Moi. Olen uskaltautunut ulos kumifarkuissa ja useasti ja palaute on ollut myönteistä. Viimeksi Helsingin yössä viikko sitten jouduin kertomaan, miksi kumia ovat housuni.
On kivaa että ihmiset uskaltautuvat kokeilemaan sormillaan, miltä kumi tuntuu...
Latexfarkut
5
813
Vastaukset
- var det dyrt?
Mistäs sellaisia löytää? oliko kalliit?
Itekin olen miettinyt muttei ole tullu vastaan.. ainakaan täällä Keski-Suomen kaupoissa..- Rane
Sukelluspuvussa mäki Tammelan torilla nääs.
- Fettari
http://www.anti-shop.fi/kauppa/product_info.php?cPath=48_134_127&products_id=1260
Siis ovat kumia
- vitnaakkel
jostain syystä aina kun joku teikäläinen kirjoittaa vaatemieltymyksistään, mukana on aina se pakollinen '..palaute on myönteistä'. Paljon teikäläisten viestejä (pakosta) lukeneena tulen väkisellä miettineeksi että sellasilla tyylitajulla, mikä viestien sisällöstä paistaa, on todella vaikeaa kuvitella että kukaan sellasista rehelisyyksissään antaisi myönteistä palautetta.
Toisaalta tulen kans miettineeks että miks teikäläiset aina toitottaa sitä että miten palaute on ollu myönteistä; jos olette kerran niin innokkaita ja rohkeita vaatetuksenne kanssa kun annatte ymmärtää, miks kinuatte palautetta muilta.
Kolmas vaihtoehto tietenkin on, että näitä 'myönteistä palautetta' viestien kirjoittajia ei ole kun yksi tai kaksi mutta nimimerkkejä on niin monta kun on viestejä eri foorumeilla.
Joka tapauksessa, jos vaihtasit levyä välillä, huomaisit että sitä elämää on oman vaatekaapin ja foorumien ulkopuolellakin. - Anonyymi
Ihanat housut, tuntuvat hyvälle, kuten muutkin latex asut. Itsekkin tykkään latex asuista. Arvostelijat saa, ja kannattaa unohtaa. Jokainen pukeutuu millaisiin asuihin haluaa pukeutua, se ei ole toisten asia, eikä kuulu tippaakaan ulkopuolisille. Tiukkapipot pysykööt kotona, ja kiristäköön pantaansa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253