Työpaikallani on

todella lapsellinen

muija töissä.
Menee hermot siihen pian lopullisesti.
En ymmärrä mitä pahaa olen hänelle tehnyt.Olen koittanut olla ystävällinen ,keskustella,jopa kehua,mutta ei.
En jaksa enää.
Inhottaa mennä töihin kun tietää että joutuu taas tämän ihmisen mielivallan alle.
Teen töitä ahkerasti ja samalla nään kun hän velttoilee ja istuskelee (seisomatyö!) ja esim.pelailee kännykällään.
Hän valittaa asioista mitä teen,asioista mitkä pomo on minulle opettanut niin tehtäviksi.
Kaikki on väärin mitä teen.
Hän oikein kyttää ja odottaa että saa tilaisuuden syöksyä luokseni valittamaan ja esim.sammuttamaan koneet joilla työtä teen.
Sanoin jo kyllä sen jälkeen pomolle että hän tuli sammuttamaan koneet,pomo tokaisi että ei hän täällä määrää.
Kauan olen mölyt pitänyt mahassani,mutta pelkään,että kauaa en niin enää tee.
Sit saa muija kuulla kunniansa!

5

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiseen mielivaltaan! Älä ole liian kiltti. Tuollainen käytös on jo työpaikka kiusaamista johon on pakko pistää stoppi.

      Ehdotan suoraa puhetta, siis sanot ihan suoraan mitä ajattelet. Hae pomo paikalle jos ei sinun sana tehoa. Luottamusmies on myös valmis auttamaan. Tai pahimmassa tapauksessa voit mennä työterveys hoitajan luo. Siellä voit puhua ja luulen että apua löytyy.

      Mutta älä anna toisen pompottaa. Kova kovaa vastaan, sitä mieltä mie olen. Ei kuisaaminen muuten lopu vaan jatkuu ja pahenee.
      Jos toinen on lapsellinen niin ole sinä se aikuinen!

      Tsemppiä toveri!

      • alkup.

        Liian kiltti olen tainnut kyllä ollakin. Samanlaisesti läheisenikin ovat kehottaneet toimimaan.
        Ainoa vaan että ala on miesvaltainen ja olen myöhemmin töihin mennyt kuin tämä naikkonen.
        Tuntuu jotenkin että hän on "kietonut porukan pikkurillinsä ympärille".
        Kaikki kun eivät näe asioita samalla lailla.
        Eikä hän kyllä samanlaista käytöstä pidä työpaikan miehille kuin minulle.
        Mutta kiitos vielä rohkaisevista sanoista,olet aivan oikeassa.


      • Ole mies
        alkup. kirjoitti:

        Liian kiltti olen tainnut kyllä ollakin. Samanlaisesti läheisenikin ovat kehottaneet toimimaan.
        Ainoa vaan että ala on miesvaltainen ja olen myöhemmin töihin mennyt kuin tämä naikkonen.
        Tuntuu jotenkin että hän on "kietonut porukan pikkurillinsä ympärille".
        Kaikki kun eivät näe asioita samalla lailla.
        Eikä hän kyllä samanlaista käytöstä pidä työpaikan miehille kuin minulle.
        Mutta kiitos vielä rohkaisevista sanoista,olet aivan oikeassa.

        Puhu tämän henkilön kanssa ystävällisesti ja mikä mättää ja miksi ja en oikein usko että kukaan yksin syyllinen on. Paikallaan taitaisi
        olla pieni palaverin paikka.
        Kissa pöydälle ja älä valita.


      • ei se nyt niin helppoa ole...
        Ole mies kirjoitti:

        Puhu tämän henkilön kanssa ystävällisesti ja mikä mättää ja miksi ja en oikein usko että kukaan yksin syyllinen on. Paikallaan taitaisi
        olla pieni palaverin paikka.
        Kissa pöydälle ja älä valita.

        asioita noin ratkaista.Tai voi kun olisikin...
        Tuollaisia tokaisuja on niin helppoa laukoa. Joko hyvää tarkoittaen tai piruillessaan.
        Oikea elämä on paljon mutkikkaampaa.

        Minä yritin aikanaan kysellä miksi minulle tehdään niin ja näin. Vastauksena oli halveksivat katseet ja nauru.
        Kertaakaan kukaan ei puhunut kanssani "asiallisesti" niistä asioista joista olisi tarvinnut puhua vaikka annoin siihen mahdollisuuden.
        Oikeastaan kaikki yritykseni ymmärtää ja selvittää minuun kohdistuvaa agressiota loivat vain rankempia kiusaussessioita.

        Nyt olen työpaikassa jossa olen saanut vain hyvää palautetta.
        Sitä ennen sain hyvää palautetta aikaisemmista työpaikoista.

        Miksi sitten tämä yksi paikka yritti nujertaa minut henkisesti ja uskotteli että minun täytyy katsoa peiliin ja että minä olen kaiken niskaani kaadetun paskan ansainnut?

        Koska yksi pääkiusaaja sai energiansa ja kiksinsä toisten nöyryyttämisestä.
        Ei sen kummenpaa.

        Siinä oli tyyppi joka olisi tarvinnut nostaa kallonkutistajan pöydälle.
        Mutta arvata saattaa että minä siellä käväisin, selvittelin ajatuksiani ja sanouiduin irti työpaikasta joka sairastutti yhden kerrallaan.

        Nainen


      • alkup.
        Ole mies kirjoitti:

        Puhu tämän henkilön kanssa ystävällisesti ja mikä mättää ja miksi ja en oikein usko että kukaan yksin syyllinen on. Paikallaan taitaisi
        olla pieni palaverin paikka.
        Kissa pöydälle ja älä valita.

        niin ei luultavasti kohdeltaisi näin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe