SELKÄLÄSKIT

BackFat

MIten saa selkäläskit pois? ns. tangokahvat siis. onko mitään hyviä esim jumppaliikkeitä? Haluan kiinteän seksyn selän prkl.....

8

5661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Secco

Jos saat molempiin rintoihin, selästä tehdään rekonstruktio.

Voi että on pienet murheet ihmisillä.

• Mr Röntgen

Lihavuus-palstan sheriffi kirjoittaa nimimerkillä "Pontso" omia kommenttejaan omalle palstalleen.

Ettäs tiedätte, te jotka käytte myös siellä palstalla.

Kaikki muut Pontson kirjoitukset poistetaan paitsi alkuperäiset. Kukaan muu ei tiedä mikä on alkuperäinen juttu, paitsi meritursas, joka ne kirjoittaa.

• murheet sullakin

ketä kiinnostaa? oikeesti??!

• ...

Nämä selkämakkarat ei lähde noin yksikseen sulamaan. Se on niin että ruokavaliolla sulaa koko vartalosta rasva sekä liikunnalla,mut liikunnalla voi vähän muokata sitä ns. ongelmakohtaa. Selkä ja vatsalihasliikkeillä sekä joillain vartalonkiertoliikkeillä saa jo jotain aikaseksi. Näitä ohjeita varmaan löytyy netistä läjäpäin,esim. www.tuuli.net sivuilta jotain.

• BackFat

Kiitosta tästä yhdestä asiallisesta viestistä ja hyvää uutta vuotta :)

• jossain sivull

ota puolentoista litran vesipullot kumpaankin käteen ja tee pieniä taivutuksia puolelta toiselle. kyljet käyvät alkuun kipeäksi mutta pitäisi tehota.
      itse aion alkaa tuota samaa kokeilemaan. =)
      luulisi sauvakävelyn olevan tehokasta?

• neuvoja123

juu tuo edellisen kirjoittajan liike on hyvä. kuntosalilla jos käyt niin samaa kiertoliikettä voit tehdä jumppapallon kanssa. ja kotonakin vaikka käsipainolla, ihan millä vaan melkein.
      toinen suosittelemani liike selkäläskeille on seuraavanlainen:
      mene lattialle makaamaan KYLJELTEEN ja nosta koko vartalosi alimmaisen käden varaan. pidä jalat suorina, toinen jalka toisen päällä. pidä vatsa tiukkana ja hyvä ryhti. pidä itseäsi asennossa noin 10 sekuntia ja vaihda toiselle kyljelle. toista pari kertaa. jos liike tuntuu liian raskaalta, laske päällimmäinen käsi lattialle. liikkeen pitäa tuntua siten että ilmassa oleva kylki oikein tärisee. muista pitää taukoja liikkeiden välissä ja venyttele lopuksi.
      lisäksi kannattaa muuttaa ruokavaliota jättämällä pois kovia rasvoja, vaalea leipä sekä sokerit (herkut) tai vähentää niitä mikäli ruokavaliosi näitä sisältää. muista syödä runsaasti proteiineja!

• kristina20

kiitos paljon ohjeista neuvojalle 123
      itse kärsin samoista läskeistä ja meinaan kokeilla neuvojan neuvoja! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe