musta nenä

PekkaTeronen

Mun nenä on täynnä mustia pisteitä. Eli varmaan talia ihohuokosissa? Miten pääsen näistä eroon? Pesen kyllä kasvoni joka päivä, mutta ei näytä vaikuttavan. Puristamallakaan eivät kokonaan poistu, vain "pala" tulee ulos ja nenä jää edelleen mustaksi..

9

3777

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaankin

      mustapäitä. Ovat hyvin yleisiä kaikkien keskuudessa. Hyvä keino on mennä kosmetologille. Oletko varmasti tarkistanut, että käyttämäsi aineet ovat ihotyypillesi sopivia? Oikeat aineet edesauttavat asiaa!

      • PekkaTeronen

        Itseasiassa en liiemmin käytä mitään ihonhoito tuotteita. Kasvoni pesen jollain perus saippualla ja välillä desinfiointi liuoksella puhdistan ihoani. Eli mitä aineita kannattaisi sitten käyttää..?


      • 0ranki
        PekkaTeronen kirjoitti:

        Itseasiassa en liiemmin käytä mitään ihonhoito tuotteita. Kasvoni pesen jollain perus saippualla ja välillä desinfiointi liuoksella puhdistan ihoani. Eli mitä aineita kannattaisi sitten käyttää..?

        Hei. Itsellä oli sama ongelma. Kävin kosmetologilla puhdistamassa ne pois, ja poissa pysyvätkin aika hyvin kun muistaa kuoria pari kertaa viikossa. Itsellä auttoi myös pesuaine jossa oli pieni määrä salisyylihappoa. Itse käytän tätä , eli menscience daily face wash http://www.lash.se/shop.php?Products=U0VMRUNUICogRlJPTSBQcm9kdWN0cyBXSEVSRSBwcm9kdWN0SUQgPSAnTUMyMjEwMSc7

        toivottavasti on apua


      • Jusa.
        0ranki kirjoitti:

        Hei. Itsellä oli sama ongelma. Kävin kosmetologilla puhdistamassa ne pois, ja poissa pysyvätkin aika hyvin kun muistaa kuoria pari kertaa viikossa. Itsellä auttoi myös pesuaine jossa oli pieni määrä salisyylihappoa. Itse käytän tätä , eli menscience daily face wash http://www.lash.se/shop.php?Products=U0VMRUNUICogRlJPTSBQcm9kdWN0cyBXSEVSRSBwcm9kdWN0SUQgPSAnTUMyMjEwMSc7

        toivottavasti on apua

        Kosmetologilla käynti ei varmaan olisi pahitteeksi mutta kannattaisi varmaan kokeilla myös kuorintaa. Sillä saa puhdistettua syvemmältä ja ihosta tulee tasaisempi ja pehmeämpi.


    • .,.

      Ei perus-saippuaa saa tunkea kasvoihin!!! Se kuivattaa ihoa voimakkaasti,kosa kasvojen iho on paljon herkempää. Hommaa jotain kasvovettä ja vanulappuja. Puhdistuksen jälkeen mustapää-rauta käteen(on todella toimiva laite),mustäpää nousee kokonaisuudessaan ja hoidon jälkeen jotain kasvovoidetta,joka sopii sinun iholle.(yksilöllistä) Näillä pääsee alkuun

      • jmhfgm

        mulla on sama ongelma... mikä on mustapää rauta???


      • on on
        jmhfgm kirjoitti:

        mulla on sama ongelma... mikä on mustapää rauta???

        noin kymmenesenttiä pitkä metallinen tikku jossa on kummassakin päässä metalliset silmukat. Toinen on vähän isopi kuin toinen. Vaatii vähän harjoittelua ja saattaa ekat kerrat sattua hieman,mutta kun tekniikka kehittyy niin ei se enään sitt. Minun mustapäihin sun muihin on toiminu loistavasti. :D


      • glyseriinipohjainen

        joita luomukaupoista saapi. Hellempää iholle kuin kasvovesi. Kasvovedet on kuin viinaa laittaisi, ainakin miehille suunnatut "tehokkaat". Luonnonsaippuan jälkeen ei voiteita tarvitse ja iho puhdistuu kuivumatta.


    • mustia penteleitä...

      Itsellä on myös näitä kuvaamiasi mustia pisteitä nenän juuressa. Kokeilin aikaisemmin hieroa kasvoihin ns. kuorivaa pesuainetta jota hieroin nenän juureen. Tulos oli kohtalainen. Näpyt poistuivat noin vuorokaudeksi ja lisäksi kasvot olivat jonkin aikaa pesun jälkeen saman väriset kuin keitetyt ravut. Kannattaa kokeilla jotain kuorintavoidetta tai puhdistavaa kasvovoidetta. Pitäisi vähän poistaa kuona-aineita ja kiihdyttää verenkiertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe