Ovatko sellaiset kauniskasvoiset ja fitnes-vartaloiset mallipojut naisten mieleen? Onko se niin, että naiset haikailevat tällaisten alusvaatemallien perään lähinnä teinityttöinä ja sitten hieman varttuneempina ryhdytään tsekkailemaan sellaisia karskinkomeita karpaaseita?
Miten naisen miesmaku muuttuu vuosien varrella eli iän myötä? Onko joku tietty ikä milloin nainen kääntää katseensa ns. miehekkäisiin miehiin ja sixpäkillä ja pikkupepulla varustetut alusvaatemallit omaan arvoonsa?
Mallipojut?
16
2204
Vastaukset
- yhtään...
Nimittäin nuo "kauniskasvoiset" mallipojat.. Yleensä tylsiä ja itsekeskeisiä sekä pinnallisia typeryksiä, jotka heiluu jossain glitterdiskoissa. Mutta tämä tietty vain mun yleistävää mielipidettä. Poikkeus sallittakoon joukkoon. :)
- snowbound
No mun mielipide perustuu ainoastaan omaan miesmakuun ja joihinkin tyttökaveriporukassa kuultuihin kommentteihin. Mut olen siis sitä mieltä, että suurin osa naisista harvemmin innostuu sellaisista täysin rasvattomalla bodylla varustetuista kauniskasvoisista pojista/miehistä. Sellaset kundit saattaa säväyttää hetken aikaa ehkä just jossain yläasteiässä, mutta uskallan veikata, että aika harvan naisen miesmaku muodostuu sellasista kauniista alusvaatemalleista.
Eikä se mielestäni johdu siitä, että naiset muka kuvittelisivat olevansa jotenkin liian huonoja jollekin ns "täydelliselle" kundille. Ja itse uskon, että kaunis ihminen voi olla fiksu ja syvällinen siinä missä ei-niin-kauniskin ihminen. Ei hyvä ulkonäkö tee kenestäkään automaattisesti tyhmää.
Kyse on vaan siitä, että sellainen kaunis poju näyttää ja tuntuu enemmänkin joltain esineeltä kuin oikealta ihmiseltä. Ja sitä suurin osa naisista nimenomaan haluaa. Siis oikean ihmisen ja oikean miehen.- Naisen logiikka iski taas
"Ja itse uskon, että kaunis ihminen voi olla fiksu ja syvällinen siinä missä ei-niin-kauniskin ihminen. Ei hyvä ulkonäkö tee kenestäkään automaattisesti tyhmää."
Pitää paikkansa. Olet täysin oikeassa. Olen täysin samaa mieltä. Mutta sitten kirjoitit:
"Kyse on vaan siitä, että sellainen kaunis poju näyttää ja tuntuu enemmänkin joltain esineeltä kuin oikealta ihmiseltä. Ja sitä suurin osa naisista nimenomaan haluaa. Siis oikean ihmisen ja oikean miehen."
Näyttää ja tuntuu esineeltä, ei ole oikea ihminen... eli nämä mallit eivät ole oikeita miehiä? Ollakseen oikea ihminen, mies ei siis saa olla liian komea? Kyllä naisen logiikka on uskomaton! Tekstiä teiltä naisilta tulee sivukaupalla, mutta mitään järkeä on perusteluista turha etsiä.
- kaikenlaisia
Heh, kyllä tulvi muistot mieleen kun luin tätä keskusteluketjua. Seurustelin aikoinaan vuoden verran "täydellisen" miehen kanssa. Kasvoista ja kropasta ei löytynyt virheen virhettä vaikka olisi kuinka suurennuslasilla tutkinut. Juttelukin sujui ihan ok ja seksi oli hyvää. Oli kyllä fiksu jätkä ja niin pois päin.
Mutta voi hyvä Luoja kuinka täynnä se kaveri oli itseään! Harva se päivä sai kuunnella kommentteja tyyliin "voisin alkaa tienaamaan ulkonäölläni, jos en koskaan löydä mieleistäni työtä". Ei nainen halua kuulla tommosta puhetta miehen suusta! Jätkä otti itsestään kuvia ja laitteli niitä johonkin helvetin irc-galleriaan...kyllä se on ainakin itselleni melkoinen turn-off, jos miehellä kestää bileisiin laittautuminen kauemmin kuin naisella..- hhhhhkl
"Mutta voi hyvä Luoja kuinka täynnä se kaveri oli itseään! Harva se päivä sai kuunnella kommentteja tyyliin "voisin alkaa tienaamaan ulkonäölläni, jos en koskaan löydä mieleistäni työtä". Ei nainen halua kuulla tommosta puhetta miehen suusta! Jätkä otti itsestään kuvia ja laitteli niitä johonkin helvetin irc-galleriaan...kyllä se on ainakin itselleni melkoinen turn-off, jos miehellä kestää bileisiin laittautuminen kauemmin kuin naisella.."
Heh, no en ole mikään alusvaatemalli mutta sinnepäin ja en kyllä voisi etes kuvitella että rupeaisin samanlaiseksi kuin hän, on vissiin vähän kusi noussu päähän :) - hhhhhklgh
"Mutta voi hyvä Luoja kuinka täynnä se kaveri oli itseään! Harva se päivä sai kuunnella kommentteja tyyliin "voisin alkaa tienaamaan ulkonäölläni, jos en koskaan löydä mieleistäni työtä". Ei nainen halua kuulla tommosta puhetta miehen suusta! Jätkä otti itsestään kuvia ja laitteli niitä johonkin helvetin irc-galleriaan...kyllä se on ainakin itselleni melkoinen turn-off, jos miehellä kestää bileisiin laittautuminen kauemmin kuin naisella.."
Heh, no en ole mikään alusvaatemalli mutta sinnepäin ja en kyllä voisi etes kuvitella että rupeaisin samanlaiseksi kuin hän, on vissiin vähän kusi noussu päähän :) - mallipojuko?
Mistä se nyt oli niin ylpistynny? Jouduit sitä sentään suurennuslasilla katteleen!
- örgh
"Oli kyllä fiksu jätkä ja niin pois päin."
"Mutta voi hyvä Luoja kuinka täynnä se kaveri oli itseään!"
Fiksut jätkät eivät ole täynnä itseään, siinä se pointti. - Naisen logiikka iski taas II
"Mutta voi hyvä Luoja kuinka täynnä se kaveri oli itseään! Harva se päivä sai kuunnella kommentteja tyyliin "voisin alkaa tienaamaan ulkonäölläni, jos en koskaan löydä mieleistäni työtä". Ei nainen halua kuulla tommosta puhetta miehen suusta!"
... mutta nainen voi puhua itsestään samalla tavalla, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, eikö vain? :)
"Jätkä otti itsestään kuvia ja laitteli niitä johonkin helvetin irc-galleriaan...kyllä se on ainakin itselleni melkoinen turn-off, jos miehellä kestää bileisiin laittautuminen kauemmin kuin naisella.."
Kitinää kitinää. :) Onko se tosiaan noin kova isku naisen seksuaalisuudelle, että mies pitää itseään seksikkäänä ja haluttavana? Vastaa rehellisesti, kiitos. - kommenttiisi
Naisen logiikka iski taas II kirjoitti:
"Mutta voi hyvä Luoja kuinka täynnä se kaveri oli itseään! Harva se päivä sai kuunnella kommentteja tyyliin "voisin alkaa tienaamaan ulkonäölläni, jos en koskaan löydä mieleistäni työtä". Ei nainen halua kuulla tommosta puhetta miehen suusta!"
... mutta nainen voi puhua itsestään samalla tavalla, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, eikö vain? :)
"Jätkä otti itsestään kuvia ja laitteli niitä johonkin helvetin irc-galleriaan...kyllä se on ainakin itselleni melkoinen turn-off, jos miehellä kestää bileisiin laittautuminen kauemmin kuin naisella.."
Kitinää kitinää. :) Onko se tosiaan noin kova isku naisen seksuaalisuudelle, että mies pitää itseään seksikkäänä ja haluttavana? Vastaa rehellisesti, kiitos.Jos nainen on ulkonäkökeskeinen prinsessa niin tuskin hän haluaa rinnalleen miestä, joka on myös samanlainen ulkonäkökeskeinen prinsessa.
Monesti näissä metroseksuaaleissa kaunispojuissa on liikaa naismaisia piirteitä ja itse en ainakaan kiinnostu miehistä, jotka tuoksuvat kellon ympäri calvin kleinilta, läträävät jatkuvasti geelipurkin kanssa ja pumppaavat vatsalihasliikkeitä hullun kiilto silmissä.
Kyllä mies saa pitää itseään seksikkäänä ja haluttavana. Mutta jos sitä seksikkyyttä ja haluttavuutta pitää joka välissä tavalla tai toisella korostaa ja tuoda esille...noh, se vaan on mielestäni naisellista eikä lainkaan miehekästä. Ja minä siis haluan nimenomaan miehen enkä naista. Ehkä vaan olen liian vanhanaikainen. - Naisen logiikkaa
kommenttiisi kirjoitti:
Jos nainen on ulkonäkökeskeinen prinsessa niin tuskin hän haluaa rinnalleen miestä, joka on myös samanlainen ulkonäkökeskeinen prinsessa.
Monesti näissä metroseksuaaleissa kaunispojuissa on liikaa naismaisia piirteitä ja itse en ainakaan kiinnostu miehistä, jotka tuoksuvat kellon ympäri calvin kleinilta, läträävät jatkuvasti geelipurkin kanssa ja pumppaavat vatsalihasliikkeitä hullun kiilto silmissä.
Kyllä mies saa pitää itseään seksikkäänä ja haluttavana. Mutta jos sitä seksikkyyttä ja haluttavuutta pitää joka välissä tavalla tai toisella korostaa ja tuoda esille...noh, se vaan on mielestäni naisellista eikä lainkaan miehekästä. Ja minä siis haluan nimenomaan miehen enkä naista. Ehkä vaan olen liian vanhanaikainen."Kyllä mies saa pitää itseään seksikkäänä ja haluttavana. Mutta jos sitä seksikkyyttä ja haluttavuutta pitää joka välissä tavalla tai toisella korostaa ja tuoda esille...noh, se vaan on mielestäni naisellista eikä lainkaan miehekästä. Ja minä siis haluan nimenomaan miehen enkä naista. Ehkä vaan olen liian vanhanaikainen."
Eli tarkoitat, että nainen saa tuoda omaa haluttavuuttaan ja seksikkyyttään voimakkaammin ja useammin esille, kuin mies? Toisin sanoen siis seksuaalisuutesi ei kestä sitä, että sinun pitäisi antaa osa saamastasi huomiomäärästä miehelle.
Kuvitellaan suhde miehen ja naisen välille. Suhteessa annetaan huomiota kumpaankin suuntaan tietty määrä, yhteensä 100 prosenttia. Sinun mielestäsi tuon "kakun" pitäisi jakautua niin, että nainen saa suuremman osan, kuin mies? - Naisen logiikkaa
Naisen logiikkaa kirjoitti:
"Kyllä mies saa pitää itseään seksikkäänä ja haluttavana. Mutta jos sitä seksikkyyttä ja haluttavuutta pitää joka välissä tavalla tai toisella korostaa ja tuoda esille...noh, se vaan on mielestäni naisellista eikä lainkaan miehekästä. Ja minä siis haluan nimenomaan miehen enkä naista. Ehkä vaan olen liian vanhanaikainen."
Eli tarkoitat, että nainen saa tuoda omaa haluttavuuttaan ja seksikkyyttään voimakkaammin ja useammin esille, kuin mies? Toisin sanoen siis seksuaalisuutesi ei kestä sitä, että sinun pitäisi antaa osa saamastasi huomiomäärästä miehelle.
Kuvitellaan suhde miehen ja naisen välille. Suhteessa annetaan huomiota kumpaankin suuntaan tietty määrä, yhteensä 100 prosenttia. Sinun mielestäsi tuon "kakun" pitäisi jakautua niin, että nainen saa suuremman osan, kuin mies?Jatkan vielä, että perimmäinen motiivisi seurustella miehekkään miehen kanssa, joka ei halua itselleen samaa huomiomäärää, kuin itse saat häneltä, on narsistinen ja naisellinen tarpeesi olla suhteessa halutumpi ja seksikkäämpi osapuoli. Koko naisen seksuaalisuus perustuu sille yhdelle ja ainoalle asialle, että miehet haluavat häntä enemmän, kuin hän haluaa miehiä.
- kommenttiisi
Naisen logiikkaa kirjoitti:
Jatkan vielä, että perimmäinen motiivisi seurustella miehekkään miehen kanssa, joka ei halua itselleen samaa huomiomäärää, kuin itse saat häneltä, on narsistinen ja naisellinen tarpeesi olla suhteessa halutumpi ja seksikkäämpi osapuoli. Koko naisen seksuaalisuus perustuu sille yhdelle ja ainoalle asialle, että miehet haluavat häntä enemmän, kuin hän haluaa miehiä.
No sinähän melkoinen psykoanalyytikko olet. Tässä ei todellakaan ole tarvetta pohtia mitään perimmäisiä motiiveja eikä henkilökohtaista seksuaalisuutta. En ole missään vaiheessa puhunut halaistua sanaa minulle itselleni osoitetusta huomiomäärästä eikä minulla ole myöskään mitään pakottavaa tarvetta olla se "valovoimaisempi" osapuoli parisuhteessa.
Tässä ei ole kyse siitä kuka on mitenkin seksikäs, vaan kyse on siitä, miten siihen omaan seksikkyyteensä suhtautuu. Yritin jo aiemmin sanoa, että oman seksikkyyden erityinen korostaminen ei ole sellainen piirre, jota miehestä etsin. Siinä kaikki. Siinä ei ole mitään sen syvällisempää. Eihän useimmat miehetkään etsi kovaäänistä ja jätkämäisesti käyttäytyvää naista. Kyseessä on sama asia. Minäkään en etsi naisellisesti käyttäytyvää miestä. Ja oman seksikkyyden ja ulkonäön konkreettinen palvominen on mielestäni nimenomaan naisellinen asia. Ja sehän puolestaan on täysin yksilöllinen makuasia, että mikä kenenkin mielestä on naisellista ja mikä miehekästä. Omasta mielestäni se on naisellista jos mies hioo peilin edessä kampaustaan kymmenen minuuttia.
- on jo
teini-ikäsestä ollu kuumana vanhempiin ja karskimpiin ukkoihin. Kun kaverit ihasteli Leonardo DiCapriota, meikäläinen kuolas John Malkovichiä/Gary Oldmania/Clint Eastwoodia... Siis MIEHIÄ.
- fyi
Clint Eastwoon on ruma vanha harppu äijä.
YOK!
Kun olin n. 20 vuotias, tykkäsin piukkapeppuisista pitkätukkaisista pojista. Onneksi niitä oli tarjolla 80-luvulla. Oli mitä katsella :)
Nykyisin ei ole enää niin tärkeää miltä mies näyttää. Pääkoppa menee kaiken edelle. Kyllä silti on olemassa ihanne, miestyyppi joka varmasti kääntää pään ja se ei ole mallipojutyyppi. Jos törmään mieheen, joka on roteva ja iso.. ei kovin lihava, mutta vatsaa saa olla sopivasti. Ei mikään sixpack. Kalju, mutta karvainen on seksikästä ja sellainen hiukan pahiksen näköinen. Varmasti kääntyy pää ja alkaa ripset räpsyä.
Osittain muutos varmasti johtuu omasta muutoksesta. Väkisinkin sitä rupsahtaa kun ikää tulee ja itse olen erinnäisistä syistä myös lihonnut vuosien varrella aika lailla. Kuitenkin suurin syy ei ole omassa itsessä vaan siinä, että nykyisin mallipojut näyttävät nimenomaan pojuilta ja miehet miehiltä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407895Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251980- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822