Sairaskuvaus: Ajovalot ei kytkeydy päälle, seisontavalot toimii. Valonvaihtimesta ei tule myöskään pitkiä valoja päälle kaukovalo "vilkusta" eikä pitkien valojen merkkivalo pala tällöin...
Hiace-89 valot reistaa
3
784
Vastaukset
- vaan ei tieto
Tsekkaa rele, katkaisin, sulakkeet, polttimot.
Tässä järjestyksessä.- fin5ak
Eli hieman tyyppivika lh51 ja lh61 Hiaceissa(joissain) vanhemmiten.Eli kannattaa tarkastaa sulakerasian pohja (ohjaamossa kojelaudan keskivaiheilla alapuolella)Tai relepurkkien pohjissa/liitokset piirilevyyn.. sanomista .pitäis näkyä tummia kohtia (kuumentunut)huono kontakti..
- vikakohta...
fin5ak kirjoitti:
Eli hieman tyyppivika lh51 ja lh61 Hiaceissa(joissain) vanhemmiten.Eli kannattaa tarkastaa sulakerasian pohja (ohjaamossa kojelaudan keskivaiheilla alapuolella)Tai relepurkkien pohjissa/liitokset piirilevyyn.. sanomista .pitäis näkyä tummia kohtia (kuumentunut)huono kontakti..
nimittäin hiukan aiemmin näkyi pimeällä ajettaessa pientä "valokaarta" valoja vaihtaessa jostakin radion alapuolelta, että tuskin releistä voi tulla ulospäin näkyvää "kipinöintiä" vaikka viallinen olisikin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669