Meillä on työpaikalla

*eräs*

ihana mies, jota ei voi olla ajattelematta, vaikka nämä "romanssit" niin kiellettyjä kait ovatkin.
Hän vastaa kaikkia mun unelmia, varmaan kuulostaa hyvin tavalliselta, mutta mulle niin ainutlaatuinen tapaus, enhän ole näin ihastunut kehenkään.
Toivon vaan hänelle sydämestäni kaikkea hyvää, kiitos kun sain kertoa.....

14

3570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapaduunari

      Mikä/kuka ne romanssit muka kieltää?

      • *eräs*

        eihän työajan jälkeen kukaan voi mitään kieltää, mutta se,että kuormasta ei syödä näyttäs olevan meilläkin voimassa. Ja nyt tuntuu, ihan älytöntä. Minkä tunteilleen voi...?


      • Mahtais
        *eräs* kirjoitti:

        eihän työajan jälkeen kukaan voi mitään kieltää, mutta se,että kuormasta ei syödä näyttäs olevan meilläkin voimassa. Ja nyt tuntuu, ihan älytöntä. Minkä tunteilleen voi...?

        Olla Paikkakunta?


      • *eräs*
        Mahtais kirjoitti:

        Olla Paikkakunta?

        anonyymisti kirjoteltu ;)...jos sanon, heti arvaat, tai minusta ainakin tuntuis siltä. Vaikka miten haluaisinkin sen kertoa


      • Kerro Nyt
        *eräs* kirjoitti:

        anonyymisti kirjoteltu ;)...jos sanon, heti arvaat, tai minusta ainakin tuntuis siltä. Vaikka miten haluaisinkin sen kertoa

        Tiedä vaikka se olisin minä....?
        Noin alue missä tapaillaan?


      • *eräs*
        Kerro Nyt kirjoitti:

        Tiedä vaikka se olisin minä....?
        Noin alue missä tapaillaan?

        verran voin sanoa, ettei ole Etelä-Suomi...rajaa jo aika paljon pois :)


      • onkosse
        *eräs* kirjoitti:

        verran voin sanoa, ettei ole Etelä-Suomi...rajaa jo aika paljon pois :)

        pohjois-suomi


      • *eräs*
        onkosse kirjoitti:

        pohjois-suomi

        Ei ole, valitetavasti. Vai eikö pitänytkään?


    • Minusta se ei kysy aikaa eikä paikkaa. Tosin ajattelen itse vähän samoin ja yritän tedä vain työni.. En olisi kuitenkaan pettynyt..

      • mutta tuo profiilissasi

        käyttämäsi sanahirviö *terppa* sai ihokarvat kananlihalle, sori:(


      • *eräs*

        vähän sulkeutunutta, niin on mentävä systeemin mukaan...vaikka mistäs mä tiedän, millaisia juttuja on menossa, pinnan alla kytee.
        Monesti näyttää hyvin viileältä, mutta ei sitten sitä olekaan. En voi toimia niin.
        Et ollut mun hastus, vaikka näytät saman näköiseltä;)
        Ihan uusi juttu mulle ihastua näin johonkin, kaikki on koettava, mietin vaan mihin tää johtaa?


      • mutta tuo profiilissasi kirjoitti:

        käyttämäsi sanahirviö *terppa* sai ihokarvat kananlihalle, sori:(

        korjaan sen heti. :)


      • eksynyt lintunen
        *eräs* kirjoitti:

        vähän sulkeutunutta, niin on mentävä systeemin mukaan...vaikka mistäs mä tiedän, millaisia juttuja on menossa, pinnan alla kytee.
        Monesti näyttää hyvin viileältä, mutta ei sitten sitä olekaan. En voi toimia niin.
        Et ollut mun hastus, vaikka näytät saman näköiseltä;)
        Ihan uusi juttu mulle ihastua näin johonkin, kaikki on koettava, mietin vaan mihin tää johtaa?

        mulla sama juttu kuin sulla.kun työkaveri alkoi pitämmän minuun yhteyttä ensin soittelemalla ja sitten lisäksi viestittelemällä,olen aivan myyty! olen itse varattu(mutta en voi olla kovin onnellinen ja rakastunut,sillä enhän silloin voisi ajatella toista..enhän?) mutta niin on myös hän... tämä tekee kaikesta ihan älyttömästi vaikeampaa!hänen kanssaan pystyn puhumaan ihan mistä vain ja ajatukset menevät yksyhteen...


      • *eräs*
        eksynyt lintunen kirjoitti:

        mulla sama juttu kuin sulla.kun työkaveri alkoi pitämmän minuun yhteyttä ensin soittelemalla ja sitten lisäksi viestittelemällä,olen aivan myyty! olen itse varattu(mutta en voi olla kovin onnellinen ja rakastunut,sillä enhän silloin voisi ajatella toista..enhän?) mutta niin on myös hän... tämä tekee kaikesta ihan älyttömästi vaikeampaa!hänen kanssaan pystyn puhumaan ihan mistä vain ja ajatukset menevät yksyhteen...

        kyl täytyy olla omassa elämässä jotain ontuvaa, jos hakee muualta paikkausaineita.
        Mut elämää tää on vain...elämä on ihmisen parasta aikaa(sanoi Matti Nykänen).
        Everything is gonna be all right..uskon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe