kun tässä seurustellut 3 kk yhden miehen kanssa,tutustuimme netin kautta, alkuun oltiin palavasti rakastuneita,mutta olen saanut huomata hänestä ikäviä piirteitä esim.äkkipikaisuus,alkuviikosta meinasi mennä suhde poikki ja tänään paljasti suutuspäissään laittaneensa uuden ilmoituksen nettiin,huoh,en tiedä mitä ajatella,ei taida olla luottamista... ja asiallisia kommentteja toivoisin saavani...
Ei tiedä mitä
7
1493
Vastaukset
- Äkkijyrkkä
Tempperamenttia jos meinaa olla niin paljon että jokukerta voi tulla aamiaispöydässä leipäveittestä, niin oman terveyden ja hengen kannalta voi olla viisaampaa etsiä parempi mies. Sama koskee myös naisia, oikuttelevia femakkoja ei kannata kattella.
Tähän olen 100% samaa mieltä. Uhkailua ja väkivaltaa ei tarvitse kenenkään sietää. Oli sitten nainen tai mies.
- vaikuttaa
Kyllä ois parasta jättää sellainen kaveri. Alkuvaiheessa aina helpompaa. Ikävyyksiä taitas muuten vaan tulla. Ei hyvältä näytä.
Nimimerkki kokemusta on vastaavasta... - asiat
selviksi.Erotkaa, jos on laittanut nettiin
uuden haun.Turha tuollaista on jäädä katselemaan. - mikä lie tytöntyllerö
Mietis nyt,vasta 3kk ja asiat jo tuolla tavoin.Ehkä sun kannattais säästää itseäsi enemmältä,ja lopettaa suhde.Jos toinen saa raivareita,joita ei pysty hillitseen ja tyrkyllä jo netissäkin,niin usko pois,lopputulos on vielä pahempi.Tiedätkö,tuon tyyliset ihmiset ei muutu kun huonompaan suuntaan.Ole armollinen itsellesi ja etsi itsellesi ystävä,joka riidan tullessa puhuu ja on pahoillaan riidasta,eikä aseta itseään kaiken kansan jakoon eka erimielisyydestä.Kaikkea hyvää sinulle!
- alkup.kirj.
Kiitokset kaikille vastauksista :)
olen päätökseni tehnyt ja mun on viisainta jatkaa elämääni yksin... - teit
alkup.kirj. kirjoitti:
Kiitokset kaikille vastauksista :)
olen päätökseni tehnyt ja mun on viisainta jatkaa elämääni yksin...Hyvän päätöksen teet :)! Kuulostaa hyvältä. Älä vaivu epätoivoon kuitenkaan...Maailmassa on niin paljon mukaviakin miehiä, siitä vaan valitsemaan.
(Nimim. Huonolta ...vaikuttaa )
Hyvää kevään odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242232Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281606- 891392
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231375Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 118996
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!12690- 10680