Beautiful-Fashion.net

minnnnnnäää

Onko kokemuksia ko. nettikaupasta?

9

2431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epfkåpäke

      minuakin kiinnostaa, ihania vaatteita tuolla oli! Ja nimenomaan se, että onko nuo pienimmät koot meille pienikokoisille laiheliineille hyviä?

      • QQQQQQQQQQQQQQ

        pissirytkyjä...


      • the frog

        ..kyllä ovat.. :)
        itse käytän yleensä kokoa XS/S tai 32/34. Olen täältä tilannut koko s/m, ja oli ainakin mulle hyvä koko ;)


    • jhihkjöjlaskl

      yhdet farkut tilasin, oli väärän kokoiset ja muutenkin oudot. Viesteihin ei meinannu saada millään vastausta kun aloin palauttamista selvittämään. Paska maku jäi koko puljusta.

      • blondi07

        Olin hiukan yllättynyt kun luin ylläolevan viestin, koska olen itse tilannut 5 kertaa ko. nettikaupasta, ja olen aina saanut tuotteet 2-3 arkipäivän kuluessa.
        Palvelu on aina ollut ystävällinen ja nopea. Olen pari kertaa palauttanut tuotteet, kun ne ovat olleet liian isoja, olen joka kerta saanut vastauksen samantien ja vaihto sekä palautus on aina onnistunut hyvin.
        Olen jopa saanut palautusrahat takaisin maksettuna tililleni!
        Joten minä ainakin suosittelen!


      • ** : ( **
        blondi07 kirjoitti:

        Olin hiukan yllättynyt kun luin ylläolevan viestin, koska olen itse tilannut 5 kertaa ko. nettikaupasta, ja olen aina saanut tuotteet 2-3 arkipäivän kuluessa.
        Palvelu on aina ollut ystävällinen ja nopea. Olen pari kertaa palauttanut tuotteet, kun ne ovat olleet liian isoja, olen joka kerta saanut vastauksen samantien ja vaihto sekä palautus on aina onnistunut hyvin.
        Olen jopa saanut palautusrahat takaisin maksettuna tililleni!
        Joten minä ainakin suosittelen!

        neuleen olen tilannut, joka nyppyyntyi niin maan perusteellisesti heti ensimmäisessä pesussa, että ei voi enää käyttää... Eli pettymys oli!


      • ööqweöqwds
        ** : ( ** kirjoitti:

        neuleen olen tilannut, joka nyppyyntyi niin maan perusteellisesti heti ensimmäisessä pesussa, että ei voi enää käyttää... Eli pettymys oli!

        niin ne nyppyyntyy.
        Olen itse ostanut useita neuleita esimerkiksi h&m:ilta, ja kaikki olivat niin nyppyyntyneitä jo ensimmäisen pesun jälkeen, että käytin ne ainoastaan kotona tämän jälkeen.
        Joten vika ei varmasti ollut heidän vaatteissaan ja laadussaan. Mun mielipide on että jos ostat neulepaidan, voit olla aika varma että se on nyppyyntynyt jo heti ensimmäisen pesun jälkeen. Juuri materiaalin takia, jota on aina joku puuvilla-villa sekoitus.


      • ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨...
        ööqweöqwds kirjoitti:

        niin ne nyppyyntyy.
        Olen itse ostanut useita neuleita esimerkiksi h&m:ilta, ja kaikki olivat niin nyppyyntyneitä jo ensimmäisen pesun jälkeen, että käytin ne ainoastaan kotona tämän jälkeen.
        Joten vika ei varmasti ollut heidän vaatteissaan ja laadussaan. Mun mielipide on että jos ostat neulepaidan, voit olla aika varma että se on nyppyyntynyt jo heti ensimmäisen pesun jälkeen. Juuri materiaalin takia, jota on aina joku puuvilla-villa sekoitus.

        ensimmäisessä pesussa sellaiseen kuntoon, ettei sitä enää voi ihmisten ilmoilla päällään pitää, niin kyllä silloin ON laadussa vikaa!!
        Vaikka neule ei maksaisi enempää kuin 35 euroa, niin ei sen silti kuvittelisi olevan kertakäyttövaate!!


    • nyt sitten

      Tilasin tuolta farkut, pari paitaa, ja korvikset. Oikein pienikokoisia oli ainakin nuo farkut ja paidat (otin siis aina pienimmät koot), ja paidoissa hihat hitusen liian lyhyet, mutta ihan käyttökelpoisen kokoisia silti. Farkut oli hienot ja kestävän oloiset, paidat taas vähän ohutta materiaalia, kuvittelin hiukan paksummiksi, ei jotenkin tunnu kestävältä materiaalilta, kivoja silti..

      Korviksista eniten negatiivista sanottavaa, oikein nätit olivat, mutta ensin tipahti se "killuke" irti (korvikset olivat siis sellaiset joissa korvaan laitettavassa koukussa roikkui pyöreä "killuke") kokonaan, sain kyllä takaisin mutta pidi saksien kanssa olla vääntämässä sitten tiukemmaksi se kiinnekohta josta roikkuivat kiinni toisissaan. Sitten tipahti sellainen pieni killutinosa vielä irti, senkin tosin sain takaisin samalla tavalla.
      Eli ei tosiaankaan kovinkaan kestävät korvikset! Tuntui että käsiin hajosi suunnilleen, liian huonosti nuo kiinnikkeet toisiinsa kiinni laitettu... En tiedä tajusiko kukaan selityksiäni, mutta siis ei kovin kestävät ainakaan nämä mitkä minä tilasin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe