Nordean ulkomaan maksu

huijareita ja juutalaisia

Maksoin laskua Saksaan mulla oli iban jne kaikki tarvittavat, silti ilmeni vasta sitten kun olin hyväksynyt laskun että siitä veloitetaan 16,7€ laskun maksamisesta vaikka sen piti olla maksutonta. Nyt pitää jokaisen ymmärtää kuinka suuria summia nordea tienaa tällä lähes rikollisella menetelmällä.
Minun kohdalla ilmeni vasta maksettuani laskun kuinka paljon nordea "varasti" raivostuin tietenkin näkymätöntä läski osakkeenomistajaa kohtaan. Olisin kyllä selvittänyt kuka on nordean suurin osakkeen omistaja ja mennyt sen kotiin hakemaan rahojani, tällä kertaa ei tarvinut lähteä. Siitä voitte ottaa oppia kannattaa selvittää kenen taskuun rahat menevät ja mennä "kylään" Nyt sain valittaa kun vanha kääkkä akateeminen akka että sain 16,7€ takaisin, hyi saatana kun yrjöttää ihan olis pitänyt olla mies ja lähteä henkilökohtaisesti hakemaan saatavia.

4

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nordean verkkopankin ulkomaanmaksulomakkeessa on sellainen logiikka, että maksu luokitellaan toimitusmaksulliseksi tai "EU-maksuksi" lomakkeelle syötettyjen tietojen perusteella. Pankkikulujen määrä kyllä näkyy näytöllä jo ennen maksun hyväksymistä, mutta voi helposti jäädä huomaamatta. Jos maksaja onnistuu täyttämään lomakkeen siten, että maksu täyttää kaikki EU-maksun kriteerit, se luokitellaan EU-maksuksi, jolloin pankkikulujen määränä näkyy 0,00 euroa. Vaikein kohta lomakkeella on se, kuka maksaa vastaanottajan mahdolliset pankkikulut. Sitä asiaa on täällä hiljattain käsitelty toisessa keskusteluketjussa.

      Sampo-pankin vastaava lomake on logiikaltaan selkeämpi. Siinä voi ensin valita maksutavaksi "EU-maksu". Sen jälkeen lomake pakottaa määrittelemään maksun siten, että se todellakin täyttää EU-maksun kriteerit. Ei siis ole sitä riskiä, että lomakkeen puutteellinen tai virheellinen täyttäminen aiheuttaisi pankkikuluja.

    • Börje Håkansson

      Tervemenoa Tukholmaan hakemaan rahoja takaisin. EU maksusta ei peritä mitään ylimääräisiä kuluja kotimaiseen verrattuna jos on osannut täyttää lomakkeen oikein tai mielummin hoitanut koko setin ilmaiseksi verkkopalvelussa.

      Kaikki eivät vain osaa ja siitä sakotetaan. - Hyvä niin.

      • dafskjlfkj

        jos maksat maksun Ruotsiin kruunuina. Jos maksat euroina, maksu on ilmainen. Minulla on tästä kokemusta OP-pankin kanssa. OP:n maksulomake netissä lienee pankkien paras, selkein ja helpoin täytettävä.


    • ob.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe