Mies, panostatko laadukkaampiin ihonhoitotuotteisiin (esim. Lancome, Biotherm) vai käytätkö halvempia (Lumene, Lv-saippua :D)? Mitä sarjaa käytät? Olen itse nainen ja tähän mennessä tavannut vain yhden laadukkaampia tuotteita käyttävän miehen ja hänkin on gay. Onko teitä enempää?
Laatutuote vai markettituote?
18
4207
Vastaukset
- koska tällä palstalla
tod. näk. panostetaan laadukkaammin. En tiedä. Ohilukevana vaimona oman mieheni puolesta sanon, että kasvopesun tekee pelkällä vedellä ja hoitotuotteita ei käytä. Iho on täydellisessä kunnossa, ei finnejä tai rasvaisuutta tai kuivuutta. Silmäkulmissa ryppyjä (vuorotyön syytä?). Sisäinen hoito säännöllisellä ruokailulla pitää kuosissaan.
Minäkään en tunne kuin yhden miehen, joka panostaa nykyään ihoonsa. Tyttökaverin painostuksella muutti tuotevalikoimaa, en merkkejä muista mutta kemikaliosta hankkivat. Iho oli ennenkin hyvä, en huomaa muuta eroa entiseen kuin partaveden voimakkaan tuoksun.- Samiku
Itse käytän Cliniquen tuotteita ja olen alkumetreillä jo todennut tuotteet erittäin hyviksi, kellään kokemuksia.
Clinique voidaan jaksaa myös näihin selkeästi laadukkaimpiin tuoteryhmiin omasta mielestäni. Puolesta tai vastaan?
- kimmo 25
En oo homo ja ite ainakin pesen naaman 2x päivässä lumenen for men kasvogeelillä ja parranajon jälkeen laitan lumenen skincare rasvaa.Kokeilin tosa aikasemmin noita "laadukkaampia"kasvonhoitotuotteita mutta parhaan tuloksen oon saanu noitten lumenen tuotteiden kanssa.
- m29
En ole huomannut ihovoiteilla tai partabalsameilla olevan minkäänlaista vaikutusta ihoon, joten en käytä niitä. Ihoni ei ole kuiva mutta ei liian rasvainenkaan, ja leuka ja kaula eivät ole parranajon jälkeen ikinä ärtyneitä joten mihin balsameitakaan tarvitaan.
Giletten balsami ja nivean voide löytyvät kaapista, turhia tuotteita kumpikin. - vastailija*
Vichy Homme, Biotherm Homme ja Armani Homme.
...hetero, kiitoa kysymästä ;) - -LV-
http://www.allergia.com/index.phtml?menu_id=654&lang=1
LV:n suihkusaippua ja deodorantti ovat tutkitusti laadukkaita ja laadukkaampia suosituksen mukaan kuin esim. lancome ja biotherm.
Noita kun käyttää niin edt:tä voi mukavasti vaihdella ja suihkauttaa tilanteen mukaan sopivaa. - Mertsi
Käytän säännönmukaisesti selektiivistä kosmetiikkaa, kuten Biotherm, Estee Lauder, Lancome, Helena Rubinstein ja apteekin puolelta hyväksi todettua Vichyä. Joskus taivun tosin Lumeneenkin, mutta hyvin harvoin.
Olen parikymppinen mies, jolla on ollut ongelmaiho pitkään. Polku kemikaalioon on ollut mutkikas, mutta tuloksellinen. Ero päivittäiskosmetiikan ja selektiivisen välillä on kuin amiksen ja yliopiston välinen kuilu. Jokaisen kannattaa panostaa ainakin laadukkaseen putsariin ja hoitotuotteeseen. Aloita esim. selektiiviseen sopuhintaan Biotherm Hommella ja mykisty.- mnöösi
Itselläkin ollut nuoresta pitäen vaikea iho ja paha akne löytyy myös historiasta. Vichyn tuotteet ovat hintavimpia mitä olen kokeillut ja ihan ok ovat olleet. Cliniquen ja biothermin välillä arvuuttelen, että kumpaa lähtisi kokeilemaan. Onko kenelläkään suosituksia?
- m38X
Biothermin tuotteita tullut käytettyä jostain 90-luvun alusta ja käytän edelleenkin. Tässä iässä merkin Age Fitness-sarja tuntuisi toimivan kuten pitääkin (Age Fitness ja Age Fitness Yeux). Ainakaan vielä ei ikääntymisen merkeistä ole tietoakaan, mutta tuohon varmasti vaikuttaa paljon muutenkin tervelliset elämäntavat.
Juu. Ja pesunkestävä eronnut hetero.- m38X
Vielä lisäyksenä edelliseen, kun tuo tuntuu toimivan , ei ole ollut mitään syytä vaihtaa merkkiä. Sama pätee varmaan mihin tahansa muuhunkin merkkiin. Jos se vastaa odotuksia, ei varmaan ole mitään syytä vaihtaa merkkiä.
Ja toisaalta, 90-luvun alkupuolella miehille ei varmaan edes saanut Suomesta muita kuin Biothermin tuotteita.
- erittäin tyytyväinen
Kerran kun kokeilin en suostu enää ikinä vaihtamaan muuhun: Shiseido Men sarja on kerrassan loistava! Käytän myös tuotteita "naisten" puolelta, ja hyvät arvosanat annan myös niille.
Ikinä en ole oikeastaan käyttänyt maitokaupan tuotteita, ja en todellakaan ole ajatellut niitä käytettäväksi.- täällä takapajulassa
Juu...ja silleen.
Stereotypiat istuvat todella sitkeessä vielä alkaneella 3000-luvulla täällä metsänperillä.
Jos ketju käsittelee ihonhoitotuotteiden laadukkuutta, niin miksi yksi jos toinenkin vastaaja, tunnustaessaan, että käyttää ko. tuotteita, mainitsee seksuaalisen suuntautumisensa?
Aivan, kuin edelleen olisi häpeä käyttää ihonhoitotuotteita, että se kuuluisi vain homoille!
Ei meistä suomalaisista taida vielä tuonne Eurooppaan, saati maailmalle menijöiksi. Miten olisi vielä ainakin yksi vuosituhat täällä takametsissä.
- Weede
Yleensä ostan ihan marketti tuotteita, kuten Niveaa ihon pesuun. Kosteusvoide on ihan apteekista ostettu perus voide, jonka olen huomannut kaikkein parhaaksi.
Toisaalta olen hyvin pettynyt markettituotesarjojen ihonkuorinta tuotteisiin. Nyt kuorin ihon Cliniquen face srcubilla, joka on _todella_ hyvä.
Hiuskiin, jotka itselläni ovat aivan über paksut, käytän joitain laatutuotteita, kun mitkään markettimattavahat eivät yksinkertaisesti tehoa. - .......................
Itse olen käyttänyt Hugo Bossin, Biothermin, Lorealin ja Nivean ihonhoitotuotteita. Nyt käytän Biothermin Acnoclean tuotteita ihon epäpuhtauksien hoitoon.
Ajattelin seuraavaksi ostaa apteekista Vichyä. Joku voisi vielä kertoa millä muilla valmistajilla on epäpuhtauksien hoitoon tarkoitettuja tuotteita, kuin
Vichyllä ja Biothermilla. - marcj
Mikä siinä on, että homot sais käyttää vain laadukkaampia tuotteita???
niin ja täysin straight ja käytän, olen käyttänyt biotherm, shiseido.. Olen aloittanut suhteellisen myöhään ihonhoidon ja en tässä vaiheessa viitsi enää alkaa tuhlaan marketti roskaan, kokeiltu on. Niveaan en tuhlaisi enää senttiäkään. Taitaa olla nin, että omasta seksuaalisesta suuntauksesta varmat miehet voivat käyttää vaikka naisten tai unisex tuotteita, ei tarvitse tdistella mitään.- tätä mieltä minä
Luin juuri, että Saksassa valtion virallinen testauslaitos oli testannut shampoita.
Testin tulos oli se, että Lidlin shampoo hinnaltaan 0,69 vastasi täysin ns laatumerkin
(valitettavasti merkki unohtunut) shampoota, jonka hinta oli yli 20 euroa, eli noin
nelikymmenkertainen.
Samankaltaisia tuloksia oli Iltalehden vertailutestissä, jossa sama käyttäjä käytti
kallista merkkituotetta ja halpaa market- tuotetta. Eroja juuri ei ollut, taisipa jossain
tuotteessa käyttäjän arvio halvemmasta olla parempi.
Tietenkin kallis laatutuote voi olla hyvä, mutta monestikaan ei hintansa arvoinen.
Kuluttaja kuitenkin on nimestä ja merkistä valmis maksamaan melkein mitä tahansa.
Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa, noinhan ne kosmetiikassakin on. - Nimimerkki-
tätä mieltä minä kirjoitti:
Luin juuri, että Saksassa valtion virallinen testauslaitos oli testannut shampoita.
Testin tulos oli se, että Lidlin shampoo hinnaltaan 0,69 vastasi täysin ns laatumerkin
(valitettavasti merkki unohtunut) shampoota, jonka hinta oli yli 20 euroa, eli noin
nelikymmenkertainen.
Samankaltaisia tuloksia oli Iltalehden vertailutestissä, jossa sama käyttäjä käytti
kallista merkkituotetta ja halpaa market- tuotetta. Eroja juuri ei ollut, taisipa jossain
tuotteessa käyttäjän arvio halvemmasta olla parempi.
Tietenkin kallis laatutuote voi olla hyvä, mutta monestikaan ei hintansa arvoinen.
Kuluttaja kuitenkin on nimestä ja merkistä valmis maksamaan melkein mitä tahansa.
Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa, noinhan ne kosmetiikassakin on.päässä vikaa eikä tukassa tai ihossa jos käyttää tuon hintaisia kamoja.
- Partaukko
Täällä lisää: http://partaukko.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802