Otsikosta näkee mitä mieltä olen räpistä! Vetäkää käteen, räppi kuolee muutaman vuoden päästä, ku hevarit/muut tappavat kaikki vitun räppärit!!!
RÄPPI ON NIIN VITUN PERSEESTÄ!!!!!!!!!!
31
1397
Vastaukset
- haistahevimieslöysääkullia
hevari narukädet saa hengiltä ees itikkaa :D
- räpin tappaja
emmä sulta ku sulla ei seiso!
- Retku
Taitaa rapparit haista paskalle kun niin kovin joutuu huitomaan (kärpäsiä)?
- Näin on...
Todellakin...
- B-boy
Eikä, taas joku eilen Lordista kuullu teinihevari. :D
- saatanan mätä ruumis
Mistäs päättelet, et se ois jokin Lordi fanipoika? Lordi ei (btw..) kuuluu hevin parhaimmistoon, jos minulta kysytään.
- ruottalainen hevi
tarkoittaako toi B nimessäs Bi-boy???? Lordi on typerä pippelipoppirokkibändi, ELÄKÖÖN CANNIBAL SORPSE, PANTERA JA MESHIGGAH!!
- B-boy
ruottalainen hevi kirjoitti:
tarkoittaako toi B nimessäs Bi-boy???? Lordi on typerä pippelipoppirokkibändi, ELÄKÖÖN CANNIBAL SORPSE, PANTERA JA MESHIGGAH!!
B-boy = Breakdancer, mutta väärinkäsitykset on tän suhteen aika yleisiä. :D
- vitunnatsimän2007
ruottalainen hevi kirjoitti:
se kirjoittetaan cannibal corpse vitun kehari, ja dimebag panterasta o kuollu...ET VOISIT PAINUA TAKAS SINNE MIST TULITKIN JA TULLA SIT TAKAS KU TIEDÄT JOTAI..Huuuuooooorrraaaaaa :D
- ruottalainen hevi
vitunnatsimän2007 kirjoitti:
se kirjoittetaan cannibal corpse vitun kehari, ja dimebag panterasta o kuollu...ET VOISIT PAINUA TAKAS SINNE MIST TULITKIN JA TULLA SIT TAKAS KU TIEDÄT JOTAI..Huuuuooooorrraaaaaa :D
voi anteeks ku vahingossa tuli ässällä, olen hyvin pahoillani, pantera elää aina!
- kaljara88
totta vitussa metalli on parasta. munki mielestä räppi on paskaa mutta mitä vittua sitten. kuunnelkoon paskaa kuka tahtoo. jos jonku mielestä metalli on paskaa niin olkoon ihan sama, ei vois vähempää kiinnostaa!
- Bobobob
Hevi on ihan vitun paskaa.
- homo
Bobobob kirjoitti:
Hevi on ihan vitun paskaa.
sulla on aina perse pystyssä, oon kuullu juttuja susta
- Gangsta 100%
homo kirjoitti:
sulla on aina perse pystyssä, oon kuullu juttuja susta
Miks kaikki ei sais kuunnella sellast musaa mist tykkää vitun daijut? mul on ainaki yks ja sama mitä jengi kuuntelee, joka tapaukses hevi on paskaa. mut ei sil oo mitää välii, ne kuuntelee hevii ketkä tykkää, ne räppii ketkä tykkää. ymmärrän kyl ku jotkut 10-v., juuri netin saaneet innoissaan tulee tänne tälläsii viestei laittaa, mut jos siel on vanhempi äijä puikois, nii kasva aikuiseks ja anna toisten kuunnella sillast musaa ku itte tahtoooooooo!
Vitun spedee!!!!!!!! - tosi_äijä
Gangsta 100% kirjoitti:
Miks kaikki ei sais kuunnella sellast musaa mist tykkää vitun daijut? mul on ainaki yks ja sama mitä jengi kuuntelee, joka tapaukses hevi on paskaa. mut ei sil oo mitää välii, ne kuuntelee hevii ketkä tykkää, ne räppii ketkä tykkää. ymmärrän kyl ku jotkut 10-v., juuri netin saaneet innoissaan tulee tänne tälläsii viestei laittaa, mut jos siel on vanhempi äijä puikois, nii kasva aikuiseks ja anna toisten kuunnella sillast musaa ku itte tahtoooooooo!
Vitun spedee!!!!!!!!Vedä vitun gangsta käteen ja työnnä pääs suoleen! Räppi kuolee muutaman vuoden päästä! Rokki elää aina! Kaikki Mäkin kulmalle räppäreitä hakkaamaan!!!
- tosi_äijä on kakara
tosi_äijä kirjoitti:
Vedä vitun gangsta käteen ja työnnä pääs suoleen! Räppi kuolee muutaman vuoden päästä! Rokki elää aina! Kaikki Mäkin kulmalle räppäreitä hakkaamaan!!!
"Vedä vitun gangsta käteen ja työnnä pääs suoleen!"
toihan rimmaa taidat olla itse räppäri..
mut tota ihmiset elkää ruokkiko näitä trollihomoja - tosi_äijä
tosi_äijä on kakara kirjoitti:
"Vedä vitun gangsta käteen ja työnnä pääs suoleen!"
toihan rimmaa taidat olla itse räppäri..
mut tota ihmiset elkää ruokkiko näitä trollihomojahakkasin uv-aattona yhtä ääliötä, haluutko säkin?
- vai sillalailla
tosi_äijä kirjoitti:
hakkasin uv-aattona yhtä ääliötä, haluutko säkin?
jaa no riippuu mitä säkissä on..
- tosi_äijä
tosi_äijä kirjoitti:
hakkasin uv-aattona yhtä ääliötä, haluutko säkin?
emmä sittenkään hakkaa sua, sain edellisestä syytteen....sori kamalasti!
- BERAAAAAAA
Nimenomaan sitä se paska on! Rokki ja hevi JYRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
- kaapeli12
melusaastetta öliseviä möly apinoita.
- Anonyymi
räppi on vitun paskaa
- Anonyymi
melusaastetta öliseviä mölyapinoita.
- Anonyymi
Räppi tosiaan on ihan vitun hanurista.
- Anonyymi
Oon ihan samaa mieltä,ei ainakaan musiikkia,
- Anonyymi
hyvääkin räppiä on kuten esim aivovuoto ja draamahelmi.
- Anonyymi
Hyvää räppiä ei ole eikä tule. Täysin skeidaa jota ei pysty kuuntelemaan.
- Anonyymi
Kerrankin asian 🐷tuntemusta räpistä 💩. Arvostan 🎅
- Anonyymi
Räppärit vois hypätä suohon ja pysyä siellä hamaan tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Näin on. Tämän kuultuaan on helppo olla samaa mieltä https://www.youtube.com/watch?v=5V5an_Gm5Ew
- Anonyymi
Karmeaa shittiä !!! 💩💩💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019