YTK Liitto (jatkohakemus)

Marjut1

Monellako muulla teistä ei avaudu pävärahan jatkohakemus sähköinen asiointi uudistuksen jälkeen?

16

1669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YTK-liitto?

Ootkos tyhmä vai provo? YTK on työttömyyskassa, ei liitto!

Älä sotke asioita. YTK ei hoida kenenkään asioita päivärahojen ulkopuolella.

• Oliko tuo nyt sitten kovin kohteliasta tai edes asiallista? Jos et pidä YTK:n olemassaolosta, niin ajattelitko kenties toimia edustavana mannekiinina jollekin vaihtoehdolle?

-R-

• raimo ilman steriä
        raimosteri kirjoitti:

Oliko tuo nyt sitten kovin kohteliasta tai edes asiallista? Jos et pidä YTK:n olemassaolosta, niin ajattelitko kenties toimia edustavana mannekiinina jollekin vaihtoehdolle?

-R-

Mutta eipä ole asiallista sinunkaan kommentointisi,(kts. viestit profiilistasi), mutta sehän onkin eri asia, kun itse haukut ja häiriköit.

Laita naamasi sivulle, niin nähdään edes mikä jamppa se sieltä huutelee, muutoin olet yhtä puskassa kuin kaikki muutkin.

• raimo ilman steriä kirjoitti:

Mutta eipä ole asiallista sinunkaan kommentointisi,(kts. viestit profiilistasi), mutta sehän onkin eri asia, kun itse haukut ja häiriköit.

Laita naamasi sivulle, niin nähdään edes mikä jamppa se sieltä huutelee, muutoin olet yhtä puskassa kuin kaikki muutkin.

Ei tule naamaa sivulle, eikä nimeäkään. Tämä jamppa pysyy jatkossakin anonyyminä, mutta pyrkii myös pitämään kirjoittelun asiallisena.

Luin itse profiilistani näkyvät viimeiset 10 viestiä, tarkistaakseni etten ole sinne kännipäiten mitään kirjoitellut. Mikä niistä sitten mielestäsi oli epäasiallinen tai loukkaava?

-R-

• Apuja

1. Lomake on .pdf -tiedosto. Tarvitset "acrobat reader" -ohjelman.

2. Selaimen tietoturva-asetukset estävät lomakkeiden näkymisen – muuttakaa tietoturva-asetukset sopiviksi.

...

Käy

www.ytk.fi -> Asiointi YTK:ssa -> Sivuston käyttöehdot ja Acrobat reader

• AyAy

Täällä todellakin keskustellaan ammattiliittojen asioista. Työttömyysturvalle on oma palsta.

• mielestäni

Olen nähnyt täällä lukemattomia viestejä joissa ay-väki morkkaa YTK:aa. Heille on muistutettu, että YTK on työttömyyskassa, mutta ei ole auttanut, ketju on vain jatkunut. Siksi kai moni erehtyykin kysymään täältä YTK:n asioista. Toisten typeryydestä siis moinen väärinkäsitys.
        Selatkaapa vaikka noita ketjujen otsikoita, niistä löytyy "YTK" useammin kuin jonkun SAK:n alaisen liiton nimi. No jaa paperista en menisi takuuseen, ehkä ovat yhtä suosittuja suunnilleen.

• nähnyt...
        mielestäni kirjoitti:

Olen nähnyt täällä lukemattomia viestejä joissa ay-väki morkkaa YTK:aa. Heille on muistutettu, että YTK on työttömyyskassa, mutta ei ole auttanut, ketju on vain jatkunut. Siksi kai moni erehtyykin kysymään täältä YTK:n asioista. Toisten typeryydestä siis moinen väärinkäsitys.
        Selatkaapa vaikka noita ketjujen otsikoita, niistä löytyy "YTK" useammin kuin jonkun SAK:n alaisen liiton nimi. No jaa paperista en menisi takuuseen, ehkä ovat yhtä suosittuja suunnilleen.

lukemattomia viestejä jotka morkkaavat ammattiliittoja. Jos joku kysyy alallensa sopivaa ammattiliittoa, joku neropatti on heti huutamassa presidentin vaalikampanjaa ja väittää ammattiliittojen olevan täysin turhia. Lopuksi tietysti mainostaa YTK:ta maasta taivaisiin.

Mielestäni on täysi oikeus "hieman" huomauttaa jos todellakin ei erota työttömyyskassaa liitosta. Tällöin voi olla 100% varma, ettei kyseinen henkilö edes ymmärrä ettei YTK:ta kiinnosta pätkän vertaa työntekijän etujen ajaminen, eikä TES:sit.

• Huomaa!
        nähnyt... kirjoitti:

lukemattomia viestejä jotka morkkaavat ammattiliittoja. Jos joku kysyy alallensa sopivaa ammattiliittoa, joku neropatti on heti huutamassa presidentin vaalikampanjaa ja väittää ammattiliittojen olevan täysin turhia. Lopuksi tietysti mainostaa YTK:ta maasta taivaisiin.

Mielestäni on täysi oikeus "hieman" huomauttaa jos todellakin ei erota työttömyyskassaa liitosta. Tällöin voi olla 100% varma, ettei kyseinen henkilö edes ymmärrä ettei YTK:ta kiinnosta pätkän vertaa työntekijän etujen ajaminen, eikä TES:sit.

Täällä saakin kehua tai morkata ammattiliittoja, koska näillä sivustoilla onkin puhe ammattiliitoista, ei siis työttömyyskassoista, pöljä. Jos jollakin on jotain kielteistä sanottavaa liitoista, sanokoon sitten. Vai pitäisikö erikseen olla kaksi eri liiton palstaa: "Myönteisiä keskusteluja liitoista" ja "Negatiivisia keskusteluja liitoista"
        Yleensä huomautellaan liiton ja työttömyyskassan eroista juuri jollekin liiton jäsenelle, joka alkaa kesken kaiken parjaamaan YTK:aa, joka on siis työttömyyskassa.
        Nyt piti kuitenkin huomauttaa sinullekin siitä samasta asiasta.
        Kerran vielä:
        Tällä sivustolla keskustellaan ammattiliitoista, ei työttömyyskassoista. Työttömyyskassoja varten on oma keskustelualue.

• esimerkki.
        nähnyt... kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000136&posting=22000000022710646
        Mitä ihmeen tekemistä tälläkin kommentilla on täällä "Ammattiliitot"-palstalla? Ei todellakaan ihme, että jotkut kyselevät täällä YTK:sta.

• on....
        Huomaa! kirjoitti:

Täällä saakin kehua tai morkata ammattiliittoja, koska näillä sivustoilla onkin puhe ammattiliitoista, ei siis työttömyyskassoista, pöljä. Jos jollakin on jotain kielteistä sanottavaa liitoista, sanokoon sitten. Vai pitäisikö erikseen olla kaksi eri liiton palstaa: "Myönteisiä keskusteluja liitoista" ja "Negatiivisia keskusteluja liitoista"
        Yleensä huomautellaan liiton ja työttömyyskassan eroista juuri jollekin liiton jäsenelle, joka alkaa kesken kaiken parjaamaan YTK:aa, joka on siis työttömyyskassa.
        Nyt piti kuitenkin huomauttaa sinullekin siitä samasta asiasta.
        Kerran vielä:
        Tällä sivustolla keskustellaan ammattiliitoista, ei työttömyyskassoista. Työttömyyskassoja varten on oma keskustelualue.

Tarkoitin juuri sitä, että ammattiliitot palsta toimii YTK:n mainospalstana leväperäisillä puheilla.

Tottakai ammattiliittoa kohtaan saa esittää kritiikkiä, mutta tuo YTK mainostamiskeino on ihan muuta...

• puolin ja toisin
        nähnyt... kirjoitti:

Kyllä työpaikkaan mennessä on jo oltava selvillä haluaako kuulua YTK:hon vai johonkin ammattiliittoon. Ja jos ammattiliittoon, niin mihin. Turha sitä enää tällä palstalla kyselemään. Olette niin uusavuttomia kuin mitkäkin. Mistään ei viitsitä ottaa selvää. Sitten noudatetaan palstan kirjoittajien neuvoja, jotka voivat olla puutaheinää. Ei se ihme ole, että on niin paljon työttömiä, kun eivät osaa edes hakea töitä. Työvoimatoimiston pitäisikin opettaa työttömät hakemaan töitä kädestä pitäen. Ei heille riitä ylimalkaiset neuvot. Eivät osaa ajatella. Olin itsekin yli 4 vuotta työttömänä (eläkeputkessa), nyt työttömyyseläkkeellä. Itse otin joka asiasta selvää ja ansiosidonnaisen kanssa ei ollut koskaan ongelmia, tiesin miten pitää toimia. Itse myös otin selvää miten pitää toimia jäädessäni työttömyyseläkkeelle. Viimeinen ansiosidonnainen maksettiin marraskuun 2005 loppuun ja jo joulukuun aikana tuli päätös eläkkeestä. Älkää antako viedä itseänne kuin pässiä narusta! Ottakaa selvää, niin ei tarvitse täällä kysellä, milloin työttömyyskorvaus tulee. Ja jos ei työttömyyskassan internetsivut toimi, lähettäkää jatkohakemus postissa! Se on kuitenkin tilapäistä!

• Viesti,.,.
        puolin ja toisin kirjoitti:

Kyllä työpaikkaan mennessä on jo oltava selvillä haluaako kuulua YTK:hon vai johonkin ammattiliittoon. Ja jos ammattiliittoon, niin mihin. Turha sitä enää tällä palstalla kyselemään. Olette niin uusavuttomia kuin mitkäkin. Mistään ei viitsitä ottaa selvää. Sitten noudatetaan palstan kirjoittajien neuvoja, jotka voivat olla puutaheinää. Ei se ihme ole, että on niin paljon työttömiä, kun eivät osaa edes hakea töitä. Työvoimatoimiston pitäisikin opettaa työttömät hakemaan töitä kädestä pitäen. Ei heille riitä ylimalkaiset neuvot. Eivät osaa ajatella. Olin itsekin yli 4 vuotta työttömänä (eläkeputkessa), nyt työttömyyseläkkeellä. Itse otin joka asiasta selvää ja ansiosidonnaisen kanssa ei ollut koskaan ongelmia, tiesin miten pitää toimia. Itse myös otin selvää miten pitää toimia jäädessäni työttömyyseläkkeelle. Viimeinen ansiosidonnainen maksettiin marraskuun 2005 loppuun ja jo joulukuun aikana tuli päätös eläkkeestä. Älkää antako viedä itseänne kuin pässiä narusta! Ottakaa selvää, niin ei tarvitse täällä kysellä, milloin työttömyyskorvaus tulee. Ja jos ei työttömyyskassan internetsivut toimi, lähettäkää jatkohakemus postissa! Se on kuitenkin tilapäistä!

Tulipa hyvä viesti..
        Älkää kyselkö tältä palstalta neuvoja, vaan omalta ammattiliitoltanne. Sieltä saa asiantuntevia neuvoja, mm.ssa Työttömyysturvaa koskevissa asioissa. Tämän palstan vastaukset on yleensä YTK:ta ylistäviä työnantajien lähettämiä provoviestejä joitten tarkoitusperän pitäisi jokaisen täysjärkisen työläisen ymmärtää.

• soimaa...
        puolin ja toisin kirjoitti:

Moitit:
        "Ei se ihme ole, että on niin paljon työttömiä, kun eivät osaa edes hakea töitä. Työvoimatoimiston pitäisikin opettaa työttömät hakemaan töitä kädestä pitäen."

Ja oma toimintasi:
        "Olin itsekin yli 4 vuotta työttömänä"

Ei se todellakaan ihme, jos on niitä työttömiä niin paljon, kun on tuollaisia, jotka eivät 4 vuoden aikana töitä löydä. Itsekin olen joskus työttömäksi joutunut, mutta olen aina etsinyt työpaikan jostain heti. Joskus olen joutunut muuttamaan toiseen kaupunkiin ja jopa Ruotsiinkin.

• puolin ja toisin kirjoitti:

On täällä monenlaista mielipidettä, mutta kummallisimpia ovat ne joiden mukaan asioista ei saisi täällä keskustella tai kysellä.

Onneksi olkoon vaan kirjoittajalle urheasta ponnistelusta raha-anomusten laatimiseksi.

-R-

• Viesti,.,. kirjoitti:

Tulipa hyvä viesti..
        Älkää kyselkö tältä palstalta neuvoja, vaan omalta ammattiliitoltanne. Sieltä saa asiantuntevia neuvoja, mm.ssa Työttömyysturvaa koskevissa asioissa. Tämän palstan vastaukset on yleensä YTK:ta ylistäviä työnantajien lähettämiä provoviestejä joitten tarkoitusperän pitäisi jokaisen täysjärkisen työläisen ymmärtää.

että kenelläkään työnantajalla on aikaa tai mielenkiintoa tätä palstaa lukea...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13