Mun nenä on täynnä mustia pisteitä. Eli varmaan talia ihohuokosissa? Miten pääsen näistä eroon? Pesen kyllä kasvoni joka päivä, mutta ei näytä vaikuttavan. Puristamallakaan eivät kokonaan poistu, vain "pala" tulee ulos ja nenä jää edelleen mustaksi..
musta nenä
9
3816
Vastaukset
- varmaankin
mustapäitä. Ovat hyvin yleisiä kaikkien keskuudessa. Hyvä keino on mennä kosmetologille. Oletko varmasti tarkistanut, että käyttämäsi aineet ovat ihotyypillesi sopivia? Oikeat aineet edesauttavat asiaa!
- PekkaTeronen
Itseasiassa en liiemmin käytä mitään ihonhoito tuotteita. Kasvoni pesen jollain perus saippualla ja välillä desinfiointi liuoksella puhdistan ihoani. Eli mitä aineita kannattaisi sitten käyttää..?
- 0ranki
PekkaTeronen kirjoitti:
Itseasiassa en liiemmin käytä mitään ihonhoito tuotteita. Kasvoni pesen jollain perus saippualla ja välillä desinfiointi liuoksella puhdistan ihoani. Eli mitä aineita kannattaisi sitten käyttää..?
Hei. Itsellä oli sama ongelma. Kävin kosmetologilla puhdistamassa ne pois, ja poissa pysyvätkin aika hyvin kun muistaa kuoria pari kertaa viikossa. Itsellä auttoi myös pesuaine jossa oli pieni määrä salisyylihappoa. Itse käytän tätä , eli menscience daily face wash http://www.lash.se/shop.php?Products=U0VMRUNUICogRlJPTSBQcm9kdWN0cyBXSEVSRSBwcm9kdWN0SUQgPSAnTUMyMjEwMSc7
toivottavasti on apua - Jusa.
0ranki kirjoitti:
Hei. Itsellä oli sama ongelma. Kävin kosmetologilla puhdistamassa ne pois, ja poissa pysyvätkin aika hyvin kun muistaa kuoria pari kertaa viikossa. Itsellä auttoi myös pesuaine jossa oli pieni määrä salisyylihappoa. Itse käytän tätä , eli menscience daily face wash http://www.lash.se/shop.php?Products=U0VMRUNUICogRlJPTSBQcm9kdWN0cyBXSEVSRSBwcm9kdWN0SUQgPSAnTUMyMjEwMSc7
toivottavasti on apuaKosmetologilla käynti ei varmaan olisi pahitteeksi mutta kannattaisi varmaan kokeilla myös kuorintaa. Sillä saa puhdistettua syvemmältä ja ihosta tulee tasaisempi ja pehmeämpi.
- .,.
Ei perus-saippuaa saa tunkea kasvoihin!!! Se kuivattaa ihoa voimakkaasti,kosa kasvojen iho on paljon herkempää. Hommaa jotain kasvovettä ja vanulappuja. Puhdistuksen jälkeen mustapää-rauta käteen(on todella toimiva laite),mustäpää nousee kokonaisuudessaan ja hoidon jälkeen jotain kasvovoidetta,joka sopii sinun iholle.(yksilöllistä) Näillä pääsee alkuun
- jmhfgm
mulla on sama ongelma... mikä on mustapää rauta???
- on on
jmhfgm kirjoitti:
mulla on sama ongelma... mikä on mustapää rauta???
noin kymmenesenttiä pitkä metallinen tikku jossa on kummassakin päässä metalliset silmukat. Toinen on vähän isopi kuin toinen. Vaatii vähän harjoittelua ja saattaa ekat kerrat sattua hieman,mutta kun tekniikka kehittyy niin ei se enään sitt. Minun mustapäihin sun muihin on toiminu loistavasti. :D
- glyseriinipohjainen
joita luomukaupoista saapi. Hellempää iholle kuin kasvovesi. Kasvovedet on kuin viinaa laittaisi, ainakin miehille suunnatut "tehokkaat". Luonnonsaippuan jälkeen ei voiteita tarvitse ja iho puhdistuu kuivumatta.
- mustia penteleitä...
Itsellä on myös näitä kuvaamiasi mustia pisteitä nenän juuressa. Kokeilin aikaisemmin hieroa kasvoihin ns. kuorivaa pesuainetta jota hieroin nenän juureen. Tulos oli kohtalainen. Näpyt poistuivat noin vuorokaudeksi ja lisäksi kasvot olivat jonkin aikaa pesun jälkeen saman väriset kuin keitetyt ravut. Kannattaa kokeilla jotain kuorintavoidetta tai puhdistavaa kasvovoidetta. Pitäisi vähän poistaa kuona-aineita ja kiihdyttää verenkiertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279