oletko sukua presidentille?

jghgjhijghitjhi

siis oletko sukua presidentille ja kenelle?

22

3336

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä olen

      monellekin presidentille sukua

      • Pariton Isä

        Tarkoittamaasi Adamia ja Evaa tuskin on ollut edes olemassa.

        Tosin kaikki suomalaiset (siis suomalaisista vanhemmista syntyneet, ei välttämättä esimerkiksi adoptiolapset) ovat enemmän tai vähemmän sukua toisilleen, ja vielä monien siteiden kautta.


      • sukua toisilleen
        Pariton Isä kirjoitti:

        Tarkoittamaasi Adamia ja Evaa tuskin on ollut edes olemassa.

        Tosin kaikki suomalaiset (siis suomalaisista vanhemmista syntyneet, ei välttämättä esimerkiksi adoptiolapset) ovat enemmän tai vähemmän sukua toisilleen, ja vielä monien siteiden kautta.

        koko nykyinen ihmiskuntahan polveutuu noin 3000 ihmisen alkuväestöstä


      • kyllä....
        sukua toisilleen kirjoitti:

        koko nykyinen ihmiskuntahan polveutuu noin 3000 ihmisen alkuväestöstä

        Toba on järvi Indonesialle kuuluvan Pohjois-Sumatran provinssin keskiosissa. Se syntyi valtavan tulivuorenpurkauksen jälkeen noin 73 000 vuotta sitten ja on 100 km pitkä ja 30 km leveä.

        Purkaus oli 3000 kertaa St. Helensia voimakkaampi. Pilvi nousi arviolta 34 kilometrin korkeuteen, ja purkaus kesti mahdollisesti 9-14 päivää. Purkauksessa vapautui 2800 km³ (2500–3000 km³) materiaa, ympäristöön 2000 km³ ja tuhkaksi muun muassa tuuleen 800 km³. Kiviä lensi mahdollisesti jopa 3000 km päähän.

        Rikkihappoa H2SO4 vapautui ilmakehään 10 000 miljoonaa tonnia (Mt). Toban purkausvauhti oli 8 miljoonaa tonnia sekunnissa, ja purkaus kesti noin 6 vuotta päätellen jäässä olevasta rikistä.

        Jotkut väittävät Toban harventaneen huomattavasti ihmissukua tappaen yli 99,9 % ihmisistä niin, että jäljelle jäi vain 1000 yksilöä.


    • :(:)

      Olen siis erittäin erittäin erittäin kaukaista sukua Kekkoselle jonka oikea sukunimi tai siis alkuperäinen sukunimi on Kananen. Mutta eipä siitä enempää. Enkä oikeasti ole läheinen sukulainen, jostain kaukaa vaan...

    • kyllä kahdelle...

      Manulle jonka oikea sukunimi on Vahvamarkka
      ja jonka suku oli äidinpuolelta Eidevalvoida.

      Maralle joka oli ennen Hetimullesenobeli
      lisäks osakkeita ja ahneusiski sekä neotismipuree.

      Viimisestä en kehtaa edes kirjoittaa.

    • ja ....

      Ottomaanien jollekin suurelle suurelle arvomiehelle... Nimi on kuulemma joku arvonimi, joka on historiassa kulkenut vain suvussa alenevassa polvessa pojalta pojalle.... jokin valtaisan arvostettu arvonimi, jota ei opettajanikaan enää osannut varmasti kääntää.

      Ja kun suvussa on vielä perinnöllistä verenvuototautia, on pakko olla sukua vielä Englannin kuningashuoneelle ja Venäjän tsaariperheeseen...

      Suuria perintöjä odotellaan....

      • minä ite olen sukua yhelle edesmenneelle presidentille joka on ensimmäisten joukossa!


      • ihan reippaasti
        jghgjhijghitjhi kirjoitti:

        minä ite olen sukua yhelle edesmenneelle presidentille joka on ensimmäisten joukossa!

        kertonut sen heti.
        Tuskin sinua kiinnostaa muiden sukulaisuussuhteet.
        Halusit vain elvistellä.


    • Mussepiggen

      Olen sukua Esa Pakarisen Isän pojalle.

    • jollekin

      ...alun, mutta ei loppupäänkään presidentille, mutta eräälle siltä väliltä.

      • mullakin

        olen sukua presidentille ja en viitsi paljastaa tarkemmin. Tullut ilmi sukututkimuksissa.


    • mxki

      kuka haluisi olla sukua kommunisti tarja haloselle!? olisin miellummin sukua ugandalaiseen vuoristosammakoon.

      • on muka

        paljastanut, et on sukua haloselle..? En minä ainakaan...mutta kyllä mikäs siinä jos hänellekin olen... mun sukulainen on kyllä miespuolinen presidentti. Ja mistä tiedät ettet itse ole sukua haloselle, sitä ei kysytä kelle haluat olla sukua tai kenen haluat olevan isäsi tai äitisi? Haloo, oletko ihan ajatusrajoitteinen??? Sukututkimukset voivat tuoda monelaista yllätystä..julkisuuden henkilöitä, henkirikollisia ym saattaa löytyä selvityksissä...


      • ...

        ...olisin oikein mielelläni sukua tarjalle. se on suomen tähän astisista presidenteistä ehkä paras.


      • erinomaista!

        Sehän sitten selvittääkin surkean suomen kielen taitosi. Muuten, kun lähetät sammakkoserkullesi joulukorttia Ugandaan, laita meiltäkin terveisiä.


    • kyllä................

      Ståhlbergille. Niin kaukaista, etten muista tarkemmin.

    • katunoppa

      Mutta jollekkin mahtimiehelle kun pikkuvelikin on ihan kalju

    • sukua

      presidentille ja hän on M Koivisto.

    • Kullervoinen

      Olen. Olenhan minä kuule, olen olen.

      • olen eläinsuojelia.

        Olen tanssaa tähtien tuomarin merja satulehden kummityttö=)=)


      • EIKU SISSSSSIIIISS
        olen eläinsuojelia. kirjoitti:

        Olen tanssaa tähtien tuomarin merja satulehden kummityttö=)=)

        tanssii tähtien *korjaan*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe