kun tässä seurustellut 3 kk yhden miehen kanssa,tutustuimme netin kautta, alkuun oltiin palavasti rakastuneita,mutta olen saanut huomata hänestä ikäviä piirteitä esim.äkkipikaisuus,alkuviikosta meinasi mennä suhde poikki ja tänään paljasti suutuspäissään laittaneensa uuden ilmoituksen nettiin,huoh,en tiedä mitä ajatella,ei taida olla luottamista... ja asiallisia kommentteja toivoisin saavani...
Ei tiedä mitä
7
1496
Vastaukset
- Äkkijyrkkä
Tempperamenttia jos meinaa olla niin paljon että jokukerta voi tulla aamiaispöydässä leipäveittestä, niin oman terveyden ja hengen kannalta voi olla viisaampaa etsiä parempi mies. Sama koskee myös naisia, oikuttelevia femakkoja ei kannata kattella.
Tähän olen 100% samaa mieltä. Uhkailua ja väkivaltaa ei tarvitse kenenkään sietää. Oli sitten nainen tai mies.
- vaikuttaa
Kyllä ois parasta jättää sellainen kaveri. Alkuvaiheessa aina helpompaa. Ikävyyksiä taitas muuten vaan tulla. Ei hyvältä näytä.
Nimimerkki kokemusta on vastaavasta... - asiat
selviksi.Erotkaa, jos on laittanut nettiin
uuden haun.Turha tuollaista on jäädä katselemaan. - mikä lie tytöntyllerö
Mietis nyt,vasta 3kk ja asiat jo tuolla tavoin.Ehkä sun kannattais säästää itseäsi enemmältä,ja lopettaa suhde.Jos toinen saa raivareita,joita ei pysty hillitseen ja tyrkyllä jo netissäkin,niin usko pois,lopputulos on vielä pahempi.Tiedätkö,tuon tyyliset ihmiset ei muutu kun huonompaan suuntaan.Ole armollinen itsellesi ja etsi itsellesi ystävä,joka riidan tullessa puhuu ja on pahoillaan riidasta,eikä aseta itseään kaiken kansan jakoon eka erimielisyydestä.Kaikkea hyvää sinulle!
- alkup.kirj.
Kiitokset kaikille vastauksista :)
olen päätökseni tehnyt ja mun on viisainta jatkaa elämääni yksin... - teit
alkup.kirj. kirjoitti:
Kiitokset kaikille vastauksista :)
olen päätökseni tehnyt ja mun on viisainta jatkaa elämääni yksin...Hyvän päätöksen teet :)! Kuulostaa hyvältä. Älä vaivu epätoivoon kuitenkaan...Maailmassa on niin paljon mukaviakin miehiä, siitä vaan valitsemaan.
(Nimim. Huonolta ...vaikuttaa )
Hyvää kevään odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502