Hanna Pakarisen uusi LOOK!

VAU! :O

44

19709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuden

      Lovers albumin kansikuva julkaistaan 14.2.
      GoGo uusi sinkku sai juuri ensisoittonsa radiossa!

      • Miss Kita

      • dgdgdg
        kuva <3 kirjoitti:

        http://www.sonybmg.fi/sonybmg/images/stories/viimeisimmat_uutiset/hannauusi2_s.jpg

        Minkä ihmeen takia Suomalaisten poppareiden stylistit eivät osaa laittaa heidän hiuksiaan ikinä järkevän näköisesti. Muistatteko Katri Ylanderin kammottavan pehkon idols-finaalissa? Se oli suunnilleen samaa luokkaa kuin tuo Hannan puuhka tässä kuvassa. Aivan todella tökerö variksenpesä!


      • pidän, mutta
        dgdgdg kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia Suomalaisten poppareiden stylistit eivät osaa laittaa heidän hiuksiaan ikinä järkevän näköisesti. Muistatteko Katri Ylanderin kammottavan pehkon idols-finaalissa? Se oli suunnilleen samaa luokkaa kuin tuo Hannan puuhka tässä kuvassa. Aivan todella tökerö variksenpesä!

        tuo on aivan totta. Järkyt nuo hiukset!!! :(


      • Ninttu12223

    • Uusi tyyli?

      No niimpä näkkyy olevan uusi kolttu ja hiukset uudella tavalla. Sekö tarkoittaa Uutta Tyyliä?
      Noh, ihan sama.

      Sama vanha Hanna se on. Pukeutuu mustiin, koska se on coolia ja antaa hoikemman vaikutelman.

      • Niimpä...Sama vanha Hanna mustiin pukeutuneena..olen samaa mieltä...


      • ...valittako
        Rinu.J kirjoitti:

        Niimpä...Sama vanha Hanna mustiin pukeutuneena..olen samaa mieltä...

        "Sama vanha Hanna mustiin pukeutuneena"

        Minun mielestäni Hanna on kyllä AINA pukeutunut mustiin, paitsi silloin kun levy-yhtiö yritti väkisin saada hänet näyttämään tangoprinsessalta tms. järkyttävältä. Tuossa "uudessa tyylissä" nyt ei ole mitään muuta uutta, kuin hame housujen sijaan ja hiukset vähän eri tavalla. Kyllä tämä nyt on ennen kaikkea sitä Hannan OMAA ja alkuperäistä tyyliä, eikä mitään muuttumisyrityksiä tyyliin Idols-voiton jälkeen (ja Idolsin aikanakin).


    • Heavy_metal

      Mielestäni Hannan tyyli on kyllä aina ollut rock, että ei tuo sinänsä nyt NIIN raju muutos ole :D

      Mutta uusi tyyli on ennen kaikkea naisellisempi, ennen ei Hannalla paljoa esim. hameita näkynyt. Vähän samanlainen mielestäni kuin viime vuoden Idolsista tutun Agnes Pihlavan nykyinen tyyli, mutta ei sentään ihan yhtä romanttinen. Tämmöinen pukeutumistyyli taitaa nyt todellakin olla pinnalla :D

      No ei se mitään, sopii Hannalle mielestäni hyvin, näyttävä nainen.

      • asennetta

        ja sex appealia varsinkin tuossa toisessa kuvassa.


    • sanon minä

      Mitä se ulkonäkö auttaa, jos musiikki on auttamattomasti huonoa.
      Eihän laulutaitokaan ole auttanut eteenpäin...
      Se ei ole kritiikki häntä kohtaan! Ei kai musiikkiaan itse teekään.
      Tähdenlentoja kuten lähes koko Idols!

    • kuvassa

      Kyllä toi on lähinnä noita-akka.

      • mimminiina

        NO mitä se nyt matkii? Tekis levyjä edes.


      • antiprinsessa

        Ei tuo nyt mun mielestä mikään "prinsessa" -tyyli ole, itsellä ainakin tulee prinsessasta mieleen joku vaaleanpunainen röyhelö, ei oikein sopisi Hanna Pakariselle... :D
        Tuo on mun mielestä justiin hyvä, dramaattinen ja näyttävä tyyli. Sopii hyvin!


    • mm.67

      saatananpalvojalta.

    • muya

      Näyttää aika räjähtäneeltä!

    • little angel

      kopio ana johnssonin levyn kannesta.. ei mitään uutta.. no pakariselle toi on..

      • kukkien

        ,,,kukkia vaan. Mikä sinä olet arvostelemaan,,en usko, että et mitään,,on sullakin keskimäärin 6cm paskaa peräsuolessa,,kuset,syöt, nukut ja nait,,niinkuin me muutkin..
        Tosin tollan kyynikko ei tarvi ainakaan kunnon orkkuja,,ryve paskassasi!


      • kukka
        kukkien kirjoitti:

        ,,,kukkia vaan. Mikä sinä olet arvostelemaan,,en usko, että et mitään,,on sullakin keskimäärin 6cm paskaa peräsuolessa,,kuset,syöt, nukut ja nait,,niinkuin me muutkin..
        Tosin tollan kyynikko ei tarvi ainakaan kunnon orkkuja,,ryve paskassasi!

        vittuako siinä höyryät, ota se pää pois sieltä peräsuolesta ja mee kylmään suihkuun.


    • rentturokkariämmä

      Inhottavaa kuinka kaikki alkaa käyttää nykyään mustia vaatteita, koska halutaan näyttää niin rokkareilta tai gooteilta. No sittenhän siitä syntyy juuri tollasta wannabee goottiprinsessa, kovanaama ja synkkä lookkia. Vaan harva edes tietää mitä "gootti" sana tarkoittaa. Ja asenne täysin pyllystä, että se siitä rokkimaisuudesta. Itketään heti kun joku arvostelee (esim. se idols pandakarhurokkia laulanut him-tyttö), että se siitä luonteen lujuudestakin.
      Mutta ihan kivaahan noille on nauraa...

      • Nyt en kyllä muista

        Milloin ihmeessä Hanna Pakarinen muka on itkenyt Idolsissa? Muistaakseni hän otti kaiken kritiikin ja tuomarien kommentit aina hyvin asiallisesti vastaan enkä voisi kuvitellakaan häntä itkeskelemässä missään telkkarissa... :D Muutenkin Hanna on vähän semmoinen "jätkämäinen" ei oikein sovi kuvaan... Taidat nyt keksiä päästäsi?


      • GOOTTI!!

        Sulle Urpo-gootti tiedoksi, että Hanna on pukeutunut aina mustiin hiuksetkin on ollu mustat.
        Ite taidat olla sellainen teini-gootti joka tärkeenä täällä vaahtoot vaikka et todennäköisesti itse tiedä mitä tarkoittaa oikeesti olla gootti?


      • gfd

        Jokainen pukeutuu miten haluaa. Itse varmaan olet sellainen keijukainen joka EI tuollaisia vaatteita voisi käyttää.


      • se on
        GOOTTI!! kirjoitti:

        Sulle Urpo-gootti tiedoksi, että Hanna on pukeutunut aina mustiin hiuksetkin on ollu mustat.
        Ite taidat olla sellainen teini-gootti joka tärkeenä täällä vaahtoot vaikka et todennäköisesti itse tiedä mitä tarkoittaa oikeesti olla gootti?

        No te viisaat..kertokaa nyt ihmeessä mitä se goottilaisuus sitten on..niin ku historian valossa...


      • aikuisiksi.
        se on kirjoitti:

        No te viisaat..kertokaa nyt ihmeessä mitä se goottilaisuus sitten on..niin ku historian valossa...

        se on sitä että teinipellet leikkii mustissa puvuissaan ja meikeissään.


    • Lasse the rock

      Hanna P. on surkea,ei osaa laulaa,ei ei!
      Jos joku on rockprinsessa se on; MADONNA!
      Vitsi tää SUomi on vielä niin jubtti mesta!

    • PR-miäs

      nightwish nimisessä bändissä olis Hannalle töitä...

      • ab76

        en tiedä hp stä mutta hyvä laulaja sanoo ccr fany


      • mieleen...

        Ettei vain uusi look olisi enne tulevaisuudesta kyseisessä bändissä... Olisi minun mielestä tosi hieno juttu!!!


      • Hahahahahh
        mieleen... kirjoitti:

        Ettei vain uusi look olisi enne tulevaisuudesta kyseisessä bändissä... Olisi minun mielestä tosi hieno juttu!!!

        Pakarisen äänellä ei ole mitään asiaa nightwishiin!
        Hahahahahha!


    • perunamaa

      kukkii se pottukin

    • takarinen

      look tahtoonsa ei pelasta pitäis olla lauluääntä myös,suomen turhin julkimo

    • ab76

      minkä takia mollataan hyvää laulajaa

    • zskaka

      IHAN ku ois kompostoitunut kaks viikkoo kivihiilessä. MillaMagia

      Mutta mennee varmaan ku häkä 10-11 vuotiaille tytöille täydestä.

      • Hanna<3

        40v. tädille


    • säikähdin

      Ihan kammon näkönen. Kauneus näyttää olevan katoavaista, tosin ei Hanna ole aikaisemminkaan mikään kaunotar ollut...mutta nyt on menty manan maille. Kävin kuuntelemassa ton uuden biisin ja täytyy sanoa, että oli kaikkien aikojen yhdentekevin rämpytys-renkutus. Sanat jotain uskomatonta...oh no oh jee-meininkiä.

    • Kuvassa

      käytetty sijaisvartaloa, kun ei näytä Hannan runsaanmuhkealta vartalolta...vai onko kyseessä kuvan muokkaaminen?

    • banske

      Hannan look on aika pitkälti mielestäni matkittu Evanesencen ja sen toisen samanlaisen yhtyeen laulajilta: iso musta puku ja mustat, pitkät hiukset sekä voimakas meikki. Toisen kuvan hiukset tosiaan tuovat mieleen Katri Ylanderin Idols-"kampauksen"...

      Mutta tuollaisen musiikin on oltava kaupallista ja tuollanen tyyli on nyt (teineillä) todella in, joten tottakai silloin puetaan artisti sen mukaan. Koska silloin "se Hanna on niin ihana ku silläkin on mustat vaatteet ihan ku mulla ja mun kaikil bestiksil". Varsinkin jos se liippaa läheltä ko. henkilön tyyliä muutenkin. Eli tuskin Katri Ylanderia koskaan puetaan mustiin :)

      Ja olivatko esim Kurt Kobain tai Billy Joe tosi hehkeitä niissä vaatteissa joita kaikki (silloiset teinit) matkimme 10 vuotta sitten..? Sama juttu, eri trendit. Tosin musiikki oli hyvää :)

      Eiköhän kuvissa ole Hannan vartalo; korsetilla saa paljon aikaan ja mielestäni hän näyttää kyllä yhä vähän rehevälle, hyvä niin. Anorektikot on niin last season :p

      Musiikista en osaa sanoa muuta kuin että ale-koreissa näytti olevan aika monen Idols-laulajan levyt...

    • kirjoittaja

      Pakarisen levy-yhtiö vai Pakarinen itse?
      Näin sitä saadaan halpa mainos!

    • ei näin..

      kyllä kyllä, kunnon goottilookki kehiin vaan, seuraavaksi varmaan nightwishin laulajaksi ja sitten on tosi heavy meininki. siis mitä helvettiä, hanna on idols-kilpailun voittaja joten pysyisi siinä pop-musassa vaan kun siihen leikkiin on ryhtynyt.

    • nw man

      Karseen näkönen.Hiukset
      sais erilailla olla.

    • Hienoa

      kyllä se siitä.

    • julumetun

      näkönen. Karkuun pinkosin, jos pimiällä kujalla vastaan tulis. Luuta ja kahvipannu puuttuu...ja se musta goottikatti luudanvarrelta. Ei muuta kun euroviisuihin mouruamaan ja korvat luimussa takasin kotio häpiämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      42
      1481
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1415
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1102
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      55
      965
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      112
      893
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      62
      834
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      85
      812
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      721
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      712
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      703
    Aihe