Meillä on työpaikalla

*eräs*

ihana mies, jota ei voi olla ajattelematta, vaikka nämä "romanssit" niin kiellettyjä kait ovatkin.
Hän vastaa kaikkia mun unelmia, varmaan kuulostaa hyvin tavalliselta, mutta mulle niin ainutlaatuinen tapaus, enhän ole näin ihastunut kehenkään.
Toivon vaan hänelle sydämestäni kaikkea hyvää, kiitos kun sain kertoa.....

14

3507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapaduunari

Mikä/kuka ne romanssit muka kieltää?

• *eräs*

eihän työajan jälkeen kukaan voi mitään kieltää, mutta se,että kuormasta ei syödä näyttäs olevan meilläkin voimassa. Ja nyt tuntuu, ihan älytöntä. Minkä tunteilleen voi...?

• Mahtais
        *eräs* kirjoitti:

eihän työajan jälkeen kukaan voi mitään kieltää, mutta se,että kuormasta ei syödä näyttäs olevan meilläkin voimassa. Ja nyt tuntuu, ihan älytöntä. Minkä tunteilleen voi...?

Olla Paikkakunta?

• *eräs*
        Mahtais kirjoitti:

Olla Paikkakunta?

anonyymisti kirjoteltu ;)...jos sanon, heti arvaat, tai minusta ainakin tuntuis siltä. Vaikka miten haluaisinkin sen kertoa

• Kerro Nyt
        *eräs* kirjoitti:

anonyymisti kirjoteltu ;)...jos sanon, heti arvaat, tai minusta ainakin tuntuis siltä. Vaikka miten haluaisinkin sen kertoa

Tiedä vaikka se olisin minä....?
        Noin alue missä tapaillaan?

• *eräs*
        Kerro Nyt kirjoitti:

Tiedä vaikka se olisin minä....?
        Noin alue missä tapaillaan?

verran voin sanoa, ettei ole Etelä-Suomi...rajaa jo aika paljon pois :)

• onkosse
        *eräs* kirjoitti:

verran voin sanoa, ettei ole Etelä-Suomi...rajaa jo aika paljon pois :)

pohjois-suomi

• *eräs*
        onkosse kirjoitti:

pohjois-suomi

Ei ole, valitetavasti. Vai eikö pitänytkään?

• Minusta se ei kysy aikaa eikä paikkaa. Tosin ajattelen itse vähän samoin ja yritän tedä vain työni.. En olisi kuitenkaan pettynyt..

• mutta tuo profiilissasi

käyttämäsi sanahirviö *terppa* sai ihokarvat kananlihalle, sori:(

• *eräs*

vähän sulkeutunutta, niin on mentävä systeemin mukaan...vaikka mistäs mä tiedän, millaisia juttuja on menossa, pinnan alla kytee.
        Monesti näyttää hyvin viileältä, mutta ei sitten sitä olekaan. En voi toimia niin.
        Et ollut mun hastus, vaikka näytät saman näköiseltä;)
        Ihan uusi juttu mulle ihastua näin johonkin, kaikki on koettava, mietin vaan mihin tää johtaa?

• mutta tuo profiilissasi kirjoitti:

käyttämäsi sanahirviö *terppa* sai ihokarvat kananlihalle, sori:(

korjaan sen heti. :)

• eksynyt lintunen
        *eräs* kirjoitti:

vähän sulkeutunutta, niin on mentävä systeemin mukaan...vaikka mistäs mä tiedän, millaisia juttuja on menossa, pinnan alla kytee.
        Monesti näyttää hyvin viileältä, mutta ei sitten sitä olekaan. En voi toimia niin.
        Et ollut mun hastus, vaikka näytät saman näköiseltä;)
        Ihan uusi juttu mulle ihastua näin johonkin, kaikki on koettava, mietin vaan mihin tää johtaa?

mulla sama juttu kuin sulla.kun työkaveri alkoi pitämmän minuun yhteyttä ensin soittelemalla ja sitten lisäksi viestittelemällä,olen aivan myyty! olen itse varattu(mutta en voi olla kovin onnellinen ja rakastunut,sillä enhän silloin voisi ajatella toista..enhän?) mutta niin on myös hän... tämä tekee kaikesta ihan älyttömästi vaikeampaa!hänen kanssaan pystyn puhumaan ihan mistä vain ja ajatukset menevät yksyhteen...

• *eräs*
        eksynyt lintunen kirjoitti:

mulla sama juttu kuin sulla.kun työkaveri alkoi pitämmän minuun yhteyttä ensin soittelemalla ja sitten lisäksi viestittelemällä,olen aivan myyty! olen itse varattu(mutta en voi olla kovin onnellinen ja rakastunut,sillä enhän silloin voisi ajatella toista..enhän?) mutta niin on myös hän... tämä tekee kaikesta ihan älyttömästi vaikeampaa!hänen kanssaan pystyn puhumaan ihan mistä vain ja ajatukset menevät yksyhteen...

kyl täytyy olla omassa elämässä jotain ontuvaa, jos hakee muualta paikkausaineita.
        Mut elämää tää on vain...elämä on ihmisen parasta aikaa(sanoi Matti Nykänen).
        Everything is gonna be all right..uskon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4335
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2881
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2623
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1533
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      113
      1445
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      158
      1098
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1057
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe