G Simmons,paska muusikko

Kappari21

Gene Simmons on huono basisti, laulaja, ja biisintekijä. Gene ei ole tehnyt mitään merkittävää musiikinhistoriassa ja on musiikin alalla täysin turhanpäiväinen äijä. Bisnessmiehenä Gene onkin sitten eliittiä. Genen olisikin aikanaan pitänyt lähteä liiketalouden alalle eikä musiikkimaailmaan kun lahjoja sinne ei ole.

35

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suotta vaihtamaan.

      Onhan se tuolla musiikillakin kai ihan hyvän elannon saanut joten miksi suotta olisi vaihtanut alaa. Eihän se Kissin musa mitään kovin kummoista ole mutta tuollanen naamioshow ja muu ulkomusiikillinen meno on lasten mielestä kivaa. Röllipeikkojen ja Kissien ja kotimaisten vastaavien suosiostahan sen näkee.

    • käpymäki

      Basistina ei ehkä mikään salamasormi,mutta toimii
      ja hyviäkin koukkuja löytyy...
      Laulajana ihan OK, liuta parempia löytyy toki...
      Biisintekijänä... HALLOO!! En tiedä mitä
      levyjä olet kuunnellut (Ei mainita nyt assholea
      eihän),mutta täytyy ihmetellä tuota kantaasi
      sillä niitä hyviä biisejä löytyy niin paljon.
      En tiedä mitä musiikkia kuntelet (nähtävästi
      metallii kun tänne kirjoittelet).Kaiva vaikkapa
      REVENGE jostain esille ja pistä soimaan...
      Ei mitään merkittävää musiikinhistoriassa,nyt
      meni todella ööveriksi ,katsoo sitä miltä kantilta tahansa...

    • Kyräjorma

      Ite parempi?
      Vittuile vasta sitte ku olet!

      • Kappari21

        Basistina/kitaristina olen taatusti Simmonsia parempi, se on fakta. Skittaa aloin soitella heti kun kuulemma opin kävelemään, eli soittotaitoa löytyy. Biisintekijä ehkä huonompi, riippu kuka kuuntelee ja arvostele. Bissness miehenä Gene on paljon parempi. No hei, et kai sä nyt ihan tosissaan pidä Geneä loistavana basistina???? Sanotaanko näin , että jo suomalainen yläasteikäinen taitava basisti kepittää Simmonsin mennen tullen. Ja mistä lähtien faktat ovat vittuilua, tai ilmeisesti olet joku 8-v nassikka joka kusee housuihinsa jännityksestä kun Gene syöksee tulta?


      • The Sentinel
        Kappari21 kirjoitti:

        Basistina/kitaristina olen taatusti Simmonsia parempi, se on fakta. Skittaa aloin soitella heti kun kuulemma opin kävelemään, eli soittotaitoa löytyy. Biisintekijä ehkä huonompi, riippu kuka kuuntelee ja arvostele. Bissness miehenä Gene on paljon parempi. No hei, et kai sä nyt ihan tosissaan pidä Geneä loistavana basistina???? Sanotaanko näin , että jo suomalainen yläasteikäinen taitava basisti kepittää Simmonsin mennen tullen. Ja mistä lähtien faktat ovat vittuilua, tai ilmeisesti olet joku 8-v nassikka joka kusee housuihinsa jännityksestä kun Gene syöksee tulta?

        Kitaristina/basistina/rumpalina/laulajana/kaikkena...

        WAU! Netissähän pystyy sanomaan ihan mitä vain, täähän on kivaa..

        Ja kaiken lisäksi olen maailman paras formulakuski! Mitäs siihen sanot Kappari?


      • ...................
        The Sentinel kirjoitti:

        Kitaristina/basistina/rumpalina/laulajana/kaikkena...

        WAU! Netissähän pystyy sanomaan ihan mitä vain, täähän on kivaa..

        Ja kaiken lisäksi olen maailman paras formulakuski! Mitäs siihen sanot Kappari?

        itse olen paljon geneä huonompi basisti, mutta ei todellakaan tarvitse olla hyvä ollakseen geneä parempi.


      • Kappari21
        The Sentinel kirjoitti:

        Kitaristina/basistina/rumpalina/laulajana/kaikkena...

        WAU! Netissähän pystyy sanomaan ihan mitä vain, täähän on kivaa..

        Ja kaiken lisäksi olen maailman paras formulakuski! Mitäs siihen sanot Kappari?

        Sano ihan mitä haluat. Kyllä netissä saa myös tottakin puhua, harmi vain että sinä et sinä ilmeisesti tiennyt :D


      • Kakuka
        The Sentinel kirjoitti:

        Kitaristina/basistina/rumpalina/laulajana/kaikkena...

        WAU! Netissähän pystyy sanomaan ihan mitä vain, täähän on kivaa..

        Ja kaiken lisäksi olen maailman paras formulakuski! Mitäs siihen sanot Kappari?

        The Sentinel tunnustaa nyt tässä julkisesti , että hän on valehtelija. Varokaa tätä paskanpuhuja huijaria!!!!


      • ...
        Kappari21 kirjoitti:

        Sano ihan mitä haluat. Kyllä netissä saa myös tottakin puhua, harmi vain että sinä et sinä ilmeisesti tiennyt :D

        Edelleenkään meillä ei ole muuta vakuutusta kuin sanasi. Jos olet kerran niin hyvä soittaja, varmasti sinulla olisi jo menestynyt bändikin kasassa? Mutta ei, tavallinen kateellinen nettinörtti siellä vaan uhoaa.


      • The Sentinel
        Kakuka kirjoitti:

        The Sentinel tunnustaa nyt tässä julkisesti , että hän on valehtelija. Varokaa tätä paskanpuhuja huijaria!!!!

        Kakuka, en tunnusta olevani valehtelija. Esitin tuossa vain miten helppoa olisi sanoa noin netin ihmeellisessä maailmassa. En ole oikeasti formulakuski. Nyt voit jo huokaista helpotuksesta ja äiti voi alkaa lukemaan iltasatua sinulle.

        PS. Onko Viiru ja Pesönen tuttu? Jos ei niin kannattaa ottaa se iltasaduksi seuraavaksi.


      • Kappari21
        ... kirjoitti:

        Edelleenkään meillä ei ole muuta vakuutusta kuin sanasi. Jos olet kerran niin hyvä soittaja, varmasti sinulla olisi jo menestynyt bändikin kasassa? Mutta ei, tavallinen kateellinen nettinörtti siellä vaan uhoaa.

        Kenenkään muun vakuutus mun pitäisi antaa. Eli kun olen hyvä soittamaan kielisoittimia, niin minun täytyisi sitten hankkia ammattinikin sieltä?? Ja jos olet erittäin lahjkas ulkomaankielissä, niin sun täytyy sitten ammatilta olla joku tulkki tai kielenkääntäjä?? Hei idiootti, ammatin tai tutkinnon voi hankkia (jos on lahjoja) myös erityisosaamisensa ulkopuolelta. Ai kateellinen, kas kun en yleistä tms. kuten sunkaltainen paskahousu aina viimeiseksi sanoiksi kertoo kun äly ei enää riitä vasta-argumentteihin.


      • hhdhhhd
        Kappari21 kirjoitti:

        Kenenkään muun vakuutus mun pitäisi antaa. Eli kun olen hyvä soittamaan kielisoittimia, niin minun täytyisi sitten hankkia ammattinikin sieltä?? Ja jos olet erittäin lahjkas ulkomaankielissä, niin sun täytyy sitten ammatilta olla joku tulkki tai kielenkääntäjä?? Hei idiootti, ammatin tai tutkinnon voi hankkia (jos on lahjoja) myös erityisosaamisensa ulkopuolelta. Ai kateellinen, kas kun en yleistä tms. kuten sunkaltainen paskahousu aina viimeiseksi sanoiksi kertoo kun äly ei enää riitä vasta-argumentteihin.

        Järkeä on Suomi24:ssa kehuskella olevansa hyväkin soittaja? Vaikka olisit oikeastikin ei kukaan sitä usko kuitenkaan.


      • Kappari21
        hhdhhhd kirjoitti:

        Järkeä on Suomi24:ssa kehuskella olevansa hyväkin soittaja? Vaikka olisit oikeastikin ei kukaan sitä usko kuitenkaan.

        Kuka kehuu?? Suomessahan ei saa sanoa olevansa jossain hyvä, täällähän pitää aina sanoa olevansa huono. Kyllä ahdasmieliset suomalaiset aina muistavat tulla palauttamaan maanpinnalle sen, joka uskaltaa sanoa olevansa jossain hyvä tai yrittävänsä jossakin eteenpäin.


      • Kakuka
        The Sentinel kirjoitti:

        Kakuka, en tunnusta olevani valehtelija. Esitin tuossa vain miten helppoa olisi sanoa noin netin ihmeellisessä maailmassa. En ole oikeasti formulakuski. Nyt voit jo huokaista helpotuksesta ja äiti voi alkaa lukemaan iltasatua sinulle.

        PS. Onko Viiru ja Pesönen tuttu? Jos ei niin kannattaa ottaa se iltasaduksi seuraavaksi.

        Mikä ihmeen Viiru ja Pesönen, vai tarkoititko Viiru ja Pesonen joka on tuttu minulle lapsuudesta. Sulla näköjään lapsuuden sadut jäivät väliin kun et edes tunne niitä. Ilmankos olet valehtelija kun äiti ei koskaan viettänyt aikaasi kanssasi lapsena.


      • ...
        Kappari21 kirjoitti:

        Kenenkään muun vakuutus mun pitäisi antaa. Eli kun olen hyvä soittamaan kielisoittimia, niin minun täytyisi sitten hankkia ammattinikin sieltä?? Ja jos olet erittäin lahjkas ulkomaankielissä, niin sun täytyy sitten ammatilta olla joku tulkki tai kielenkääntäjä?? Hei idiootti, ammatin tai tutkinnon voi hankkia (jos on lahjoja) myös erityisosaamisensa ulkopuolelta. Ai kateellinen, kas kun en yleistä tms. kuten sunkaltainen paskahousu aina viimeiseksi sanoiksi kertoo kun äly ei enää riitä vasta-argumentteihin.

        "Eli kun olen hyvä soittamaan kielisoittimia, niin minun täytyisi sitten hankkia ammattinikin sieltä??"

        Niin. Mitä hyötyä siitä taidosta muuten on, varsinkin kun kehutaan olevan miljoonia tienanneen Simmonsia parempi? Vitun pässi.

        "Ai kateellinen, kas kun en yleistä tms. kuten sunkaltainen paskahousu aina viimeiseksi sanoiksi kertoo kun äly ei enää riitä vasta-argumentteihin."

        Voi voi, menikö neidillä hermot? Gene on parempi kuin sinä, etkä voi sille mitään.


      • harharhar
        Kappari21 kirjoitti:

        Kuka kehuu?? Suomessahan ei saa sanoa olevansa jossain hyvä, täällähän pitää aina sanoa olevansa huono. Kyllä ahdasmieliset suomalaiset aina muistavat tulla palauttamaan maanpinnalle sen, joka uskaltaa sanoa olevansa jossain hyvä tai yrittävänsä jossakin eteenpäin.

        Mitä vikiset, sinä et ole puhunut mitään että "yrittäisit jossakin eteenpäin", vaan haukuit Gene Simmonisa paskaksi, ja itseäsi paremmaksi. Eli sorruit tuohon maanpinnalle palauttamiseen. Ei gene kovin paska voi olla, koska niin paljon on rahaa tehnyt musiikillaan. Mutta jos hän ei olisi rikastunut sillä, et sinäkään häntä haukkuisi, koska kaikki mikä tekee rahaa on automaattisesti paskaa sinunlaisten kateellisten suomijunttien silmissä.


      • Kappari21
        ... kirjoitti:

        "Eli kun olen hyvä soittamaan kielisoittimia, niin minun täytyisi sitten hankkia ammattinikin sieltä??"

        Niin. Mitä hyötyä siitä taidosta muuten on, varsinkin kun kehutaan olevan miljoonia tienanneen Simmonsia parempi? Vitun pässi.

        "Ai kateellinen, kas kun en yleistä tms. kuten sunkaltainen paskahousu aina viimeiseksi sanoiksi kertoo kun äly ei enää riitä vasta-argumentteihin."

        Voi voi, menikö neidillä hermot? Gene on parempi kuin sinä, etkä voi sille mitään.

        Ai sä kuulut näihin Copy-Paste pelleihin joiden pakkomielteenä on pyrkiä kumoamaan toisen väitteet. Hei lapsi, vastaan vielä sinulle, ehkä saatat jotain ymmärtää. Katsos kun jonkun erityistaidon osaaminen riittää joillekin pelkästään harrastetoimintaan. Ei aina tarvitse rahastaa tai pyrkiä rahastamaan jos osaat jotain hyvin. Enhän minä kateellinen Simmonsille ole. Sanoinpahan vain olevani parempi kielisoittimissa, ja enkös juuri sanonut Simmonsin olevan parempi bissnesmies. Joten viimeisenkerran tyttö, Gene on todellakin parempi bissnesmies, mutta minä parempi soittamaan kielisoittimia. Toivottavasti nyt meni perille idiootti!


      • Kappari21
        harharhar kirjoitti:

        Mitä vikiset, sinä et ole puhunut mitään että "yrittäisit jossakin eteenpäin", vaan haukuit Gene Simmonisa paskaksi, ja itseäsi paremmaksi. Eli sorruit tuohon maanpinnalle palauttamiseen. Ei gene kovin paska voi olla, koska niin paljon on rahaa tehnyt musiikillaan. Mutta jos hän ei olisi rikastunut sillä, et sinäkään häntä haukkuisi, koska kaikki mikä tekee rahaa on automaattisesti paskaa sinunlaisten kateellisten suomijunttien silmissä.

        Hei vajaamielinen. Nyt sinulle on tullut pakkomielle yrittä, että puhuisin itseni pussiin, et kuitenkaan onnistunut. En olekaan sanonut aiemmin yrittäväni eteenpäin, mutta sanon sen nyt jos se sinua kerran häiritsi. En minä Geneä maanpinnalle palauttanut. Kukaan musiikin ammattilainen ei pidä Geneä, Paulia tai ketään Kissin äijää erinomaisena muusikkona. Rahalla ei ole mitään merkitystä minun mielipiteelleni. Gene on paska muusikko oli köyhä tai sitten rikas. Tosin itse paljastit olevasi köyhä, katkera ja kateellinen kaikille menestyjille kun otit tämän raha-asian esille. Minähän olen nimenomaan teksteissäni kehunut Geneä erinomaiseksi bissnesmieheksi. Ja se, että musiikki myy ei tee artistia taitavaksi. Myihän Matti Nykänenkin kultaa ja salit oli aikanaa täynnä kun Matti esiintyi, mutta ei kukaan voi rehellisesti sanoa Matin olevan hyvä laulaja. Eli mietippäs nyt poika vielä kaksi kertaa ennenkuin menet näitä lapsuksiasi heittelemään tänne.


      • älykkyys
        Kappari21 kirjoitti:

        Hei vajaamielinen. Nyt sinulle on tullut pakkomielle yrittä, että puhuisin itseni pussiin, et kuitenkaan onnistunut. En olekaan sanonut aiemmin yrittäväni eteenpäin, mutta sanon sen nyt jos se sinua kerran häiritsi. En minä Geneä maanpinnalle palauttanut. Kukaan musiikin ammattilainen ei pidä Geneä, Paulia tai ketään Kissin äijää erinomaisena muusikkona. Rahalla ei ole mitään merkitystä minun mielipiteelleni. Gene on paska muusikko oli köyhä tai sitten rikas. Tosin itse paljastit olevasi köyhä, katkera ja kateellinen kaikille menestyjille kun otit tämän raha-asian esille. Minähän olen nimenomaan teksteissäni kehunut Geneä erinomaiseksi bissnesmieheksi. Ja se, että musiikki myy ei tee artistia taitavaksi. Myihän Matti Nykänenkin kultaa ja salit oli aikanaa täynnä kun Matti esiintyi, mutta ei kukaan voi rehellisesti sanoa Matin olevan hyvä laulaja. Eli mietippäs nyt poika vielä kaksi kertaa ennenkuin menet näitä lapsuksiasi heittelemään tänne.

        huomioiden ei ole mikään ihme vaikka Nykänen myisi miljoona levyä ja esiintyisi täysille halleille joka ilta.


      • Miisa-96
        Kakuka kirjoitti:

        Mikä ihmeen Viiru ja Pesönen, vai tarkoititko Viiru ja Pesonen joka on tuttu minulle lapsuudesta. Sulla näköjään lapsuuden sadut jäivät väliin kun et edes tunne niitä. Ilmankos olet valehtelija kun äiti ei koskaan viettänyt aikaasi kanssasi lapsena.

        Onkos toi Kappari se tyyppi joka soittaa kitaraa Vengeange for multiplyssa?

        Siis sen tyypin nimi on Caper21..! Varmaan sama tyyppi, oon kuunnellu ja voin sanoo etä kepittää 90% kaikista nykymuusikoista!!! Ihq!


      • ...
        Kappari21 kirjoitti:

        Ai sä kuulut näihin Copy-Paste pelleihin joiden pakkomielteenä on pyrkiä kumoamaan toisen väitteet. Hei lapsi, vastaan vielä sinulle, ehkä saatat jotain ymmärtää. Katsos kun jonkun erityistaidon osaaminen riittää joillekin pelkästään harrastetoimintaan. Ei aina tarvitse rahastaa tai pyrkiä rahastamaan jos osaat jotain hyvin. Enhän minä kateellinen Simmonsille ole. Sanoinpahan vain olevani parempi kielisoittimissa, ja enkös juuri sanonut Simmonsin olevan parempi bissnesmies. Joten viimeisenkerran tyttö, Gene on todellakin parempi bissnesmies, mutta minä parempi soittamaan kielisoittimia. Toivottavasti nyt meni perille idiootti!

        Ehkä sinun ei sitten olisi puitänyt edes aloittaa tätä aihetta täällä? Jos se on niin päivänselvä asia että Gene ja muu KISS on pelkkää paskaa, miksi perustit aiheen sitä varten? Olet kateellinen, genelle, et vain myönnä sitä.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Ehkä sinun ei sitten olisi puitänyt edes aloittaa tätä aihetta täällä? Jos se on niin päivänselvä asia että Gene ja muu KISS on pelkkää paskaa, miksi perustit aiheen sitä varten? Olet kateellinen, genelle, et vain myönnä sitä.

        Käytin muuten tuota copypaste menetelmää siksi koska viestissäsi oli niin paljon tekstiä, mutta turhahan sitä on tuollaisen aivoiltaan saunan taakse kuolleen idiootin olettaa ymmärtävän.


      • Kappari21
        ... kirjoitti:

        Käytin muuten tuota copypaste menetelmää siksi koska viestissäsi oli niin paljon tekstiä, mutta turhahan sitä on tuollaisen aivoiltaan saunan taakse kuolleen idiootin olettaa ymmärtävän.

        Niin eli jos et pidä jostain, niin et missään nimessä saa ilmaista sitä, ja jos erehdyt ilmaisemaan niin olet kateellinen? Eikö vain, näinhän sun logiikka menee!! Mun mielestä myös laulava talonmies Sepi Kumpulainen on paska laulaja. Eli nyt olen myös Kumpulaiselle kateellinen , eikö vain? Miksi muuten olisin Genelle kateellinen?? Eikö minun kannattaisi olla kateellinen ennemminkin vaikkapa Eric Claptonille , joka todella on taitava, joidenkin mielestä jopa kaikkien aikojen paras kitaristi. Mutta ehkä sinä et edes tiedä kuka on Eric Clapton, Gene Simmonsin kaltaiset tusinasoittajat kyllä näytät tietävän.


      • käpymäki
        Kappari21 kirjoitti:

        Hei vajaamielinen. Nyt sinulle on tullut pakkomielle yrittä, että puhuisin itseni pussiin, et kuitenkaan onnistunut. En olekaan sanonut aiemmin yrittäväni eteenpäin, mutta sanon sen nyt jos se sinua kerran häiritsi. En minä Geneä maanpinnalle palauttanut. Kukaan musiikin ammattilainen ei pidä Geneä, Paulia tai ketään Kissin äijää erinomaisena muusikkona. Rahalla ei ole mitään merkitystä minun mielipiteelleni. Gene on paska muusikko oli köyhä tai sitten rikas. Tosin itse paljastit olevasi köyhä, katkera ja kateellinen kaikille menestyjille kun otit tämän raha-asian esille. Minähän olen nimenomaan teksteissäni kehunut Geneä erinomaiseksi bissnesmieheksi. Ja se, että musiikki myy ei tee artistia taitavaksi. Myihän Matti Nykänenkin kultaa ja salit oli aikanaa täynnä kun Matti esiintyi, mutta ei kukaan voi rehellisesti sanoa Matin olevan hyvä laulaja. Eli mietippäs nyt poika vielä kaksi kertaa ennenkuin menet näitä lapsuksiasi heittelemään tänne.

        ei pidä heitä(siis kissiläisiä)erinomaisina
        muusikoina.Väärin ainakin itse pitävät ;)ja
        nehän on musiikin ammattilaisia,eikös vaan?
        Ja kai Eric Singer luokitellaan jo kiss äijäksi?
        Jos eivät pitäisi ERINOMAISENA muusikkona, olisiko päässyt soittamaan Gary Mooren,Brian
        Mayn,Alice Cooperin,Black Sabbathin jne.kanssa?
        Ja mainitsit aikaisemmin ettei Gene ole saanut
        mitään merkittävää aikaiseksi musiikin saralla,
        eiköhän tämä viestisikin saama huomio kumoa sen
        väitteen....


      • tontza
        ... kirjoitti:

        Käytin muuten tuota copypaste menetelmää siksi koska viestissäsi oli niin paljon tekstiä, mutta turhahan sitä on tuollaisen aivoiltaan saunan taakse kuolleen idiootin olettaa ymmärtävän.

        Myönnä nyt vaan, kiukuttelija! Kappari21 ownas sut 666-0. Sä ite oot hävinny surkeesti tän väittelyn, muttet vaan myönnä sitä!


      • Kappari21
        käpymäki kirjoitti:

        ei pidä heitä(siis kissiläisiä)erinomaisina
        muusikoina.Väärin ainakin itse pitävät ;)ja
        nehän on musiikin ammattilaisia,eikös vaan?
        Ja kai Eric Singer luokitellaan jo kiss äijäksi?
        Jos eivät pitäisi ERINOMAISENA muusikkona, olisiko päässyt soittamaan Gary Mooren,Brian
        Mayn,Alice Cooperin,Black Sabbathin jne.kanssa?
        Ja mainitsit aikaisemmin ettei Gene ole saanut
        mitään merkittävää aikaiseksi musiikin saralla,
        eiköhän tämä viestisikin saama huomio kumoa sen
        väitteen....

        Juu, tossa tosiaan erehdyin. Koko Kissin poppoo on raudanlujia muusikin ammattilaisia sanan varsinaisessa merkityksessä. Mutta ei se sitä faktaa poista, että se teknillinen soittotaito on perseestä. Musiikinalalla voit olla lahjakas monella eri sektorilla. Ehkäpä ex-Kiss Vinnie Vincent on paras esimerkki tähän. Vinnie oli studiossa niin huono kitaristi, että hänet korvattiin Lick it upilla useissa kappaleissa paremmilla kitaristeilla. Mutta kyseisellä levyllä kuitenkin Vincent näytti koko porukalle millainen biisinikkari hän on. Ehkäpä tämä oli liikaa Genelle, joka huomasi Vinnien biisintekotaidot ja pisti hänet pois. Ps. Noista edellisistä soittajista/bändeistä vain Gary Moore on kunnon skitan soittaja, parhaita maailmassa. Lisäksi Brian May on myös taitava säveltäjä.Loput ovatkin samoja tusinataiteilijoita kuin Kissin ukot, tosin hyvin ovat menestyneet siitä huolimatta.


      • käpymäki
        Kappari21 kirjoitti:

        Juu, tossa tosiaan erehdyin. Koko Kissin poppoo on raudanlujia muusikin ammattilaisia sanan varsinaisessa merkityksessä. Mutta ei se sitä faktaa poista, että se teknillinen soittotaito on perseestä. Musiikinalalla voit olla lahjakas monella eri sektorilla. Ehkäpä ex-Kiss Vinnie Vincent on paras esimerkki tähän. Vinnie oli studiossa niin huono kitaristi, että hänet korvattiin Lick it upilla useissa kappaleissa paremmilla kitaristeilla. Mutta kyseisellä levyllä kuitenkin Vincent näytti koko porukalle millainen biisinikkari hän on. Ehkäpä tämä oli liikaa Genelle, joka huomasi Vinnien biisintekotaidot ja pisti hänet pois. Ps. Noista edellisistä soittajista/bändeistä vain Gary Moore on kunnon skitan soittaja, parhaita maailmassa. Lisäksi Brian May on myös taitava säveltäjä.Loput ovatkin samoja tusinataiteilijoita kuin Kissin ukot, tosin hyvin ovat menestyneet siitä huolimatta.

        tässä keskusteltiinkin...luulin että erinomaisista muusikoista.Sillä vaikka
        olisi sitten kuinka teknillinen soittaja
        tahansa,niin erinomaiseksi tulemiseksi
        tarvitaan kuitenkin mukaan se "jokin".
        En oikein usko että sitä voi opetella.
        Se vaan on mukana tai sitten ei...


      • Kappari21
        käpymäki kirjoitti:

        tässä keskusteltiinkin...luulin että erinomaisista muusikoista.Sillä vaikka
        olisi sitten kuinka teknillinen soittaja
        tahansa,niin erinomaiseksi tulemiseksi
        tarvitaan kuitenkin mukaan se "jokin".
        En oikein usko että sitä voi opetella.
        Se vaan on mukana tai sitten ei...

        No tää keskustelu nyt vähän repesi joka suuntaan (kiitos näiden murrosikäisten jotka leikkivät Gene figuureilla) , että vähän vaikeaa oli välillä tietää mistä todella keskusteltiin.


      • käpymäki
        Kappari21 kirjoitti:

        No tää keskustelu nyt vähän repesi joka suuntaan (kiitos näiden murrosikäisten jotka leikkivät Gene figuureilla) , että vähän vaikeaa oli välillä tietää mistä todella keskusteltiin.

        eihän tuossa mitään vahinkoa päässyt syntymään.:)


      • ...
        tontza kirjoitti:

        Myönnä nyt vaan, kiukuttelija! Kappari21 ownas sut 666-0. Sä ite oot hävinny surkeesti tän väittelyn, muttet vaan myönnä sitä!

        Turha jatkaa väittelyä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei näe millään olevansa väärässä. Sama ilmeisesti pätee myös sinuun, trolli.


      • Kappari21
        ... kirjoitti:

        Turha jatkaa väittelyä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei näe millään olevansa väärässä. Sama ilmeisesti pätee myös sinuun, trolli.

        Tottakai minä myönnän jos olen ollut väärässä. Lisäksi kuka väittelee?? Ehkäpä lapset väittelee kuten sinä. Minä puhun vain ja ainoastaan faktoja.


    • ihQQQQ

      Suosittelen tutustumaan kasarifoorumeihin osoitteessa: www.80srocks.net

    • mikAaaaaaa

      Gene paska muusikko ??

      ei saatana , äijällä / Kissillä 30 kultalevyy !!

      ei onnistuisi huonolta ...
      ei kaikilta hyviltäkään ..
      joten suut suppuun !!!

    • Anonyymi

      Basistina Gene varmasti osaa soittaa Kissin kappaleet niin kuin ne kuuluu soittaa, ja enempää ei varmasti ole tarvis ostamaan, mitä sillä ylimääräisellä osaamisella sitäpaitsi tekee jos pärjää ilmankin, itsekkin soitan rumpuja ja osaan soittaa monenmoisia kappaletta ja joskus soitan todella hyvin ja toiste taas sitten väsyneenä tosi paskasti, mutta kun bändiviritelmiä ei tänä päivänä ole muita ku minä itse kitara/rummut, niin ei ole hyvin haitannut jos joskus ei osaa soitella samalla lailla kuin parempina päivinä, mitä siinä menettää, nykyään muutenkin näkyy olevan yks hailee miten taidokkaita soittajat jossain yhtyeissä on kun näkyy enemmän merkitystä olevan sillä 1.kuinka cool olet 2. Kuinka sosiaalinen olet 3. Jos valtavirta diggaa jotain niin "mitä muut edeltä, sitä toiset perästä" ei väliä soittotaidolla 4.oletko NS. tämän maailman tyyppi, Jeesus on Kuningas "saatana on häviäjä" mutta lihalliset tämän maailman tyypit vieroksuvat sellaista tyyliin Pride vastaisuus 5. Jos ihmiset puhuu juttua jostain hyvästäkin soittajasta että "on pelle" "paska muusikko" , ei hyvä soittotaito silloinkaan pelasta vaikka olisi KOVA yhtye , kun ihmiset diggaa sosiaalisesti suosittuja, cooleja, tämän maailman tyyppejä, puheissa arvostettuja soittajia, näköjään

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin rumpalina soittaisin tuplabassareilla ym. rumpusooloillani Jussi kuusysin penkin alle, mutta Jussi on silti täydellinen ukko 69eyessiin, muuta sitten ei tarvitakkaan🐓

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe