Hanna Räisänen -pro gradu

verty

7

2413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää...

ettei sinkkumiehessä ole välttämättä vikaa mutta sinkkunaisessa kylläkin on...

• sinkkunaiset

ja epätäydelliset sinkkumiehet.Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.

• mainita...
        sinkkunaiset kirjoitti:

ja epätäydelliset sinkkumiehet.Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.

mutta eräässäkin naisen profiilissa mainittiin ettei kelpaa tuppukylässä asuva vaikka naama itsellä oli kuin petolinnun persen :)

• olisi järkevämpää ollut jät...
        mainita... kirjoitti:

mutta eräässäkin naisen profiilissa mainittiin ettei kelpaa tuppukylässä asuva vaikka naama itsellä oli kuin petolinnun persen :)

Äskeisen komentin kirjoitajalla on varmaan aivot mädääntyneet tai ne on samanlaiset kuin kastemadolla.

• On taas kerran

tutkimus, jonka voi lähes jokainen tehdä ihan milloin vain. Yksinkertaisilla hauilla näkee jo suhteen mikä milläkin alueella on. Tämä nyt on jo tiedetty useamman vuoden, että netissä on naisten markkinat ja he määräävät tahdin.

Niin no on nyt sitten virallisesti tutkittu, joten ei tarvitse kenenkään tavallisen tallaajan päätään vaivata.

• yläsavo

Tein omia hakuja suomi24 treffeiltä eri ikäryhmistä. Hakualueena oli Ylä-Savo.

20-29
      Naiset 205
      Miehet 526

30-39
      Naiset 150
      Miehet 391

40-49
      Naiset 168
      Miehet 260

50-59
      Naiset 92
      Miehet 121

Numerot ovat melko korutonta kertomaa. n. 1/3 ilmoituksista naisten.. Laskennallisesti parikymppisistä miehistä 61%:n ei ole mahdollista löytää seuraa netin välityksellä (optimistinen arvio - käytännössä varmasti 80% karsiutuu pois).

• selvä...

profiili meni poistoon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66