Millaisena mies rohkea mies on?

Miesten omia mielipiteitä

Haluaisin tietää miesten ajatuksia siitä
millainen mies on miehen omasta mielestä rohkea mies? Entä rohkea Nainen?

Eipä sen väliä vaikka naisekin laittaisivat omia
ajatuksiaan miehen rohkeudesta.

16

1704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskalikko Mies

      Sellainen, joka uskaltaa olla erilainen kuin muut.

      Uskaltaa sanoa ja ajatella omat ajatuksensa, vaikka yhteisön paine olisi kovastikin vastaan.

      Eli rohkeat kulkevat vastatuuleen.

    • Yksinkertainen on kaunista

      Joku voisi kirjoittaa aiheesta romaaninkin, mutta seuraava lause on mielestäni tyhjentävä:

      Rohkea mies/nainen uskaltaa valita vaikeamman tien silloin, kun se on tarpeellista halutun päämäärän saavuttamiseksi.

      -M

      • Einsten#1

        kysyttiin rohkeaa miestä, ei mitään shemalea, jol on molemmat systeemit.


    • c-mies

      Rohkea ihminen tekee mitä tahtoo, muut tekevät mitä uskaltavat.

    • rohkea.

      mies -uskaltaa olla omaa mieltä,vaikka yksin muita vastaan.
      uskaltaa olla oma itsensä,vaikka se heikentäisi elämänlaatua.

      rohkea nainen -uskaltaa olla naisellinen ja pehmeä.
      uskaltaa halutessaan asettua yhteisöä vastaan,eritoten naisten yhteisöä.

      siinäpä ne
      t,mies 25

      • Einsten#1

        mitä pehmeämpi, ni sen rohkeampi? Siis toi meiän lähikaupas on toi yks iso nainen duunis, ja se on tosi pehmeä, siis et jos sitä tökkää sormella käteen ni se sormi uppoo tyyliin pari tuumaa. Onks se sit sun mielestä yhtä rohkee ku vaik Kurt Russell tai Patrick Swayze?

        Niin just, emmäkään usko.


      • läppää
        Einsten#1 kirjoitti:

        mitä pehmeämpi, ni sen rohkeampi? Siis toi meiän lähikaupas on toi yks iso nainen duunis, ja se on tosi pehmeä, siis et jos sitä tökkää sormella käteen ni se sormi uppoo tyyliin pari tuumaa. Onks se sit sun mielestä yhtä rohkee ku vaik Kurt Russell tai Patrick Swayze?

        Niin just, emmäkään usko.

        ... :)


    • orang_utan

      Mitä rohkeus yleensäkin on? Itse ajattelisin sen pelon voittamisena, en niinkään pelon puuttumisena joka taas voisi olla hullunrohkeutta.

      Rohkea mies siis voittaa pelkonsa. Tämähän nyt voi sisältää vaikka mitä asioita. Yksi voi olla todella rohkea kun menee puhumaan naiselle, toinen voi olla rohkea kun hyppää laskuvarjolla, kolmannen rohkeus voi olla sitä, että seisoo omilla jaloillaan kovissakin paineissa. Rehellisyys itseään kohtaan on monelle suurta rohkeutta.

      Itselleni rohkeus merkitsee yksinkertaisesti itseni voittamista.

    • Hossi-68

      Mies osaa tunnustaa omat heikkoutensa sekä vajavuutensa. Hän osaa perääntyä silloin kun sen paikka on.

    • Mies.

      osaa ja uskaltaa olla oma itsensä joka paikassa, ei hauku alimpaan helvettiin romantiikkaa, vaan juttelee tyrmääville kavereille sen tärkeydestä elämässä.

      Rohkea mies omaa mielipiteitä ja uskaltaa olla omaa mieltä, vaikka jäisi toisinaan yksin mielipiteensä kanssa.

      Rohkea mies ei jauha paskaa kenestäkään takanapäin, eikä maailma kaadu, vaikka joku hänestä itsestään paskaa jauhaisikin.

      Rohkea mies on aina heikomman puolella, eikä tunne tarvetta lähteä porukan mukaan mihinkään "itsetunnonpönkittämis-projekteihin"

      Rohkea mies seisoo sanojensa ja lupaustensa takana joka tilanteessa

      Rohkea mies itkee silloin kun tuntuu pahalta ja nauraa silloin, kun on iloinen

      Rohkea mies kertoo tilanteen tullessa eteen, kuinka tärkeä on suojella ja palvella puolisoa, sekä muuta perhettä, riippumatta kuulijakunnasta ja sen määrästä

      Rohkea mies saa tuntea pelkoa


      Tässä muutama

      • "Padamppa"

        Uiuiuiui, mä haluun tän miähen!!!


      • Mies.
        "Padamppa" kirjoitti:

        Uiuiuiui, mä haluun tän miähen!!!

        kynttiläillalliselle ja sen jälkeen laskemaan liukurilla mäkeä?


    • Anonyymi

      minä olen rohkea mies sillä uskallan käyttää yksin monenlaisia koneita :)

    • Anonyymi

      Being deeply loved by someone gives you strength,
      while loving someone deeply gives you courage.
      - Lao Tzu


      Ottaa hetken auetakseen.

    • Anonyymi

      Kapakassa oli tappelu ja paikalle tuli 2 poliisia, He ottivat tappelijat irti ja käsi selän taakse sekä vei ne pihalle, Ja laittoivat rautoihin heidät sekä maijaan ja läksivät pois paikalta. Minä ja muut vain katseltiin heidän perää. Siinä oli OIKEITA miehiä.
      Kuka muu pystyis tai uskaltais käydä kiinni tuntemattomaan tappelijaan, En minä aineskaan.

    • Sellainen, joka uskaltaa puolustaa heikompaansa.

      Miehet ja naiset, jotka uskaltavat puolustaa nykypäivän Suomessa esimerkiksi pakolaisten auttamista ovat hyvin rohkeita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe