Varamiespalvelu

TyötönTyönhakija

Nyt alkaa riittäämään tämä kotona makoilu ja ajattelin kokeilla vuokratyöhommia. Minkälaisia kokemuksia teillä on Varamiespalvelusta? Hyviä ja huonoja puolia.

14

6453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeastaan

      Ei huonoja, pahemmin, ainut vaan että harvakseltaan niiltäkään oman alani töitä löytyy.

    • *corolla*

      ihan hyvin menny. alkuun tietty ennakkoluuloja, mutta ne karisee nopeesti. itellä tosin ei oo kokemuksia saikuista, erikoislisistä tms...

      omassa toimipisteessä harmittaa se, ettei henkilökunta ole kovin motivoitunutta, eli ei viitsitä ottaa asioista selvää ja sanotaan, että eti ite esim. työehtosopimukset ja ota selvää.

    • yks duunari

      viisi viikkoa töitä,varsinainen työnantaja ei halunnut jatkaa sopimusta..luvattiin ottaa pikaisesti uudelleen yhteyttä,aikaa kulunut puolitoista vuotta eikä vieläkään soittoa!

      Onneksi löysin jo vuosi sitten itse työpaikan

    • kuin huono

      Olin varamiehenä teknologiayrityksessä 2-vuorotyössä puoli vuotta. Asiakasfirmassa kivat ihmiset, ilmapiiri jne. Varamiespalvelu hoiti muutkin asiat esim. sairaspäiväkorvaukset ok. Työtodistuksissa parantamisen varaa, olisi kiva saada siihen muutakin kuin pelkän keston ja tehtävänimikkeen.

      Olisin päässyt määräaikaiseksi suoraan asiakasyritykseen, mutta kieltäydyin, koska olin valmistumassa insinööriksi ja työ ei pitemmänpäälle kiinnostanut ja eikä iltavuorot.

    • ex-varamies

      Varamiespalvelu ilmoittaa tuntipalkkansa siten, että siihen on jo laskettu mukaan loma-ja työajanlyhennyskorvaus. Siten palkka saadaan vaikuttamaan kilpailukykyiseltä muiden vuokrafirmojen palkkojen kanssa. Todellinen tuntipalkka on juuri se pienin mitä taulukosta löytyy, kuten joku jo sanoikin. Muissa firmoissa saat enemmän palkkaa!

    • ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

      Oon ollu just Varamiespalvelun kautta töis ja se on suoraan sellast et, ei oo ku muutaman päivän töitä ja sitte ei oo mitään tekemistä mut iha miten vaa!

      • ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

        No enhän mä voi kieltääkkää ettei sen kautta oo ollu keikkaa mut enemmä vvois olla!!!!!!!!!!


      • juupelisjuu
        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:

        No enhän mä voi kieltääkkää ettei sen kautta oo ollu keikkaa mut enemmä vvois olla!!!!!!!!!!

        Varamiespalvelu on p*******ä... pelkkiä hanttihommia. Apumiehille ei kuulema edes tarvitse maksaa tessin mukaista palkkaa, valehdellaan työtehtävistä -> esim. piti olla muuttoapuna niin siivoamistahan se oli. Sama työsopimus kuulema kelpaa moneen eri työhön vaikka sopimusehdot muuttuisivat -> esim. olin 1. hommassa, jossa lomaraha-% oli 11, menin toiseen ja kysyin, että tehdäänkö uusi sopimus ei kuulema tarvitse, kun palkka pysyy samana vaikka lomaraha-% pienenee.


      • öööööö
        juupelisjuu kirjoitti:

        Varamiespalvelu on p*******ä... pelkkiä hanttihommia. Apumiehille ei kuulema edes tarvitse maksaa tessin mukaista palkkaa, valehdellaan työtehtävistä -> esim. piti olla muuttoapuna niin siivoamistahan se oli. Sama työsopimus kuulema kelpaa moneen eri työhön vaikka sopimusehdot muuttuisivat -> esim. olin 1. hommassa, jossa lomaraha-% oli 11, menin toiseen ja kysyin, että tehdäänkö uusi sopimus ei kuulema tarvitse, kun palkka pysyy samana vaikka lomaraha-% pienenee.

        Niin on nimittäin olen ite ollu kohta 2v sen firman palveluksessa ja ei ole ollu mitään hommia nytte ja palkat on pienet ja lomakorvakset mitä sieltä tulee nii ne on SYVÄLTÄ! Ekaks luvataa ja sit ei pidetäkkää lupausta minkä ne on tuntipalkaks luvannu!!!!! Ei kiva!!!!!! Kävin ite kyselee esim. CITYWORKILTÄ töitä nii saa nähä miten käy kun seki on Varamiespalvelun kilpailija!!!! Hmmmmmmm!!!!!


      • huiludsd

        Ite aloitin joskus elokuussa ja kohta puoli vuotta tehny samaa hommaa vmp:n kautta, mutta tuossa parin kk päästä käydä kysyyn johtajilta pääsiskö talon kirjoille tai tulee ammatinvaihto. Ei pysty kovin paljoa tulevaisuutta suunnitteleen kun työsuhdekin voi päättyä minä päivänä tahansa.


      • satsa37
        huiludsd kirjoitti:

        Ite aloitin joskus elokuussa ja kohta puoli vuotta tehny samaa hommaa vmp:n kautta, mutta tuossa parin kk päästä käydä kysyyn johtajilta pääsiskö talon kirjoille tai tulee ammatinvaihto. Ei pysty kovin paljoa tulevaisuutta suunnitteleen kun työsuhdekin voi päättyä minä päivänä tahansa.

        Mä olin itekki VMP ja sitte Cityworkillä töissä ni välillä oli töitä ja välillä ei et vähintää kuukauden olevii pestei ja sitte mulle riitti!Olee kahentuulen välissä et: jos oli kk.n töis ni ei tullu yhtää mitää avustusta ym. sitte jos ei ollu vastaavasti töis ni sitte Kela rupes kiukuttelee et pitäis maksaa noita asumistukee takasin


    • yök yök......

      huijareita pois pois mitä näitä elättää sivusta viejiä.

    • jeeeeeesssssssssssss

      huonoja huonoja huonoja huonoja huor.. hull.. hhhhhhh. hiljaa nero nukkuu mee kouluun ei kenenkää varamieheksi vaan vaki mieheksi jep.

    • Ihmettelevä naapuri

      Kajaanin varamiespalvelu: Naistyöntekijä hermoilee yrityksen toimitilan ulkopuolella pihalla ja näyttelee keskisormea ihmisille. Ei kyllä tee yrityksen imagolle hyvää! Lopun alkuako?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2873
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      261
      1206
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1201
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      983
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      46
      875
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      858
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      769
    Aihe