Enrique Iglesias

Studd

Onko hän todellakin niin uskomaton laulutaidoiltaan kuin mitä annetaan ymmärtää, vai onko autotunesta ollut korvaamatonta apua hänen urallaan, you be the judge:

http://youtube.com/watch?v=tnVdOXYSC7A

"This is for the real Enrique Iglesias fans.
This is the video clip from the original music video plus the audio cut from "The Dome" live performance of Enrique Iglesias.
He is real singing, but the audience just heard his playback and a tricky music editor cutted the audio (real singing voice of him) during his performance.
It's gorgeous. You have to hear this."

11

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi oli hauska

      En tosin tiedä, uskoako tuota. Mutta nauroin kaksinkerroin! :D

    • ollut mitään

      ei siellä mitään ollut.

    • pyöreähköNainen

      Enrique on oikeasti totaalisen surkea laulaja...myy pelkällä naamalla, joka kyllä sekin ruma, ja isin nimellä ;)

      Tuon pätkän olen kuullut jo monta vuotta sitten, ja meinasin tikahtua nauruun :))) Nytkin kun tarvitsen jotain TODELLA hauskaa kuuntelen tuon pätkän...se löytyy koneelta valmiina :D

    • Eli tässä on iha livenä. Eikä oo dubattu tms., yleisölle tossa soi taustanauha. Miksaaja on ottanu pöydän kautta ton Enriquen suorituksen salaa nauhalle =) Vaikka toi jätkä kuulostais osaavan laulaa kuinka hyvin, niin asiaan vihkiytymättömät: studiossa saa nykyisin tehtyä vaikka kuinka huonosta laulajasta melko hyvän ;)

      http://youtube.com/watch?v=vsz2q_bE2Tw

      • joo...

        Jos tuo nyt sitten on aito...mut levyllä Enrigue laulaa ihanasti ja se riittää mulle, livenä tuskin koskaan näen. Kai se laulaa livenäkin, siinä luulis tulevan esiin sen (olemattomat ?)laulajanlahjat.
        Enriguella muuten on veli joka sekin on laulellut, nimeltään Julio jr. mut ei kai ole ihmeemmin kohahduttanut. Harmi...


      • eihän
        joo... kirjoitti:

        Jos tuo nyt sitten on aito...mut levyllä Enrigue laulaa ihanasti ja se riittää mulle, livenä tuskin koskaan näen. Kai se laulaa livenäkin, siinä luulis tulevan esiin sen (olemattomat ?)laulajanlahjat.
        Enriguella muuten on veli joka sekin on laulellut, nimeltään Julio jr. mut ei kai ole ihmeemmin kohahduttanut. Harmi...

        ei laula levyllä sen ihanammin, vaan studiossa on autotune ollut kovassa käytössä. Nykyää saa ihmeitä aikaan...


      • tirol
        eihän kirjoitti:

        ei laula levyllä sen ihanammin, vaan studiossa on autotune ollut kovassa käytössä. Nykyää saa ihmeitä aikaan...

        en tiedä miten livenä, mutta levyllä hänen lauluääni on vitun paska.
        en siedä sitä.
        hänen puheääni ei ole huono.
        muistan kun joskus vuosia sitten kuulin jossakin laulun Could i have this kiss forever jossa laulaa toinen naislaulaja.
        siinä laulussa hänen ääni on niin paska.
        muistan miten vihainen silloin olin.
        ja vielä noin 2 vuotta sitten kun olin vuosaaren kauppakeskus columbuksen tiimarissa ja siellä soi radio.
        minä keräsin vähän tavaroita koriin ja radiosta hänen laulu alkoi.
        se oli niin epämiellyttävää.
        minä silloin en älynyt tehdä melua hankamalla muovipussia peitääkseen sillä melulla hänen äänen.


      • elämää!
        tirol kirjoitti:

        en tiedä miten livenä, mutta levyllä hänen lauluääni on vitun paska.
        en siedä sitä.
        hänen puheääni ei ole huono.
        muistan kun joskus vuosia sitten kuulin jossakin laulun Could i have this kiss forever jossa laulaa toinen naislaulaja.
        siinä laulussa hänen ääni on niin paska.
        muistan miten vihainen silloin olin.
        ja vielä noin 2 vuotta sitten kun olin vuosaaren kauppakeskus columbuksen tiimarissa ja siellä soi radio.
        minä keräsin vähän tavaroita koriin ja radiosta hänen laulu alkoi.
        se oli niin epämiellyttävää.
        minä silloin en älynyt tehdä melua hankamalla muovipussia peitääkseen sillä melulla hänen äänen.

        Voi luoja että jollain voi olla elämä vaikeeta. Tuohan on jo neuroottista. "Tehdä melua hankaamalla muovipussia..." :D eihän tuollaista voi olla. Ihan pelletouhua. Enrique laulaa levyllä todella kauniisti, sillä on hyviä biisejä ja se on mun mielipiteeni, aivan sama miten se sitten on saatu levylle. Kuuntelen häntä oikein mielelläni. Kuuntele sä vaan sitä muovipussin kahinaa :DDD hahhaa


      • Moooooiiiiii
        elämää! kirjoitti:

        Voi luoja että jollain voi olla elämä vaikeeta. Tuohan on jo neuroottista. "Tehdä melua hankaamalla muovipussia..." :D eihän tuollaista voi olla. Ihan pelletouhua. Enrique laulaa levyllä todella kauniisti, sillä on hyviä biisejä ja se on mun mielipiteeni, aivan sama miten se sitten on saatu levylle. Kuuntelen häntä oikein mielelläni. Kuuntele sä vaan sitä muovipussin kahinaa :DDD hahhaa

        ...uusi kappale Do You Know on IHANA!!!!


      • tirol
        elämää! kirjoitti:

        Voi luoja että jollain voi olla elämä vaikeeta. Tuohan on jo neuroottista. "Tehdä melua hankaamalla muovipussia..." :D eihän tuollaista voi olla. Ihan pelletouhua. Enrique laulaa levyllä todella kauniisti, sillä on hyviä biisejä ja se on mun mielipiteeni, aivan sama miten se sitten on saatu levylle. Kuuntelen häntä oikein mielelläni. Kuuntele sä vaan sitä muovipussin kahinaa :DDD hahhaa

        quote:
        ___________________________________________
        "Tehdä melua hankaamalla muovipussia..."
        ___________________________________________

        mitä muuta minun piti tehdä?
        2 viikkoa sitten ostin mp3 soittimen ja kannan sen mukana sen varalta että jossakin radiosta alkaa tulla paska lauluääni.
        hänen lauluääni on samalla tavalla epämiellyttävä kuin haju likaisessa yleisessä käymällässä jossain kehitysmaassa.

        quote:
        _______________________________
        ...uusi kappale Do You Know on IHANA!!!!
        ___________________________________

        luulen että siinä hänen lauluääni on samalla tavalla paska kuin oli ennen.
        en kuullut viellä mistään tätä laulua, enkä halua kuulla.


      • ???
        tirol kirjoitti:

        quote:
        ___________________________________________
        "Tehdä melua hankaamalla muovipussia..."
        ___________________________________________

        mitä muuta minun piti tehdä?
        2 viikkoa sitten ostin mp3 soittimen ja kannan sen mukana sen varalta että jossakin radiosta alkaa tulla paska lauluääni.
        hänen lauluääni on samalla tavalla epämiellyttävä kuin haju likaisessa yleisessä käymällässä jossain kehitysmaassa.

        quote:
        _______________________________
        ...uusi kappale Do You Know on IHANA!!!!
        ___________________________________

        luulen että siinä hänen lauluääni on samalla tavalla paska kuin oli ennen.
        en kuullut viellä mistään tätä laulua, enkä halua kuulla.

        Hae apua ongelmiisi, tuo on oikeesti jo häiritsevää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe