Jos unohdetaan "sisäinen kauneus" ja keskitytään ulkoiseen, niin millainen mies miellyttää/kiinnostaa:
* kasvot? parta?
* hiustyyli ja väri?
* Pituus? kroppa?
* pukeutuminen, millaiset housut, paita, päällystakki näin talvella, pipo/hattu, alusvaatteet, kengät?
Ja tietysti olisi kiva tietää miten naisena pukeudut ja minkä ikäinen olet!!!
Gallup naisille: Miesten pukeutuminen
19
9264
Vastaukset
- JJJJ
ja tietysti kiinnostaa mikä miehen tyylissä karkottaa sinut... (jos unohdetaan se yleinen epäsiisteys)
- ..ihastunut
Minä olisin ihan myyty miehelle joka olisi vain hieman minua pidempi (minä:172cm) jolla olisi semmoinen hieman urheilullinen kroppa. Ei kuitenkaan liian. Pieni masukaan ei haittaa =)
Jolla olisi melko lyhyt "peikkotukka" (ehkä vaalea). Saisi olla pientä partaakin.
Kasvot olisi suloisen poikamaiset, kivalla hymyllä =) Söpö koiranpentukatse (ehkä ruskeat silmät).
Hänellä olisi päällään jotain rentoa (vähän löysät farkut/sammarit, jokin kiva kirkasvärinen paita, pipo vedetty tiukasti päähän...)
Alusvaatteet. hmm.. tiukat bokserit ;)
-Olisin ihan myyty miehelle, joka erottuu massasta sillä omalla tyylillään =)
Jos pitää jotain karkottavaa sanoa. Niin se on ehdottomasti se, ettei mies erotu jotenkin joukosta tai menee muodin mukana... Niin ja myös jos miehellä on verkkarit, vyölaukku ja pilottitakki niin eipä sekään paljon herätä positiivisia tunteita =)
-No minähän pukeudun yleensä sellaisiin vaatteisiin mitkä tuntuu sillä hetkellä hyvältä päällä. Joskus on löysää, joskus taas tiukempaa. Useasti minulla on sellaisia vaatteita jonkalaisia ei muilla ole. Tykkään pukeutua joskus lapsellisesti =)
-18-vuotias olen..- Lone
Minä pidän (ulkoisesti) miehistä, joilla on selkeät värit (siis joko tumma tai vaalea, ei jotain siltä väliltä).
Optimipituus on n. 180 cm (tai ehkä vähän alle) ja ruumiinrakenne jäntevä (ei siis lihaksikas bodari, mutta ei myöskään laiha tai lihava).
Pukeutuminen rento esim. farkut ja villapaita (kuitenkin siistihköt). Ja olemus ja tyyli poikamainen.
Olen 27 v., vapaa-aikana asuna useimmiten farkut ja villapaita, tumma, 163 cm ja naisellinen. - Piru
Lone kirjoitti:
Minä pidän (ulkoisesti) miehistä, joilla on selkeät värit (siis joko tumma tai vaalea, ei jotain siltä väliltä).
Optimipituus on n. 180 cm (tai ehkä vähän alle) ja ruumiinrakenne jäntevä (ei siis lihaksikas bodari, mutta ei myöskään laiha tai lihava).
Pukeutuminen rento esim. farkut ja villapaita (kuitenkin siistihköt). Ja olemus ja tyyli poikamainen.
Olen 27 v., vapaa-aikana asuna useimmiten farkut ja villapaita, tumma, 163 cm ja naisellinen.Mieti ny jos molemmilla ois aina sitte baarissa farkut ja villapaita. Kyllä kaverit aina vittuilis selän takana. "Kato ny mihin noiki on vajonnu! Samanlaiset kuteetki jo!"
- Lone
Piru kirjoitti:
Mieti ny jos molemmilla ois aina sitte baarissa farkut ja villapaita. Kyllä kaverit aina vittuilis selän takana. "Kato ny mihin noiki on vajonnu! Samanlaiset kuteetki jo!"
No, mulla kyllä on lähes aina baarissa farkut ja villapaita. Ja niillä kuteilla käy muuten myös kaikkein paras flaksi (syytä en tiedä).
Ja ihan Helsingistä.
- st
Kiinnostukseni herää jos miehellä on selkeä oma tyyli. Vaatetuksesta täytyy näkyä, että mies on ajatellut hetken mitä päällensä laittaa. Tyylisuunnalla ei ole niin väliä. Hyvällä vaatetuksella mies kuin mies saadaan näyttämään hyvältä...
Niin ja itse olen päälle 25-v, en nyt ihan trendipelle, mutta seuraan kyllä muotia ja se näkyy myös pukeutumisessa. - Mile
Nirso jos niin voisi sanoa miesten suhteen ensimmäinen asia minkä miehestä katson on kengät.
Jos on jotain paksupohjaisia kenkiä tai vaikka juoksutossut jätän miehen välistä seuraavana katson kropan ja sitten vaatetuksen. kasvoilla suuri merkitys mut mitä se haittaa jos on pieniä virheitä ei niitä pimeässä näe:) siis baaris.. - jansciu
* Kasvojen täytyy näyttää miehisiltä, ei mikään kapea ja luihun näkönen, parta on ihana, ei kuitenkaa mikään 'Brad Pitt'-parta. Pääasia et miehellä kasvaa parta, ihanan tuntusta ku kasvaa pieni sänki!=)
* Mieluiten lyhyet hiukset tai peräti kalju, tummiin oon aina heltyny, mut on niitä poikkeuksiaki ollu!=) Ihan vaaleista en juurikaan pidä.
* Miehen pitää olla pitempi kun mä, eikä se taida olla kovin vaikeeta, kun oon vaan 160cm!=) Koska itekin oon normaalia lihaksikkaampi tytsy harrastuksestani johtuen, niin tykkään lihaksikkaista miehistä.Eikä moni mies kestä jos naisella on paremmat lihakset, tai niin oon ainakin käsittäny!
Ei välttämättä tarvi olla bodari, mut jonkun asteen urheilija kuitenkin. Leveä selkä on taivaallinen. Ja mä oon täysin sulaa vahaa lihaksikkaan kireen beban eessä!AIH!=)
* Vaatteissa ihan perinteiset farkut on ihan jees. Hyvän kropan päällä melkein mikä vaan vaate näyttää hyvältä. Semmonen yksinkertainen pipo on sexy. Takki:mikä vaan paitsi tuulipuku, ellei oo lenkillä!
Kireet boxerit tai briefit on sexyt. Hyvässä pyllyssä kyllä ne lököt boxeritki näyttää hyvältä! Ei piirrettyaiheisia alushousuja!
Kenkiin en oo paljon kattellu.
Minä naisena pukeudun usein suoriin housuihin tai samettihousuihin ja johonkin kireeseen paitaan, melkeinpä kaikki värit menee, kunhan ei liian räikeitä. Kesällä käytän paljon hameita tai capreja. Löysänä päivänä fleecehousuja ja toppia! Eli aika laidasta laitaan!=) Olen 18 v.!- mies
miehen pukeutuminen kertoo naiselle? Mikä on nahkatakin sanoma? mitä nainen ajattelee toppaliiveistä/-takeista? Pipo? Mikä kammoksuttaa siinä tuulipuvussa(esim ed. viesti)? Farkut ja niiden malli? Kengät? Onko arviointi vain akselilla mauton-tyylitajuinen? vai onko vaatteista luettavissa ihmisen luonne ja älykkyys? kouluttautuneisuus?
- jansciu
mies kirjoitti:
miehen pukeutuminen kertoo naiselle? Mikä on nahkatakin sanoma? mitä nainen ajattelee toppaliiveistä/-takeista? Pipo? Mikä kammoksuttaa siinä tuulipuvussa(esim ed. viesti)? Farkut ja niiden malli? Kengät? Onko arviointi vain akselilla mauton-tyylitajuinen? vai onko vaatteista luettavissa ihmisen luonne ja älykkyys? kouluttautuneisuus?
...miehen pukeutuminen kertoo mun mielestä jonkun verran.Se ei kuitenkaan oo niin iso juttu. Mut se on niin paljon mielipiteestä kiinni. Ei kaikki vaatteet, vaikka olis kuinka tyylikkäitä vaatteita, kaikille käy!
Mun mielipide: Nahkatakki antaa tietynlaisen 'bad guy' olemuksen,se on seksikäs ja tyylikäs, mut kuitenkin rento.
Toppaliiveissä/-takeissa ei oo mitään vikaa.
Näyttää vähän sporttiselta, eli hyvä vaan. Pipo on kova juttu talvella!=)
Farkkujen mallilla ei kai oo väliä, semmonen mikä näyttää hyvältä sun päällä,ja se riippuu paljon vartalon muodosta yms.
Mikä vika tuulipuvussa??Hmm...ei siellä lenkkipolulla yhtään mikään, tai jos nyt viihdyt joskus tuulipuvussa, muutenkin ku urheilumielessä, ni ei pitäs antaa muitten mielipiteiden vaikuttaa.Siittä vaan! Mut tuulipuku baarissa ei oo kovin hieno!(Niitäkin on nähty! Eikä kyseessä ollut mikään räkälä!)
Ei mun tietääkseni vaatteista pysty lukemaan ihmisen luonnetta ja älykkyyttä, tai kouluttautuneisuutta. Sä voit olla työtön ja silti tyylikäs ja hyvin pukeutuva. Tai todella hyvin ja korkeesti koulutettu, mut et oikein osaa pukeutua eikä sulla oo omaa tyyliä.
En tiedä tuliko tästä nyt kovin sekava, toivottavasti ei! Mut mun pointin piti ollase, et ei niillä vaatteilla oo niin tarkkaa väliä, kunhan mies tietää mistä tykkää ja millasissa vaatteissa on mukava olla, se tekee siitä tyylitajusen, ainakin tällasen tavallisen opiskelijantytön mielestä. =) - Tuulikki
mies kirjoitti:
Jollakin tapaa kertoo siitä millainen suhtautuminen miehellä on omaan itseensä ja muihin ihmisiin.
Näyttääkö mies pukeutumisellaan huomioivansa myös muut ihmiset ja ympäristön vai onko hänelle "paskan hailee mitä muut ajattelee."
Nahkatakki näyttää toisen päällä kovikselta ja toisella taas tavalliselta käyttövaatteelta. Riippuen henkilön muusta persoonasta ja ulkoasusta. Toppaliivi villapaidan kanssa näyttää sporttiselta tai sellaiselta metsämiestyypiltä ja on ok.
Pipo on suotava talvella ja viimalla. On toinen juttu onko se yhteensointuva esim. takin kanssa vai onko joku neonvärinen mainospipo. Nuorison nykytyyliä käyttää pipoa silmille vedettynä sisätiloissa en ihastele. Vaikuttaa epäsiistiltä, hikiseltä.
Tuulipuku ei kammoksuta minua sinänsä, mutta se ei tosiaan ole aivan jokapaikanvaate. Nykyisin ne ovat sentään hieman hillitympiä. Mutta edelleen jotkut käyttävät sitä iankaikkista monesta eri sävyisestä kankaasta ommeltua kirjavaa kahisijaa.
Farkut ok. ihan kaikenikäisillä. Oikea koko ja istuvuus vain useimmilla hukassa.
Älykkyys ja luonne ei näy suoraan vaatteista. Paitsi ehkä tietynlainen boheemius ehkä. Ja kravattia ja puvuntakkia töissä käyttävä mies voi olla vapaa aikoinaan vannoutunut villapaitamies. - mies
jansciu kirjoitti:
...miehen pukeutuminen kertoo mun mielestä jonkun verran.Se ei kuitenkaan oo niin iso juttu. Mut se on niin paljon mielipiteestä kiinni. Ei kaikki vaatteet, vaikka olis kuinka tyylikkäitä vaatteita, kaikille käy!
Mun mielipide: Nahkatakki antaa tietynlaisen 'bad guy' olemuksen,se on seksikäs ja tyylikäs, mut kuitenkin rento.
Toppaliiveissä/-takeissa ei oo mitään vikaa.
Näyttää vähän sporttiselta, eli hyvä vaan. Pipo on kova juttu talvella!=)
Farkkujen mallilla ei kai oo väliä, semmonen mikä näyttää hyvältä sun päällä,ja se riippuu paljon vartalon muodosta yms.
Mikä vika tuulipuvussa??Hmm...ei siellä lenkkipolulla yhtään mikään, tai jos nyt viihdyt joskus tuulipuvussa, muutenkin ku urheilumielessä, ni ei pitäs antaa muitten mielipiteiden vaikuttaa.Siittä vaan! Mut tuulipuku baarissa ei oo kovin hieno!(Niitäkin on nähty! Eikä kyseessä ollut mikään räkälä!)
Ei mun tietääkseni vaatteista pysty lukemaan ihmisen luonnetta ja älykkyyttä, tai kouluttautuneisuutta. Sä voit olla työtön ja silti tyylikäs ja hyvin pukeutuva. Tai todella hyvin ja korkeesti koulutettu, mut et oikein osaa pukeutua eikä sulla oo omaa tyyliä.
En tiedä tuliko tästä nyt kovin sekava, toivottavasti ei! Mut mun pointin piti ollase, et ei niillä vaatteilla oo niin tarkkaa väliä, kunhan mies tietää mistä tykkää ja millasissa vaatteissa on mukava olla, se tekee siitä tyylitajusen, ainakin tällasen tavallisen opiskelijantytön mielestä. =)ihan mielenkiintoisia kommentteja ja mielipiteitä sinulta ja myös tuossa alla Tuulikilta :) Näistä kun vaan tulis lisää naisten näkemyksiä, eikä tietenkään miestenkään kommentit ole kiellettyjä. Vaatteista ja pukeutumisesta kun ei tule pahemmin puhetta kavereiden kanssa, mutta opiskelijana kuitenkin tuntee tarvetta ymmärtää myös toisten ajatuksia tyylistä ja tyylittömyydestä. Työpaikkapukeutuminen ja muu arkipukeutuminen kuitenkin olisi hyvä olla asiallista ja siistiä, jonka takia ei kenenkään tarvitse toista vieroksua tai pelätä, vaan päinvastoin helpottaa ja rentouttaa kanssakäymistä ja muutenkin palvella pukeutujaa.
- :D
Minä ainakin pistän päälleni, juuri sellaiset vaatteet, kuin itseäni mielyttää...Käytän verkkareita,lenkkitossuja, joiden nauhat olen jättänyt löysälle, että ne menevät potkaisemalla jalkaan.Farkkuja käytän,(ei mitään perseestä repsottavia riippuja)paidat saa roikkua miten lystää, jos huvittaa.Tukka saa repsottaa miten kuten, aina se kuitenkin ensimmäisestä tuulenpuuskasta on sekaisin.
Mukavuus, lämpö ennenkaikkea.naisten mielipidettä on aivan turha kysyä näissä asioissa, se tulee suoraan muoti ja naistenlehtien sivuilta...ai niin ja valkoiset tennissukat toimii ja ovat mukavat Fuck thöö lenita...Tällä hetkellä in minun muotimaailmassani ovat, vanhat löysät noin viiden eri-värin sekamelskaiset verkkari*repikää siitä*(Poikkeuksena tietyt tilanteet, jolloin tietynlainen kunnioitus toista kohtaan vaatii muuta) - Tuulikki
Että millainen mies miellyttää/kiinnostaa:
* kasvot? parta?
Selkeät kasvonpiirteet, ei sellaista osmosoininvaara-tyyppiä oleva. Parta jos on, niin hoidettu lyhyt kokoparta tai viikset. Ei risuparta tai kaulassa oleva haivenkokoelma.
* hiustyyli ja väri?
Lyhyt tai lyhyehköt. Siisti leikkaus, puhtaat hiukset. Jos mies pitää pitkiä hiuksia, niin tukkaa sit reilusti, eikä sellaista hiirenhäntäponnaria. Värillä ei niin ole väliä,
* pukeutuminen, millaiset housut, paita, päällystakki näin talvella, pipo/hattu, alusvaatteet, kengät?
Pukeutuminen tilanteen, paikan ja tilaisuuden luonteen mukaisesti. Luontoon ja ulkoiluun tuulipuku, verkkarit, fleecet ja villapaidat. Tansseihin, juhlatilaisuuksiin kauluspaita-suorat housut yhdistelmä.
Jos käyttää farkkuja, sammareita tai sen tyyppisiä housuja,jotka ovat mielestäni tavallisia arkivaatteita, niin ei silti lököttäviä.
Päällystakkina talvella lantion peittävä suora toppa- tai sellainen villakangastakki.
Alusvaattee sellaiset ihonmyötäiset jotka istuvat, olipa mies sitten hoikka tai tanakka. Ei venyneitä trikoita tai löysiä kangasboksereita joíden lahkeesta pallit roikkuu.
Kengät myös tilanteen, sään ja käyttötarkoituksen mukaan. Nahkakengät siistit, lankatut. Ei kovin raskaat, paksupohjaiset, eikä maiharit.
*ja tietysti kiinnostaa mikä miehen tyylissä karkottaa sinut...
Liian tiukat "ikäloput" vaatteet, sellaiset että napit on jo sinkeenä, kun vaate on ostettu 10vuotta ja 10 kiloa hoikempana.
Yhdistelmä kirjavat salihousut ja T-paita jonka rinnassa joku hoopo kuva ja teksti.
Kesällä laihajalkaisella miehellä liian isot shortsit tai tanakalla miehellä kireät pyöräilyshortsit.
*Ja tietysti olisi kiva tietää miten naisena pukeudut ja minkä ikäinen olet!
Koska odotan niin kovasti mieheltä tuota tilannepukeutumista niin samaa linjaa on omanikin. Suosin yksivärisiä hillittyjä vaatteita, ei suuria kuvioita eikä hörsöjä. Kaapistani löytyy housuja, hameita, mekkoja, matalia- ja korkokenkiä, neuleita, jakkuja, toki verkkarit ja tuulipukukin.
Ikää on 40v- =)
Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että ikäkin vaikuttaa hieman. Tuulikkihan on jo mummeli iässä
Ja varmasti tottunut Vanhempien herrasmiehien seuraan:) - Tuulikki
=) kirjoitti:
Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että ikäkin vaikuttaa hieman. Tuulikkihan on jo mummeli iässä
Ja varmasti tottunut Vanhempien herrasmiehien seuraan:)Vai mummeli :) no jos niin haluat asian nähdä.
No täytyyhän sitä hyvänen aika näissä keskusteluissa eri näkökulmaa ja eri ikäisten vastauksia ollakin.
Gallup oli nähdäkseni tarkoitettu kaiken ikäisille.
Ei siisti pukeutuminen ja ennenkaikkea tilannepukeutuminen ole mikään vain vanhempien herrasmiesten piirre. Herrasmiehiä löytyy kaikissa ikäluokissa. Jotkut nuoret miehet ovat tosi tarkkoja mitä päälleen laittavat ja kuinka hiukset ovat.
Siinä olet oikeassa, että olen tottunut kaikissa ikävaiheissani herrasmiesten seuraan, sillä olen kiertänyt etäältä kaikenlaiset örveltäjät ja paita housunpäällä- meuhkaajat. - JJJJ
Tuulikki kirjoitti:
Vai mummeli :) no jos niin haluat asian nähdä.
No täytyyhän sitä hyvänen aika näissä keskusteluissa eri näkökulmaa ja eri ikäisten vastauksia ollakin.
Gallup oli nähdäkseni tarkoitettu kaiken ikäisille.
Ei siisti pukeutuminen ja ennenkaikkea tilannepukeutuminen ole mikään vain vanhempien herrasmiesten piirre. Herrasmiehiä löytyy kaikissa ikäluokissa. Jotkut nuoret miehet ovat tosi tarkkoja mitä päälleen laittavat ja kuinka hiukset ovat.
Siinä olet oikeassa, että olen tottunut kaikissa ikävaiheissani herrasmiesten seuraan, sillä olen kiertänyt etäältä kaikenlaiset örveltäjät ja paita housunpäällä- meuhkaajat.Tuulikin pukeutumismieltymykset edustavat mielestäni klassista tyyliä, joka kestää katseen myös seuraavallakin vuosikymmenellä.
Tämän nykyhetken pipot, ylilöysät housut ja muut jutut tuntuvat hetken päästä yhtä hirveiltä samoin kuten 80-luvun tyyli miehillä tai naisilla nyt. Katsokaas vaan, jokainen nykyteini häpeää vanhoja valokuviaan muutaman vuoden päästä!
- Pii
Aika epämuodollinen pukeutuminen vetoaa muhun. Selkeästi kuitenkin pidän siitä, että kasvot ovat kokonaan näkyvissä, eli ei partaa. Tukka saa olla millainen vaan siilistä pitkään, en usko, että kaljuuntuminenkaan olisi ongelma, jos henkilö muuten on karismaattinen. Mieheni saisi olla mielellään pitkä ja laiha, ainakin laiha. Jotenkin säälittävän näköinen, vaatteet saavat olla hiukan liian isoja. (Sopivia ei niin laihoille oikein olekaan)
Pitkä musta takki, linjakas, Italialaiset kävelykengät, punaruskeaa nahkaa, ei pipoa. Villapaita ja linjakkaat sammarit. Mahdollisimman tiukat ja pienet alkkarit.
Itse pukeudun mielestäni aika tavanomaisesti: polvipituinen hame/siistit tummat housut, nahkasaappaat yli pohkeen, puna/sini/turkoosi-värinen tiukka vetoketjullinen neule, jonka alla musta v-aukkonen pitkähihainen tms. Alla stringit ja rintsikat. - Pii
Pukeutuminen
Aika epämuodollinen pukeutuminen vetoaa muhun. Selkeästi kuitenkin pidän siitä, että kasvot ovat kokonaan näkyvissä, eli ei partaa. Tukka saa olla millainen vaan siilistä pitkään, en usko, että kaljuuntuminenkaan olisi ongelma, jos henkilö muuten on karismaattinen. Mieheni saisi olla mielellään pitkä ja laiha, ainakin laiha. Jotenkin säälittävän näköinen, vaatteet saavat olla hiukan liian isoja. (Sopivia ei niin laihoille oikein olekaan) Poikamainen käytös, käsien heiluminen puhuessa ja hymy ovat plussaa.
Pitkä musta takki, linjakas, Italialaiset kävelykengät, punaruskeaa nahkaa, ei pipoa. Villapaita ja linjakkaat sammarit. Mahdollisimman tiukat ja pienet alkkarit.
Itse pukeudun mielestäni aika tavanomaisesti: polvipituinen hame/siistit tummat housut, nahkasaappaat yli pohkeen, puna/sini/turkoosi-värinen tiukka vetoketjullinen neule, jonka alla musta v-aukkonen pitkähihainen tms. Alla stringit ja rintsikat. Vapaa-aikana paljastavampiakin asusteita, tukkaa duunataan ja verkkosukkauhousut jos vaan pakkanen sallii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126