mamille

yh-isi,vm-80

Moi....
Oli pakko kirjottaa sulle kun en oo kuullu susta aikoihin....ihan kun oltais vieraannuttu toisistamme ihan täysin.... Mitäs sulle kuuluu?
Mun kuulumiset oot varmaankin lukenu jo tuolta aikosemmasta...mä oon päättäny lopettaa tän ikuisen "etsimisen" ja alan taas pitämään vaan hauskaa (siis baareissa) Mä oon helvetin väsyny koko ajan ja hermo menee,mut kaipa se tästä....
kirjottele taas!
miss you....

27

2689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä

Ehkä tästä oppii sen ettei kannata viivytellä jos jotain mukavaa/ihanaa on näköpiirissä, iskee silloin kiinni! Eikä itse sitten kun on jo tilaisuus mennyt ohi:(.

Eniten elämässä katuu niitä asioita mitä on jättänyt tekemättä, kuin tehtyjä asioita. (tietyasti rajansa kaikella)

• äiti

Kannataa tarttua tilaisuuten kun sitä terjottimella tarjotaan, eikä sitten ennään itkeä kun tarjotin on pois viety ;)

Elämässä katuu eniten niitä asioita, joita ei tullut tehtyä (tietyissä rajoissa) eikä niitä mitä on tehnyt.

• Mami-83

niin, tuntuu kyllä siltä että oltais vieraannuttu.. Piti sitä kysyäkin kun ensi perjantaina (28pv) mennään tyttöjen kanssa kierrokselle ja jos oot turkuun päin tulossa ni ois kiva nähdä.. ellet sitten oo jo sitä elämäs rakkautta saanut lämmitettyä?!

niin no, jotkut etsii baarista vaan hauskan pitoa, mä en..
      mulle se ei sovi. ja todella moni sitä on ihmetellytkin "noin saatanan hyvännäkönen kissa etkä sä halua yhden yön hoitoa vai"
      ja mun mielestä toi on todella klisee, okei, mä olen hyvännäkönen, enkä mä ikinä ole baarista ketään mukaan raahannut, saati kenenkään mukaan lähtenyt. ei kuulu mun juttuihin. mun frendeille kylläkin..=/

mutta joo, jos lähet tänne päin, nähtäs vaikka vain ohimennen jos ei muuta. on niin monta kertaa pitänyt nähdä, muttei koskaan...
      ja nyt HALUAN!!!!!

• yh-isi,vm-80

Joo,se turkulainen kimma halus kyl mut muttei Ninoa...noh,en mä oikeestaan sitä yhtään ihmettele se oli joku showtimen strippari...
        Joo, olis kiva tosiaan nähdä...mulla on "hiihtoloma" tossa parin viikon päästä et voisin tulla käymään...mennää vaik kahville...? Mut nyt pitää lähteä hakemaan poikaa kotiin...kirjottele taas!

• Mami-83
        yh-isi,vm-80 kirjoitti:

Joo,se turkulainen kimma halus kyl mut muttei Ninoa...noh,en mä oikeestaan sitä yhtään ihmettele se oli joku showtimen strippari...
        Joo, olis kiva tosiaan nähdä...mulla on "hiihtoloma" tossa parin viikon päästä et voisin tulla käymään...mennää vaik kahville...? Mut nyt pitää lähteä hakemaan poikaa kotiin...kirjottele taas!

strippari??? huoh luoja..
        mä en kyllä ymmärrä miten lapsi voi vaikuttaa tollaseen, huh. mä ainakin heitän saman tien jos joku ei joskus hyväksyisi sessua.

joo, no vaikka kahville, ilmotellaan...

• yh-isi,vm-80

Yhden yön jutut on parasta sexiä!!! (tosin kyllästyny niihinkin jo...noh,kaikkea aikansa!)

• Mamma -74
        yh-isi,vm-80 kirjoitti:

Yhden yön jutut on parasta sexiä!!! (tosin kyllästyny niihinkin jo...noh,kaikkea aikansa!)

Niin tai, no en tiedä onko se miehille niin eri asia. Vai oletko vielä niin nuori, että elämä opettaa;)
        Itsellänikin oli villi sinkku-kausi ja nautin kyllä yhden yön jutuistakin, mutta en voi sanoa että se parasta seksiä olisi!!!
        Seksi on parhainta silloin kun tuntee kumppaninsa, tietää mitä toinen haluaa ja uskaltaa pyytää mitä itse haluaa!
        Sinun yhdenillan kumppanisi eivät _varmasti_ ole sitä mieltä, että se oli niin hyvää se seksi... Lyödäänkö vetoa että yksikään ei ole saanut _oikeaa_ orgasmia kanssasi;))

• Mami-83
        yh-isi,vm-80 kirjoitti:

mitä yhen yön jutuissa niin ihanaa on? Ja jos oot niihin kyllästynyt niin mikset eti jotain parempaa ja pidempää?!

Oiskohan viisasta? Mä en kyllä ikinä ees oo tajunnut mitä järjkee ja kivaa on harrastaa seksiä joka viikonloppu eri ihmisen kanssa, luulisi tulevan halpa olo.. No jokainen tavallaan..=)

• Ulkopuolinen

Asiahan ei mulle sinänsä kuulu, mutta olette jo about kolme kuukautta suunnitellut tapaavanne toisenne, mutta homma ei näemmä ole vieläkään onnistunut.

Jos halua löytyy, niin asian järjestäminen ei liene kovinkaan vaikeaa. Teette esimerkiksi siten, että yh-isi ottaa ratin kauniiseen käteensä ja yksinkertaisesti ajaa poikansa kanssa Turkuun Mamia katsomaan sovittuna aikana.

Aika jännä, että homma on hoidettavissa noinkin yksinkertaisesti ja helposti!

• Mami-83

olen sitä kyllä itsekin ihmetellyt kun isi aina sanoo haluavansa nähdä mutta kun tulee turkuun, ei ilmoita jotta voisimme nähdä. minusta aika hämärää, mutta siksipä päätinkin että täällä vaan käyn kirjottelemassa mun ja poitsun kuulumisia..=)

Ps. juteltiin eilen D:n kaa ja mä päätysin siihen että ei se oo sen arvonen, ja jätin sen..taas.. tosin nyt viimestä kertaa..
        enpä sitä pysty muuttamaan ja jos edes poika ei saa miestä tajuaan asioiden tärk.järj, ei sitten mikään.. että näin!! mutta kuulumisiin!! =)

• myös sivusta seurannut
        Mami-83 kirjoitti:

olen sitä kyllä itsekin ihmetellyt kun isi aina sanoo haluavansa nähdä mutta kun tulee turkuun, ei ilmoita jotta voisimme nähdä. minusta aika hämärää, mutta siksipä päätinkin että täällä vaan käyn kirjottelemassa mun ja poitsun kuulumisia..=)

Ps. juteltiin eilen D:n kaa ja mä päätysin siihen että ei se oo sen arvonen, ja jätin sen..taas.. tosin nyt viimestä kertaa..
        enpä sitä pysty muuttamaan ja jos edes poika ei saa miestä tajuaan asioiden tärk.järj, ei sitten mikään.. että näin!! mutta kuulumisiin!! =)

hyvä mami, varmasti ratkaisusi on oikea, jos lapsi ei saa miestä muuttumaan, niin ei sitten kukaan, toivottavasti Dee ei kadu myöhemmin mitä on mokannut, koska näinhän se on, että lapsen pienenä ollessa ne suhteet ja siteet luodaan

• Mami-83
        myös sivusta seurannut kirjoitti:

hyvä mami, varmasti ratkaisusi on oikea, jos lapsi ei saa miestä muuttumaan, niin ei sitten kukaan, toivottavasti Dee ei kadu myöhemmin mitä on mokannut, koska näinhän se on, että lapsen pienenä ollessa ne suhteet ja siteet luodaan

niinpä, on se kyllä kumma miten miehen meno halut on niin kovat ettei poikaansa kykene hoitamaan. mä otan nyt sen tiukan linjan että ellei D ota itseensä niskasta kiinni ja hommaa mm. duunia ja avusta pojan kustannuksissa, ei tarvitse olla meihin yhteydessä. ehkä se on julmaa mutta mä en halua että sessu oppii OMALTA ISÄLTÄÄN sen mallin että ryypätään vaan ei käydä duunissa tai hoideta muitakaan asioita!
        koska se kaikki jättää jäljet. mä tiedän että me pojan kanssa kaksin pärjätään ja mä opetan mikä on oikein ja mikä väärin.

D:llä on joku ihme kuvitelma että kaiken saa iisisti ja helpolla, muttei se niin ole.
        tärkeiden asioiden eteen on tehtävä töitä, kyllä sekin sen vielä huomaa joskus, ja lujaa!!!

ja mä tiedän ettei se pitkään aikaan ota itseensä niskasta kiinni koska se on aina päässyt joka asiasta niin helpolla, ei tee asioiden etteen mitään!
        mä en sen asioita enää hoida ja järjestä niinkuin tähän asti.

kurjinta tässä on se mitä tekee pojalleen...
        mutta onneksi sessu on vielä pieni ja ehkä, koko sydämestäni toivon ja rukoilen että D ottaa järjen käteen, meinaan se menettää sessun ellei..

surku homma, mutta onneksi vihdoin sain silmäni auki. =)

• Neponen
        Mami-83 kirjoitti:

niinpä, on se kyllä kumma miten miehen meno halut on niin kovat ettei poikaansa kykene hoitamaan. mä otan nyt sen tiukan linjan että ellei D ota itseensä niskasta kiinni ja hommaa mm. duunia ja avusta pojan kustannuksissa, ei tarvitse olla meihin yhteydessä. ehkä se on julmaa mutta mä en halua että sessu oppii OMALTA ISÄLTÄÄN sen mallin että ryypätään vaan ei käydä duunissa tai hoideta muitakaan asioita!
        koska se kaikki jättää jäljet. mä tiedän että me pojan kanssa kaksin pärjätään ja mä opetan mikä on oikein ja mikä väärin.

D:llä on joku ihme kuvitelma että kaiken saa iisisti ja helpolla, muttei se niin ole.
        tärkeiden asioiden eteen on tehtävä töitä, kyllä sekin sen vielä huomaa joskus, ja lujaa!!!

ja mä tiedän ettei se pitkään aikaan ota itseensä niskasta kiinni koska se on aina päässyt joka asiasta niin helpolla, ei tee asioiden etteen mitään!
        mä en sen asioita enää hoida ja järjestä niinkuin tähän asti.

kurjinta tässä on se mitä tekee pojalleen...
        mutta onneksi sessu on vielä pieni ja ehkä, koko sydämestäni toivon ja rukoilen että D ottaa järjen käteen, meinaan se menettää sessun ellei..

surku homma, mutta onneksi vihdoin sain silmäni auki. =)

Siis nyt mami sulta tuli tosi aikuista ja järkevää tekstiä. Tuossa oli asennetta.
        Sä oot nyt menossa eteenpäin, älä jääkään jauhamaan paikalles ja samoihin kuvioihin.
        Laita vaikka tuosta viestistäs itelles "huoneentaulu" jota sit heikolla hetkelläs luet.
        Tsemppiä.

• Mami-83
        Neponen kirjoitti:

Siis nyt mami sulta tuli tosi aikuista ja järkevää tekstiä. Tuossa oli asennetta.
        Sä oot nyt menossa eteenpäin, älä jääkään jauhamaan paikalles ja samoihin kuvioihin.
        Laita vaikka tuosta viestistäs itelles "huoneentaulu" jota sit heikolla hetkelläs luet.
        Tsemppiä.

kiitos kaikille!
        kyllähän tämä voimia tulee vaatimaan, mutta ajatellen itseäni ja varsinkin poikaa, miksi laahaisin perässäni sellaista ihmistä joka paskat välittää muusta kuin itsestään ja kalja pullosta!?
        On sitä kyllä kuulemma ihmeteltykkin meidänkin porukoissa että kuinkas olenkin ollut niin tyhmä että annoin sille mahdollisuuden.. tiedä sitä itekkään..=/

Mutta nyt, kirkkaammin mielin ja ajatuksin kohti uuttä päivää ja huomista..=)

Sitä vaan edelleenkin mietin että miksei mies aseta lastaan pullon edelle..?!
        Kai tässä kaikilla menohaluja olisi mutta piste tulee joskus jokaiselle, mulle se tuli ja olisi tullut D:kin muttei hän tuon taivaallista välittänyt, siispä; pysykööt poissa meidän molempien elämästä... Jopa sessun, ennenkuin hommat muuttuvat ja hän osoittaa olevansa kykenevä vastaamaan ja huolehtimaan pojastaan ja hänen tarpeistaan..
        Että näin.. mutta nyt pitää taas mennä, kiittin kaikille kannustuksista! =9

• JM
        Mami-83 kirjoitti:

kiitos kaikille!
        kyllähän tämä voimia tulee vaatimaan, mutta ajatellen itseäni ja varsinkin poikaa, miksi laahaisin perässäni sellaista ihmistä joka paskat välittää muusta kuin itsestään ja kalja pullosta!?
        On sitä kyllä kuulemma ihmeteltykkin meidänkin porukoissa että kuinkas olenkin ollut niin tyhmä että annoin sille mahdollisuuden.. tiedä sitä itekkään..=/

Mutta nyt, kirkkaammin mielin ja ajatuksin kohti uuttä päivää ja huomista..=)

Sitä vaan edelleenkin mietin että miksei mies aseta lastaan pullon edelle..?!
        Kai tässä kaikilla menohaluja olisi mutta piste tulee joskus jokaiselle, mulle se tuli ja olisi tullut D:kin muttei hän tuon taivaallista välittänyt, siispä; pysykööt poissa meidän molempien elämästä... Jopa sessun, ennenkuin hommat muuttuvat ja hän osoittaa olevansa kykenevä vastaamaan ja huolehtimaan pojastaan ja hänen tarpeistaan..
        Että näin.. mutta nyt pitää taas mennä, kiittin kaikille kannustuksista! =9

"Sitä vaan edelleenkin mietin että miksei mies aseta lastaan pullon edelle..?!"

Olisko se jo niin riippuvainen viinasta & kaljasta...
        Se ei ollu viel kypsä isäks. Se vissiin ei oikein päässyt vanhemmuuteen kiinni samalla tavalla kuin sä oot kasvanut äidiksi, kun se lapsi on hiljalleen ihan konkreettisesti kasvanut sun sisällä ja oot sen maailmaan tikistänyt.
        Kait D:lle on liikaa tavallinen perhe-elämän arki. Kerta jos sillä ei työhalujakaan oo, niin eihän se taida osata ottaa vastuuta itestäänkään saati perheestä.
        "miksi laahaisin perässäni sellaista ihmistä joka paskat välittää muusta kuin itsestään ja kaljapullosta!?"
        Nii juuri. Sulle riittää kun huolehdit itestäsi ja lapsesta, siinä sulle kylliksi.
        Vielä kännistä miestä siinä katella ja ruokkia ja hyysätä, johan sitä poikaskin pelkää. Aattele saako se silloin turvaa isästään.

• Mami-83
        JM kirjoitti:

"Sitä vaan edelleenkin mietin että miksei mies aseta lastaan pullon edelle..?!"

Olisko se jo niin riippuvainen viinasta & kaljasta...
        Se ei ollu viel kypsä isäks. Se vissiin ei oikein päässyt vanhemmuuteen kiinni samalla tavalla kuin sä oot kasvanut äidiksi, kun se lapsi on hiljalleen ihan konkreettisesti kasvanut sun sisällä ja oot sen maailmaan tikistänyt.
        Kait D:lle on liikaa tavallinen perhe-elämän arki. Kerta jos sillä ei työhalujakaan oo, niin eihän se taida osata ottaa vastuuta itestäänkään saati perheestä.
        "miksi laahaisin perässäni sellaista ihmistä joka paskat välittää muusta kuin itsestään ja kaljapullosta!?"
        Nii juuri. Sulle riittää kun huolehdit itestäsi ja lapsesta, siinä sulle kylliksi.
        Vielä kännistä miestä siinä katella ja ruokkia ja hyysätä, johan sitä poikaskin pelkää. Aattele saako se silloin turvaa isästään.

Niin, mä kysyinkin D.Lta kerran kun oltiin ulkona että miksei se halua tarjota omalle pojalleen parempaa kuin mitä sen faija on sille tarjonnut. Sessun fafa lähti lätkimään kun D ja sen sisko oli pieniä, villielämä kiinnosti enemmän kun oma perhe ja lapset.

Kyllä luulisi kun D itse aina puhunut kuinka paljon itki ja suri ollessaan pieni kun isi ei ollut lähellä vaan kaukana kavereidensa kanssa ryyppäämässä!¨
        Ja nyt tekee itse saman!
        Jos homma ei muutu, niin ei tarvitse tulla pojankaan nokan eteen sitten ollenkaan. Kyllä meinaan ihminen pystyy sen verran laittaan asioita järkkiin että hoitaa homman kotiin. Jos ei pysty, niin ei sitten ainakaan isäkään pysty olemaan!!!

So, fuck him, jos nyt noin suoraan saa sanoa!!!

Se arki toisaan on sille liikaa kun mä oon sen verran tiukka tai no olin että ei sitä joka päivä kavereiden kanssa dokaamaan lähetä kun vauva talossa, mä en kaikkea yksin hoida. Nyt hoidan ja kaikki OK!!!

Kyllä se vielä kaiken edestään löytää, harmi vaan kun se tekee kaiken poikansa kustannuksella.. Mutta kyllä sessukin se tajuaa kun hän kasvaa..
        Harmi vaan, meinaan mä en osaa ees kuvitella millasta elämä ilman isää ois ollut, ja sessukin vielä poika!
        Mutta uudet tuulet otetaan vastaan ja kaotaan mitä elämä tuo tullessaan!!! =)

• Jenni

....pääsitkö sinne Turkuun asti???

• Mami-83

piti vielä tulla kertomaan että me sessun kanssa muutetaan hieman kivemmalle ja rauhallisemalla alueelle. Mukava paikka pojan kasvaa ja touhuta. Yritän saada rivari kaksioita, ainut mikä sillä alueella vapaana, todella haluan sen! katson sitten isompaa kun pääsen töihin..
        PEUKUT PYSTYYN ETTÄ LYKKY KÄY!!!! =)

• Jenni
        Mami-83 kirjoitti:

piti vielä tulla kertomaan että me sessun kanssa muutetaan hieman kivemmalle ja rauhallisemalla alueelle. Mukava paikka pojan kasvaa ja touhuta. Yritän saada rivari kaksioita, ainut mikä sillä alueella vapaana, todella haluan sen! katson sitten isompaa kun pääsen töihin..
        PEUKUT PYSTYYN ETTÄ LYKKY KÄY!!!! =)

Mihin olette muuttamassa/hakemassa?
        Niin kyllä se Vakken lähialue on pikkasen rauhatonta!
        Oletkos hakenu sieltä TVT:tä kämppää? Sieltä saa kyllä todella nopeasti ja on muuten ystävällistä palveluakin.
        Mihin meinaat mennä töihin? Oliko sul jotain koulutusta? Sori vaan että olen näin utelias...

Joo, mä ainakin pidän peukkuja pystyssä =)

• Mami-83

Aattelin vaan kysellä että näkyisikö sinua lauantaina täällä päin?

• ON SÄHKÖPOSTI????

Miksi keskustelette täällä kaikkien nähden, miks ette vaihda sähköposti osoitteita? Vaikka mä vähän epäilen koko iskää....

• Mami

en tie mikä toi iskä on olevinaan..puhuu ja puhuu muttei mitään tee..
        feikki koko ihminen ja varmaan elämäkin...

• outsider
        Mami kirjoitti:

en tie mikä toi iskä on olevinaan..puhuu ja puhuu muttei mitään tee..
        feikki koko ihminen ja varmaan elämäkin...

...feikki oli ainakin edellinen viesti. Etkö ole huomannut, että mami laittaa nikkinsä perään myös että -83!!???

• kaisla

musta tuntuu vähän siltä,et täällä muutenkin ties kuka ihminen esiintyy mamin ja iskän niceillä ja sekottaa keskustelua....Viesteistä päätellen iskä ei ainakaan oo ollu täällä aikoihin....epäilen et tänkin keskustelun aloitti joku feikki iskä.....Sääli vaan kun ihmiset on niin lapsellisia,et tekee tollasta ihan tahallaan.....

• mami-83

Vittu kaikki äijät on samanlaisia, iskä hei,haista pitkä vittu!!

• Olette

Kahdehditteko todella noin paljon nuoria ihmisiä jotka ovat löytäneet toisensa tällä tavalla kirjoittamisen merkeissÄ? 100% varmuudella tiedän että tuo teksti ei ole Mami-83 kirjoittama. Että sorry vaan sulle "Feikki"!!!!

• Mami-83

taas joku käyttää mun nicciä..
        tuo ei ollut minulta!
        voi luoja, eikö teillä parempaa tekemistä ole..
        hyvä luoja!!!

minä ainakin jätän tämän palstan nyt niin ainakin tiedätte jos joku kirjottaa niin se en ole minä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2779
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1602
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1565
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      31
      1232
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26