Miesten hame

G.W

Oisko hyviä vinkkejä ens kesäks löytää jostain miesten hame ?

36

6655

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai ei

      Goottikaupoissa on ollut, mutta ne on sitten sitä goottia.

      Nämä suuremmat vaateketjut ei vielä täällä härmässä ole tuohon miesten hamejuttuun lähteneet. Ehkä kymmenen vuoden päästä jos silloinkaan.

      • huijattu?

        Muistanko väärin? Eikös se ollut nimenomaan suurempi vaateketju, Henkka & Maukka tms, kun lanseerasi miesten hameen tänne Härmään jo monta vuotta sitten?

        Muistan lukeneeni jostain, että meni hyvin kaupaksi. Itse en ehtinyt koskaan näkemään sitä ja vastaan tulevista "kadunmiehistä" päätellen ostajat saattoi olla myös naisia. Tai sit sitä pidetään vain jossain ihme kotihipoissa tai inside reiveissä tai jtn. Miksiköhän se ei ole enää mallistossa?

        Sit on tietty toi Ultikilts kiltti. Vasta viime kesänä täällä oli tällasta keskustelua:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000397&posting=22000000018104151


      • Olli87955
        huijattu? kirjoitti:

        Muistanko väärin? Eikös se ollut nimenomaan suurempi vaateketju, Henkka & Maukka tms, kun lanseerasi miesten hameen tänne Härmään jo monta vuotta sitten?

        Muistan lukeneeni jostain, että meni hyvin kaupaksi. Itse en ehtinyt koskaan näkemään sitä ja vastaan tulevista "kadunmiehistä" päätellen ostajat saattoi olla myös naisia. Tai sit sitä pidetään vain jossain ihme kotihipoissa tai inside reiveissä tai jtn. Miksiköhän se ei ole enää mallistossa?

        Sit on tietty toi Ultikilts kiltti. Vasta viime kesänä täällä oli tällasta keskustelua:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000397&posting=22000000018104151

        Näinhän se taisi olla. Ne tuli ja meni. Se siitä.

        Näin viime syksynä:
        http://koti.mbnet.fi/kettu/hame/kysely.htm


    • Joel Jops

      Niin se vaan on.Jos ens kesä on yhtä kuuma niin hame olis poikaa.Kumma ettei miehille valmisteta hameita.

    • Vinkkejä
      • Ilman saumaa

        Ihan hyviä vinkkejä ja nyt arvelisin että
        miesten hameissa kai täytyy olla ylimäärisiä
        niittejä ja ketjuja erottamassa ne muista.
        Muuten ne saattaisivat olla liian "naisellisia"?

        Itse kyllä pitäisin yksinkertaisista malleista,
        mutta kankaan pitäisi olla tukevaa ja paksua.
        Kai se vain on odoteltava että löytyy muitakin
        vaihjtoehtoja kuin esim. gootti-tyyli. Se kun ei
        mielestäni 50v:n ylle oikein istu


      • Raato Reijo
        Ilman saumaa kirjoitti:

        Ihan hyviä vinkkejä ja nyt arvelisin että
        miesten hameissa kai täytyy olla ylimäärisiä
        niittejä ja ketjuja erottamassa ne muista.
        Muuten ne saattaisivat olla liian "naisellisia"?

        Itse kyllä pitäisin yksinkertaisista malleista,
        mutta kankaan pitäisi olla tukevaa ja paksua.
        Kai se vain on odoteltava että löytyy muitakin
        vaihjtoehtoja kuin esim. gootti-tyyli. Se kun ei
        mielestäni 50v:n ylle oikein istu

        Kyl niis pitäs olla vekkejä et ne lavatansseis heilahtais.ja muistakaa balleriinat jalkaan ja violetiti sukkikset.


      • Ilman saumaa
        Raato Reijo kirjoitti:

        Kyl niis pitäs olla vekkejä et ne lavatansseis heilahtais.ja muistakaa balleriinat jalkaan ja violetiti sukkikset.

        Joo, kyllä vekit ilman muuta hameeseen käy.
        Lämmin kesäilta, niin lavatansseissa ei suk-
        kiksia tarvita. Hyvät kengät luistolla täytyy
        olla ja liukas lattia.

        Hatmi vaan kun ei ole tullut opeteltua tanssimaan. Mutta voihan kunnon pyörähtelyä
        ihan ilolla katsellakin. Ja mistäs sen tietää,
        vaikka "vanha koirakin" oppisi ... ?


      • Ilman saumaa kirjoitti:

        Ihan hyviä vinkkejä ja nyt arvelisin että
        miesten hameissa kai täytyy olla ylimäärisiä
        niittejä ja ketjuja erottamassa ne muista.
        Muuten ne saattaisivat olla liian "naisellisia"?

        Itse kyllä pitäisin yksinkertaisista malleista,
        mutta kankaan pitäisi olla tukevaa ja paksua.
        Kai se vain on odoteltava että löytyy muitakin
        vaihjtoehtoja kuin esim. gootti-tyyli. Se kun ei
        mielestäni 50v:n ylle oikein istu

        Minä kyllä tykkään eniten oikein pitkistä ja leveistä hameista. Ei saisi olla suora ja sileä, vaan jonkinlaista salsahameen tapaista. Täytyy vaan odotella jotta hameet hyväksytään miehille.


      • mary-anne
        ATouhula kirjoitti:

        Minä kyllä tykkään eniten oikein pitkistä ja leveistä hameista. Ei saisi olla suora ja sileä, vaan jonkinlaista salsahameen tapaista. Täytyy vaan odotella jotta hameet hyväksytään miehille.

        Ihanaa että täältä löytyy hamemiehiä!! Itse olen aivan hulluna miesten hameisiin, ja tietysti niihin miehiin jotka hameita pitävät ;)
        Keep on going!


      • Jarmo
        mary-anne kirjoitti:

        Ihanaa että täältä löytyy hamemiehiä!! Itse olen aivan hulluna miesten hameisiin, ja tietysti niihin miehiin jotka hameita pitävät ;)
        Keep on going!

        mies vai homo vai gay vai bi vai....


      • hamemies
        Ilman saumaa kirjoitti:

        Ihan hyviä vinkkejä ja nyt arvelisin että
        miesten hameissa kai täytyy olla ylimäärisiä
        niittejä ja ketjuja erottamassa ne muista.
        Muuten ne saattaisivat olla liian "naisellisia"?

        Itse kyllä pitäisin yksinkertaisista malleista,
        mutta kankaan pitäisi olla tukevaa ja paksua.
        Kai se vain on odoteltava että löytyy muitakin
        vaihjtoehtoja kuin esim. gootti-tyyli. Se kun ei
        mielestäni 50v:n ylle oikein istu

        kun ottaa vaimon on helppo käyttää hänen vaatteitaan.


      • Ilman saumaa kirjoitti:

        Ihan hyviä vinkkejä ja nyt arvelisin että
        miesten hameissa kai täytyy olla ylimäärisiä
        niittejä ja ketjuja erottamassa ne muista.
        Muuten ne saattaisivat olla liian "naisellisia"?

        Itse kyllä pitäisin yksinkertaisista malleista,
        mutta kankaan pitäisi olla tukevaa ja paksua.
        Kai se vain on odoteltava että löytyy muitakin
        vaihjtoehtoja kuin esim. gootti-tyyli. Se kun ei
        mielestäni 50v:n ylle oikein istu

        Kokeileppa farkkuhametta. Itselläni on farkkuhame, jonka vaimo teki vahoista farkuista. Tuli ihan hyvä eikä ollenkaan "tyttömäinen". Voi käyttää ihan milloin vain.


      • Anonyymi
        ATouhula kirjoitti:

        Minä kyllä tykkään eniten oikein pitkistä ja leveistä hameista. Ei saisi olla suora ja sileä, vaan jonkinlaista salsahameen tapaista. Täytyy vaan odotella jotta hameet hyväksytään miehille.

        Kannatan kaikenlaisia hameita ja mekkoja miehille. Midihame, salsahame, samettihame, vakosamettihame, pliseerattu vekkihame, kellohame........ hameesta toiseen vaihtaminen puolen tunnin välein.........ihanaa!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan kaikenlaisia hameita ja mekkoja miehille. Midihame, salsahame, samettihame, vakosamettihame, pliseerattu vekkihame, kellohame........ hameesta toiseen vaihtaminen puolen tunnin välein.........ihanaa!!!!!!

        Älkääkä unohtako sukkahousuja alta !


    • Jeppis...

      Miesten sukkahousuista äityy älytön keskustelu puolesta ja vastaan ja asia tuntuu olevan niin ihmeellinen vaikka kyse on vaatteesta joka ei edes näy housujen alta muille,

      Sitten joku haluaa liihotella säärikarvat tuulessa hulmuten hame päällä niin kukaan ei ihmettele mitään.

      Kumpihan nyt on akkamaisempaa, hame vai sukkahousut.

      ps: mistä saa miesten leninkejä ja tamppooneja?

      • Manuelos

        Minkä merkkisiä, mallisia, värisiä ja vahvuisia sukkahousuja käytätte?


      • Heppis

        ps: mistä saa miesten leninkejä ja tamppooneja?
        Idiootti ! Kaupastahan niitä on aina saanut. Mut sähän ryynäät vielä kaupoissa leluosastolla...


      • on monia

        Tämä on kyllä oikeasti hyvä huomio. Hiljaiseen hyväksyntään saattaa olla monta syytä. Tässä muutama:

        1. Sukkahousut ovat vitsi, mutta hame on NIIIN hardcore / rock, että sen käyttäjä on jo pakko ottaa tosissaan.

        2. Irvailijat eivät ole vielä ehtineet regoida - tai ovat jo kyllästyneet näihin juttuihin.

        3. Irvileuka on laumaeläin. Ensin täytyy tsekata, mitä muut sanovat - ettei vahingossa nolaakin itsensä.

        4. Naiset saattavat inhota sukkahousuja, mutta monet rakastavat hameita - ja hamemiehiä.

        5. Hamemiehet korostavat käyttävänsä hametta korostaakseen miehisyyttään: "En ole koskaan aiemmin tuntenut itseäni niin maskuliiniseksi kuin käyttäessäni saronkia.... Pointti on siinä että kun olet mies ja käytät saronkia, on sinulla oltava tiettyä itsevarmuutta, jopa röyhkeyttä. Miehuutesi on oltava varmalla pohjalla, ehdottomasti, tai muuten olet lirissä."


      • Rock rock
        on monia kirjoitti:

        Tämä on kyllä oikeasti hyvä huomio. Hiljaiseen hyväksyntään saattaa olla monta syytä. Tässä muutama:

        1. Sukkahousut ovat vitsi, mutta hame on NIIIN hardcore / rock, että sen käyttäjä on jo pakko ottaa tosissaan.

        2. Irvailijat eivät ole vielä ehtineet regoida - tai ovat jo kyllästyneet näihin juttuihin.

        3. Irvileuka on laumaeläin. Ensin täytyy tsekata, mitä muut sanovat - ettei vahingossa nolaakin itsensä.

        4. Naiset saattavat inhota sukkahousuja, mutta monet rakastavat hameita - ja hamemiehiä.

        5. Hamemiehet korostavat käyttävänsä hametta korostaakseen miehisyyttään: "En ole koskaan aiemmin tuntenut itseäni niin maskuliiniseksi kuin käyttäessäni saronkia.... Pointti on siinä että kun olet mies ja käytät saronkia, on sinulla oltava tiettyä itsevarmuutta, jopa röyhkeyttä. Miehuutesi on oltava varmalla pohjalla, ehdottomasti, tai muuten olet lirissä."

        Sukkahousut NIIIN hardcore / rock, että sen käyttäjä on jo pakko ottaa tosissaan.
        Oikeessa oot.Lets Rock !


      • Hesekiel
        Manuelos kirjoitti:

        Minkä merkkisiä, mallisia, värisiä ja vahvuisia sukkahousuja käytätte?

        Jos käytän sukkahousuja käytän yleensä norlynin
        perus sukkahousua muta tai naturel. Yleensä käytän Dim sublim sukkanauhasukkia variä gazelle.


      • amarit sen tekevät
        Hesekiel kirjoitti:

        Jos käytän sukkahousuja käytän yleensä norlynin
        perus sukkahousua muta tai naturel. Yleensä käytän Dim sublim sukkanauhasukkia variä gazelle.

        kiiltäväpintainen naturel on hyvin seksikäs ja kiihoittava.


    • J.A.P.

      Saronki on tosi helppoa tehdä itse, voi aloittaa vaikka lakanan taittamisella ohjeet löytyvät http://users.telenet.be/jbruyndonckx/sarong.html
      ja
      http://www.expat.or.id/info/howtowearasarong.html

      Sitten kun taittelu sujuu, ei muuta kun kangaskauppaan hommaamaan itselle sopivaa kangasta.

      Epäluuloisimpien kannattaa kokeilla ihan huvikseen! On tosiasia, että on muuten aika hemmetin mukava, käytännöllinen, hyvin ilmastoitu mutta silti lämmin kotiasu!

      Jollain sivulla joku mies sano, että tuntee ittensä tosi äijäksi kun kaverit saa roikkua ihan vapaana ja kehoitan teitä toteamaan sen ite... Mulla ei ole mitään fiksaatioita tässä takana, ihan vaan mukavuuden halu, no kokeilkaa ite niin tiiätte.

      Näyttää ihmisiä kiinnostavan tää topic ainakin katselujen perusteella, eli ehkä miesten hameet saadaan ihan joka päiväisiksi joku päivänä.

    • Sellaisen läpän

      Tein itse sellaisen minihameen vihreästä keinonahasta,laitoin siihen pari taskuakin,odotan innolla kesää,olisiko kenellä vinkkejä että miten pääsisin säärikarvoista kun meillä miehillä ne kasvaa kuin joku viidakko,kuulin että akkuhappo olisi hyvä siihen, onko teillä kyseisestä aineesta kokemusta ja mistä sitä saisi.

      • hameheikki

        kiva kun on muitakin miehiä jotka tykkää hameista minulla on nytkin farkku hame päällä ja tosi hyvän näkönen ja kiva päällä, ostin tukholmasta kiltin sellaisen aidon siellä on selainen kauppa schottish house sieltä löytyy eikä hinnatkaan ole pilvissä.Suomestakin löytyy miesten hameita esim keltainen ruusu ostin sieltä sellaisen glariattorin mustan hameen eikä ole yhtään naisellisen näköinen.kyllä hame sopii miehillekin aivan mainiosti olen sataprosenttisesti hetero enkä pukeudu hameeseen näyttääkseni naiselta enkä käytä mitään naisten vaatteita minusta hame on vaate niinkuin farkutkin sama kumman vetää jalkaansa. mennän tänäkesänä kaikki hamemiehet kadulle niin kyllä ne haukkujat siitä vähenee saattava jopa itse ruveta käyttämään kun näkevät kuinka hyvän näköisiä miehet hameissa on. Sanoisin vielä teille jotka ette hyväksy kokeilkaa kotona ja tuntekaa se vapaus ja tehkää päätöksenne senjälkeen.Hyvää hamekesää kaikille.


      • Hesekiel
        hameheikki kirjoitti:

        kiva kun on muitakin miehiä jotka tykkää hameista minulla on nytkin farkku hame päällä ja tosi hyvän näkönen ja kiva päällä, ostin tukholmasta kiltin sellaisen aidon siellä on selainen kauppa schottish house sieltä löytyy eikä hinnatkaan ole pilvissä.Suomestakin löytyy miesten hameita esim keltainen ruusu ostin sieltä sellaisen glariattorin mustan hameen eikä ole yhtään naisellisen näköinen.kyllä hame sopii miehillekin aivan mainiosti olen sataprosenttisesti hetero enkä pukeudu hameeseen näyttääkseni naiselta enkä käytä mitään naisten vaatteita minusta hame on vaate niinkuin farkutkin sama kumman vetää jalkaansa. mennän tänäkesänä kaikki hamemiehet kadulle niin kyllä ne haukkujat siitä vähenee saattava jopa itse ruveta käyttämään kun näkevät kuinka hyvän näköisiä miehet hameissa on. Sanoisin vielä teille jotka ette hyväksy kokeilkaa kotona ja tuntekaa se vapaus ja tehkää päätöksenne senjälkeen.Hyvää hamekesää kaikille.

        Olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä. Kyllä hame sopii miehelle. Ostin juuri uudet farkut, joista vaimoni teki minulle erittäin mukavan farkkuhameen. Olen käyttänyt hametta vuosia. Ihmettelenkin miksi meillä on ahdasmielisyyttä pukeutumisen suhteen. Hamehan kesällä ehdottomasti kaikkiein mukavin vaate. Ei se vähennä yhtään miehisyyttä jos pukeutuu hameeseen ja sukkahousuihin/sukkanauhasukkiin. Ainoa ongelma on, ettei miehille valmisteta tai ainakaan
        meikäläisissä kaupoissa ole hameita, jotka olisivat miesten kokoa. Minulla on onneksi vaimo, joka on erittäin hyvä käsitöissä ja valmistaa minulle sopivat hameet. Eipä muuta, kuin moikataan, kun kohdataan kaupungilla, hameessa tietenkin.


      • Hesekiel

        Itse käytän veetiä. Olen ollut siihen ihan tyytyväinen. En suosittele käyttää parranajokonetta, koska se jättää ikävän sängen.


      • hamemies
        Hesekiel kirjoitti:

        Olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä. Kyllä hame sopii miehelle. Ostin juuri uudet farkut, joista vaimoni teki minulle erittäin mukavan farkkuhameen. Olen käyttänyt hametta vuosia. Ihmettelenkin miksi meillä on ahdasmielisyyttä pukeutumisen suhteen. Hamehan kesällä ehdottomasti kaikkiein mukavin vaate. Ei se vähennä yhtään miehisyyttä jos pukeutuu hameeseen ja sukkahousuihin/sukkanauhasukkiin. Ainoa ongelma on, ettei miehille valmisteta tai ainakaan
        meikäläisissä kaupoissa ole hameita, jotka olisivat miesten kokoa. Minulla on onneksi vaimo, joka on erittäin hyvä käsitöissä ja valmistaa minulle sopivat hameet. Eipä muuta, kuin moikataan, kun kohdataan kaupungilla, hameessa tietenkin.

        sinulla on hyvin asiat kun vaimosi hyväksyy sinut hameessa. Meillä siitä syntyy aina mökötystä.


      • hamemies kirjoitti:

        sinulla on hyvin asiat kun vaimosi hyväksyy sinut hameessa. Meillä siitä syntyy aina mökötystä.

        On todellakin sääli, että teillä syntyy mökötystä. Pidän peukkuja, että siippasi siirtyy tälle vuosituhannelle!


      • vakosamettihame
        Hesekiel kirjoitti:

        Itse käytän veetiä. Olen ollut siihen ihan tyytyväinen. En suosittele käyttää parranajokonetta, koska se jättää ikävän sängen.

        Vahvaa farkkukangasta säären puoleenväliin oleva farkkuhame on täysin miehelle sopiva. Itselläni on mm. sellainen. Myos vahvaa vakosamettia olevat korvaavat skottihameen - ovat jopa parempia. Nyt ei vakosametti ilmeisesti ole muodissa. Toki viime yönä näin unen, että olivat jopa tarjouksessa.
        Mielestäni miehelle sopii aivan samat hameet, kuin naisillekin ommellut. Siispä vaateosastoille kylttiin "naisten ja miesten hameet".
        Ostin äskettäin kankaan ja aion ytittää joko itse ommella siitä leningin. Olisiko jollakin tiedossa ompelijaa, joka myos onpelee miehille hameita toiveen mukaan?
        Hameisiin ihastuminen ei millään tavalla ole vähentänyt mielenkiintoani naisiin - päinvastoin.
        Toki täytyy myöntää, että nähdessäni naisen, katson myös minkälainen hame hänellä on. Hyvännäköinen kiihottaa ja johtaa haluun päästä saatille.


    • jotain6

      Jaaha. Kevättä alkaa pukkaamaannäin kirjoitustenkin merkeissä.
      Olishan se varmaan kiva kuljeskella hameessa, mutta helmat
      tuskin heiluisivat. Sen verran tukevaa kangasta pitäisi miesten
      hameen olla.

      Vaikka en minä kyllä jaksa uskoa, että tämä muotia olisi ainakaan
      lähivuosina. Harmi tai ei?

      • xy

        Siitä tulee muotia (siis hameista miehillä) vain yhdellä tavalla, niitä hameita käyttämällä. Cargo tyyppiset hameet ovat täysin unisexejä, eivät juurikaan erotu cargoshortseista. Ja siitä mitä muut ajattelevat ei yleensä tarvitse huolehtia, kukaan ei sano mitään, tiedän kahden kesän kokemuksella.


    • Anonyymi

      Hameet kuuluvat naisille!

    • Anonyymi

      Itselleni tilasin EMP.ltä kiltin,tai kaksikin,ja on ne niin mukavat pitää! Lämpiäisi vain ilmat kun ei vielä oikein kehtaa kiltissä liikkua..Jalkapalloilijan pitkät valkoiset sukat ja ruudukas punainen kiltti..Nam! Onko muita kilttien käyttäjiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3389
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1992
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1901
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1395
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe