Lihavat jalat

tämmöinen

mulla on lihavat jalat! ylävartalo on just hyvä mutta perse ja jalat on lihavat.olen niiden takia ylipainoinen ja haluaisin saada läskiä pois erinlaisilla liikkeillä.on yksi liike mutta muitakin haluaisin.semmoinen liik,e että menee seinää vasten ja kyykkyyn psytyyn.jne.tuollaisia liikkeitä.toivottavastai joku ymärsi

10

3359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ne varmaan

      Jos olet naispuolinen, kuten oletan, ei jalkojesi paksuus haittaa ollenkaan. Paljon tärkeämpi on se siellä jalkojen välissä.

    • lisbetti

      reidet laihtuvat kuulemma kävelyllä aika hyvin.
      Kannattaa käydä kirjastossa, itse olen lainannut sieltä kirjoja nimeltä: ihanan hoikat reidet ja hoikat reidet 30 päivässä. Liikkeet ovat tehokkaita ja toimivat.
      Tsemiä.
      Itsellänikin on reisien laihdutus menossa:)

      • pikkupullero

        Valitettavasti ihmisen elimistö toimii niin, ettei mistään yhdestä kohdasta tai tietyltä alueelta voi laihduttaa. Se on mahdotonta. Lihaskuntoa voi parantaa ja esimerkiksi poikittaisen vatsalihaksen paremmalla toiminnalla saadaan luotua hämäävästi mielikuva laihtumisesta, mutta se on vain mielikuva. Ja tuskin reisissä onnistuu.

        Rasvaa lähtee kun kuluttaa enemmän kuin syö tai syö vähemmän kuin kuluttaa, ja se lähtee sieltä mistä lähtee eikä siinä auta vemputinlaitteet, muovikelmut, voiteet tai jumpat mitenkään. Rasva ei katoa paikallisesti kuin rasvaimulla.


      • olenlihavalaihduttaja

        No totta mut sittenhän se tarkoittais myös että läski tulee tasaisesti joka puolelle.
        Sinne minne läski kertyy, sieltä se myös ensimmäisenä lähtee.
        Itselläni kertyy tuohon reisiin ja vatsaan ja sieltä myös lähtenyt :)
        Kävely, aerobic, pyöräily, lihaskuntoharjoittelu, pakarajumppa...
        Kaikkea löytyy jos vain intoa kokeiluun riittää!


    • porkkana.

      Valitettavasti rasvaa ei pysty polttamaan paikallisesti, kuten joku täällä jo mainitsikin, mutta tämä ei tarkoita sitä, ettetkö voisi hoikistua reisistäsi.

      Jos olet ruumiinrakenteeltasi sellainen, että rasva kerääntyy takapuoleen ja reisiin, niin laihduttaessa se rasva myös häviää sieltä, mihin se on kerääntynyt. Kevennä siis ruokavaliota ja lisää erityisesti aerobista liikuntaa, joka polttaa rasvaa (siis pyöräilyä, kävelyä, juoksua, aerobicia yms.).

      On tietysti hyvä juttu tehdä myös lihaskuntoliikkeitä, mutta jos teet vain reisilihasliikkeitä etkä polta lainkaan rasvaa, saattavat jalkasi vain tulla paksummiksi, koska rasvakerros niissä ei pienene, mutta lihakset suurenevat.

      Unohda siis pelkät jalkaliikkeet, jos eivät jalkojesi lihakset ole erityisen heikot. Treenaa koko kroppaa monipuolisesti: ylä-, ala- ja keskivartalon lihakset tarvitsevat kaikki liikuntaa. Ja kun on hyvä lihastasapaino, näyttää kroppakin paremmalta ja voi hyvin.

      Eli siis aerobista liikuntaa lisää, kevennystä ruokavalioon ja monipuolista lihaskuntotreeniä! Tsemppiä :)

    • kummajais-nainen

      Mulla on toisinpäin eli jalat, lantio ja peppu on aivan olemattomat ja laihat kuin laihalla pikkupojalla ja läski kerääntyy vain yläkroppaan kuten niskaan, harteisiin, selkään, käsivarsiin, vyötärölle ja mahaan. Toki läski lähtee noista paikoista laihtuessani, mutta siltikin laihtumisen jälkeenkin on se ylökroppa paljon isompi ja alakroppa laihtuessa entistä pienempi.

      • ajattele

        Miksi nostat yli 10 vuotta vanhan ketjun?
        Ei mitään järkeä!


    • pepanitarttu

      Kannattaa syödä jätskiä ja vaikka mitä. Jumpatakin voi. Tärkeintä on kuitenkin joka päivä kakata enemmän kuin on syönyt.

    • Lihavajalka

      Katsokaa lipedema googelistä... Aina syytetään ylensyömistä...on muitakin syitä

    • solisluuVaakaHartiatUlos

      Selkäranka väärässä asennossa sekä nikamat kasassa istumisesta, rasvasta ja venyttelyn puutteesta.

      Ensin laihduta syömällä yksi ateria päivä koko riippuu ruumiisi koosta ei extra rasvaa mukaan tähän laskuun.

      Jos koet että jalkalihakset eivät aktivoidu tämä koskee sinua. Venyttele sitten kun olet 20% rasvaprosentin kohdalla tai alle. Yritä päästä alle 15%. Hartiat ja selkä venytys ei tarvii ihme liikkeitä. Ködet ilmaan ja eteen niin että solisluut liikkuvat edes takaisin. Lantiota ja jalkoja samalla kun yksi käsi työntyy eteen ja toisen käden suuntaan ei 90 astetta vain suoraan eteen ja ylös ja toisen käden suuntaan viistosti jos tuntuu hyvältä.

      Laita solisluut liikkumaan ja yritä saada hartiat alas ja pois painumasta sisään. Jos solisluut näkyvät selvästi ja pitkälti vaaka tasossa. Katso esim punaisen maton elokuvatähtiä tai mies urheiljoitten solisluita. Selkä suoristuu kun kädet painaa oikein. Seisten, älä istu ja venyttele. Voit maata kotona sängyllä kaiket päivät. Kunhan venyttelet aamulla tai illalla tai vessassa mikä ikinä tuntuu hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe