Olen kärsinyt kyseisestä ongelmasta muutaman vuoden. Mitkään tutkimukset eivät ole antaneet selvyyttä asiaan. Tajunta menee keskimäärin kerran viikossa ja kestää muutaman minuutin.
Lääkärit ovat sulkeneet esim, Epilepsian pois.On tehty kokeita vaikka mitä, mutta ilman tulosta.
Liekö muilla vastaavia kokemuksia?.
Tajunnan menetys
Naisella
4
481
Vastaukset
- kortisonia?
Käytätkö kortisonia, joillekin se ei sovi. Voi aiheuttaa hetkellistä tajunnan menetystä.
- verenpaine
Verenpaine? Nouseeko tai laskeeko verenpaine yht´äkkisesti?
- Anonyymi
Kaverilla lähti taju pari, kolme kertaa vuoden aikana ja sitten lähti henki yöllä nukkuessa. 47 vuotta oli ikää.
- Anonyymi
Mulla tuli koronarokotteen jälkeen noita oireita lääkärini sanoi et ole ainoa.
nyt ei ajokorttia enkä voi käydä töissä.
Rokote pilasi toimeentuloni ja terveyteni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039