Sukkahousut miehellä

yksi_käyttäjä

Olisi kiva kuulla muilta miespuolisilta sukkahousujen käyttäjiltä, kuinka te päädyitte käyttämään sukkahousuja.

Itselläni se alkoi, kun olin tyttöystäväni luona, ja hän ehdotti kävelylenkkiä. Totesin, että ulkona on 15 astetta pakkasta, ja minulla farkut ja lyhkäset kalsarit, joten ei onnistu. Hetken päästä hän ojensi minulle sukkahousut ja sanoi, että ne on hänelle vähän liian isot, joten sopivat varmaan minulle hyvin. Vähän aikaa vastustelin, mutta suostuin sitten pukemaan ne päälleni. Lenkin jälkeen oli pakko myöntää, että ne on ihan hyvä alusvaate. Istuu hyvin, ja on paljon huomaamattomammat kuin pitkät kalsarit, mutta lämmittää suht hyvin kuitenkin. Ne oli varmaan 40 den sukkikset. Sen jälkeenkin olen käyttänyt niitä suht usein talvella.

69

11827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama juttu...

      Häpeillen selitetään, että tyttöystävä/vaimo ensin pakotti ja kyllä minä sitten...

      • mustikki

        miehille valmistetaan myös sukkahousuja. Miksei miehet saisi pukeutua lämpimästi?


      • nainen kerrastossa
        mustikki kirjoitti:

        miehille valmistetaan myös sukkahousuja. Miksei miehet saisi pukeutua lämpimästi?

        Minä taas naisena inhoan sukkahousuja (inhosin jo lapsena) ja käytän pitkiä kalsareita.


      • tapaus.
        nainen kerrastossa kirjoitti:

        Minä taas naisena inhoan sukkahousuja (inhosin jo lapsena) ja käytän pitkiä kalsareita.

        Niinhän ne naiset selittelee että inhoavat sukkahousuja ja siksi käyttävät pitkiä kalsareita. Yleensä nämä selittelevät naiset ovat ainakin hiukan määrätyllä tavalla seksuaalisesti suuntautuneita tai muuten miehekkäästi pukeutuvia. Vai olisikohan inhoreaktio jäänyt päälle lapsuudesta kun pakotettiin aina pitämään sukkahousuja, jotka eivät olleet kovin mukavia. Ajattelepa että minä olen lapsena joutunut käyttämään pitkiä sukkia sukkanauhoineen kun sukkahousuja ei vielä ollut.

        Minusta sukkahousut ovat kätevät käyttää ja varsinkin talvella lämpimät. Hameihmisenä käytän sukkiksia aika paljon. Yksikään nainen ei ole vielä osannut selittää MIKSI inhoavat sukkahousuja. Aina vaan selitetään että yleensä inhotaan, mutta ei osata selittää syytä. Vaikka olen pitkäsäärinen, olen löytänyt sopivia sukkahousuja, joten ne on aina mukavat pitää. Kun sukkahousut valitsee oikein ja oikeaa kokoa, ei luulisi löytyvän syytä inhoamiseen.


      • Ilman saumaa

        Eikä ole sama juttu. Minä olen ihan omasta vapaasta tahdostani alkanut niitä pitää. Vaatekaapistani löytyy ihan tavallisia
        sukkahousuja erilaisia ilmoja varten. Muutamat
        miehillekin tehdyt omistan.

        Muuten, onko sinusta parempi, että puhumme miesten sukkahousujutuista täällä kuin "miesten-
        muodissa". Minusta tämä on parempi palsta. Nai-
        sista sitten en osaa tietenkään sanoa, mitä
        pitävät siitä.

        Silloin kun minä olin pieni (1950-luvun puoli-
        väli), niin pojillakin oli jossain päin käytössä
        pitkät paksut sukat ja sukkanauhat aluspaidan
        helmassa kiinni. Tuskin se kuitenkaan on vaikut-
        tanut minun sukkahousujen käytön aloitukseen.


      • Sukkahousuton N
        tapaus. kirjoitti:

        Niinhän ne naiset selittelee että inhoavat sukkahousuja ja siksi käyttävät pitkiä kalsareita. Yleensä nämä selittelevät naiset ovat ainakin hiukan määrätyllä tavalla seksuaalisesti suuntautuneita tai muuten miehekkäästi pukeutuvia. Vai olisikohan inhoreaktio jäänyt päälle lapsuudesta kun pakotettiin aina pitämään sukkahousuja, jotka eivät olleet kovin mukavia. Ajattelepa että minä olen lapsena joutunut käyttämään pitkiä sukkia sukkanauhoineen kun sukkahousuja ei vielä ollut.

        Minusta sukkahousut ovat kätevät käyttää ja varsinkin talvella lämpimät. Hameihmisenä käytän sukkiksia aika paljon. Yksikään nainen ei ole vielä osannut selittää MIKSI inhoavat sukkahousuja. Aina vaan selitetään että yleensä inhotaan, mutta ei osata selittää syytä. Vaikka olen pitkäsäärinen, olen löytänyt sopivia sukkahousuja, joten ne on aina mukavat pitää. Kun sukkahousut valitsee oikein ja oikeaa kokoa, ei luulisi löytyvän syytä inhoamiseen.

        Ainoastaan juhlapukeutuminen saa minut pukeutumaan sukkahousuihin. Normaalisti en käytä niitä koskaan, vaikka seksuaalinen suuntautumiseni on ihan normiheteroa. :)

        Mutta miksi? On kätevämpää, kun on sukat ja housut erikseen. Pidän paljon varvassukkia (jolloin varmaat pysyvät lämpiminä), eikä niitä sukkahousujen kanssa oikein pysty käyttämään. Vai mitä? Vai oletteko nähneet varvasosalla varustettuja sukkahousuja? Lisäksi monet sukkahousut ovat sähköistyviä ja korkeavyötäröisiä.

        Ja hameen kanssa sukkahousut tosiaan ovat miellyttävän näköinen yhdistelmä, mutta minä kun ei oikein käytä hameitakaan. Puolestani muut pitäkään sukkiksensa, mutta minä en niistä välitä.


    • toinen_käyttäjä

      Minä käytin (tai siis minulle puettiin) puuvillaisia lasten sukkahousuja lähes kouluikään asti, kunnes yhtäkkiä tiedostin, etteivät ne jotenkin kuuluisikaan poikien asustukseen ja kieltäydyin käyttämästä niitä. Ympäristöstä ei annettu mitään villahousupakkoa, päin vastoin; kaupassakin myyjär yritti suostutella, että kyllä näitä menee kuule paljon pojillekin. Ei auttanut.

      Myöhemmin, kun tytöt siirtyivät ns. ”oikeisiin” sukkiksiin keksin itsekin kokeilla niitä vaivihkaa ja ihastuin heti materiaalin ulkonäköön, keveyteen ja ilmavuuteen. En kuitenkaan rohjennut edes puhua asiasta, koska koin edelleen, että se olisi ollut jotenkin outoa ja ”tyttöjen hommaa”. Kun juhlissa tytöt esittelivät minulle sukkiksiaan (jotka siis olivat heillekin jotain uutta), en saanut silmiäni niistä irti. Nyt olisin sovitusleikkieni perusteella halunnut käyttää niitä itsekin, mutta koin mielessäni huutavaa vääryyttä, etten voinutkaan.

      Sittemmin, kun netti yleistyi, ymmärsin, etten olekaan ainoa näin ajatteleva mies maailmassa. Huomattuani asian päin vastoin perin yleismaailmalliseksi, aloin itsekin pitää niitä silloin tällöin kotioloissa (asuin tuolloin yksin). Kerroin asiasta myös tulevalle tyttöystävälleni, joka nauroi ensin, mutta ymmärsi ainakin auttavasti. Hän ei itse erityisemmin pitänyt sukkiksista ja sanoi, että kiskopa ne sitten jalkaan kun lähdetään ulos, niin huomaat itse, mitä se on.

      Vuosien mittaan vapauduin sisäisestä kieltäymyksestäni ja aloin asteittain käyttämään sukkiksia pävittäisenä kalsarinkorvikkeena – aikuinen mies (o)saa jo ihan itse päättää. Samalla vaimoni on oppinut ostamaan itselleenkin parempia ja hyvin istuvia sukkiksia ja oppinut pitämään nii(s)tä.

      Taas tuli tämä vaimon/tyttöystävän rohkaisukuvio. Toisaalta se on aivan luonnollista: Onhan mieskin tyrkyttämässä naiselle heti hyviä neuvoja ja vaatimuksia, jos törmää häneen esim. teknisen ongelman äärellä. Tuskinpa naiset tästä toisiaan syyttelevät. Miestenkin soisi siis olevan pelkästään kiitollisia sukkahousunikseistä.

      Täällä S24:ssä eräät miehet homottelevat sukkismiehiä. Heiltä puuttuu oma halu tai uskallus tämän erinomaisen alusasun käyttöön ja meitä miehiä riivaamaan syvälle rakennettu tyttöjentouhu -fobia on kenties helpointa karkottaa projisoimalla se itsensä ulkopuolelle. Minustakin tämä on oikea paikka näille jutuille. Toivottavasti naiset suvaitsevat (osallistua).

    • niinmustakin

      Käytin ensin niitä cityslickerseitä (vaimitänenytoli), mutta niitä ei sitten enää saanut kaupasta ja vaimoni avustuksella on sitten hankittu naisten sukkahousuja, jotka ovat jotkut parempia kuin ne ensinmainitut. Minusta tässä ei ole mitään "perverssiä" vaan ihan normaalia pukeutumista. Ei muuten työpaikan naislääkäri sanonut mitään, kun hän paineli vastaanotolla alavatsaani ja siinä yhteydessä huomasi päälläni olleet sukkahousut.

      • Kestokäyttäjä

        Joulukuussa kahdet illanvietot joihin emäntä vetäsi 20den tukisukkikset ja sanoi minullekin että laita tukisukkikset että jaksat tanssia illan. Kyllä sukkikset kannattelee mukavasti myös vanhan miehen riippuvia, en käytä boksereita enää ikinä, ikävä tunne kun jommasta kummasta lahkeesta roikkuu vitjat. Ps käytän erivärisiä kuin vaimo ettei mene pyykissä sekaisin.


    • poikana

      huomasin pitäväni sukkahousuista,muistan kun ensikerran näin tytön päällä sukkahousut ,oli 60 luku olimme menossa kotitalous tunnille ja silloin piti vaihtaa puhtaat vaatteet ja tämä tyttö riisui siinä samassa huoneessa pitkät housunsa ja hän oli siinä edessäni 20-30 den vaalean ruskeissa sukkahousuissa,se näky oli minulle todella ihmeellisen kaunis ja seksikäs, muistan sen vieläkin kuin eilisen .en tiedä oliko tuo näky vai mikä mut olen siitä lähtien pitänyt niistä ja oppinut ostamaan oikean kokoiset ja tarpeeksi lygraa sisältävät sukkahousut , kun niissä on tarpeeksi pitkä sääriosa ja istuvat napakasti myös haarojen kohdalta, niin kyllä minä ainakin viihdyn niissä, myös kotonakin

      • Raija H

        Mistä saat lygraa sisältävät sukkahousut ? Kiva et tykkäät sukkikista :)


      • Kännissämä
        Raija H kirjoitti:

        Mistä saat lygraa sisältävät sukkahousut ? Kiva et tykkäät sukkikista :)

        Voi vitu et oon tosi känissä ja uskotko..


      • poikana
        Raija H kirjoitti:

        Mistä saat lygraa sisältävät sukkahousut ? Kiva et tykkäät sukkikista :)

        ....piti kirjoittaa että lycra ,sukkahousut ovat hyvät kun ne sisältävät vähintään 10% lycraa


    • Sukkisfani_2

      Pienenä poikana osallistuessani erääseen tilaisuuteen minut pakotettiin pitämään sukkahousuja. Se oli kamala kolaus miehiselle (hah) itsetunnolleni, sillä sukkahousut kuuluivat vain ja ainoastaan tytöille. Olin täysin musertunut ja sokissa, ja kokemus jätti pysyvän varjonsa mieleni sopukoihin. Varhaispuberteetissa aloin salaa pukeutua sukkahousuihin ja pian aloin ostamaan niitä itselleni. Käänsin negatiivisen kokemuksen ikään kuin positiiviseksi.

      Sen jälkeen sukkikset ovat kiinteästi kuuluneet persoonaani, elämääni ja pukeutumiseeni. Nykyään niitä ei tarvitse piilotella ja häpeillä. Päinvastoin. Ne ovat hyvin käyttökelpoiset ja mukautuvat tilanteeseen kuin tilanteeseen. Ne eivät pure, miestäkään.

    • pitkät sukat

      ovat kyllä käyttökelpoisempia miehillä(kin). Suosittelen.

      • samaa mieltä, mutta

        korsetti on jotenkin vielä jos ei nyt käyttökelpoisempi, niin kuitenkin aavistuksen kiihottavampi asuste.


      • Ilman saumaa

        Riippuu varmaan tilanteesta, mutta en ole ihan varma sukkanauhojen ja sukkien käyttökel-
        poisuudesta verrattuna muihin. Kokemusta on mo-
        lemmista.

        Sopivat sukkahousut löytää paremmin kuin sukat.
        Ei ole kivan näköistä jos sukat ylettyvät juuri
        polven yläpuolelle ja sukkanauhat on venytetty
        äärimmilleen. Mistä pitkäsäärinen löytää kunnon
        sukat kaupasta, jos esim. Amarin L koko on hieman
        liian lyhyt. Netistä joutuu tilaamaan, ainakin
        minä.

        Sitten tuo käynti miesten pukuhuoneessa. Sukka-
        housuissa vielä voi mennä jä näyttäytyä, mutta
        sukissa ja sukkanauhoissa en oikein kehtaa. Siitä-
        kin huolimatta, etteivät ne oli seksuaalinen kii-
        hotin minun elämässäni.

        Ja jos tulee nyt joskus se talvi, niin paksut
        sukkahousut lämmittää paremmin, vai onko kunnon
        villaisia sukkanauha sukkia olemassa nykyisin.


      • kuuskaks

        En kyllä rupeaisi räpläämään sukkanauhaliivien tai korsettien kanssa. Tarpeen mukaan laitan farkkujen ihan yksinkertaisesti sukkahousut tai tavalliset pitkät miesten kalsarit tai sitten menen lyhyillä. Kaikki riippuu vuodenajasta ja säätilasta, sen kummemmin "tyttöilemään" en rupea.

        Nyt on jalassa 20 den sukkikset. Niiden käyttökelpoisuus on perusteltu jo monessa viestissä ja viesti ketjussa eikä siihen ole lisättävää. Täältä tähän.


    • Mikael:::::

      Varsinkin tuossa keskieuroopan alueella miesten sukkahousut ovat aika suosittuja, johtuenkin siitä, että talvella ilma on viileä mutta kuitenkin liian leuto pitkille kalsareille. Siellä on hyvä valikoima miehille. Miesten sukkahousuissa on kapeampi lantio-osa ja isompi jalkateräosa joten ne istuvat huomattavasti paremmin kuin naisten mallit.

      Suomessa miestensukkahousuja myy netissä Ferillo. Nyt siellä on myös monien kaipaamia miesten tukisukkahousujakin.
      www.ferillo.com/

      • Vesa

        Aika hyvä että miehetkin huomioidaan varsinkin tukisukkahousujen suhteen.Itse joudun oikeasti pitämään tukisukkia ja varsinkin talvella tukisukkahousut ovat ihan ok. Kesällä ja lämpimimmillä keleillä tukisukat ovat paremmat.Tosin ohuitakin on mutta niiden tuki on lähinnä kosmeettinen.Ajatteko muuten säärikarvanne. Ainakin minä ajan koska sukkisten läpi törröttävät säärikarvat ovat aika karseeta katsottavaa.


      • Rane
        Vesa kirjoitti:

        Aika hyvä että miehetkin huomioidaan varsinkin tukisukkahousujen suhteen.Itse joudun oikeasti pitämään tukisukkia ja varsinkin talvella tukisukkahousut ovat ihan ok. Kesällä ja lämpimimmillä keleillä tukisukat ovat paremmat.Tosin ohuitakin on mutta niiden tuki on lähinnä kosmeettinen.Ajatteko muuten säärikarvanne. Ainakin minä ajan koska sukkisten läpi törröttävät säärikarvat ovat aika karseeta katsottavaa.

        Just joo..voi..ladysheiveri vaa pörisee hi hi...


      • Ranelle
        Rane kirjoitti:

        Just joo..voi..ladysheiveri vaa pörisee hi hi...

        Älä esitä tyhmää jos sä kerran jo oot.
        Eiks muka miehille sais olla jotain sellasta mikä vois vapauttaa edes hetkeks miesten orjallista muotia.


      • Juke
        Vesa kirjoitti:

        Aika hyvä että miehetkin huomioidaan varsinkin tukisukkahousujen suhteen.Itse joudun oikeasti pitämään tukisukkia ja varsinkin talvella tukisukkahousut ovat ihan ok. Kesällä ja lämpimimmillä keleillä tukisukat ovat paremmat.Tosin ohuitakin on mutta niiden tuki on lähinnä kosmeettinen.Ajatteko muuten säärikarvanne. Ainakin minä ajan koska sukkisten läpi törröttävät säärikarvat ovat aika karseeta katsottavaa.

        en tykkää noista karvoista jaloissa, ja otan ne pois sillointällöin. Käytän muuten sukkahousujakin välillä.


      • Jukelle
        Juke kirjoitti:

        en tykkää noista karvoista jaloissa, ja otan ne pois sillointällöin. Käytän muuten sukkahousujakin välillä.

        Miten sä otat ne poies ? Epiksellä vai Weetillä ?


      • Juke
        Jukelle kirjoitti:

        Miten sä otat ne poies ? Epiksellä vai Weetillä ?

        Hyppäs toi toinen viesti tonne väärään paikkaan, ku kerkesit kirjoittaa tuohon väliin. joo veet:illä.


      • Agents
        Juke kirjoitti:

        Hyppäs toi toinen viesti tonne väärään paikkaan, ku kerkesit kirjoittaa tuohon väliin. joo veet:illä.

        Mää veistän kirveellä...


    • Juke

      en mää oikein muista. Käytin niitä jo ylä-asteella ja siitä on jo 20 vuotta aikaa. Nykyään olen perheellinen, eikä mun vaimoa haittaa vaikka pidän sukkahousuja.

      • Hanna L

        Miehille kans sukkiksia ! Kannatetaan.


      • päin P:tä
        Hanna L kirjoitti:

        Miehille kans sukkiksia ! Kannatetaan.

        Kiitti kannatuksesta, mutta kuka osaisi kertoa, mistä löytyisi normaalivartaloiselle miehelle sopivia kokoja, about 46-48, jossa ei ole sitä hehtaarihanurin takakiilaa? Alkaa jo pikkuhiljaa pisteleen vihoiksi.


      • Sukkisfani_2
        päin P:tä kirjoitti:

        Kiitti kannatuksesta, mutta kuka osaisi kertoa, mistä löytyisi normaalivartaloiselle miehelle sopivia kokoja, about 46-48, jossa ei ole sitä hehtaarihanurin takakiilaa? Alkaa jo pikkuhiljaa pisteleen vihoiksi.

        Melkein kaikissa 44-48 -kokoisissa sukkahousuissa on ihan normaali haarakiila (muistaakseni vain joissain sukkiksissa, mm. Norlynin 30 denierin mallissa takakiila on leveä). Erikoismitoituksella varustetut sukkikset ovat asia erikseen. Koossa 48-52 on taas tuo jokseenkin ärsyttävä queen size -kiila vakiovarusteena.

        "Leveäkiilattomuus" koossa 44-48 pätee mm. seuraaviin valmistajiin: Amar, Vogue, Norlyn, Falke, Wolford, Dim, Ergee.


      • Mr Wolford
        päin P:tä kirjoitti:

        Kiitti kannatuksesta, mutta kuka osaisi kertoa, mistä löytyisi normaalivartaloiselle miehelle sopivia kokoja, about 46-48, jossa ei ole sitä hehtaarihanurin takakiilaa? Alkaa jo pikkuhiljaa pisteleen vihoiksi.

        Moi!

        Älä sie vihoittele vaa tusutustu vaikka Wolfordeihin.
        Esim. Satin Touch 20 XXL ja Satin Opaque 50 XXL.
        Ei ole hehtaarihanurin takakiilaa eikä kuumottavaa
        paksunnettua housuosaa. Eikä ole rumia kanta ja
        kärkivahvikkeita. Ja ovat kestävät. Niissä on
        mukavan tilava ja muotoiltu jalkaterä, eivät purista.

        Ovat hieman tyyriimmät. Mutta ah, niin ihanat.

        Itse käytän vain mustia (joita on helppo toisinaan
        korjailla mustalla langalla, kun niiden
        silmäpaot eivät juokse). :))

        Se on Moro!


      • Palolo
        Mr Wolford kirjoitti:

        Moi!

        Älä sie vihoittele vaa tusutustu vaikka Wolfordeihin.
        Esim. Satin Touch 20 XXL ja Satin Opaque 50 XXL.
        Ei ole hehtaarihanurin takakiilaa eikä kuumottavaa
        paksunnettua housuosaa. Eikä ole rumia kanta ja
        kärkivahvikkeita. Ja ovat kestävät. Niissä on
        mukavan tilava ja muotoiltu jalkaterä, eivät purista.

        Ovat hieman tyyriimmät. Mutta ah, niin ihanat.

        Itse käytän vain mustia (joita on helppo toisinaan
        korjailla mustalla langalla, kun niiden
        silmäpaot eivät juokse). :))

        Se on Moro!

        Minkä merkkisiä, mallisia, värisiä ja vahvuisia sukkahousuja käytätte?


      • Ooolalaa
        Palolo kirjoitti:

        Minkä merkkisiä, mallisia, värisiä ja vahvuisia sukkahousuja käytätte?

        verkkosukkiset..oohh..ooohhh


      • Anonyymi
        Mr Wolford kirjoitti:

        Moi!

        Älä sie vihoittele vaa tusutustu vaikka Wolfordeihin.
        Esim. Satin Touch 20 XXL ja Satin Opaque 50 XXL.
        Ei ole hehtaarihanurin takakiilaa eikä kuumottavaa
        paksunnettua housuosaa. Eikä ole rumia kanta ja
        kärkivahvikkeita. Ja ovat kestävät. Niissä on
        mukavan tilava ja muotoiltu jalkaterä, eivät purista.

        Ovat hieman tyyriimmät. Mutta ah, niin ihanat.

        Itse käytän vain mustia (joita on helppo toisinaan
        korjailla mustalla langalla, kun niiden
        silmäpaot eivät juokse). :))

        Se on Moro!

        En pysty elämään ilman naisten sukkahousuja. Takana 3 viikkoa ja neljä päivää kuivaa kautta.
        Pää meinasi hajota. Nyt on vihdoin 20 den mustat sukkahousut yllä ja tuntuu ihanalta.
        Suosittelen kaikille. Terveisiä kaikille sukkahousu faneille.

        T. Timo


      • Anonyymi
        Sukkisfani_2 kirjoitti:

        Melkein kaikissa 44-48 -kokoisissa sukkahousuissa on ihan normaali haarakiila (muistaakseni vain joissain sukkiksissa, mm. Norlynin 30 denierin mallissa takakiila on leveä). Erikoismitoituksella varustetut sukkikset ovat asia erikseen. Koossa 48-52 on taas tuo jokseenkin ärsyttävä queen size -kiila vakiovarusteena.

        "Leveäkiilattomuus" koossa 44-48 pätee mm. seuraaviin valmistajiin: Amar, Vogue, Norlyn, Falke, Wolford, Dim, Ergee.

        Kunert


    • Vuonna 2001 kyllästyin pitkiin kalsareihin. Vaimoni toi minulle mustat 40 den sukkikset ja sanoi, että kokeile noita. Tuli kokeiltua ja yllätys, huomasin niiden olevan mukavat. Sen jälkeen olen käyttänyt sukkiksia. Olen käyttänyt myös stay uppeja ja myös liivin kanssa käytettäviä sukkia. Nytkin jalassa on 20 den ruskeat liivi sukat.

    • Anonyymi

      Itse havahduin joskus varhaisessa murrosiässä siihen, että tytöillä ja naisilla on käytössä sellainen vaatekappale kuin sukkahousut, ja siinä oli jotain kiehtovaa ja kiihottavaa. Eli sukkahousuista tuli minulle seksuaalinen fetissi. Sitten halusin itsekin tietää, miltä tuntuu pitää sukkahousuja. Ensimmäiset sukkahousut otin salaa äidin vaatekaapista, ja ne tuntuivat hyvältä jalassa. Ajan mittaan rohkaistuin ostamaan itselleni omia sukkahousuja; tein sitä yleensä siinä yhteydessä kun minut oli lähetetty lähikauppaan ruokaostoksille. Laitoin usein sukkahousut salaa farkkujen alle koulupäivinäkin, paitsi jos ohjelmassa oli liikuntatunteja, joilla pitäisi vaihtaa vaatteita pukuhuoneessa. Toki talvisin pidin usein tavallisia pitkiä kalsareitakin aluskerroksena. Jossain vaiheessa sitten huomasin, että ilman fetissiajatteluakin sukkahousut ovat alusvaatteena paljon mukavammat ja yleiskäyttöisemmät kuin pitkät miesten kalsarit, ja sitä myötä aloin käyttää pääasiassa sukkahousuja, jos jaloille tarvitaan lämmittävä kerros. Syksyisin ja talvisin sukkahousut ovat minulla suunnilleen päivittäisessä käytössä, vaihtelen vain niiden paksuutta ulkolämpötilan mukaan. Sukkahousujen ohella käytän kyllä toisinaan myös tavallisia kalsareita tai leggingsejä. Tänään minulla on muuten jalassa ihan tavalliset 40 denierin mustat perussukkikset.

      Sukkahousut ovat olleet osa arkipukeutumistani koko aikuisikäni. Mutta siis ilman fetissitaipumusta en olisi varmaan tullut koskaan kokeilleeksi sukkahousuja. Yleensä ostelen sukkahousuni ihan tavallisista kaupoista ja marketeista, mutta olen pari kertaa tilannut myös miesten sukkahousuja netistä.

    • Anonyymi

      aamulla laitoin wolfordin mustat kuviosukkahousut farkkujen alle. yleensä käytän norlynia, vogue, cubus tai lindeksin sukkahousuja. paksuus lämpötilan mikaan , 15 - puuvillaisiin, yleisin väri musta tai ihonväri. kärki ja pohjavahvikkeet tietysti. kokeilun aloitin kouluaikoina äidin sukkahousuilla ja jäin siihen ihanaan tunteeseen kiinni. sitten huomasin että sukkahousujen pukeminen kiihottaa , joten aloin ostaa omia

      • Anonyymi

        Norlynin 15 denierin sukkahousut yllä. Ihanaa...


    • Anonyymi

      Niin tutunoloista textiä! Kyllä sukkahousuja pitää olla joka lähtöön, monta eri vahvuutta. Säätilasta riippuen, arkeen ja juhlaan.
      Säästövinkki arkeen! Leikkaa risa lahje pois, ja sopivan parin voi pukea housuosat päällekkäin.

      • Anonyymi

        Sukkahousuissa on erinomaista juuri se, että niitä on monenlaisissa vahvuuksissa. Kaikille keleille löytyy sopiva vahvuus. 20-60 denierillä pärjää pitkälle, ja valtaosa sukkahousuistani onkin sellaisia. Muutamat paksummat villa- tai fleecesukkahousutkin kyllä löytyy. Minulle sukkahousut ovat arkinen vaate, mitään juhlasukkiksia ei minulla ole.
        Jos pitää olla ulkona oikein kylmällä ilmalla, minusta on kätevintä kerrospukeutua siten, että laittaa alle jotkut sopivat sukkahousut ja niiden päälle tavalliset pitkät kalsarit ja villasukat.


    • Anonyymi

      Saumassa sen salasuus.

    • Anonyymi

      Mulla oli kerran vastaava tilanne. Oltiin matkoilla, ja pitkät kalsarit oli jääny kotiin. Vaimo ei antanut kuitenkaan sukkahousuja vaan valkoiset pitkikset. Olis mulle kyllä sukkahousutkin kelvannu.

    • Anonyymi

      Kouluaikoina tykkäsin kokeilla äidin sukkahousuja. Ihailin naapurin tyttöjen sukkahousuja , kun olisin voinut kokeilla niitä. Koulussa katselin tunnilla tyttöjen sääriä, jos lahkeen alta vilahtaisi sukkikset . Puhumattakaan naisopettajat jotka pitivät hametta. Nyt pidän sukkahousuja melkein joka päivä, paksuus riippuu lämpötilasta

    • Anonyymi

      Aivan erinomaiset ja voittaa pitkät kalsarit mennen tullen.

    • Anonyymi

      Myös Putin on todennut sukkahousut hyväksi ! Ilmankos vaimo erosi kun kenraali sukkahousuissa hyppeli. Eronneen vaimonsa mukaan Putlerilla oli lapsiin kiihkeä halu.......tästä kertoo lasten siirrot sota-alueilta Putlerin päiväkotiin....millaisia lihanuijia siellä pervoilla lapsilla tapettiin....

    • Anonyymi

      Olen alkanut kuntosalilla lyhyiden treenishortsien alla käyttämään mustia 20Den sukkahousuja. Vielä kun löytyisi valkoiset treenishortsit,olisi asuste täydellinen! Säärikarvat on tarkoin ajellut.

      • Anonyymi

        Tuohon vielä säärystimet! Millä salilla käyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon vielä säärystimet! Millä salilla käyt?

        Sukkahousut on todella hyvät. En ymmärrä miksi naiset niitä inhoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon vielä säärystimet! Millä salilla käyt?

        GAY salilla Sipoossa


    • Anonyymi

      Ostin GAY sukkahousut. MIks mua mollataa

    • Anonyymi

      Tena lady silhuet vaippa ja napakat sukkahousut! Kyllä pärjää tilanteessa kuin tilanteessa. 😍

    • Anonyymi

      Itse käytin sukkahousuja pienenä johonkin liki kouluikään asti. Sitten ne vaan jossain vaiheessa vaihtui kalsareihin. Äitini neuloi villasukkia ihan myytäväksi, ja halusi niistä usein kuvia, jotta voi esittää ostajille vaihtoehtoja. Minä olin siinä sitten usein mallina. Sitten kerran äitini halusi useammista sukista kuvia, ja pyysi minua laittamaan shortsit jalkaan, jotta on helpompi ottaa kuvia sukista. Olin kaatunut jalkapallopelissä ja polvissa oli aikamoiset ruvet. Äitini katsoi polviani, ja totesi, ettei noiden kanssa voi ottaa kuvia, kun on vielä oikein naiselliset sukat kyseessä. Hetken mietinnän jälkeen äiti ojensi minulle sukkahousut, ja sanoi, että laitappa nuo shortsien alle. Tein työtä käskettyä, ja hyvät kuvat saatiin sukkahousujen kanssa. Kuvien ottamisen jälkeen äiti totesi, että voit ottaa sukkahousut pois. Parin tunnin päästä äiti tuli pyytelemään syömään, ja vilkaisi jaloissani olevia sukkahousuja. Totesi vaan, että voin pitää noita hänen puolestaan, jos haluan. Olin tuolloin 14 vuotias. Siitä lähtien olen käyttänyt sukkahousuja. Mielestäni ne oli mukavammat, kun pitkät kalsarit. Ja sisällä shortsi-sukkahousu yhdistelmä oli ihan mukava kotiasu.

      • Anonyymi

        Kiva tarina. Saitko jatkossakin sukkahousuja äidiltä vai rupesitko hankkimaan omia?


    • Anonyymi

      Sukkahousut sopii myös miehille.

      • Anonyymi

        Jo vain! Tänäänkin jalassa tummanpunaiset lämpimät sukkahousut. M62


    • Anonyymi

      Kyllä nyt kelpaa sipsutella :)

    • Anonyymi

      Pakkasella puuvilla tai modaali sukkahousut on hyvät

    • Anonyymi

      Käytin paksuja lasten sukkahousuja toiselle luokalle asti. Yläasteella ollessa aloin valittaa äidille että pitkät kalsarit ovat tyhmäntuntuiset ja hiostavat jalassa ja hän
      kaivoi minulle paksut 80 denierin sukkahousut että onko nämä paremmat päällä.
      Olivathan ne ja siitä lähtien äiti osti minulle sukkahousuja pitkien kalsareiden tilalle
      ja ajan myös muut alusvaatteet vaihtuivat mukavampiin naisten malleihin.

    • Anonyymi

      Sukkahousut on jees, 🥰

    • Anonyymi

      Sukkiksissa rulaa !

    • Anonyymi

      Itte aloin käyttää sukkahousuja,En mukavuuden pohjalta takuu,Lapsena halusin käyttää sukkahousuja ja mekkoo.kun halusin olla tyttö.sama aikuisena kun tunsin naisellisuutta kun puin sukkahousut mekon Kaa jne.käytännölisempii asuja on kuin sukkahousut.Ei Sukkahousut edes lämmitä housujen alla.pudistavat ja hajoo helposti.pitkii villasukkia on miehille myynnissä.itte käytän kun olen transsukupuolinen mies sukkahousuja,En mukavuuden takii

    • Anonyymi

      Sukkahousut on hyvät housujen alla , voi valita eri paksuuksia ja värisiä. Shortsien ja hameen kanssa lämpösemmällä kelillä. Näyttäs tulevan lämmintä , että laitan 20 den sukkikset housujen alle

      • Anonyymi

        Ulkona on tosiaan lämpötila selvästi plussalla. 20 denierin sukkiksilla pärjää tällä kelillä hyvin.


    • Anonyymi

      Aion laittaa huomenna 10 denin kiiltolux sukkahousut liivimäisellä housuosalla ja tietysti kellohameen.

    • Anonyymi

      Sukkahousut ihanaa. Ei ole mitään parempaa, kuin pukeutua uusiin 15 den sukkahousuihin. T. Sukkis Timo

    • Anonyymi

      Ihanan kiiltäväpintaiset 20 denin housuliivillä varustetut sukkahousut saavat tatin turpoamaan.

    • Anonyymi

      Käytkö sienessä ?

    • Anonyymi

      Tänäänkin joutui laittamaan 70 denin puuvilla sukkiset farkkujen alle. Nyt kyllä pärjää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe