Seksideitit

onko joku

onnistunut seksideiteillä netin kautta. Eli etsiikö seksiä netin kautta vain kaikkein epätoivoisimmat tapaukset (lue lihavat ja muut rumat) vai voisiko netistä löytyä oikeasti pantavaa seuraa

13

6325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähty on

täytyypä sanoa,et minulle ei ole osunut kohdalle kun järkkyjä.Huonohampaisia haisevia miehiä pilvin pimein jotka käyttäytyy lipevästi,että HYI YÄK,en ees pinseteillä koskis!

• Nimetön

Varmaankin onnistunut. Kysymyksen asettelu oli kaksmielinen, moniko paljastaa todellisen tulokse

selvennä, selkeytä

• lasketaanko

mutta minulla ainakin ihan positiivisia tuloksia ja kokemusta. Tosin en hakenut pelkkää seksiseuraa siinä mielessä, että olisi kyse 100% pelkästä panosta, vaatteet päälle ja pois. Mutta seksinpuute oli suurin vaikutin. Itse olen nuori nainen enkä ikinä ole mitään yhdenyönjuttuja harrastanut ja olin juuri muuttanut vieraalle paikkakunnallekin. Vastauksia tuli moneen lähtöön, mutta löytyi sieltä eräs todella hyvä tapaus ja osottautui sellaiseksi sekä henkisesti että fyysisesti tavatesssa ja jatkossa - ei mikään luuseri kyseessä. Tosin nyt kolmatta vuotta vakavasti seurusteltu...

Eli kyllä löytyy muitakin kuin luusereita, kunhan osaa valita oikein. En tiedä oliko kyse nyt täysin samanlaisesta tilanteesta ja kumpaa sukupuolta haet, mutta laita ilmoitus ja katso mitä tapahtuu ja tuleeko millaisia vastauksia.

• Joku on

Riippuu kuules ihan siitä keneltä kysytään. Jos kysytään asiaa naisilta niin aivan varmasti heille on seksiä tarjolla niin paljon kun vain paikat kestää. Jos taas kysytään miehiltä niin voipi aikas hiljaista olla. Näissä jutuissahan tunnetusti on naisilla se pallo hallussaan.

• nainenHki

kokemuksia on.
      Oon halunnu kuvan tai pari etukäteen ja valkannu parhaat. Viesteilly sen verran et saan sen kuvan et kyse on selväpäisestä tyypistä ja tarjolla on hyvää seksiä. Siis jos puhutaan aivan oikeista seksitreffeistä että on sovittu etukäteen että siitä itsestään on kysymys.
      Sitten on niitä joissa ei ole etukäteen puhuttu seksistä mutta samaan harrasteeseen ollaan päädytty.
      Joistakin on jäänyt vakipanoja, jotkut ovat olleet kerran ilo.
      Komeita ja mukavia nuoria miehiä ovat olleet.

• Mies ehdokas

Ihan mielenkiinnosta kysyisin että kun etsit nimenomaan seksi seuraa netin kautta ja sen kuvan haluat niin minkälainen sen kuvan pitää silloin olla? Siis kuva koko miehestä vai haluatko kuvan nimenomaan siitä vartalon keskikohdalta ;)?

• tuo edellinen
        Mies ehdokas kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyisin että kun etsit nimenomaan seksi seuraa netin kautta ja sen kuvan haluat niin minkälainen sen kuvan pitää silloin olla? Siis kuva koko miehestä vai haluatko kuvan nimenomaan siitä vartalon keskikohdalta ;)?

vastaaja, jolta asiaa kysyit, mutta kun olen seksiseuraa etsivä nainen itsekin, niin sanoisin, että kyllä molemmat on tärkeet, sekä kroppa että varustus. Tietysti on ihan hyvä, jos uskaltaa kasvokuvankin laittaa mukaan.

• etsii seksiseuraa

netin kautta. ovat usein yh-äiteja tms, joilla ei ole mahdollisuuttaa käydä etsimässä seksiseuraa ravintoloista (nätti nainenhan saa kyllä aina halutessaan panoseuraa baarista)

• Juuh

http://www.seksikaveri.com Tuolta olen itse löytänyt. Aika paljon on saanut kuitenkin aikaa palstalla kuluttaa. Ei ole aina helposti irronnut. Mutta parempi sekin on kuin kokonaan ilman jäädä.

• greystoke1

Joku se vaan jaksa spämmätä tuota huijaussivustoa! Seksikaveri.com = sexpartner.fi. Olen ollut sinne kirjautuneena vähän aikaa ja kokemukseni mukaan siellä ei ole yhtään ainoata, siis toistan, EI AINOATAKAAN OIKEAA PROFIILIA. Olen mies joka hakee naista. Kaikki profiilit ovat ylläpidon keksimiä feikkejä.

• heko

ootko sit itse lihava ja epätoivoinen:):) jos sieltä haet....

• Rosebum

Mistä lähtien lihavat ovat epätoivoisia? Mieluummin kannan ekstrakilot (kas kummaa olen näköjään ihan haluttavakin) kuin omaisin vastenmielisen luonteen.
      Ennemminkin on joutunut kieltäytymään kuin kerjäämään...

Tyhmyys suurella egolla on tosiaan hyvä ehkäisykeino kuin myös junttius.....
      Molempia tuntuu noilla saiteilla riittäävänkin joten poistuin paikalta ja paremmin menee ja pääsee jopa treffeillekkin varmemmin kuin ruutua tuijottaen.

P.S. Kandeis kuitenkin lähteä siitä oletuksesta, ettei kaikki naiset anna joka iikalle jotka ottaa yhteyttä niin mielenterveys säilyisi paremmalla tolalla

• ihmetellen suuresti

hassu juttu sinällään,en etsi naisseuraa,enkä mies seuraa. mutta jostakin syystä naiset tulee juttelemaan niitä näitä .omasta mielestäni en anna sellaista kuvaa itsestäni,että olisin seuraa vailla.

olen ihan ns normaali suomalainen mies 178/ 76 /52V pituus ja paino ikä .mutta jostakin sanomattomasta syystä nuo naiset hakeutuvat lähelleni,onko kenties jokin mangneetti kyseessä vai mikä lienee?. on hieman vanhempaa sekä nuorempaa naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2223
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      905
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe