Eli mulla on Bravo -98. Nyt on ilmennyt vikaa, että vilkut ei alussa toimi, esim. Auto seisoo "kylmässä" muutaman tunnin niin vilkut ei toimi lainkaan tai menee pois päältä. Mistähän moinen? Kuitenkin kun autolla ajaa ja auto lämpenee niin vilkut toimii moitteettomasti.. Vilkaisin sulakkeita ja siellä oli 10A ja 15A toisin päin eli vilkuissa oli 10a vaik piti olla ohjekirjan mukaan 15a. Vaihdoin sulakkeiden paikkaa ja saa nähdä toimiiko (ei hajua kuka on niitä räpeltäny...)
Fiat Bravo -98, kysymys...
10
2724
Vastaukset
- Ex-Fiat-mies
Ihan vaan tiedoksi että viiksikytkin, eli se missä vilkun varsikin sojottaa, on näissä Fiat malleissa tyypillisesti heikko ja myös kallis osa.
Kaverin autosta meni rikki, siinä ei paljon sulakkeiden vaihto auta.
Jolle väärin muista niin hinta oli todella iso eli kolminumeroinen.... (olisko ollu peräti 400?)- Fiat ja Seat!
että ongelmaa ei ole kun auto on lämmin sisältä? Luulisi, että jos vika on fyysinen niin vilkku renaisi myös kun auto on lämmin. Kai se pitää huoltoon viedä jos ei tokene...Kiitos kuitenkin vastauksesta:)
- Ex-Fiat-mies
Fiat ja Seat! kirjoitti:
että ongelmaa ei ole kun auto on lämmin sisältä? Luulisi, että jos vika on fyysinen niin vilkku renaisi myös kun auto on lämmin. Kai se pitää huoltoon viedä jos ei tokene...Kiitos kuitenkin vastauksesta:)
metalli kuistuu ja kosteus voi tehdä tepposia.
Kontaktisuihke CRC tms. oikeaan paikkaan vois vaikuttaa. - Fiat ja Seat!
Ex-Fiat-mies kirjoitti:
metalli kuistuu ja kosteus voi tehdä tepposia.
Kontaktisuihke CRC tms. oikeaan paikkaan vois vaikuttaa.Koska kun vilkut "renaa" niin hätävilkkukaan ei toimi vai onko kytköksissä vilkkuviikseen? Viime vuonna ei auto tällaista kyllä tehnyt, mutta nyt on ollu pakkasta-vettä-kosteaa että voi olla hyvinkin kosteutta. Koska kun on sisälämmitin ollut yön yli niin ongelmaa ei ole...
- Minenmittääntiijjä
Muistaakseni TM:n testiyksilössä samantyyppinen vika korjautui vuolemalla viiksen juuressa ollutta kumia tms. avarammaksi. Ja Ryöstö-Autoa halvempi paikka osien ostoon on www.heikka.fi
- Ex-Fiat-mies
...kunhan vuolee varovasti.
Jos ei tuolla tokene, voi pelätä sitä mun arvelemaa. - Fiat ja Seat!
Ex-Fiat-mies kirjoitti:
...kunhan vuolee varovasti.
Jos ei tuolla tokene, voi pelätä sitä mun arvelemaa.alkaa itse remontoimaan. Nyt on varattu huoltoon aika, koska alkaa jo vituttaa kyseinen vika. Samaa tekee kun laittaa hätävilkut päälle eli vissiin rele menossa...?
- Tuomas A
Fiat ja Seat! kirjoitti:
alkaa itse remontoimaan. Nyt on varattu huoltoon aika, koska alkaa jo vituttaa kyseinen vika. Samaa tekee kun laittaa hätävilkut päälle eli vissiin rele menossa...?
Osa mikä fiatista ensimmäisenä hajoaa on bosch...
- japsiaatofopirru
Fiat ja Seat! kirjoitti:
alkaa itse remontoimaan. Nyt on varattu huoltoon aika, koska alkaa jo vituttaa kyseinen vika. Samaa tekee kun laittaa hätävilkut päälle eli vissiin rele menossa...?
joutui mielisairaalaan ostettuaan pravon sähkövikojen tautta.Myy äkkiä pois ja osta toyota tai nissan niin järki säilyy.
- Fiat ja Seat!
japsiaatofopirru kirjoitti:
joutui mielisairaalaan ostettuaan pravon sähkövikojen tautta.Myy äkkiä pois ja osta toyota tai nissan niin järki säilyy.
Japsi paskaa en ostaisi koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908