Hampurin alueelta

Kaarina

Hei.Minun olisi tarkoitus lähteä ystävättäreni kanssa auton hakumatkalla saksasta.Lomamme on vain 4 päivää,joista 2 olisi varattu auton hankintaan.Hampurin alue siksi,koska ei olisi sitten pitkä matka travemundeen,josta tulisimme sitten laivalla suomeen.Haluaisimme jonkun pohj.saksassa vaikuttavan tulkin/välittäjän apua,joka ymmärtäisi auton päälle enemmän kuinme kaksi keski-ikäistä rouvaa.Toivomme vain ammattilaisen "apua",ei sellaista joka on pari autoa aiemmin hakenut.Netistä olemme jo kyllä katselleen erään henkilön ilmoitussta,mutta lisääkin voisi olla.Auton hankintahinta saksassa ei saisi olla enempää kuin n.12.000e.Vastauksia/tietoja odottaen.Kiitos etukäteen.Me neitokaiset.

12

2099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turisti2007

      Moi!

      Auton oston suunnittelua auttaa ehkä hieman kun tarkentaa mitä oikein hakee?

      Et tarvise suomalaista välittäjää Hampurisssa jos olet ostamassa auto merkkiliikkeestä. He hoitavat sinulle sen kilpiin ja voit ajaa sen itse satamaan.
      Jos taas tarviset itsellesi oppaan (et siis halua käyttää taksia tai ottaa vuokra-autoa) tilanne voi olla toinen. Huomio kuitenkin , että sinä ostajana joudut tekemään ostopäätöksen ja päättämään onko auto sinulle sopiva vai ei.

      Suosittelen, että katselet autoa merkkiliikkeistä.

      Merkkiliikken voit todeta kun katsot mobilen sivulta automyynti ilmoitusta ja klikkaat sivun alaosasta myyjän kotisivuille ja katsot sivun yläosasta onko siellä ilmoitettu minkään merkin edustuksesta.

      Tässä merkkiliike:
      http://home.mobile.de/Western-Auto

      Tässä ei merkkiliike:

      http://www.pkw-richter.de/

      • en suosittelisi

        tämä "merkkiliike". Kotisivuilla ei ole käynyt juuri ketään useaan vuoteen. Autoja näytillä peräti 3 kappaletta ja impressum:ista ei selviä muuta kuin että puhevaltaa firman puolesta käyttää joku tsekki tai vastaavaa. Muutenkin näyttäisi firma mainostelevan autojen toimittelemisia ympäri mailmaa. Minä ainakin ostan mieluummin liikkeestä joka "uskaltaa" myydä autoja vaikka naapurikortteliin.
        EI siis mikään oikea MERKKILIIKE.


      • tsekki!
        en suosittelisi kirjoitti:

        tämä "merkkiliike". Kotisivuilla ei ole käynyt juuri ketään useaan vuoteen. Autoja näytillä peräti 3 kappaletta ja impressum:ista ei selviä muuta kuin että puhevaltaa firman puolesta käyttää joku tsekki tai vastaavaa. Muutenkin näyttäisi firma mainostelevan autojen toimittelemisia ympäri mailmaa. Minä ainakin ostan mieluummin liikkeestä joka "uskaltaa" myydä autoja vaikka naapurikortteliin.
        EI siis mikään oikea MERKKILIIKE.

        mitä sinä vamma, saatanan rasisti ja suomalaisjuntti tarkoitit sillä "Autoja näytillä peräti 3 kappaletta ja impressum:ista ei selviä muuta kuin että puhevaltaa firman puolesta käyttää joku tsekki tai vastaavaa."?


    • mutuu

      Moi
      Olen menossa ensiviikolla sinne Voin jeesata teitä.Kokemusta löytyy kyllä 0408146805

      • suomessa asuva

        suomalainen joka on pari autoa hakenut eikä osaa edes kieltä niin älä tule tänne kehumaan itseäsi. Et nimittäin tiedä asiasta juuri mitään. Kun asut vuosia paikan päällä, opettelet kielen ja kulttuurin niin ok. Mutta viestisi perusteella luokittelen sinut aloittelijaksi.


      • suomessa asuva kirjoitti:

        suomalainen joka on pari autoa hakenut eikä osaa edes kieltä niin älä tule tänne kehumaan itseäsi. Et nimittäin tiedä asiasta juuri mitään. Kun asut vuosia paikan päällä, opettelet kielen ja kulttuurin niin ok. Mutta viestisi perusteella luokittelen sinut aloittelijaksi.

        Enhän tiedä juurikaan niin.Mut kyllä 400 autoa ja 50pyörää ja 11 vuotta jonkunlaista kokemusta tuo.Mutta minusta tuntuu että sinä olet pelle ja epäilen että sinulla ei taida Suomeen asiaa ollakkaan jos kerran olet sinne aikoinaan karkuun lähtenyt.


      • 450 ihmistä
        matu-hamina kirjoitti:

        Enhän tiedä juurikaan niin.Mut kyllä 400 autoa ja 50pyörää ja 11 vuotta jonkunlaista kokemusta tuo.Mutta minusta tuntuu että sinä olet pelle ja epäilen että sinulla ei taida Suomeen asiaa ollakkaan jos kerran olet sinne aikoinaan karkuun lähtenyt.

        ostelemalla autoja ilman olosuhteiden todellista tuntemusta. Muuten et varmasti suosittelisi varauksetta häkkiliikettä kenellekään. Mutta tiedänhän minäkin että häkkiautoilla syntyy parhaat katteet. En muuten ole lähtenyt saksaan mitään tai ketään pakoon. Täällä vain on monimiljonäärin helpompi elää kuin siellä kateellisten ryysyrannassa. Ja paremmat kelitkin.


      • Ketä miljonääriä
        450 ihmistä kirjoitti:

        ostelemalla autoja ilman olosuhteiden todellista tuntemusta. Muuten et varmasti suosittelisi varauksetta häkkiliikettä kenellekään. Mutta tiedänhän minäkin että häkkiautoilla syntyy parhaat katteet. En muuten ole lähtenyt saksaan mitään tai ketään pakoon. Täällä vain on monimiljonäärin helpompi elää kuin siellä kateellisten ryysyrannassa. Ja paremmat kelitkin.

        Joka asuu saksassa, paljon nappaisi mitä suomi24 auton maahantuonti-palstalla kirjoitellaan tähän aikaan illasta. Ja tiedän että saksassa kello on tunnin vähemmän kuin suomessa.

        Helppo huudella anonyyminä. Kukaan vaan ei usko :D


      • luulot,
        Ketä miljonääriä kirjoitti:

        Joka asuu saksassa, paljon nappaisi mitä suomi24 auton maahantuonti-palstalla kirjoitellaan tähän aikaan illasta. Ja tiedän että saksassa kello on tunnin vähemmän kuin suomessa.

        Helppo huudella anonyyminä. Kukaan vaan ei usko :D

        kokemukset ja uskomukset ovat aika huvittavaa seurattavaa. Sen verran olen suomalaisten puolella että yritän valistaa pyyteettömästi ihmisiä jotka kyselevät ilmeisen vilpittömin mielin tuontiautoihin liittyviä asioita. Samalla yritän varoitella heitä kaltaisistasi jobbareista jotka ajattelevat vain omaa hyötymistään. Minun ei enää tässä taloudellisessa tilanteessa tarvitse sitä ajatella joten voin keskittyä kansanvalistukseen. Neuvon sinullekin miten tullaan miljonääriksi: Perusta firma, tee työtä ja käytä järkeä. Parissakymmenessä vuodessa olet jo vauras mies jos sinusta yleensäkään on yrittäjäksi. Myy sitten tuottava firma pois. Hups, olet monimiljonääri.
        Miksi minun pitäisi paljastaa henkilöllisyyteni? Paljastatko omasi? Voisi verottajakin kiinnostua.


    • merkkiliikkeistä

      kohtuullisen tuoretta kulkinetta, sellaista joita oikeat, merkkiedustuksia omaavat autoliikkeet myyvät, voitte mennä levollisin mielin itse suoraan liikkeeseen ja tehdä kaupat. Tuossa joku "tarjosi" esimerkiksi merkkiliikkeestä jotain vientikauppoihin erikoistunutta jobbarifirmaa, jonka Impressumista ei löytynyt muuta kuin tsekkiperäiseltä vaikuttavan firman puhevaltaa käyttävän nimi. Minusta sieltä pitäisi löytyä pari muutakin merkittävää tietoa ja firmalla saisi olla kymmeniä, tai jopa yli sata autoa myynnissä ja kotisivuilla tietysti runsaasti kävijöitä.

      • merkkiliikkestä

        Viestin tarkoituksen oli näyttää miten mobilen sivuilta löytää merkkiliikkeen.
        EI MUUTA!


    • molemmilla kerroilla

      hyvää palvelua:Graulin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe