kypros

star123

heippa! onko kenelläkään kokemusta au-pairina olosta kyproksella? tai onko siellä yleensä edes ketään suomalaisia kuka lukis tätä?:)

5

570

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cyprus

olen lähdössä touko-kesäkuun vaihteessa kyprokselle (limassoliin) au pairiksi. kuulemma löytyy ainakin keskustasta päin ja kesäaikoina, koska monet vanhemmista ovat hotelleissa töissä niin lastenhoito-apu on silloin suurin.

• asdargt

olen ajatellut au pair työtä Kyproksella. Olisi vai mukava kuulla jonkun kokemuksia ja ajatuksia..:)

• Au pair

Tanne vaan Limassoliin :D Ollaan kaksi au pair-tyttoa, toinen meista tosin ex-au pair ja viettamassa lomaa vahan aikaa.
        Kypros on tosi upea paikka, uskomattoman ihana saa ja ostoskatu ja rannat ja klubit :D
        Pienia varoituksen sanoja vain. Itse olin tosi ikavassa perheessa, jossa isa ahdisteli minua ja aiti oli raivohullu (vinkki:perhe on suomalais-egyptilainen, 1 tytar). Alkaa menko tahan perheeseen, kaikki 4 au pairia ovat keskeyttaneet.
        Mutta hyviakin ja upeita perheita on tosi paljon. Kaikki ystavani taalla viihtyvat todella hyvin ja taalla on todella paljon suomalaisia, nuoria au paureja tosin vain kourallinen, mutta mm. estella -hotellissa tyoskentelee aina suomalaisia harjoittelijatyttoja (tosi kivoja!!!). Olkaa siis varovaisia mihin perheeseen menette ja ottakaa selvaa edellisista au paireista (pyytakaa myos naiden puhelinnumerot, jotta kuulette totuuden :D) Varautukaa paikallisten miesten rajattomaan ihailuun, mika saattaa aiheuttaa suuriakin vaaratilanteita jos ei osaa varoa.
        Muutoin ei voi kuin kehua :) Taalla on resurssit lahes kaikkeen (jopa lasketteluun vuorilla talvisin). Upea paikka, tulkaatulkaa :D

• Ellllllllli

Hei, olen 21-vuotias nainen ja olen tulossa kyprokselle aupairiksi. Onko siellä ketään kenen kanssa voitaisiin tutustua?

• NicosiaHostfamily

Hei! Meilla suomalaisia aupaireja Nicosiassa. Nyt etsimme uutta. Laheta sahkopostisi jos haluat niin annan uudelle aupairillemme kunhan loytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      915
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      104
      891
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      796
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      3
      750
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      67
      624
    6. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      75
      611
    7. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      604
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      185
      569
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      561
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70