Nainen jää ilman orgasmia yhdynnässä

Aviomies.

Kysymys naisille?

Mitä teet sen jälkeen?

Mies käy nukkumaan ja sanoo sinulle hyvää yötä....

37

8380

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hyvästi

      Minä sanon, että "Näkemiin!"

      • sitten

        Aloin käydä vieraissa.
        Koska mies ei suostunut ottamaan minua huomioon vaikka puhuin asiasta.
        En viitsinyt erota, siinäkin olisi ollut omat hankaluutensa.


    • haloo....

      omat sormet (tai miehen)"sinne" ja mies voi hyväillä muualtakin samanaikaisesti .
      Eikai sitä nyt tarvitse uusavuttomaksi heittäytyä. Voi sen tehdä jälkikäteenkin muilla keinoin. En suoraan sanoen ymmärrä naisia jotka olettavat että se on miehen tehtävä pelkästään.
      Ja miehenä olisin kyllä ihmeissäni jos nainen jää makaamaan kuin lahna jos ei ole lauennut.
      Miehen voi vietellä jatkamaan hommia sormin ja suulla kunnes nainenkin on tyytyväinen. Ja moni mies ymmärtää ihan itsekkin jatkaa..

      • luulet

        On minulla muistakin miehistä kokemusta on heistä suurin osa sellaisia että osaavat tehdä naisen onnelliseksi.
        Mutta minun ukkoni ei ymmärtänyt että kuinka minä en voi olla tyytyväinen koska hänkin on.
        Ei hän osannut eikä halunnut oppia mitään.
        Ei väkisin joten aloin käydä vieraissa.


    • Liina

      Käännän kylkeä ja alan miettiä miten tuosta surkeasta äijästä pääsee eroon mahdollisimman kivuttomasti. Ja sä tietty fantasioit että nainen "sormittaa" itsensä onnen hekumaan.
      Erohan siitä tulee, jos on toistuvaa, SE ON VARMA!

      • ????

        tiedät ettei kaikki naiset edes laukea yhdynnässä?


      • kun on
        ???? kirjoitti:

        tiedät ettei kaikki naiset edes laukea yhdynnässä?

        huono mies.....hyvän miehen kanssa aina.


      • Kaarina
        kun on kirjoitti:

        huono mies.....hyvän miehen kanssa aina.

        Minä en ole saanut KOSKAAN miehen kanssa orgasmia 44 vuoteen mennessä !
        Eli se siitä ja kaikki naiset eivät saa ja sillä sipuli.
        Kokeiltu on taatusti monen kanssa ;)


      • Kaarina
        Kaarina kirjoitti:

        Minä en ole saanut KOSKAAN miehen kanssa orgasmia 44 vuoteen mennessä !
        Eli se siitä ja kaikki naiset eivät saa ja sillä sipuli.
        Kokeiltu on taatusti monen kanssa ;)

        mut venäläisen miehen kanssa saisin vaikka mitä, vai kuinka edellinen kirjoittaja


      • täällä
        Kaarina kirjoitti:

        Minä en ole saanut KOSKAAN miehen kanssa orgasmia 44 vuoteen mennessä !
        Eli se siitä ja kaikki naiset eivät saa ja sillä sipuli.
        Kokeiltu on taatusti monen kanssa ;)

        Sama juttu täällä kuin Kaarinalla. Ei se miehestä kiinni ole. Tai on sikäli, että jos mies osaa VAIN naida, niin eihän siitä mitään tule...


      • ei o:ta yhdynnässä
        kun on kirjoitti:

        huono mies.....hyvän miehen kanssa aina.

        Se ei ole miehestä kiinni. Voipa olla ihan naisen omasta alapään rakenteesta. Itse en ole ikinä eläissäni saanut o:ta yhdynnässä, mishestä riippumatta. On ollut hyviä ja huonoja. Oma aviomies on paras kaikista; en osaa edes ajatella, että yhdyntä on pelkkää penetraatiota! Oikeastaan koko ajatus "ei orgasmia yhdynnässä" tuntuu vieraalta, vaikka totta onkin. Itsellä/ meillä kuuluu automaationa hommiin, että a) mies nuolee minut ennen yhdyntää, b) sormetan itseni samalla, C) mies sormettaa minut samalla. Harvoin jää yhteen orgasmiin per kerta. Enkä osaa ajatella, että jostain ihmeellissestä jäisin paitsi. Miksi siis keksiä ongelmia sinne, missä niitä ei ole?


    • .......=)

      se pitää osata toiselle hoitaa, keinot on vapaat. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa tehdä toinen tyytyväiseksi.
      Jotkut saa yhdynnässä, jotkut ei, mutta pääasia että ottaa toisen huomioon.Kaikki on yksilöitä.- Ja ei kai sitä nainenkaan lopeta kesken jos tulee ennen miestä?
      Ja jättäisi miehen siihen ilman että se on saanut? Erohan siitä tulisi ;)

      • tekee...

        juuri näin


      • Pra1

        Ei mulle kuulu kun olen mies, mutta kompaan tätä vastausta. Joskus innostun omille teilleni, mutta Rakkaan tovomukset on myös otettava huomioon.


    • Sariella

      Onhan niinkin päässyt käymään, mutta nykyään en anna sen enää tapahtua. Jos en saa yhdynnässä orgasmia, niinkuin 60% kerroista käy, niin miehen orgasmin jälkeen annan hänelle minuutin pari rauhoittumisaikaa ja juttelemaan en ala, siinä menee fiilikset... jos hän alkaa niin hyssähdän hiljaa hänen korvaansa ja olen ihan kiinni hänessä. Sitten otan hiljaa hänen kädestään kiinni ja ohjaan hitaasti sinne minne haluan... kyllä mieheni tajuaa jo nykyään heti kun hieman liikahdankin, että pitisikö hänen jatkaa vai ei. Näin minä saan melkein aina myös orgasmin.
      Joskus kun rakastelemme oikein pitkään, niin en yksinkertaisesti jaksa enää edes saada orgasmia (eikö olekin outoa). Silloin riittää pelkkä rakastelu. Paikat jotenkin turtuu kun kestää tosi kauan.
      Kyllä se on miehen tehtävä nainen tyydyttää, ihan niinkuin nainenkin tyydyttää miehen. Turha sitä sitten enää ollenkaan seksiä harrastaa, jos siitä ei saa toinen nauttia ollenkaan.
      Naisilla on sitten pelit ja vehkeet (dildot) keksitty masturboinnin apuun, mutta se on sitten vaan ja ainoastaan yksintyydytystä varten... silloin ei miestä tarvita edes kilometrin säteelläkään. Jos harrastetaan seksiä niin kyllä siitä kumppanista täytyy huoli pitää!
      Jotkut miehet ovat todella itsekkäitä ja ajattelevat vain omaa tyydytystään. Jotkut taas luulevat, että nainen on tyydytetty eikä tunne naistaan ollenkaan ja juttu jää siihen. Jotkut miehet puolestaan haluavat naisensa laukeavan ensin. Kyllä sen huomaa, kun nainen saa orgasmin... jos ei tiedä, niin eiköhän netistä jotain ohjetta löydy.
      Ne naiset jotka feikkaavat orgasmin, saavat syyttää itseään. Kaikille naisille se ei edes ole tärkeää, tai sitten he eivät ole edes koskaan kokeneet orgasmia, joten eivät osaa edes vaatia sellaista... kunhan pitävät miehestään huolen.

      • Kyukeros

        Nykyisessä suhteessani huolehdin siitä, että yhdynnässä naiseni saa orgasmin (yleensä useita) ensin, ja sitten on minun vuoroni saada.


      • pitäsikin mennä...
        Kyukeros kirjoitti:

        Nykyisessä suhteessani huolehdin siitä, että yhdynnässä naiseni saa orgasmin (yleensä useita) ensin, ja sitten on minun vuoroni saada.

        pisteet sinulle, olet oivaltanut jotain.


      • monta joka kerta :)
        Kyukeros kirjoitti:

        Nykyisessä suhteessani huolehdin siitä, että yhdynnässä naiseni saa orgasmin (yleensä useita) ensin, ja sitten on minun vuoroni saada.

        oman kultani siellä kirjoittelevan, tuskin kuitenkaan. Hän ei olisi varmaankaan käyttänyt sanaa yhdyntä, sillä sehän on vain osanen rakastelua.


    • miestä.....

      heti ensimmäisen kerran jälkeen.

      Onneksi on jo 14v naimisissa ja seksi pelaa joka kerta. Mies ei ole kertaakaan jättänyt minua ilman.

      Onnellinen liitto.

    • aviovaimo 33v

      Itken itseni uneen samalla kun mies alkaa kuorsaamaan. Pistän tekstaria seuraavana päivänä vakisivupanolleni ja korjaan asian hänen kanssaan.

      • eräs nainen

        harvoin saan orgasmin.Eksän kanssa joskus. Ketään en ole kehdannut pyytää jatkamaan, kun en tiedä, tapahtuuko mitään. Nautin kuitenkin rakastelusta, mutta...Olen kai saanut sellaisen kasvatuksen, että seksi on häpeä, ja muutakin on sattunut...
        Kun joku ei osaa kosketella oikein, niin miten sitä opettaa...?Omin käsin onneen...onnistuu kyllä, mutta ei taatusti jos sitä joku katselee!Teeskentelen niin ei tuu ongelmia.!


    • Lissu 38

      Clitoristani niin kauan, että saan orgasmin ja sen jälkeen vasta käyn nukkumaan.

      Olen joutunut tyydyttämään itse itseni jo vuosikausia, koska mieheni ei anna minulle orgasmia yhdynnässä.

      Mieheni ei tiedä minun masturboivan vaan suoritan sen mieheltäni salaa eli miehen nukkuessa.

    • ymmälläni

      Ketjun luettuani olen kyllä ihmeissäni siitä, että noinko naiset todella ajattelevat, että miehen on se orgasmi naiselle ANNETTAVA !
      Olen 56 vuotias nainen ja sen olen oppinut lukuisissa miessuhteissani, että kyllä naisen on sen eteen jotain tehtävä itsekkin.
      Olin 42 vuotias, useita miessuhteita läpikäynyt ennenkuin tajusin asian. Ei riitä että mies on hyvä panomies, ei riitä että mies on hellä ja näppärä sormistaan ja puheistaan ja muutenkin liikkeissään. Naisen on antauduttava täysillä siihen tilanteeseen, antauduttava ja annetava itsensä fiiliksien vietäväksi. Jos hiukkaakaan ajattelet että saankohan ja pystyyköhän toinen ja olenkohan kaunis ja haluttava ja sitä rataa, niin mitään ei tapahdu.
      Jos heittäydyt täysillä mukaan ja olet itsekäskin niin alkaa tulla tuntemuksia.
      Miehellä on aivan kyllin jo omassa osassaan, ei naisen pidä vaatia että mies sen orgasmin antaa. Ottakaa se jos kykenette ja jos ette niin jääkää ilman, mutta älkää hemmetissä miestä siitä syyttäkö.

      • eräs nainen

        siitä miestä syytäkään. Ihmettelen vaan, ettei mainitsemasi heittäytyminen mitenkään onnistu.


      • susanella

        Olen jossain määrin kanssasi samaan mieltä. Jos miehen jotain pitää naiselle antaa, niin aikaa ja tilaa omankin orgasmin saamiseen. Sama pätee naiseen - se joka saa ensin, jaksaa jatkaa toisenkin saantiin saakka :) Hienointa tietysti, jos se tapahtuu yhtä aikaa.


      • eräs nainen
        susanella kirjoitti:

        Olen jossain määrin kanssasi samaan mieltä. Jos miehen jotain pitää naiselle antaa, niin aikaa ja tilaa omankin orgasmin saamiseen. Sama pätee naiseen - se joka saa ensin, jaksaa jatkaa toisenkin saantiin saakka :) Hienointa tietysti, jos se tapahtuu yhtä aikaa.

        se minun mielestäni on myös miehen asia! Mihin sitä toista muuten tarvittaisiin? Kaikki järjestyy myös koneellisesti tai omin käsin jos tarvii!Kyllä orgasmi on myös miehen vastuulla!


      • kielileikit
        eräs nainen kirjoitti:

        se minun mielestäni on myös miehen asia! Mihin sitä toista muuten tarvittaisiin? Kaikki järjestyy myös koneellisesti tai omin käsin jos tarvii!Kyllä orgasmi on myös miehen vastuulla!

        onhan miehelläsi kieli.minä ainakin teen orgasmin kielelläni.varmaan naapuritkin kuulee


      • eräällä naisella
        kielileikit kirjoitti:

        onhan miehelläsi kieli.minä ainakin teen orgasmin kielelläni.varmaan naapuritkin kuulee

        nuo tunnu missään!


      • Anonyymi
        kielileikit kirjoitti:

        onhan miehelläsi kieli.minä ainakin teen orgasmin kielelläni.varmaan naapuritkin kuulee

        Puolisoni ei ollut kuulemma ikinä antanut naiselle suuseksiä ja minullekin antoi vain kerran. Vaikka itse sai useinkin niin edellisessä liitossaan kuin minunkin kanssani.


    • Anonyymi

      Tapasin naisen Sonjan noin 40v ravintolassa mentiin hänen luo hyväilin puhuessa nainen sanoi en ole saanut orgasmia miehen kanssa keskusteltiin ja makoiltiin, aamulla juotiin kahvit sanoin mennään ulos käveleen, kun oltiin kävelty asuntoalueelta pois kysyin saako nyt ottaa kädestä naapurikytätei näe, nauroi antoi suukon saat sinä käveltiin käsikädessä pitkin polkua välillä suudeltiin ihmettelin kun suudelmat tuli rajummaksi kuiskas metsä kiihottaa, suudellessa kuljetin kättä housun päällä pitkin pillua painoi lantiota sormiin kuiskas vodaanko ja kateli ynpärilleen sanoin mennään syrjään.

      Löysin matalan kiven istuin siihen, sanoin housut pois, laitteli housut taitellen hyvin laskin omat housut vetäisin syliin siirsin pikkareita pillu imaisi heti sisään Sonja oli märkä tuli ihan kiinni kuiskasin voi tulla miehiä ja nai sinut katseli ympärilleen ei kai hyväilin pyllyä kuiskin ne panis sinua jokainen olisit niiden vallassa Sonja liikkui nopeaan ei kai ne kaikki ne haistaa kiimassa olevan naaraan imin nännejä Sonja kiljahteli nai nopeaan ja sitten urisi ja vapisi kuiski syvään syvään painoin pyllystä Sonja vain vapisi sanoin nyyt ja annoin tulla Sonja itki ja vapisi katsottiin toisia ja suudeltiin Sonja halas ja sanoi en päästä oli ihanaa suukotti ja sanoi ensi kertaa olin pyörtyä. Sanoin pitää ostaa vissiin metsää naurettiin ja istuttin vielä sylikkäin, Sonja sanoi se paisuu ihanaa. Sanoin ole silmät kiinni kuvittele menet metsässä pillu tosi turvoksissa kuulet miesten äänet et pääse nopeampaa saavat kiinni nuolevat pillua levität haaroja , imin välillä nännejä ja nain pidät puusta kiinni olet polvillaan toiset kiertää sinua ja imevät rintoja ranteen paksuinen kyrpä painuu sinuun tunnet karheat sormet lantiolla pillu leviää kuskit nai nai, Sonja kuiski imin nännejä Sonja kuiski naikaa naikaa pillu valui solkenaan Sonja ulisi ja sai orgasmin ruiskutin sisään,
      Sonja halasi mielessäni kuvittelin samaa tulin kiimaan pysähdyin ja annoin sun kyrpä poras kuin se iso suukoteltiin sanoin jos kohta ei oikeasti tule joku on kumma. Noustiin ja käveltiin kämpille tuli vastaan koiran kävelyttäjä kuiskasin koira haistaa kiiman ja sperman koira yritti hyppiä naurettiin ompa iloinen koira. Päästiin kämpille käytiin suihkussa molemmat pesi toisensa istuttiinpyyhe päällä Sonaja kerkis sanoa oli ihanaa pyyhkeet lensi ja sänkyyn pyöräytin sonja päälle laskeutui sievästi alaspäin kuiskas mikä nyt tulee, sanoin se koira katsoi silmiin antaa tulla otan mitä vain painelin latiosta nyt se tulee Sonja kiljui minuunko paneeko se nopeaan levitti haaroja se tulee ja tulee kiju ja sai orgasmin vapisi ja pillu puristeli laskin mitä enää tulee makoiltiin ja nukahdettiin Sonja sanoi olet kuin vanha tuttu en jännitä yhtään ja halasi.

      Näin sonjaa kuukausien päästä tuli kaupungilla vastaan juotiin kahvit kertoi että vähän seurustelee yhden miehen kanssa, katsoin silmiin hymyili et kaisinä mieti, sanoin mietin sitä. Mentiin mun luo ja rakasteltiin Sonja sanoi saat heti minussa tämän aikaan meni vähän aikaa sonja meni hakemaan juomaa menin taakse kuskas sievästi laitoin sievästi sisään vapisi kuiskas miten sun kans minä haluan heti, tuntuu että olen vieraissa haluan antaa kuiskasin pillu haluaa se antaa kiiman valua Sonja kuiskas niin haluaa pane painoin Sonjan tiski pöytää vasten huokasi tissit jäätyy pillu palaa kuiskasin turpoaako pillu kuin metsässä silloin alkoi vapisemaan huusi turpoaaaa tule laukesin sisään liikuin hitaasti spermaa valui lattialle Sonja kuiskas hitaasti liikuin pitkään ja vedin pois suudeltiin ja suudeltiin käytiin pesulla, eteisessä Sonja sanoi olenko huono nainen jos käyn sun luona, Kuiskasin korvaan ensi kerralla olet ptsi sukissa seksi asu päällä, suuteli kiihkeästi olisinko sun ilotyttö , vaikka olisko kivaa halasi olisi sen teen.
      Meni aikaa kun Sonja soitti, käykö perjantai. Tuli sisään antoi takin alla oli seksybody sanoi odota tuli vessasta huulet oli ihan punaiset ja meikkiä lisätty. Istui syliin sanoi kävellessä tuntui jo että huudan kaikille olen io tyttö haarat oli ihan märät kysyin oletko kuivannt nauroi en. Sonja nousi seisomaan nuolin haarojen välistä oli oikeaa kiimaa Son ja vavahteli sanoi pane imin ja nuolin Sonja oli romahtaa kun sai orgasmin. Sonja laskeutui polvilleen otti kalun suuhun katsoi ja silmät nauroi imi ja nuoli punaiset huulet tiukasti kalun päällä, nousi syliin ohjasin heti sisään Sonja kuiskas tuntuu että olen oikea ilotyttö kun käyn täällä vuosi sitten olin vain tiskin takana sanoin olkaa hyvä tai kiitos, nyt nain hulluna ihanaa nuorta miestä painoi syvään ja halasi ihanaa että sait minut tuntemaan kunnolla olevani nainen suukotti ja sanoi haluan oikeasti antaa sinulle rakasteltiin aamu yöhön sitten sanoi pitää mennä kotiin olen kihloissa ja menen ehkä naimisiin.

    • Anonyymi

      Outo kysymys. Ei kai siihen yhdyntään edes edetä, ennen kun nainen on tullut. Tai no ei ainakaan minun kanssani

    • Anonyymi

      Vastaan miehenä, koska olen kokemusasiantuntija....:D

      n. 20v pituinen suhde naiseen, joka ei koskaan saanut orgasmia. Ei yhdessä, eikä yksin. Suhde loppui kyllä juuri seksuaaliseen eripuraan. Mutta ei niinkään siihen että ongelma olisi naisella ollut seksin suhteen jalkovälissä vaan pikemminkin korvien välissä.

      Mutta tuohon kysymyksen henkeen voisin vastata, että jos/kun seksi loppuu aina miehen orgasmiin eikä naista huomioida yhdessä. Niin kuulostaa oudolta joutua runkkaamaan orkku yksin. Oli kyseessä sitten mies tai nainen....

    • Anonyymi

      Sanon hyvää yötä ja alan nukkumaan . Ei sitä nyt aina voi tulla. Enemmän se orgasmi on omasta päästä kiinni kuin toisesta.

      • Se on kyllä totta. Sitä on myös itse vastuussa siitä, eikä laiteta vaan toisen vastuulle yksistään.


    • Anonyymi

      Mitä h..ttiä. rakastelka pitkään. Useita kertoja peräkkäin????? Kun ei siitä tule mitään.
      Toiveunia.

    • Anonyymi

      Alusta alkaen. Mies masturboi vessassa tai esillä, että saa seisomaan.
      Kun työntyy sisälle, ei voi liikkua, kun tulee heti.

      Seksimaanikkö. Runkku hardcore.
      Mulle ei jäänyt paukkuja. Oli aina käytetty.

      Kun olisin halunnut ja hyväilin, huomasin selvästi, että pussit on tyhjennettu just äsken (vessassa) tyhjiksi lipareiksi.

      Iltapesujen, hamnaspesu, jälkeen jätkä huokaili raukeana,v asettuu vain selälleen makaamaan kuin kuollut. Lahna. Kuorsaa justsaaneena. OKuiva pusu suulle, otsaan, poskelle.

      Aivan ala-arvoista.

      Hetki vieressänukkumista. Hyi helvata.
      Nyt se on ohi.

      Vihaan.

    • Anonyymi

      Vain yhdessä suhteessa kävi niin ettei orgasmi tullut kuin yhden kerran. Siinä oli monta syytä: miehen taipumus impotenssiin, huono miehinen itsetunto, joka oireili kontrollointina, solvaamisena, väkivaltana. Kuka siinä nyt nauttisi kun pitää olla koko ajan varuillaan,

      Muissa suhteissa on mennyt pääsääntöisesti hyvin ja jos on joskus jäänyt tulematta, olen viimeistellyt itse jälkikäteen tai omalla ajalla.

      Sanoisin vaan että henkinen suhde on se perusta myös rakastelulle. Jos siinä on häikkää, niin kehossakaan ei mikään onnistu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe