Minihameet saavat miehet hulluiksi

Minzu

Minihame on oivallinen tapa kiinnittää miesten huomio...Suomalaiset miehet ovat kuitenkin niin ujoa sakkia, että eivät kuitenkaan uskalla useimmiten lähestyä naista, jolla on minihame päällä. Suomalaiset miehet tuijottavat vaan tyhmän näköisinä aivan, kuin eivät olisi ihmistä ennen nähneet. Mikään ei ole kuitenkaan niin itsetuntoa hivelevää, kuin miesten tuijotus, kun astun baariin minihameessa. Olen varattu, mutta se ei kuitenkaan estä minua nauttimasta katseista... Upeaa, eikö?

28

3398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toteemi

Nyt pitää oikeen kiittää sinua, koska pukeudut minihameeseen baarissa. Baarit olisivat kovin tylsiä paikkoja ilman sinunlaisia "keikistelijöitä". Pitäähän silmäruokaa olla.

Keskustelu seuraa etsiessä kuitenkin lähestytään niitä joilla hame on alle polvien, tai ihan vaan jeansit. Pikapanoa etsivät sen sijaan saattavat etsiä sinunlaisiasi.

Silti tämä taitaa olla provo.

• debi

ihan kiva tietysti, jos voi itsetuntoonsa kohentaa tolla tavalla. vaikka mä en ehkä haluais pelkkien säärien takia katseita..ja oikeesti mun mielestä minihameet on tosi mauttomia. jos haluaa tyylikkäästi pukeutua, niin pitkä sen olla pitää ;)

• Painkiller

Olet tulkinnut katseet aivan väärin. Nuo katseet tarkoittavat seuraavaa:

1. Kato, huora! Paljonkohan maksaisi?
      2. Mikähän tuokin luulee olevansa?
      3. Vittu, miten säälittävä esittäjä!
      Jne.

Eli nauti siitä.

• Eeva

..haukkumista. Sietäisit hävetä, kun tuolla tavalla kehtaat puhua naiselle, joka ei ole loukannut sinua millään tavalla. Sä et ole mies. Sä olet täys nilkki, homo äijä etten sanoisi. Miksi sievä typsykkä ei saisi ilotella miesten katseilla? Baariin tulevat miehet kerjäävät huomiota vielä tuplasti enemmän.

• Painkiller
        Eeva kirjoitti:

..haukkumista. Sietäisit hävetä, kun tuolla tavalla kehtaat puhua naiselle, joka ei ole loukannut sinua millään tavalla. Sä et ole mies. Sä olet täys nilkki, homo äijä etten sanoisi. Miksi sievä typsykkä ei saisi ilotella miesten katseilla? Baariin tulevat miehet kerjäävät huomiota vielä tuplasti enemmän.

Mikä peelo! Löysää pipoa/vannetta tai mikä lieneekin päätäsi kiristämässä! Tuo, mitä sanoin on yksi totuus. Tiedän monen ajattelevan noin, kun näkevät minihameessa hippuloivan naisen.

Totuus satuttaa?

Ja sinäkö nainen? HAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!

• Eeva
        Painkiller kirjoitti:

Mikä peelo! Löysää pipoa/vannetta tai mikä lieneekin päätäsi kiristämässä! Tuo, mitä sanoin on yksi totuus. Tiedän monen ajattelevan noin, kun näkevät minihameessa hippuloivan naisen.

Totuus satuttaa?

Ja sinäkö nainen? HAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!

..olen nainen. Sinunlaisesi lurkit sietäisivät saada kunnolla köniinsä. Tee parannus niin kauan kuin aikaa on, jo ajan illassa käymme. Vielä kutsu käy, käänny oi syntisraukka rakastavan Isäsi puoleen, hänen tahtonsa on armahtaa.

• Painkiller
        Eeva kirjoitti:

..olen nainen. Sinunlaisesi lurkit sietäisivät saada kunnolla köniinsä. Tee parannus niin kauan kuin aikaa on, jo ajan illassa käymme. Vielä kutsu käy, käänny oi syntisraukka rakastavan Isäsi puoleen, hänen tahtonsa on armahtaa.

Nainen!? Kaikkea sitä jotkut kuvittelevatkin. Sinunlaisesi (mustan)huumorintajuttomat (kyllä, luit oikein) jäykät telaketjufeministit ovat kyllä vihonviimeistä porukkaa. Vieläkö jotkut tosiaan kuvittelevat, että miehet eivät muuta tee kuin kuolaavat jonkun lyhythameisen naisen perään? Älä naurata. Ja olet tervetullut kokeilemaan sitä köniin antamista, kun kerran pidät väkivallalla uhkailusta.

Äläkä edes viitsi ladella mitään mielikuvitusolentojuttuja! Thor ja Tapio-metsänhenki pelastavat?

• Painkiller
        Eeva kirjoitti:

Huomasinpa, ettet ole edes ymmärtänyt lukemaasi! Missä on haukuttu ketään? Jospa pikku-eeva kysyisit ensi kerralla äitiä tai isiä apuun, kun tarvitset lukea jotain. Katsos, kun 1. kirjoituksellani ei ollut mitään tekemistä ko. naisen tai naisten haukkumisten kanssa.

Mietipäs väittämiä uudelleen. Jospa tajuaisit idean!

1.Kato, huora! Paljonkohan maksaisi?

- Jotkut miehet kyselevät hintaa kauppakasseja kantavalta perheenäidiltäkin. Luuletko, etteivät nämä miehet ajattele em. tavalla nähdessään minihameessa hippuloivan naisen?? Huoran kulkee stereotypian mukaan monesti minihameessa.

- Joillekin naisille minihame ei istu sitten yhtään. On melko naurettavaa, kun minihameeseen tungetaan sellaista, mikä ei sinne mahdu ilman vaseliinia ja kenkälusikkaa. Niin, eli miksi sellaiset naiset kuvittelevat olevansa muuta kuin ovat. Ei sillä, että minihameeseen mahtumattomissa naisissa olisi mitään vikaa. Moni tuntemani nainen ei mahdu minihameeseen, eikä vaimonikaan ainakaan omasta mielestään.

Jne.

- Naiset väittävät pukeutuvansa vain itseään varten, mikä on maailman suurin vale. Naiset pukeutuvat miehiä varten ja jotkut yrittävät paljaalla pinnalla houkutella miehiä, mikä on minun ja myös monen muun miehen mielestä aika säälittävää. Jos ei muuten miestä saa kuin paljaalla pinnalla, niin on heikosti asiat. Ei silloin kovin järkevää miestä haaviin tartu. Paljasta pintaa tyrkyttämällä antaa itsestään halvan kuvan.

------------

Ihmisen seksuaalisuutta kuvaavan sanan "homo" käyttäminen haukkumasanana on todella säälittävää ja halpamaista. Homot ovat aivan normaaleja ihimisiä. Minäkin tunnen muutaman ja ihan loistoheppuja ovat. Ja tiedoksesi, että olen umpihetero. Ja vaikka olisinkin homo, voisin myöntää sen avoimesti....tosin kuin eräät.

• Eeva
        Painkiller kirjoitti:

Huomasinpa, ettet ole edes ymmärtänyt lukemaasi! Missä on haukuttu ketään? Jospa pikku-eeva kysyisit ensi kerralla äitiä tai isiä apuun, kun tarvitset lukea jotain. Katsos, kun 1. kirjoituksellani ei ollut mitään tekemistä ko. naisen tai naisten haukkumisten kanssa.

- Jotkut miehet kyselevät hintaa kauppakasseja kantavalta perheenäidiltäkin. Luuletko, etteivät nämä miehet ajattele em. tavalla nähdessään minihameessa hippuloivan naisen?? Huoran kulkee stereotypian mukaan monesti minihameessa.

- Joillekin naisille minihame ei istu sitten yhtään. On melko naurettavaa, kun minihameeseen tungetaan sellaista, mikä ei sinne mahdu ilman vaseliinia ja kenkälusikkaa. Niin, eli miksi sellaiset naiset kuvittelevat olevansa muuta kuin ovat. Ei sillä, että minihameeseen mahtumattomissa naisissa olisi mitään vikaa. Moni tuntemani nainen ei mahdu minihameeseen, eikä vaimonikaan ainakaan omasta mielestään.

Jne.

- Naiset väittävät pukeutuvansa vain itseään varten, mikä on maailman suurin vale. Naiset pukeutuvat miehiä varten ja jotkut yrittävät paljaalla pinnalla houkutella miehiä, mikä on minun ja myös monen muun miehen mielestä aika säälittävää. Jos ei muuten miestä saa kuin paljaalla pinnalla, niin on heikosti asiat. Ei silloin kovin järkevää miestä haaviin tartu. Paljasta pintaa tyrkyttämällä antaa itsestään halvan kuvan.

------------

Ihmisen seksuaalisuutta kuvaavan sanan "homo" käyttäminen haukkumasanana on todella säälittävää ja halpamaista. Homot ovat aivan normaaleja ihimisiä. Minäkin tunnen muutaman ja ihan loistoheppuja ovat. Ja tiedoksesi, että olen umpihetero. Ja vaikka olisinkin homo, voisin myöntää sen avoimesti....tosin kuin eräät.

..olet siis naimisissa eli virallisesti täysikasvuinen ja silti noin kypsymätön & törkee tyyppi? Järkyttävää.. pidin sinua ilman muuta joko alaikäisenä tai sitten syrjäytyneenä vanhanapoikana.

Voit tietenkin yrittää väittää että "en minä millään pahalla", ei mene läpi. Kolmas kohtasi oli miten tahansa tarkasteltuna moukkamaista panettelua. Selityksesi eivät mitenkään laimentaneet ekan kommenttisi julkeutta.

• Painkiller
        Eeva kirjoitti:

..olet siis naimisissa eli virallisesti täysikasvuinen ja silti noin kypsymätön & törkee tyyppi? Järkyttävää.. pidin sinua ilman muuta joko alaikäisenä tai sitten syrjäytyneenä vanhanapoikana.

Voit tietenkin yrittää väittää että "en minä millään pahalla", ei mene läpi. Kolmas kohtasi oli miten tahansa tarkasteltuna moukkamaista panettelua. Selityksesi eivät mitenkään laimentaneet ekan kommenttisi julkeutta.

Totuus voi satuttaa heikkoja ja on joskus kylmä. Sitä eivät itsestään liikoja kuvittelevat feministit kestä. Kerroin vain erään puolen asiasta niin heti on yksi herne nenässä itkemässä, kun ei ole samaa mieltä.

Ja kukahan se kypsymätön ja törkeä tyyppi on? Olet ensimmäisenä haukkumassa ja menossa henkilökohtaisuuksiin, kun et kykene kypsymättömyyttäsi hallitsemaan tunteitasi! Surkeaa ja suppeaa on elämäsi! Kerroin vain erään puolen asiasta, mikä taatusti pitää paikkansa siltä kantilta katsottuna, niin heti on yksi herne nenässä itkemässä ja haukkumassa homoksi ja ties miksi, kun ei ole samaa mieltä.

"Voit tietenkin yrittää väittää että "en minä millään pahalla", ei mene läpi."

- Minä en väitä mitään. Vainoharhaisuutesi alkaa jo naurattaa! Luuletko, että minä sinua yritän mielistellä? Voi voi, kun minä vain koirjoitin sen, mitä sinä et kykene ymmärtämään!

3. kohta on edelleenkin yksi totuus, eikä mitään panettelua. Paljaalla pinnalla miehiä houkuttelevat eivät vaan yksinkertaisesti kiehdo kaikkia miehiä! Etkö kykene sitäkään ymmärtämään? Tunnetpa sinäkin hyvin miehet, juupa juu!

VARO! HOMOT HYÖKKÄÄVÄT!!! BÖÖÖÖÖÖ!!!!!

• Veera
        Painkiller kirjoitti:

Jne.

------------

Tuota kolmoskohtaa jo kommentoinkin "Miehen logiikka"-keskustelussa. Olet oikeassa, ei minihameen päällensä vetävä nainen pukeudu itseään varten.

Se on ehkä sinusta säälittävää, mutta toimii kyllä ja vetää miehiä puoleensa. Niistä voi sitten valikoida sen miellyttävimmän. Ei siinä järkeä tarvitakaan jos yhden yön sängynlämmittäjää hakee. Sitten kun ollaan "tositarkoituksella" liikkeellä, ei pueta minihametta päälle.

• Niina
        Veera kirjoitti:

Tuota kolmoskohtaa jo kommentoinkin "Miehen logiikka"-keskustelussa. Olet oikeassa, ei minihameen päällensä vetävä nainen pukeudu itseään varten.

Se on ehkä sinusta säälittävää, mutta toimii kyllä ja vetää miehiä puoleensa. Niistä voi sitten valikoida sen miellyttävimmän. Ei siinä järkeä tarvitakaan jos yhden yön sängynlämmittäjää hakee. Sitten kun ollaan "tositarkoituksella" liikkeellä, ei pueta minihametta päälle.

Mitä ihmettä??? En tajuu ollenkaan? Itse asiassa, kun minä puen minihameen päälleni tunnen oloni paljon kiltimmäksi, kuin mitä ehkä olisin farkut päällä. Minusta tuntuu hyvältä naisena minihameessa. ENKÄ kyllä pue hametta miellyttääkseni miestä. Jos haluan siihen sukupuoleen vedota, pidän housuja.

Hameen liitän myös työpukeutumiseen ja siihen liittyy ajatus tietynlaisesta virallisuudesta eikä pukeutumisellani ole mitään tekemistä yhden yön juttujen kanssa.

Tosin myönnettäköön, että olen ihmetellyt, miksi miehet lähestyvät minua paljon helpommin, kun pidän hametta. Ehkä se saattaa viestiä jollekin miehelle "järjettömyydestäni". En tiedä...tai sitten se viestii vain kiltteydestäni, mikä selittäisi sen, että miehet uskaltavat lähestyä.

*huokaus*

• anna
        Painkiller kirjoitti:

Jne.

------------

Olen kyllä täysin erimieltä väitteen kolme kanssa. En pukeudu miehiä varten. Olen naisista kiinnostunut nainen, joka työskentelee miesvaltaisessa työyhteisössä. Työpukeutumisessani suosin hametta. Jos pukeutuisin vain toista miellyttääkseni, en usko, että tekisin tätä myös työyhteisössäni.

Seksuaalisuus on kai osa persoonallisuutta. Emme kai me loppujen lopuksi tee mitään pelkästään itsemme takia ja toisaalta tuskinpa pukeudummekaan pelkästään miesten takia. Itsekeskeistä ja kateellista puhetta kuvitella, että nainen pukeutumisellaan yrittäisi hankkia miehiä...

• meillä

Minulla on työkaverina minihame,mutta tuo täti/mummo on 55 v. ja 85 kg:n 150 cm:n pätkä.Jo kuule seksihalut nousee.Samanen mummeli kulkee perse suurinpiirtein paljaana pippaloissa.Ukkonsa häpeää,mutta täti tietää mikä on mautonta?

• Eeva

..mummo saa pukeutua just niinkuin haluaa. Löytyy sitä kuule miesten pukeutumisessakin valittamista, reilusti enemmän vielä jos rehellisiä ollaan. Ja muutenkin ulkoisessa olemuksessa. Sitten tällaiset miehet oikeen asenteella vihaavat ja haukkuvat naisia kun eivät saa niitä. Kärvistelkööt ja kuolkoot himoinensa, naiset eivät pakottamalla ala millekään, hah.

• eevalle
        Eeva kirjoitti:

..mummo saa pukeutua just niinkuin haluaa. Löytyy sitä kuule miesten pukeutumisessakin valittamista, reilusti enemmän vielä jos rehellisiä ollaan. Ja muutenkin ulkoisessa olemuksessa. Sitten tällaiset miehet oikeen asenteella vihaavat ja haukkuvat naisia kun eivät saa niitä. Kärvistelkööt ja kuolkoot himoinensa, naiset eivät pakottamalla ala millekään, hah.

En minä valita,että eikö näiltä paljasperseiltä saa.Tuotakin lylleröä aina silloin tällöin naipasen.Ukkonsa sillä on kyvytön ja akka rumana joutuu hakemaan apua noilla keinoin.
        Tänä talvena olen 2-30 mummelia tyydyttänyt.Kaikki joilta olen pientä seksiä pyytänyt,niin ovat olleet innokkaana asiaan.Ja kaikki olemme tyytyväisiä.
        Minihameiset ovat helppoa saalista.Itsensäpaljastajina ovat innokkaita sänkyynkin.

• Painkiller
        eevalle kirjoitti:

En minä valita,että eikö näiltä paljasperseiltä saa.Tuotakin lylleröä aina silloin tällöin naipasen.Ukkonsa sillä on kyvytön ja akka rumana joutuu hakemaan apua noilla keinoin.
        Tänä talvena olen 2-30 mummelia tyydyttänyt.Kaikki joilta olen pientä seksiä pyytänyt,niin ovat olleet innokkaana asiaan.Ja kaikki olemme tyytyväisiä.
        Minihameiset ovat helppoa saalista.Itsensäpaljastajina ovat innokkaita sänkyynkin.

Viimeisissä 2 virkkeessä itää totuuden siemen.

• Eeva
        eevalle kirjoitti:

Enhän minä väittänyt etteivät naiset anna pillua, vaan sanoin vaan etteivät ulkonäkönsä laiminlyövät miehet saa naista, minkä takia sitten saavat vihata naisia. No ehkä joitain epätoivoisia mummeleita saattavat saada jopa verkkarijannut, mutta eivät tavoiteltua laatuskremmaa, jollaisella voisi jo leuhkiakin. Eivät ainakaan pysyvästi omakseen saa, mitä tarkoitin edelliselläni, sanoessani "kun eivät niitä saa". Älä tulkitse sanojani niin pervosti, räähkä.

• Minzu

Te miehet, joiden mielestä minihametta käyttävät naiset ovat itsensä tyrkyttyjiä tässä teille faktaa : Ensinnäkin ihmiset, jotka kehtaavat noin alkaa arvostelemaan ihmisen pukeutumista ja etenkin silloin, jos kyseessä sattuu olemaan nainen, jonka vartalo on erittäin hyvän näköinen minihameessa! Te olette KATEELLISIA ! Olette niin helvetin tyytymättömiä omaan elmäänne,että pitää alkaa muita haukkumaan, siinä toivossa, että itsetunto nousisi, kun nyt oikein saatte arvostella muita! Ei tarvitse alkaa muita haukkumaan, vaikka oma elämä ei olekkaan sitä mitä toivoisi! Teitä valittajia riittää tässä maailmassa ihan tarpeeksi!

• minihameen puolesta
        Minzu kirjoitti:

Te miehet, joiden mielestä minihametta käyttävät naiset ovat itsensä tyrkyttyjiä tässä teille faktaa : Ensinnäkin ihmiset, jotka kehtaavat noin alkaa arvostelemaan ihmisen pukeutumista ja etenkin silloin, jos kyseessä sattuu olemaan nainen, jonka vartalo on erittäin hyvän näköinen minihameessa! Te olette KATEELLISIA ! Olette niin helvetin tyytymättömiä omaan elmäänne,että pitää alkaa muita haukkumaan, siinä toivossa, että itsetunto nousisi, kun nyt oikein saatte arvostella muita! Ei tarvitse alkaa muita haukkumaan, vaikka oma elämä ei olekkaan sitä mitä toivoisi! Teitä valittajia riittää tässä maailmassa ihan tarpeeksi!

kyllä minihame tekee naisen ja hemaisevan sellaisen.on todellakin erittäin kaunista katseltavaa hametta käyttävä nainen ja jos vielä lyhkänen parempi.hame tekee naisen.huono puoli on että liikenteessä varsinkin on vaara että auto menee sivuun kun ihailee sellaista näkyä.enemmän naiset käyttämään hametta pukeutuessaan.

• Anonyymi
        Minzu kirjoitti:

Onkohan Minzu vielä samaa mieltä vai onko kasvanut aikuiseksi.Kyllä se vartalo sieltä erottuu vaikka on vaatteet päällä. Niin hyvässä kuin pahassa. Mutta jokanen tyylillään.

• huh

mun mielipiteeni minihameista on se,että jos nainen on varattu,niin pitäs pitää vähäsen pidempää hametta tai vaikka housuja.
      jos kerran olet varattu ja nautit toisten miesten katseista..niin et selvästikkään välitä omasta miehestäsi.koska haluat että sinua vahdataan.
      itse en edes halua että joku toinen mies katsoisi minua.iljettääkin oikein.
      oman mieheni takia haluan näyttää kauniilta,mutta en sentään missää huoran hameessa.

• Niina

Voi hyvä luoja...ehkäpä sinulla ei olekaan mitä näyttää...ei se hame vielä ihmisestä tee tietynlaista...ihan oikeesti?! Ehkä se on se olemus ja sitä ei edes housuilla peitellä.

• Nina

Ja mistä ihmeen syystä varatun naisen pitäisi pukeutua eri tavoin kuin sinkkunaisen?? Kysyn vaan!!

• Anonyymi

Mä rakastan naisten sääriä ja myös jalkoja jalkapöytää pohjaa varpaita nilkkoja jne. Haluaisin katsella niitä pussailla ja koskettaa. Älä laita pikkuhousuja lainkaan istu viereeni ja laita toinen jalka syliini ja anna minun hyväillä.

• Anonyymi

Minihame saa ainakin minun mielenkiinnon loppumaan. Se on niin tyrkkyä! Kauniin hyvävartaloisen naisen ei tarvi esitellä itseänsä. Yleensä en ylipainoisia heikon itsetunnon omaavia naisia joilla on minihameet. Ei kiitos!!!

• Anonyymi

Minihameet on ihania. Saisi näkeä enemmän Suomen katukuvassa. En ymmärrä miksi naisien, varsinkin viehättävien, pitää pukeutua johonkin ihme säkkeihin. Tiukka toppi ja minihame = parasta.

• Anonyymi

No onpa ollut todella voimaannuttavia larppauksia mies jo vuodesta 2003

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3617
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1865
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1651
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1372
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      115
      1206
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1202
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1089
    8. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      28
      982
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      964
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      99
      953
    Aihe