Voiko valkoisen taskuliinan (pellavaisen tai muun kuin silkistä tehdyn) asetella tumman puvun taskuun sellaisena löyhänä "myttynä" (tiedätte varmaan mitä tarkoitan) vai täytyykö se aina taitella?
Onko silkkiliina ainoa jonka voi heittää löyhästi taskuun?
Miten taittaa valkoinen taskuliina?
2
1043
Vastaukset
- että sen
"voi" laittaa miten vaan jos vaan mahtuu. Mutta koska en ole sellaista koskaan nähnyt, niin taittaminen kuulunee asiaan. Ei näytä siistiltä ja huolitellulta muuten.
Kysymyksesi otsikko "miten" olisikin kiinnostavampi. On sekä tasareunaista että "huipullisia" tyylejä ja kiinnostaisikin tietää mikä koodi tuossa on ja miten nuo tehdään. Onko etiketissä vielä mainittu millaisiin tilaisuuksiin pitäisi olla tietty taittotyyli?- ?????
Niin, silkkiliinoja, ainakin värillisiä voi pitää juhlavastikin ns. mytyssä, eli löyhänä ilman taitoksia.
Lähinnä tiedustelin sitä, voiko pellavaisen tai puuvillaisen taskuliinan mytyttää, vai kuuluuko se taitella tavalla tai toisella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819