Heippis! Törmäsin netissä allianssin ohjelmaan nimeltä work experience germany ja kiinnostuin. olisi kiva lukea muiden kokemuksista kyseisestä ohjelmasta tai allianssista ylipäätään.
kokemuksia allianssista?
3
1107
Vastaukset
Ite olin Ranskassa hotellitöissä. Luulenpa, että Allianssin toiminta ja laatu liittyy paljon siihen paikalliseen vastaavaan järjestöön. Oma järjestöni oli melkoisen kummallinen - ja tosi ranskalainen. Kuukauden päästä, kun olin saapunut paikalle herra soitti ja varmisti, että olin tullu paikalle:) Kielikurssi nyt oli aivan jotain muuta, kun laadukas... Eipä enää ole kyllä pulju ees paikallaan. Oon kuitenkin kuullu, että vaikeissakin tilanteissa, jos Suomen allianssiin ottaa yhteyttä ,niin kaiken pitäis sujuu. Ja hyvin musta noi Suomen Allianssin osuudet oli hoidettu. Paljon helpompaa on ainakin ekaa kertaa lähtee Allianssin kautta töihin, kun itse alkaa työpaikkaa etsimään.
- vaniiilia
Itse laitoin muutama viikko sitten hakupaperit menemään Allianssiin. Oisin hakemassa Englantiin hotellitöihin. Mietinkin tässä nyt, että kuinkakohan kauan kestää, että työtarjous tulee ja että, kuinka varmasti ohjelmasta työllistyy? Olisiko kellään allianssin kautta menneellä tietoa näistä asioista :)
vaniiilia kirjoitti:
Itse laitoin muutama viikko sitten hakupaperit menemään Allianssiin. Oisin hakemassa Englantiin hotellitöihin. Mietinkin tässä nyt, että kuinkakohan kauan kestää, että työtarjous tulee ja että, kuinka varmasti ohjelmasta työllistyy? Olisiko kellään allianssin kautta menneellä tietoa näistä asioista :)
osaan vaan sanoa ranskasta, mutta mutta...
itse sain tietää 1 kk ennen lähtöä, kaverit myös. Mulla siis kesti papereitten lähettämisestä yli 2 kk, että sain tietää paikasta. Toki papereitten lähettämisen jälkeen oli vielä toi haastattelukin - en tiedä onko englantiin menijöillä sellasta. Ranskaan työllistyy melkein 100 % (järjellisistä) hakijoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 51997
- 36922
- 33804