Typerä kysymys monien mielestä, mutta tarvitsen kipeästi varmaa tietoa. Olin eilen yhdynnässä, jossa kondomi hajosi. Kuukautisteni pitäisi alkaa ihan muutamien päivien sisällä. Jos ne alkavat, onko hedelmöittyminen silti voinut tapahtua? Jos kuukautiseni alkavat esimerkiksi tänään, onko silti mahdollista olla raskaana? Vai jäävätkö kuukautiset pois kuin seinään? Olen ajatellut ottaa katumuspillerin, mutta eiväthän nekään 100 % varmoja ole.
Olenko raskaana, jos...
1
556
Vastaukset
- nappi naamaan
Ei kannata niitä menkkoja jäädä odottelemaan. Niistä et voi tietää yhtään mitään, koska joillakin jatkuu menkat jopa läpi raskauden. Parit voi tulla vielä hyvin hedelmöittymisen jälkeen. Miksi et ole ottanut jälkiehkäisypilleriä? Mitä nopeammin sen ottaa, sitä varmempi on teho. Niitä ei tietenkään saa suuren hormonimäärän takia napsia noin vain, mutta en minä ainakaan sun kohdalla mitään muuta mahdollisuutta näe. Et kai nyt typerästi ajatellut odottaa ja katsoa tuleeko ne menkat vai ei? Jälkiehkäisyn saa reseptittä apteekista nykyään, mars sinne jos et ole vielä pilleriä hakenut. Mikään ehkäisymenetelmä ei ole 100 %varma, aina kun harrastaa seksiä pitää muistaa, että raskaaksi tulemisen mahdollisuus on olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703