kuinka nopeestisti saa palkankorotusta?

osa-aikainen toimistotätsä

Kuinka nopeesti voi saada palkankorotusta? Oon vuokrafirman työllistämä ja sieltä sanottiin, että oon ollu liian vähän aikaa(n.4kk samassa paikassa) ja tuskin on mahdollista.
Eihän lain mukaan oo pakko kuitenkaan antaa palkankorotusta? Käsittääkseni ainakaan..
Mielestäni palkankorotus olis paikallaan kun oon oppinu sen verran hyvin ja tehny alusta asti itsenäisesti töitä. Yhteensä tältä toimistoalalta mulla on kokemusta jo 10kk, jos se nyt mihinkään vaikuttaa...

4

1921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertza

että palkankorotus on annettava... Yleiskorotuksista päätetään työehtosopimuksissa, ota selvää mikä työehtosopimus koskee sinua, niin tiedät milloin seuraava korotus on.

Lisäksi tietysti työnantaja voi antaa omia korotuksiaan, mutta että muutaman kuukauden jälkeen...

• san

voi kun sellainen laki oiskin olemassa XD!!!
      ei se taida ihan noin mennä että jos hommat hyvin hoitaa saa lisää palkkaa, sillä saa pitää työnsä, ei muuta!voi pientä:(

• äänestä

Ei voi tietää, mutta muista äänestää kokoomusta ensi vaaleissa !
      Kokoomus haluaa lisätä paikallista sopimista, jolloin työnantajasi voi päättää itse kuinka paljon ja koska palkkaasi korottaa !

• Eshe

Mikä ihmeen hätä? Onko juuri otetun asuntolainan korot nousseet? Ok, vitsivitsi.

4kk on todella lyhyt aika työsuhteessa. Monesti 4kk on ns. koeaika, ja jos tästä on erikseen työsuhteen alussa sovittu, niin silloin on asiallista käydä palkasta neuvottelemassa. En tunne tosin noiden vuokrafirmojen toimintaperiaatetta. Tärkeäähän tässä on se, oletko määräaikainen vain vakituinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1838
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      354
      1574
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1207
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1024
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      999
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      948
    Aihe