muija töissä.
Menee hermot siihen pian lopullisesti.
En ymmärrä mitä pahaa olen hänelle tehnyt.Olen koittanut olla ystävällinen ,keskustella,jopa kehua,mutta ei.
En jaksa enää.
Inhottaa mennä töihin kun tietää että joutuu taas tämän ihmisen mielivallan alle.
Teen töitä ahkerasti ja samalla nään kun hän velttoilee ja istuskelee (seisomatyö!) ja esim.pelailee kännykällään.
Hän valittaa asioista mitä teen,asioista mitkä pomo on minulle opettanut niin tehtäviksi.
Kaikki on väärin mitä teen.
Hän oikein kyttää ja odottaa että saa tilaisuuden syöksyä luokseni valittamaan ja esim.sammuttamaan koneet joilla työtä teen.
Sanoin jo kyllä sen jälkeen pomolle että hän tuli sammuttamaan koneet,pomo tokaisi että ei hän täällä määrää.
Kauan olen mölyt pitänyt mahassani,mutta pelkään,että kauaa en niin enää tee.
Sit saa muija kuulla kunniansa!
Työpaikallani on
5
940
Vastaukset
moiseen mielivaltaan! Älä ole liian kiltti. Tuollainen käytös on jo työpaikka kiusaamista johon on pakko pistää stoppi.
Ehdotan suoraa puhetta, siis sanot ihan suoraan mitä ajattelet. Hae pomo paikalle jos ei sinun sana tehoa. Luottamusmies on myös valmis auttamaan. Tai pahimmassa tapauksessa voit mennä työterveys hoitajan luo. Siellä voit puhua ja luulen että apua löytyy.
Mutta älä anna toisen pompottaa. Kova kovaa vastaan, sitä mieltä mie olen. Ei kuisaaminen muuten lopu vaan jatkuu ja pahenee.
Jos toinen on lapsellinen niin ole sinä se aikuinen!
Tsemppiä toveri!- alkup.
Liian kiltti olen tainnut kyllä ollakin. Samanlaisesti läheisenikin ovat kehottaneet toimimaan.
Ainoa vaan että ala on miesvaltainen ja olen myöhemmin töihin mennyt kuin tämä naikkonen.
Tuntuu jotenkin että hän on "kietonut porukan pikkurillinsä ympärille".
Kaikki kun eivät näe asioita samalla lailla.
Eikä hän kyllä samanlaista käytöstä pidä työpaikan miehille kuin minulle.
Mutta kiitos vielä rohkaisevista sanoista,olet aivan oikeassa. - Ole mies
alkup. kirjoitti:
Liian kiltti olen tainnut kyllä ollakin. Samanlaisesti läheisenikin ovat kehottaneet toimimaan.
Ainoa vaan että ala on miesvaltainen ja olen myöhemmin töihin mennyt kuin tämä naikkonen.
Tuntuu jotenkin että hän on "kietonut porukan pikkurillinsä ympärille".
Kaikki kun eivät näe asioita samalla lailla.
Eikä hän kyllä samanlaista käytöstä pidä työpaikan miehille kuin minulle.
Mutta kiitos vielä rohkaisevista sanoista,olet aivan oikeassa.Puhu tämän henkilön kanssa ystävällisesti ja mikä mättää ja miksi ja en oikein usko että kukaan yksin syyllinen on. Paikallaan taitaisi
olla pieni palaverin paikka.
Kissa pöydälle ja älä valita. - ei se nyt niin helppoa ole...
Ole mies kirjoitti:
Puhu tämän henkilön kanssa ystävällisesti ja mikä mättää ja miksi ja en oikein usko että kukaan yksin syyllinen on. Paikallaan taitaisi
Kissa pöydälle ja älä valita.asioita noin ratkaista.Tai voi kun olisikin...
Tuollaisia tokaisuja on niin helppoa laukoa. Joko hyvää tarkoittaen tai piruillessaan.
Oikea elämä on paljon mutkikkaampaa.
Minä yritin aikanaan kysellä miksi minulle tehdään niin ja näin. Vastauksena oli halveksivat katseet ja nauru.
Kertaakaan kukaan ei puhunut kanssani "asiallisesti" niistä asioista joista olisi tarvinnut puhua vaikka annoin siihen mahdollisuuden.
Oikeastaan kaikki yritykseni ymmärtää ja selvittää minuun kohdistuvaa agressiota loivat vain rankempia kiusaussessioita.
Nyt olen työpaikassa jossa olen saanut vain hyvää palautetta.
Sitä ennen sain hyvää palautetta aikaisemmista työpaikoista.
Miksi sitten tämä yksi paikka yritti nujertaa minut henkisesti ja uskotteli että minun täytyy katsoa peiliin ja että minä olen kaiken niskaani kaadetun paskan ansainnut?
Koska yksi pääkiusaaja sai energiansa ja kiksinsä toisten nöyryyttämisestä.
Ei sen kummenpaa.
Siinä oli tyyppi joka olisi tarvinnut nostaa kallonkutistajan pöydälle.
Mutta arvata saattaa että minä siellä käväisin, selvittelin ajatuksiani ja sanouiduin irti työpaikasta joka sairastutti yhden kerrallaan.
Nainen - alkup.
Ole mies kirjoitti:
Puhu tämän henkilön kanssa ystävällisesti ja mikä mättää ja miksi ja en oikein usko että kukaan yksin syyllinen on. Paikallaan taitaisi
Kissa pöydälle ja älä valita.niin ei luultavasti kohdeltaisi näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785336
- 1253844
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413576- 573178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262798Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72339- 242121
- 2022025
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351681Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588