Joo sama meno jatkukoot kun viimeksi eli tänne listataan päivän jakson/jaksojen typeryydet =), toivottavasti :/... :'(... :D, no mä ainakin B)... :D! Joo toivottavasti on samaa porukkaa kun viimeksi =), nimiä en khyllä muista :/... :'(... :D! Joo mutta typeryyksiä vana etsimään ja tänne listaamaan =), YEAH!
Alkais jo =)...
7.1 jakson typeryydet :D!!!111
9
1667
Vastaukset
- Tietäjä84
Mutta tämmöset ainakin
- pajoo
elokuvaa sa vain on... EI tosi elämää.
- Typerää päästää Chloe noin helposti karkuun, snipulla vaan tai ite räjäytettävällä pommilla...
???
- Eikö nyt parempaa paikkaa tavata Chloeta :|...
Nii no harvoin helikopterilla parkki halleihinkaa pääsee tai vastaaviin?
- Pahis lähti yksin kiertämään, HUOH |O...
no omapa oli häpeänsä.. ja kaikkiha ne oli pahiksia -.-'' - Tietäjä84
pajoo kirjoitti:
elokuvaa sa vain on... EI tosi elämää.
- Typerää päästää Chloe noin helposti karkuun, snipulla vaan tai ite räjäytettävällä pommilla...
???
- Eikö nyt parempaa paikkaa tavata Chloeta :|...
Nii no harvoin helikopterilla parkki halleihinkaa pääsee tai vastaaviin?
- Pahis lähti yksin kiertämään, HUOH |O...
no omapa oli häpeänsä.. ja kaikkiha ne oli pahiksia -.-''"???"
Niin että Chloe pääsi AIVAN LIIAN HELPOSTI karkuun :|... Olisi hoitaneet sen sniputtamalla niinku presidentin tai sitten itse räjäytettävällä autopommilla eikä millään avainlukkoon SHITILLÄ :|... :/... :D! Eli LIIAN HELPOSTI pääsi karkuun, joko tajusit...?
"Nii no harvoin helikopterilla parkki halleihinkaa pääsee tai vastaaviin? "
No jossain siellä kentän läheisessä rakennuksessa tapaa eikä keskellä kenttää, NAURETTAVAA!
"no omapa oli häpeänsä.. ja kaikkiha ne oli pahiksia -.-''"
Ihan sarjan häpeä ku tommosta pälli ärsyttävyyttä tekee :|... :/... :D! Eli niitä lisävoimia mukaan eikä yksin :|, paitsi jumala Jack joka tappaisi vaikka koko armeijan joka yksiä naurettavuuksia vasta onkin :|...
- ööö....
Jnekkipaskaa alusta loppuun.
tarkoitettu aivokuolleille.- Katsoja
24 on parasta ohjelmaa mitä tiedän!!! 24 rulettaa...
- Tietäjä84
Katsoja kirjoitti:
24 on parasta ohjelmaa mitä tiedän!!! 24 rulettaa...
Niin :|... :D...
- JamesiPonti
Ööö, mitähän sä oikein yrität viestittää??????!!! :D :/ :) x)
(=#(%=)==(=#=(=#(%=#(%=("=(%=#="#%(="#%(="#(%=#!"=("=¤"="(¤="="- Tietäjä84
...sarja on AIVAN TYPERÄ!!!111
- ...........
Tietäjä84 kirjoitti:
...sarja on AIVAN TYPERÄ!!!111
Älä sitten ihmeessä tuhlaa aikaasi sarjan katsomiseen!!!111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987