Mitä tarkoittaa lasimainen hius??
Lasimainen hius
5
1786
Vastaukset
- ...
Sellaista tyypillistä suomalaista, melko hentoa/ohutta hiuslaatua :)
Eli hiuksia voi olla paljon mutta ne ovat aika hentoisia. Ja lasimainen hius myös voi takkuuntua helposti ja olla vähän hankalammin laitettavissa.- zzzzzzzzzzzz
lasimainen hius ei nimenomaan takkuunnu helposti
- ...
zzzzzzzzzzzz kirjoitti:
lasimainen hius ei nimenomaan takkuunnu helposti
Itselläni juuri tuollaiset lasimaiset hiukset, ja kampaajani sanoo että juuri siitä johtuu hiusten helppo takkuuntuminen kun hento lasimainen latva kuivuu.
Että näin... - just det
Ai ja....ihmettelin vaan, kun istuin objektina kampaajalla ja siihen sitten tuli muutama kampaaja tutkimaan mun hiuksia ja yks tokaisi jotenki tylysti, että "Aika lasimainen". Mulla on vahvat hiukset ja niitä on tosi paljon joka kerta oon saanut kuulla siitä. Sen takia ihmetytti tuo "lasimainen hius" -kommentti ja nytpä siihen sain vastauksen :) thanks!
- tarkoittaa
Lasimaiset hiukset voi olla hennot tai vahvat hiukset.
Lasimainen hius on erittäin sileä, liukas ja usein myös jäykkä/ huonosti taipuva. Ongelma on usein se että hiusta on hankala laittaa esim. kampaukselle koska se pyrkii karkaamaan muodostaan. Mm. poninhäntä ei kestä vaan hiuslenkki valuu hiuksissa. Muotoilutuotteet lasimaiselle hiukselle tulee olla "pintaa rikkovat" eli rakennetta tuovia, jotka periaatteessa tekee hiukseen karheutta/ "kitkaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628