Maahanmuuttaja naiset

ihmettelen vain että

Tietääkö kukaan suomalaista poikaa/miestä joka seurustelisi mamu tytön/naisen kanssa, Iranilaisen tai turkkilaisen tai somalin?täällä missä asun on valtavasti mamuja ja kaupungilla näkee tosi kauniita edellämainittuja naisia ja tyttöjä.Olemme kavereidenkin kanssa keskustelleet asiasta ja hekään eivät tiedä ainuttakaan paria jossa mies olisi suomalainen, sitävastoin mamu mies ja suomalainen nainen pareja on paljon, mistä moinen epätasapaino suhteissa johtuu?eivätkö heidän vanhenpansa hyväksy tyttäriensä seurustelua suomalaisen kanssa mutta suomalaisen tytön voi poika kyllä ottaa?perin outoa, sillä noille kaunottarille olisi varmasti ottajia.

8

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

En tunne niin hyvin, etta kehtaisin kysella heidan suhteistaan. Taitaa kuitenkin yleisesti olla niin, etta isaukko vahtii noita muslimityttoja sen verran pahasti, etta normaali suomipoika pelastyy. Kylla ne yrittavat tyrkyttaa tytolle omanmaalaista, ja jotkut edelleen noudattavat tapaa, etta vanhemmat valitsevat miehen.

• Heracles

eivät olleet takapajuisia, sisäsiittoisia, vanhanaikaisia ja kontrolloivia juntteja. :D

• Perustieto kateissa?

Ainakin islamilaisilla on kielto, nainen/tyttö ei saa ottaa kristittyä mutta mies voi sen tehdä. Tietenkin toivomus on että tuleva puoliso kääntyy islamiin.

• lailala

Tunnen useampia pareja, joissa nainen afrikkalainen, mies suomalainen. Nämä eivät kuitenkaan ole muslimeja.

• Bajonkoto

Ei taida olla kovin yleisiä parit joissa on suomalainen mies ja musliminainen. Minun vaimoni on afrikkalainen muslimi, enkä kovin monta muuta vastaavaa paria tiedä. On tosiaan paljon yleisempää että muslimimies on naimisissa suomalaisen naisen kanssa.

Nyt suoralta kädeltä tulee itsemme lisäksi mieleen vain yksi aviopari jossa suomalainen mies on naimisissa musliminaisen kanssa vaikka tunnen useita moku-pariskuntia. Tuokin mies tosin on muslimi vaikka on ihan syntyperäinen suomalainen. Yhden avoparin tunnen myös.

• liippaa

Ei ole mitenkään harvinaista, että vanhemmat eivät halua tyttäriensä naivan toisen uskonnon edustajaa, mutta kyllä näitä pareja löytyy. Ei kaikki suomalaisetkaan vanhemmat kilju riemusta kun tulee vävy/miniäehdokas toiselta puolelta maailmaa. Kampoihinhan ne tuppaa laittamaan, mutta minkäs enää voivat kun ovat kasvattaneet itsenäisen omista asioistaan päättävän ihmisen;)
      Ajatus lienee se, että kun mennän naimisiin nainen ottaa miehensä uskonnon. Minun tuntemani parit kyllä ovat kaikki, sekä miehet että naiset, pitäneet oman uskontonsa.

• liippaisee

joten menehän taittamaan juttua kavereidesi kanssa.Tiedä miten tytöt tai naiset innostuvat.

Kannattaa ainakin koettaa,nättejä ovat ja saattavat ajatella juuri samoin teistä.Anna vaikka etunimesi ja puhelin numerosi paperilla pitämällesi naisella ja hymyile ilman taka-ajatuksia koska silloin hymysi on luonnollinen.Senhän tietävät kaikki jotka hakevat seuraa.

• Anonyymi

Eräs pitkää suomessa ollut iranilainen nainen sanoi miehet saa ja pitää tehdä mitä haluaa naiset ei, käytiin hänen kanssa pitkään keskustelua asiasta ja hän ei hyväksynyt sitä kun on nähnyt että on parempaakin elämää. Kysyin miten hoitaa suhteen mieheen katsoi kauniilla silmillä kuin olisi kuiskannut en mitenkään sanoin ala minun naiseksi sanoi surullisena jos et sinä siitä kärsi niin minä. Sanoin tule jonain iltana kylään eihän ne koko aikaa voi vahtia.
      Soitti eräänä iltana voiko tulla, ovikello soi pimpahtaen avasin oven tuli sisään nopeasti nauroin miksi näin sanoi tiedäthän, otin takin naulakkoon ja sanoin riisu nuo ylimääräiset. Riisui kaikki peittävät, oli pakko sanoa olet kaunis surkeaa että sun pitää peitellä itseäsi ja asut yksin. Nauroi kotona olen vaikka alasti verhot tietenkin kiinni. Istuttiin keittiössä ja syötiin vähän tarjosin viiniä otti varovasti meni noin kaksi tuntia nopeasti rentoutu ja nauroi vapaammin kun oli lähdössä seisoin vieressä sanoin halataan rutisti pitkään sanoi olen kunnollinen mies katsoin säkenoiviin mustiin silmiin sanoin olet kaunis annoin suukon poskelle kavahti vähän ja hymyili antoi oikean suukon kaksi kertaa ja sanoi kiitos.
      Soitti noin viikon päästä kysyin mitä ostan jos tekee minulle niiden ruokaa, laitettiin yhdessä ruokaa että opin, välillä olin ihan takana ja hämmennin kaverina nojasi minuun kuin olisi ollut ikävä siirsin hiuksia ja suutelin kaulaan huokasi olet ainut joka on noin hellä kääntyi ja suudeltiin sanoin ei ole pakko suuteli nyt omasta tahdostaan ja halasi kuiskas et tiedä rutistin sievästi kuiskas haluan olla lähellä hyväilin samalla sievästi kuiskasi kukaan ei ole vuosiin hyväillyt koskin komeisiin rintoihin vapisi ja sanoi tunnen sinun sormet koske vaan sanoin kastike palaa kääntyi nopeaan nauroi huiputit hyväilin taka kautta rintoja ja painoin lantiolla kaunista pyllyä ja suutelin taas kaulaan antoi hyväillä koko vartaloa kääntyi ja suuteli tulisesti nauroi kastike valmis.
      Oli kivat keskustelut kun syötiin ja otettiin viiniä. Kun istuttiin sohvalla vierekkäin hyväilin välillä koski arasti housun päältä sanoi sinä haluat katsoin silmiin Asar sanoi niin minuakin. Asar lähtri kotia kuiskas haluan oikeasti mutta en voi.

Meni toista viikkoa kun tuli käymään, nyt oli nätti mekko alla pyörähteli ja sanoi vähän erilaista kaappasin syliin sohvalle ja suutelin hyväilin kädellä polvea ja ylempää kuiskas saat minut puistin päätä ja suutelinkaula aukkoa ja rintoja mekon päältä Asar nousi avasin mekkoa se putosi lattialle alla oli tosi kauniit pitsi asut.
      Sängyllä suutelin koko vartaloa ja vedin housut ja suukotin pyhimpää Asar veti minua ylöspäin jatkoin suutelua antautui kokonaab sai orgasmin jatkoin sievästi yritti taas vetää ylös sai toisen, menin viereen ja otin kainaloon Asar suukotti rintalihaksia ja nänniä, sanoi etkö halu minua? sanoin haluan niin että kuolen ja nousin päälle sanoin laita sanoi en sais koskea otti kiinni silitteli sitä ja ohjasi sisään sanoi en tule raskaaksi otti vastaan vapisten halasi ja sanoi minä nautin et usko en ole ennen saanut nauttia olin välillä alla välillä päällä Asar tyrkytti kiinteitä rintoja ja nautti kuiskas olen sun enkeli kun painoin pyllystä painoi rajusti kun laukesin vapisi heti ja suukotti sanoi ensi kertaa halusin oikeasti tuntea sen.
      Makoiltiin Asar sanoi voinko käydä vielä halasin miksi et saisi, no kun ollaan oltu näin sanoin tämä ei vaikuta siihen haluan sinua hulluna ja suutelin rintoja pidin käsiä sivulla Asar huokaili haluan antaa sinulle kaiken ja rakasteltiin ilta myöhään.
      Oltiin näin että tavattiin silloin tällöin kunnes muutti pois kauemmas ja kaikki jäi siihen. Harmittaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe