... ilman partaa olen liian kauniskasvoinen "poju",mutta parta tuo sopivasti särmää ulkonäköön..no tästä aiheesta olikin jo tuolla alempana keskustelua ja tosiaan olen huomannut että nuoret naiset pitää kauniskasvoisista miehistä,mutta ikäiseni noin 30v naiset kaipaa enemmän miehessä särmää ja sitä parta tuo ainakin minulle..
kasvatin parran koska...
Kaunis/komea mies
3
868
Vastaukset
- ehkä 40 vuotiaat
mutta ei me 30 vuotiaat
Toiset tykkää toiset ei. Itselle uppoo parrakkaat miehet kunhan ei ole mikään joulupukki. Sellainen sänki, joka repii sisäreidet ruvelle on seksikäs. ;)
Toisaalta.. olenkin 35-vuotias, joten menin tuossa ikähaarukassa sinne välimaastoon. Ei ole kuitenkaan vaikea muistella 5 vuotta taaksepäin.. ei ole viidessä vuodessa maku mihinkään muuttunut... ehkä jalostunut hiukan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261573- 991418
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1681210Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori361175Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_186896- 50886
Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750