MIten saa selkäläskit pois? ns. tangokahvat siis. onko mitään hyviä esim jumppaliikkeitä? Haluan kiinteän seksyn selän prkl.....
SELKÄLÄSKIT
8
5661
Vastaukset
- Secco
Jos saat molempiin rintoihin, selästä tehdään rekonstruktio.
Voi että on pienet murheet ihmisillä. - Mr Röntgen
Lihavuus-palstan sheriffi kirjoittaa nimimerkillä "Pontso" omia kommenttejaan omalle palstalleen.
Ettäs tiedätte, te jotka käytte myös siellä palstalla.
Kaikki muut Pontson kirjoitukset poistetaan paitsi alkuperäiset. Kukaan muu ei tiedä mikä on alkuperäinen juttu, paitsi meritursas, joka ne kirjoittaa.- murheet sullakin
ketä kiinnostaa? oikeesti??!
- ...
Nämä selkämakkarat ei lähde noin yksikseen sulamaan. Se on niin että ruokavaliolla sulaa koko vartalosta rasva sekä liikunnalla,mut liikunnalla voi vähän muokata sitä ns. ongelmakohtaa. Selkä ja vatsalihasliikkeillä sekä joillain vartalonkiertoliikkeillä saa jo jotain aikaseksi. Näitä ohjeita varmaan löytyy netistä läjäpäin,esim. www.tuuli.net sivuilta jotain.
- BackFat
Kiitosta tästä yhdestä asiallisesta viestistä ja hyvää uutta vuotta :)
- jossain sivull
ota puolentoista litran vesipullot kumpaankin käteen ja tee pieniä taivutuksia puolelta toiselle. kyljet käyvät alkuun kipeäksi mutta pitäisi tehota.
itse aion alkaa tuota samaa kokeilemaan. =)
luulisi sauvakävelyn olevan tehokasta? - neuvoja123
juu tuo edellisen kirjoittajan liike on hyvä. kuntosalilla jos käyt niin samaa kiertoliikettä voit tehdä jumppapallon kanssa. ja kotonakin vaikka käsipainolla, ihan millä vaan melkein.
toinen suosittelemani liike selkäläskeille on seuraavanlainen:
mene lattialle makaamaan KYLJELTEEN ja nosta koko vartalosi alimmaisen käden varaan. pidä jalat suorina, toinen jalka toisen päällä. pidä vatsa tiukkana ja hyvä ryhti. pidä itseäsi asennossa noin 10 sekuntia ja vaihda toiselle kyljelle. toista pari kertaa. jos liike tuntuu liian raskaalta, laske päällimmäinen käsi lattialle. liikkeen pitäa tuntua siten että ilmassa oleva kylki oikein tärisee. muista pitää taukoja liikkeiden välissä ja venyttele lopuksi.
lisäksi kannattaa muuttaa ruokavaliota jättämällä pois kovia rasvoja, vaalea leipä sekä sokerit (herkut) tai vähentää niitä mikäli ruokavaliosi näitä sisältää. muista syödä runsaasti proteiineja! - kristina20
kiitos paljon ohjeista neuvojalle 123
itse kärsin samoista läskeistä ja meinaan kokeilla neuvojan neuvoja! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669