Kuinka nopeesti voi saada palkankorotusta? Oon vuokrafirman työllistämä ja sieltä sanottiin, että oon ollu liian vähän aikaa(n.4kk samassa paikassa) ja tuskin on mahdollista.
Eihän lain mukaan oo pakko kuitenkaan antaa palkankorotusta? Käsittääkseni ainakaan..
Mielestäni palkankorotus olis paikallaan kun oon oppinu sen verran hyvin ja tehny alusta asti itsenäisesti töitä. Yhteensä tältä toimistoalalta mulla on kokemusta jo 10kk, jos se nyt mihinkään vaikuttaa...
kuinka nopeestisti saa palkankorotusta?
4
1898
Vastaukset
- Pertza
että palkankorotus on annettava... Yleiskorotuksista päätetään työehtosopimuksissa, ota selvää mikä työehtosopimus koskee sinua, niin tiedät milloin seuraava korotus on.
Lisäksi tietysti työnantaja voi antaa omia korotuksiaan, mutta että muutaman kuukauden jälkeen... - san
voi kun sellainen laki oiskin olemassa XD!!!
ei se taida ihan noin mennä että jos hommat hyvin hoitaa saa lisää palkkaa, sillä saa pitää työnsä, ei muuta!voi pientä:( - äänestä
Ei voi tietää, mutta muista äänestää kokoomusta ensi vaaleissa !
Kokoomus haluaa lisätä paikallista sopimista, jolloin työnantajasi voi päättää itse kuinka paljon ja koska palkkaasi korottaa ! - Eshe
Mikä ihmeen hätä? Onko juuri otetun asuntolainan korot nousseet? Ok, vitsivitsi.
4kk on todella lyhyt aika työsuhteessa. Monesti 4kk on ns. koeaika, ja jos tästä on erikseen työsuhteen alussa sovittu, niin silloin on asiallista käydä palkasta neuvottelemassa. En tunne tosin noiden vuokrafirmojen toimintaperiaatetta. Tärkeäähän tässä on se, oletko määräaikainen vain vakituinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210