Ompelijan palkka??

mikä...

Tarjottiin ompelijan työtä morsiuspukuliikkeestä. Ammatti on, mut ei kauheesti kokemusta. Mitä uskaltais tuntipalkaksi pyytää? Älkää vastatko joilla ei ole kokemusta ompelijan työstä.

2

6591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artenomi

mie oon myyjänä/korjausompelijana morsiuspukuliikkeessä ja saan harjoittelijan palkkaa, eli 85% 1.vuoden kaupanalan tes:istä. Se on jotain alle 7,5e/h täällä pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

Aikaisempaa työkokemusta pienen liikkeen asiakaspalvelusta ei ole,mutta vaatemyyjänä olen toiminut 4vuotta ja olen kohta valmis vaatetuksen artenomi, eli alan kokemusta kuitenkin, vaikka k.o. työhön joutuukin perehdyttämään.

Eli itseänikin kiinnostaa tietää mitä muut vastaavassa ammatissa saavat. Palkkani tuntuu kohtuuttoman pieneltä.

• Anonyymi

Jaa-a, mulla teollisuusompelijan palkka 10,05e/t ja sekin tuntuu pienelle kyllä vaativuuteen nähden, paljon vetoketjuja yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2561
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2221
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      63
      1742
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1516
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1219
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1216
    Aihe