Minä olen synkkä

Jumalan hylkäämä yön lapsi

Olen gootti, ja olen hylätty yön lapsi. Te muut iloiset ihmiset olette säälittäviä konformisteja, ettekä tiedä mistään mitään.

Kerron itsestäni ennekuin uhraan itseni roviolla, koska olen OIKEA gootti:

-Pukeudun vain ja ainoastaan mustaan, kunnes löydän jotain tummempaa.
-Metallimusiikki (Children of Bodom, Dimmu Borgir, Cradle Of Filth) pelasti minut konformistien kuninkaalta, eli jeesukselta.
-En ole nähnyt aurinkoa 9 vuoteen, koska se on tarkoitettu konformisteille. Liikun ulkona vain öisin.
-Vapaa-aikana itken ja viiltelen itseäni pimeässä huoneessa 2 kynttilän palaessa Black Metalin soidessa taustalla.
-Kun yö tulee, menemme joukolla hautuumaalle pitämään tarvittavat rituaalit. (Ei, emme käännä hautakiviä, kuten te konformistimulkerot väitätte)
-Uhraamme itsemme pimeyden voimille roviolla.

In Hell I Burn.

14

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoh

Sainpas kunnon naurut tästäkin :D Joo, oikeen trooooo-gootti :D

• Jumalan hylkäämä yön lapsi

Miltä tuntuu olla sokea idiootti? Iloiset ihmiset ovat aivopesseet sinutkin. Vitun pässi.

• jaa a

Vai että gootti? :D Pikemminkin jotain saatananpalvonta menoja tuo on :D ainakin minun näkemykseni viittaa saatananpavontaan :'D

• .........
        Jumalan hylkäämä yön lapsi kirjoitti:

Miltä tuntuu olla sokea idiootti? Iloiset ihmiset ovat aivopesseet sinutkin. Vitun pässi.

Justjuu, pakko olla trolli tämmösen...
        En kyllä bongannut yhtään mitään goottia sinusta viestisi perusteella. Musiikkimaustasi ainakaan.
        Mene hoitamaan masennuksesi äläkä täällä provosoi :D

• Jumalan hylkäämä yön lapsi
        jaa a kirjoitti:

Vai että gootti? :D Pikemminkin jotain saatananpalvonta menoja tuo on :D ainakin minun näkemykseni viittaa saatananpavontaan :'D

Konformistit luulette. Se että olemme ikuisen pimeyden orjia tarkoittaa, että kukaan epäsynkkä konformistipaska ei tule meitä ymmärtämään.

• Kalle

Konformistit luulette. Se että olemme ikuisen pimeyden orjia tarkoittaa, että kukaan epäsynkkä konformistipaska ei tule meitä ymmärtämään.

Ovatko kaikki paitsi sinunlaiset ihmiset konformisteja ? Se ettei viiltele itseaan ja kuuntele paskaa musaa ei tee kenestakaan konformistia...

• BubbleGirl

Mikä ihme sinua vaivaa? Hjullu!
        Ja tuo konformisti? Se tarkoittaa pääasiassa Englannin protestantteja, jotka hyväksyivät anglikaanisuuden Elisabeth I:n aikana. Konformismi puolestaan tarkoittaa sopeutumista ajan suuntaukseen.

Öh...dork.

• katsomaan

viimeisen southparkin? lyön vetoa että et kuuntele mitään goottia, vaan jotain radionovaa samalla kun mätät pitsaa ja kokakolaa ja hihittelet kirjoitellessai nettiin provoja, näppylänaama.

• Satanachia89

Hyvin sanottu.

• BubbleGirl

Ehheh heh! Kiva, että sinulla on kivaa.

CoF on muuten ihan hauska bändi samoin kuin CoB ja Dimmukin.

• Manic_Depression

Metalli musiikki ei liity goottiuteen.

• Slayer_666

Jos yhtään Raamattua tuntee (mikä kuuluu mielestäni yleissivistykseen) niin tietää kyllä, että Jeesus oli kaikkea muuta kuin konformistien kuningas. Jeesuksen puheet ovat rankkaa tekstiä maailmanlopusta ja helvetistä eivätkä mitään konformisti-lässytystä.

Myös nykyään ihmiset, jotka elävät Jeesuksen oppien mukaan, ovat kaikkea muuta kuin konformisteja: he ovat ennemminkin valtavirrasta poikkeavia radikaaleja ja heitä pidetään masokisteina ja hulluina. Nykyäänhän on kaikkein konformistisinta olla ateisti, tällainen käsitys on minulla.

Anteeksi, jos harhauduin liiaksi aiheesta, mutta oli pakko oikaista tuo väärinkäsitys, vaikka kaikkihan nyt toki tietävät, että aloittaja on trolli.

• ronjashka

Tosi Goottia :))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Vampirial

hah.Juuri tuon takia sinä ET OLE gootti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 394
      5715
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      20
      2364
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      198
      2201
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      112
      1584
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      88
      1527
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1053
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1042
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      1019
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      955
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      816
    Aihe