Onko kellään kokemusta asennuksesta ja ennenkaikkea toiminnasta Bilteman peruustustutkasta? Maksaa vain 29 E ja etäisyysnäytöllä 49 E mutta haluaisin ennen reikien poraamista tietää kokemuksia käytännön toiminnansta.
PeruutusTutka Biltema
10
4352
Vastaukset
- asentelijaukkeli
olen yhden henkilön autoon asentanut toimi asennuksen jälkeen hyvin. noh tämä henkilö soitti kuukauden kuluttua et se näyttää kokoajan 0m kohteeseen anturit näytti yksistään oikein mutta kun kytki kaikki niin sekos. en ole varma oliko se just biltemalainen kun hän oli sen jostain ite hankkinu mut joku halppis kuitenkin.
- asentelijaukkeli
sanonta sanoo köyhällä ei ole varaa halpaan.
asentelijaukkeli kirjoitti:
sanonta sanoo köyhällä ei ole varaa halpaan.
Jos oli kysymys Bilteman tutkasta, niin
kokelitko virrallisena anturit yksi ker-
rallaan? Onko akku autosta ollut irti asen-
nuksen jälkeen? Onko rapa pyyhitty antureista?
Kalliitkin tutkajärjestelmät lakkaavat toimi-
masta hekellisesti, jos anturit ovat ravan
peitossa tai sataa rankasti, tai oikeammin
sanottuna toimivat virheellisesti.
Biltema aktivoituessaan, pakki päälle, antaa
kaksi lyhyttä varoitusääntä, ja jos se jää
"huutamaan", niin anturit ovat likaiset.- asentelijaukkeli
Täpinä kirjoitti:
Jos oli kysymys Bilteman tutkasta, niin
kokelitko virrallisena anturit yksi ker-
rallaan? Onko akku autosta ollut irti asen-
nuksen jälkeen? Onko rapa pyyhitty antureista?
Kalliitkin tutkajärjestelmät lakkaavat toimi-
masta hekellisesti, jos anturit ovat ravan
peitossa tai sataa rankasti, tai oikeammin
sanottuna toimivat virheellisesti.
Biltema aktivoituessaan, pakki päälle, antaa
kaksi lyhyttä varoitusääntä, ja jos se jää
"huutamaan", niin anturit ovat likaiset.anteeksi jos vaikutan nokkiini ottaneelta mutta jos mies älyää koittaa anturit yksitellen niin eiköhän hän silloin myös hokasaa katsoa onko anturit "sokeita".
- katsastusmies.
Kannattaa hommata ehjä peili, niin taas näkee!
- kun...
kolahtaa
- asentajaukkeli
kun... kirjoitti:
kolahtaa
peruuttaa ajatuksella niin ei kolise
- Kokemusta
Mulla on ollut käytössä vajaa vuoden (se malli jossa ei ole etäisyysnäyttöä). Hyvin on toiminut. Todella hyvä kampe. Reikien paikat katsoin puskurin sisäpuolelta (Avensiksessa ainakin näkyy, kun työntää vain pään auton alle). Asennus oli helppo. n 1,5 tuntia. Mukana hyvät asennusohjeet.
Virranhan se ottaa peruutusvalosta, joten se tunnistaa vain, kun pakki on päällä. Ohjausyksikkö tulee peräkonttiin. Ohjausyksiköltä vedetään yksi kaapeli eteen, jossa tulee vilkkuvalon/piipin tieto. Itse asensin sen kojetaulun alle piiloon. - 2007
Kokemusta on siitä näytöllisestä ja sen asennuksesta.
Asennus on tosiaan helppo juttu kun vähän aikaa miettii niitä johtoreittejä sinne etten näytölle.
En muista kauanko meni asennuksessa, ehkä 4 tuntia kun ei ollut kiire mihinkään.
Itse laite on toiminut täysin moitteetta jo melkein vuoden päivät.
Hyvä vekotin Biltemasta se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663