Ystävä on rakastunut minuun, neuvoja tarvitaan

Vain ystävä

Kertokaa te viisaammat miten käy ystävyyden kun toinen rakastuu. Pulmani on se, että olen ollut
erään naisen kanssa hyvä ystävä jo pitemmän aikaa, ja nyt hän ilmoitti minulle että haluaisi ystävyyttä enemmän eli seurustelusuhteen, sillä hän on rakastunut minuun. Minä haluaisin olla hänen kanssaan vain ystävä, ja nyt tämä asia on alkanut painaa niin että en pysty enään olla ajattelematta hänen rakastumistaan aina kun ollaan yhdessä, olo on vaivautunut ja varovainen tekemisien ja sanomisen suhteen.

Kertokaa, miten tässä käy ja mitä minun pitäisi tehdä (lopettaako koko ystävyys saman tien?).
Ja miksi oloni on vaivaantunut, tuleeko se sama
rento ystävyys enään takaisin?

15

8486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake!

Miksi et antaisi tälle ystävällesi mahdollisuutta? Kirjoituksestasi päätellen olet itsekin vapaa.

• hoitaa se kunnolla

Jos et häntä rakasta, niin eihän sinä mitään. Kai sen osaat hänelle hienotunteisesti kertoa. On varmasti hänellekin aivan hirveää, jos jätät hänet kokonaan. Ei varmaan helpolla ymmärtäisi, miksi ette enää voisi olla ystäviä. Eihän tuo varmaan sinulle paljon maksa, jos olette ystäviä jatkossakin. Eikös tuo ole ihanaa, jos olet saanut tuollaisen ystävän, joka sinusta noin pitää. Miksi et yrittäisi löytää siitä positiivia puolia. Voit tehdä hänet helposti iloiseksi tai sitten hyvin surulliseksi. Osaat varmasti olla hänelle kiltti ja piristää häntä ilman mitään sen kummempaa seurustelusuhdettakin.

• näin...

Ehkä ei kannata ainakaan koko ystävyyttä tuhota tämän takia koska voi käydä niin että nainen kokee välienne katkeamisen jotenkin rangaistuksena siitä, että on mennyt rakastumaan sinuun...ehkä tuntee itsensä syylliseksi asiasta. Tällä taas voi olla omat seurauksensa naisen tulevissa mahdollisissa suhteissa, jos jää pelko että rakastumisesta ei ole hyviä seurauksia eikä näinollen siis pysty rakentamaan kestävää suhdetta, jossa olisi tunteella mukana.

Toivottavasti tilanteesi ratkeaa paremmin ja saat säilytettyä ystävyyden, joka kaikesta huolimatta kuulostaa sinulle tärkeältä. :) Kannattaa puhua asiat läpi naisen kanssa koska uskon, että kun tilanne on molemmille varmasti selvä, niin saatte ystävyytenne jatkumaan kun kumpikin tietää missä mennään. Hiljaa hyvä tulee :)

• Forbidden.

Sanot vaan, että sun tunteet on ihan pelkästään ystävä tasolla, etkä halua muuta kuin rentoa ja hyvää ystävyyttä.

• puhumalla paras

Tämmöiset asiat pitäisi voida selvittää puhumalla, jos olette oikeasti hyviä ystäviä. Kerro ystävällesi, että tunnet olosi vaivautuneeksi, kun tiedät hänen olevan ihastunut sinuun. Sano että toivot teidän ystävyyden voivan jatkua pelkkänä ystävyytenä ja kysy pystyykö toinen tukahduttamaan ihastumisen tunteensa ja jatkamaan kavereina niin kuin ennenkin. Jos se on hänelle kovin vaikeaa, on parasta tavata vain suuremmassa porukassa tai pitää yhteyttä sähköpostitse. Rakastuminen ilman vastakaikua voi nimittäin olla todella tuskallista ja on väärin jos kaverisi silti pitää toivoa yllä, vaikka olet sanonut että sinulla ei ole vastaavia tunteita häntä kohtaan.

Minulla on omakohtaista kokemusta aiheesta. Meillä kävi niin, että ollaan oltu tekemisissä vain isomman porukan kanssa, kun ystävättäreni ei saanut rauhaa asian kanssa.

• tavata ihastunutta
        puhumalla paras kirjoitti:

Tämmöiset asiat pitäisi voida selvittää puhumalla, jos olette oikeasti hyviä ystäviä. Kerro ystävällesi, että tunnet olosi vaivautuneeksi, kun tiedät hänen olevan ihastunut sinuun. Sano että toivot teidän ystävyyden voivan jatkua pelkkänä ystävyytenä ja kysy pystyykö toinen tukahduttamaan ihastumisen tunteensa ja jatkamaan kavereina niin kuin ennenkin. Jos se on hänelle kovin vaikeaa, on parasta tavata vain suuremmassa porukassa tai pitää yhteyttä sähköpostitse. Rakastuminen ilman vastakaikua voi nimittäin olla todella tuskallista ja on väärin jos kaverisi silti pitää toivoa yllä, vaikka olet sanonut että sinulla ei ole vastaavia tunteita häntä kohtaan.

Minulla on omakohtaista kokemusta aiheesta. Meillä kävi niin, että ollaan oltu tekemisissä vain isomman porukan kanssa, kun ystävättäreni ei saanut rauhaa asian kanssa.

Hän on varmaan tehnyt kuitenkin ison uhrauksen, kun on yksipuolisesti paljastanut tunteensa. On varmasti kenelle tahansa suuri menetys ja häpeäkin menettää ihastuksensa vain rakkauden tunnustuksen takia. Tuntuu vähän kummalle, että siitä pitäisi ikään kuin rangasita, että on näyttänyt tunteensa. Jo on kumma, jos mies ei yhdelle rakastuneelle naiselle pärjää.

• konsultti

ei tuossa tilanteessa kannata ryhtyä jarrumieheksi. Anna mennä vain täydellä kaaasulla, kyllä se ystävyys vain vahvistuu rakkauden myötä

• purkkapolla

Joillakin ystävyyteen ei vaikuta tunteet, toisilla vaikuttaa. Jopa niin voi olla, että ystäväkin voi joutua olemaan nolona vaivautunut ja varovainen tekemisten ja sanomisten kanssa sinunkin takiasi, kuin sinä hänenkin, sillä sinähän siitä vaivaannut, jos on sanoo tai tekee jotakin väärin, ja hänen taas pitää varoa joka sanaansa tai tekoa, ettet sinä ahdistu, mutta olethan jo ahdistunut. Jos ahdistaa liikaa, niin on ehkä helpompi vain pysytellä poissa. Samaksi asia tuskin muuttuu, jos molemmat ovat kiusaantuneita aina joka asiasta toistensa vuoksi. Kumpikin voi käsittää toisensa väärin joka asiasta. Molempia voi kiusata, ettei toinen kuvittele jotakin, mikä ei ole niin.
      Ja ystäväkin voi päättää, ettei jatka tai jatkaa. Eli se ei ole vain sinusta kiinni jatkuuko ystävyys vai ei.

• sillä

olen se, joka on rakastunut ystävääni. En vain tiedä kertoako sen hänelle. Viestienne lukemisen jälkeen päätän odotella vielä...se olisi nimittäin kauheaa jos ystävyytemme loppuisi.

• sydämmensä tuhooja
        sillä kirjoitti:

olen se, joka on rakastunut ystävääni. En vain tiedä kertoako sen hänelle. Viestienne lukemisen jälkeen päätän odotella vielä...se olisi nimittäin kauheaa jos ystävyytemme loppuisi.

Mulla on sama ongelma....Mut sit päätin et mun ystävä saa tehä ite sen alotteen..mut en jaksa oottaa niin kauaa...eli sit vaan yritän tukahduttaa tunteeni häntä kohtaan mikä on kauheen vaikeeta.....sillä mulla on joka ikinen ilta kauheen kova ikävä häntä....mut en kuitenkaan haluu et ystävyys jonka oon saannu aikaan vaivalla tyssäis tohon mun retkahdukseen...eli....nyt vaan mun pitäis repii mun sydän irti ja paiskata päin seinää ja takoo nuijalla siihen pari kertaa ennen kuin hyväksyn sen taas omaks sydämmeks...en haluu ystävyyden loppuvan...huonompaan päin....

• tuttua minullekkin
        sydämmensä tuhooja kirjoitti:

Mulla on sama ongelma....Mut sit päätin et mun ystävä saa tehä ite sen alotteen..mut en jaksa oottaa niin kauaa...eli sit vaan yritän tukahduttaa tunteeni häntä kohtaan mikä on kauheen vaikeeta.....sillä mulla on joka ikinen ilta kauheen kova ikävä häntä....mut en kuitenkaan haluu et ystävyys jonka oon saannu aikaan vaivalla tyssäis tohon mun retkahdukseen...eli....nyt vaan mun pitäis repii mun sydän irti ja paiskata päin seinää ja takoo nuijalla siihen pari kertaa ennen kuin hyväksyn sen taas omaks sydämmeks...en haluu ystävyyden loppuvan...huonompaan päin....

Tuo on minullekkin tuttua, nimittäin miespuolinen ystäväni oli minuun suuresti ihastunut, mutta minulla ei ole ystävyyttä enempää tunteita häntä kohtaan. Vaikka olemmekin asian "sopineet", ettei tästä tule enempää kuin ystävyyttä, niin välillä silti minua häiritsee olla hänen seurassaan... Kun ajattelenkin, että hänellä olisi tunteita minua kohtaan tai ajattelisi halatessaan jotain muuta kuin ystävyyttä. Tämä ahdistaa minua välillä. Tämän takia en koskaan suostu edes olemaan hänen luonaan yötä ja olen huomannut vältteleväni häntä. Se on totta, välillä tuollainen ystävyyssuhde rikkoo suhdetta, joissain tapauksissa. Ainakin minun, koska en pysty olemaan enään tavallisesti hänen seurassaan.

• kerroin
        tuttua minullekkin kirjoitti:

Tuo on minullekkin tuttua, nimittäin miespuolinen ystäväni oli minuun suuresti ihastunut, mutta minulla ei ole ystävyyttä enempää tunteita häntä kohtaan. Vaikka olemmekin asian "sopineet", ettei tästä tule enempää kuin ystävyyttä, niin välillä silti minua häiritsee olla hänen seurassaan... Kun ajattelenkin, että hänellä olisi tunteita minua kohtaan tai ajattelisi halatessaan jotain muuta kuin ystävyyttä. Tämä ahdistaa minua välillä. Tämän takia en koskaan suostu edes olemaan hänen luonaan yötä ja olen huomannut vältteleväni häntä. Se on totta, välillä tuollainen ystävyyssuhde rikkoo suhdetta, joissain tapauksissa. Ainakin minun, koska en pysty olemaan enään tavallisesti hänen seurassaan.

menin minäkin sitten rakastumaan ystävääni. Hän otti asian hienosti. Puhuttiin siitä ja ystävyys jatkui normaalisti. Jonkin aikaa. Hän alkoi seurustella. Se oli mulle aluksi hankala tilanne, mutta juteltiin asiat selviksi ja lopulta pystyin hyväksymään tilanteen, mutta sitten pikku hiljaa hän on vaan alkanut ottaa yhä harvemmin yhteyttä. Ilmeisesti hänen seurusteluaan häiritsee toinen nainen, jolla on tunteita häntä kohtaan. Eli minä.

• Nainen Surumielinen

Kuinka käy, kun toinen rakastuu? Omasta kokemuksestani voin sanoa vain tämän; huonosti.

Me olimme todella hyvät ystävät, ymmärsimme toisiamme melkein kaikessa, ja vaikka tuttavapiirissä myrskysi, ymmärrys meidän välillämme säilyi - kaikesta tapahtuneesta huolimatta.

Sitten mies eräänä iltana tunnusti, että haluaa jatkaa suhdetta aivan väärään suuntaan. Minulla ei koskaan ollut minkäänlaisia todellisia tunteita häntä kohtaan. Välitin kyllä, mutta vain ja ainoastaan ystävänä. Liian hellämielisenä ihmisenä en kuitenkaan ymmärtänyt torjua häntä riittävän lujasti, silloin alussa, kun meillä ehkä olisi vielä ollut mahdollisuus perääntyä.

Minusta tuli miehelle pakkomielle, josta hän ei päässyt yli - tiedä sitten, onko päässyt vieläkään. Hän, hemmoteltu ainoa lapsi, kun oli aina saanut elämässään kaiken haluamansa ( kirjaimellisesti!) Mies muuttui luonteeltaan epävakaaksi, onnettoman onnelliseksi. Ja mitä minulle jäi? Se rumin ratkaisu, katkaista välit kokonaan.

Miehestä kuulen aina toisinaan vieläkin, mutta enää meidän välillämme ei ole minkäänlaista luottamusta. Miestä, jonka kanssa seurustelen, tämä entinen ystäväni ei siedä lainkaan, suuttuu, jos joku nimenkin mainitsee.

Meidän ystävyytemme ei tästä enää korjaannu. Parempaa onnea sinulle / teille.

• Nainen solmussa

Olen itsekin miettinyt tuota, että kuinkahan tässä tulee käymään. Kun itselläni on mukava ja hauska miespuolinen ystävä, itse pidän hänestä vain ja ainoastaan kaverina ja hyvänä ystävänä, mutta hänellä on jo näyttänyt olevan pitempään muitakin tunteita mua kohtaan.

Itse en vain uskalla millään ottaa niitä puheeksi, sillä pelkään, että sen jälkeen mikään ei tulisi olemaan kuten ennen. Olen vain yrittänyt olla viestittämättä hänelle mitään muuhun kuin ystävyyteen viittaavaa, ja tehdä sen kaikin muin keinoin selväksi, kuin suoraan puhumalla, sillä en haluaisi millään menettää niin mukavaa ja ihanaa ystävää.

Etenkin kun on kokemusta siitä kun olen menettänyt jo muutamakin ystävää puhumalla suoraan, että olen valmis heidän kanssaan vain ystävyyteen, sen jälkeen yksi ei enää halunnut tavata, toisen kanssa yritimme pysyä ystävinä, mutta kummankin osalta se oli vaikea, sillä mies ei voinut lopettaa puhumista tunteistaan, ja minä taas en voinut kuunnella hänen jatkuvia tunteen tunnustuksia. Ja kolmannessa tapauksessa, en voinut olla enää oma itseni sillä tunsin koko ajan itseni vaikeaksi hänen seurassaan siitä lähtien, en tiennyt mitä sanoisin ja tuntui kuin hän koko ajan kontrolloisi tekemisiään ja sanomisiaan, sillä hänen käytöksensä, olemuksensa oli sellainen, aivan kuin hän ei olisi ollenkaan luonnollinen seurassani, aivan kuin hän pitäisi jotain roolia päällä, kenties hän ei uskaltanut ollakaan oma itsensä, jos häntä jännitti seurassani.

Nyt olen yrittänyt vaan välttää ottamasta nykyisessä tapauksessa asiaa puheeksi, sillä olen vain toivonut, että asia nollaantuisi itsestään ajan kanssa, sillä oletan, että hän ymmärtäisi itsekin asian, sillä jos vuoden hän on jo näyttänyt olevansa kiinnostunut, mutta mitään vastavuoroisia tunteita en ole osoittanut, niin luulisin, että mieskin ymmärtää, että niitä ei ole silloin tulossakaan.

Ja yhdessä vaiheessa luulinkin, että se oli hänelle selvä missä mennään, mutta aina silloin tällöin alan epäillä asiaa, kun hän vaikuttaa saavan jostain jonkinlaisia toivon tuulahduksia. Yritän vain ohittaa hänen tunteen viestityksensä kuin en olisi niitä huomannutkaan ja reagoimatta niihin erityisesti mitenkään. Tosin alan pelätä, että kohta joudun ottamaan häneen etäisyyttä. Sillä en halua hänen olevan onneton seurassani, jos hän ei muuten pääse minusta ylitse niin silloin minun on annettava hänelle tilaa ja helpotettava sitä niin.

Silloin tällöin epäilen hänen olevan mustasukkainen kun vietän aikaani muiden miespuolisten ystävieni kanssa ja minulla on hauskaa, enkä ehkä juuri silloin huomaa häntä koko ajan, tai leikkisästi flirttailen muille, sillä hänelle vältän flirttailemasta vahingossakaan.

Mutta minähän olen vapaa nainen enkä kellekään vastuussa tekemisistäni, mutta silti tunnen välillä pahaa oloa pitäessäni leikkisästi hauskaa miesten kanssa ravintoloissa, kun tiedän hänen näkevän ja luulen nähneeni hänen surusta synkenneet kasvonsa, ja kuitenkin hän on aivan erityisen tärkeä ystävä, sillä leikittelen muiden kanssa flirttaillen, mutta he ovat vain kamuja minulle, mutta hän on minulle läheinen ystävä, ei mikään hyvän päivän tuttu jota moikkailen silloin tällöin, ja hänenkin kanssaan pidämme hauskaa vitsaillen, mutta siitä jää leikkisä flirttailu pois, sillä sitä harrastan pinnallisempien tuttavuuksien kanssa.

Tiedän etten voi elää elämääni aina suojellen häntä näkemästä itseäni muiden miesten seurassa, sillä haluanhan elää omaa elämääni ja löytää itselleni kumppanin, joka ei kuitenkaan koskaan voisi olla hän. Ja vaikka nautinkin sinkkuudestani nyt, niin välillä toivon, että kumpa löytäisin pian jo omani niin hänenkään ei tarttisi elätellä toiveita minun suhteen, kun tietäisi minun olevan varattu, mutta nyt hän saattaa kuvitella että hänellä on mahdollisuuksia niin kauan kun minä olen vapaa. Mutta minun on ajateltava häntäkin vaikken haluakkaan häntä menettää, sillä en halua satuttaa tieten tahtoen tärkeää ystävää, jos ei ole muuta keinoa kuin luopuminen niin teen sen, sillä sekin on ystävyyden teko, se että tekee jotain toisen hyväksi, kerrankin ajattelematta vain omaa etuaan.

• nopeaan irtautumisen aikan...
        Nainen solmussa kirjoitti:

Olen itsekin miettinyt tuota, että kuinkahan tässä tulee käymään. Kun itselläni on mukava ja hauska miespuolinen ystävä, itse pidän hänestä vain ja ainoastaan kaverina ja hyvänä ystävänä, mutta hänellä on jo näyttänyt olevan pitempään muitakin tunteita mua kohtaan.

Itse en vain uskalla millään ottaa niitä puheeksi, sillä pelkään, että sen jälkeen mikään ei tulisi olemaan kuten ennen. Olen vain yrittänyt olla viestittämättä hänelle mitään muuhun kuin ystävyyteen viittaavaa, ja tehdä sen kaikin muin keinoin selväksi, kuin suoraan puhumalla, sillä en haluaisi millään menettää niin mukavaa ja ihanaa ystävää.

Etenkin kun on kokemusta siitä kun olen menettänyt jo muutamakin ystävää puhumalla suoraan, että olen valmis heidän kanssaan vain ystävyyteen, sen jälkeen yksi ei enää halunnut tavata, toisen kanssa yritimme pysyä ystävinä, mutta kummankin osalta se oli vaikea, sillä mies ei voinut lopettaa puhumista tunteistaan, ja minä taas en voinut kuunnella hänen jatkuvia tunteen tunnustuksia. Ja kolmannessa tapauksessa, en voinut olla enää oma itseni sillä tunsin koko ajan itseni vaikeaksi hänen seurassaan siitä lähtien, en tiennyt mitä sanoisin ja tuntui kuin hän koko ajan kontrolloisi tekemisiään ja sanomisiaan, sillä hänen käytöksensä, olemuksensa oli sellainen, aivan kuin hän ei olisi ollenkaan luonnollinen seurassani, aivan kuin hän pitäisi jotain roolia päällä, kenties hän ei uskaltanut ollakaan oma itsensä, jos häntä jännitti seurassani.

Nyt olen yrittänyt vaan välttää ottamasta nykyisessä tapauksessa asiaa puheeksi, sillä olen vain toivonut, että asia nollaantuisi itsestään ajan kanssa, sillä oletan, että hän ymmärtäisi itsekin asian, sillä jos vuoden hän on jo näyttänyt olevansa kiinnostunut, mutta mitään vastavuoroisia tunteita en ole osoittanut, niin luulisin, että mieskin ymmärtää, että niitä ei ole silloin tulossakaan.

Ja yhdessä vaiheessa luulinkin, että se oli hänelle selvä missä mennään, mutta aina silloin tällöin alan epäillä asiaa, kun hän vaikuttaa saavan jostain jonkinlaisia toivon tuulahduksia. Yritän vain ohittaa hänen tunteen viestityksensä kuin en olisi niitä huomannutkaan ja reagoimatta niihin erityisesti mitenkään. Tosin alan pelätä, että kohta joudun ottamaan häneen etäisyyttä. Sillä en halua hänen olevan onneton seurassani, jos hän ei muuten pääse minusta ylitse niin silloin minun on annettava hänelle tilaa ja helpotettava sitä niin.

Silloin tällöin epäilen hänen olevan mustasukkainen kun vietän aikaani muiden miespuolisten ystävieni kanssa ja minulla on hauskaa, enkä ehkä juuri silloin huomaa häntä koko ajan, tai leikkisästi flirttailen muille, sillä hänelle vältän flirttailemasta vahingossakaan.

Mutta minähän olen vapaa nainen enkä kellekään vastuussa tekemisistäni, mutta silti tunnen välillä pahaa oloa pitäessäni leikkisästi hauskaa miesten kanssa ravintoloissa, kun tiedän hänen näkevän ja luulen nähneeni hänen surusta synkenneet kasvonsa, ja kuitenkin hän on aivan erityisen tärkeä ystävä, sillä leikittelen muiden kanssa flirttaillen, mutta he ovat vain kamuja minulle, mutta hän on minulle läheinen ystävä, ei mikään hyvän päivän tuttu jota moikkailen silloin tällöin, ja hänenkin kanssaan pidämme hauskaa vitsaillen, mutta siitä jää leikkisä flirttailu pois, sillä sitä harrastan pinnallisempien tuttavuuksien kanssa.

Tiedän etten voi elää elämääni aina suojellen häntä näkemästä itseäni muiden miesten seurassa, sillä haluanhan elää omaa elämääni ja löytää itselleni kumppanin, joka ei kuitenkaan koskaan voisi olla hän. Ja vaikka nautinkin sinkkuudestani nyt, niin välillä toivon, että kumpa löytäisin pian jo omani niin hänenkään ei tarttisi elätellä toiveita minun suhteen, kun tietäisi minun olevan varattu, mutta nyt hän saattaa kuvitella että hänellä on mahdollisuuksia niin kauan kun minä olen vapaa. Mutta minun on ajateltava häntäkin vaikken haluakkaan häntä menettää, sillä en halua satuttaa tieten tahtoen tärkeää ystävää, jos ei ole muuta keinoa kuin luopuminen niin teen sen, sillä sekin on ystävyyden teko, se että tekee jotain toisen hyväksi, kerrankin ajattelematta vain omaa etuaan.

Miehet jos niin käy kuin minulle että rakastutte vuosien kuluessa naiseen joka on "Ystävä" ja ette saa tunteillenne vastakaikua ja saatte "nauttia" siitä kun teille kerrotaan auliisti naisen muista miehistä ja saatte joskus jopa olla seuraamassa sivusta tapahtumia, niin älkää jääkö roikkumaan kovin pitkäksi aikaa löysään hirteen ystävänä se oli minun virheeni. Se on tie katkeruuteen ja kuvitelmaan että se on ok että rakkaus ja hellyys eivät olisi meitä ystäväksi vain kelpaavia miehiä varten, jotka lopultakin vain kelpaamme naiselle ystäväksi, kuunteliaksi ja avuksi milloin mihinkin.

Miehet suosittelen jättäkää tällainen ystävyys taaksenne, antaa naisen kertoa ne tarinansa niille alffa uroksille jotka naiselta saavat kaiken muunkin kuten hellyyden, läheisyyden, vahvat tunteet ja intohimon, anetaan näiden alffa urosten myös hoitaa sekin rooli minkä naiset mielellään jättävät usein miehille joita kutsuvat ja pitävät ystävinä.

Naiset, alffa urokset kuunelkoot surunne, lohduttakoot teitä, auttakoot pyyteettömästi, ymmärtäkööt yms.
        Miesten hölmöys sehän se tässä ihmisten alennusmyynnissä harmittaa, että suostumme olemaan vain ystäviä.

Miehet pieni itsekkyys ihmissuhteissa on todellisinta itsensä arvostamista ja itsensä rakastamista, suosittelen miehet älkää jääkö ns. ystäväksi jos muuta toivotte naiselta, mitä nopeammin lähdette sellaisesta sitä vähemmällä selviätte itse. Jätetään solmut ja niiden aukomiset alffa uroksille ja tälle naiselle "ystävälle" siinähän aukovat solmujaan.

Jos jäät ja tyydyt osaasi olet aina se jota ryöstöviljellään ns. ystävyyden nimissä ilman että palkintoa koskaan saisit.

kun päätät irtautua mies silloin ei enään tarvitse kirjeitä kirjoitella ja selvitellä että miksi, niiden puheiden aika on ollut aiemin, ei se ole tylyä käytöstä mieheltä. Tylyä käytöstä on naiselta pitää miestä ystävänä vaikka tietää että mies muutakin haluaisi ja piinaatte ja roikutatte häntä löysässä ystävyyden hirressä, se on tylyä kertomaa naiset.

hyvää kesää ja reippaita nopeita ratkaisuja ilman selityksiä teille "ystäväksi vain kelpaaville miehille" ja teille ihanaisille no tehän saatte kuitenkin kaiken haluamanne, mutta hyvää kesää teillekin ihanat naiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2627
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      116
      2323
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1648
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      193
      1156
    5. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1068
    6. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      49
      1063
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      981
    8. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      783
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      783
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      754
    Aihe