Minä olen synkkä

Jumalan hylkäämä yön lapsi

Olen gootti, ja olen hylätty yön lapsi. Te muut iloiset ihmiset olette säälittäviä konformisteja, ettekä tiedä mistään mitään.

Kerron itsestäni ennekuin uhraan itseni roviolla, koska olen OIKEA gootti:

-Pukeudun vain ja ainoastaan mustaan, kunnes löydän jotain tummempaa.
-Metallimusiikki (Children of Bodom, Dimmu Borgir, Cradle Of Filth) pelasti minut konformistien kuninkaalta, eli jeesukselta.
-En ole nähnyt aurinkoa 9 vuoteen, koska se on tarkoitettu konformisteille. Liikun ulkona vain öisin.
-Vapaa-aikana itken ja viiltelen itseäni pimeässä huoneessa 2 kynttilän palaessa Black Metalin soidessa taustalla.
-Kun yö tulee, menemme joukolla hautuumaalle pitämään tarvittavat rituaalit. (Ei, emme käännä hautakiviä, kuten te konformistimulkerot väitätte)
-Uhraamme itsemme pimeyden voimille roviolla.

In Hell I Burn.

14

1273

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoh

Sainpas kunnon naurut tästäkin :D Joo, oikeen trooooo-gootti :D

• Jumalan hylkäämä yön lapsi

Miltä tuntuu olla sokea idiootti? Iloiset ihmiset ovat aivopesseet sinutkin. Vitun pässi.

• jaa a

Vai että gootti? :D Pikemminkin jotain saatananpalvonta menoja tuo on :D ainakin minun näkemykseni viittaa saatananpavontaan :'D

• .........
        Jumalan hylkäämä yön lapsi kirjoitti:

Miltä tuntuu olla sokea idiootti? Iloiset ihmiset ovat aivopesseet sinutkin. Vitun pässi.

Justjuu, pakko olla trolli tämmösen...
        En kyllä bongannut yhtään mitään goottia sinusta viestisi perusteella. Musiikkimaustasi ainakaan.
        Mene hoitamaan masennuksesi äläkä täällä provosoi :D

• Jumalan hylkäämä yön lapsi
        jaa a kirjoitti:

Vai että gootti? :D Pikemminkin jotain saatananpalvonta menoja tuo on :D ainakin minun näkemykseni viittaa saatananpavontaan :'D

Konformistit luulette. Se että olemme ikuisen pimeyden orjia tarkoittaa, että kukaan epäsynkkä konformistipaska ei tule meitä ymmärtämään.

• Kalle

Konformistit luulette. Se että olemme ikuisen pimeyden orjia tarkoittaa, että kukaan epäsynkkä konformistipaska ei tule meitä ymmärtämään.

Ovatko kaikki paitsi sinunlaiset ihmiset konformisteja ? Se ettei viiltele itseaan ja kuuntele paskaa musaa ei tee kenestakaan konformistia...

• BubbleGirl

Mikä ihme sinua vaivaa? Hjullu!
        Ja tuo konformisti? Se tarkoittaa pääasiassa Englannin protestantteja, jotka hyväksyivät anglikaanisuuden Elisabeth I:n aikana. Konformismi puolestaan tarkoittaa sopeutumista ajan suuntaukseen.

Öh...dork.

• katsomaan

viimeisen southparkin? lyön vetoa että et kuuntele mitään goottia, vaan jotain radionovaa samalla kun mätät pitsaa ja kokakolaa ja hihittelet kirjoitellessai nettiin provoja, näppylänaama.

• Satanachia89

Hyvin sanottu.

• BubbleGirl

Ehheh heh! Kiva, että sinulla on kivaa.

CoF on muuten ihan hauska bändi samoin kuin CoB ja Dimmukin.

• Manic_Depression

Metalli musiikki ei liity goottiuteen.

• Slayer_666

Jos yhtään Raamattua tuntee (mikä kuuluu mielestäni yleissivistykseen) niin tietää kyllä, että Jeesus oli kaikkea muuta kuin konformistien kuningas. Jeesuksen puheet ovat rankkaa tekstiä maailmanlopusta ja helvetistä eivätkä mitään konformisti-lässytystä.

Myös nykyään ihmiset, jotka elävät Jeesuksen oppien mukaan, ovat kaikkea muuta kuin konformisteja: he ovat ennemminkin valtavirrasta poikkeavia radikaaleja ja heitä pidetään masokisteina ja hulluina. Nykyäänhän on kaikkein konformistisinta olla ateisti, tällainen käsitys on minulla.

Anteeksi, jos harhauduin liiaksi aiheesta, mutta oli pakko oikaista tuo väärinkäsitys, vaikka kaikkihan nyt toki tietävät, että aloittaja on trolli.

• ronjashka

Tosi Goottia :))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Vampirial

hah.Juuri tuon takia sinä ET OLE gootti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1366
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1003
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      546
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe