!!!

"Vedä vitun gangsta käteen ja työnnä pääs suoleen!"
    toihan rimmaa taidat olla itse räppäri..

mut tota ihmiset elkää ruokkiko näitä trollihomoja

Äänestä

• tosi_äijä on kakara kirjoitti:

"Vedä vitun gangsta käteen ja työnnä pääs suoleen!"
    toihan rimmaa taidat olla itse räppäri..

mut tota ihmiset elkää ruokkiko näitä trollihomoja

hakkasin uv-aattona yhtä ääliötä, haluutko säkin?

Äänestä

• tosi_äijä kirjoitti:

jaa no riippuu mitä säkissä on..

Äänestä

• tosi_äijä kirjoitti:

emmä sittenkään hakkaa sua, sain edellisestä syytteen....sori kamalasti!

Äänestä

Nimenomaan sitä se paska on! Rokki ja hevi JYRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Äänestä

melusaastetta öliseviä möly apinoita.

Äänestä

räppi on vitun paskaa

Äänestä

melusaastetta öliseviä mölyapinoita.

Äänestä

Räppi tosiaan on ihan vitun hanurista.

Äänestä

Oon ihan samaa mieltä,ei ainakaan musiikkia,

Äänestä

hyvääkin räppiä on kuten esim aivovuoto ja draamahelmi.

Äänestä

Hyvää räppiä ei ole eikä tule. Täysin skeidaa jota ei pysty kuuntelemaan.

Äänestä

Kerrankin asian 🐷tuntemusta räpistä 💩. Arvostan 🎅

Äänestä

Räppärit vois hypätä suohon ja pysyä siellä hamaan tulevaisuuteen.

Äänestä

Karmeaa shittiä !!! 💩💩💩

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

räppi suoleen kirjoitti:

Otsikosta näkee mitä mieltä olen räpistä! Vetäkää käteen, räppi kuolee muutaman vuoden päästä, ku hevarit/muut tappavat kaikki vitun räppärit!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu