Ulla Popken

Katso!

Olen tämän aamupäivän etsinyt netistä hyvännäköisiä XXL-vaatteita ja löysin omaan tyyliini sopivia Ulla Popkenin mallistosta. Suomesta niitä ei saa tilattua, mutta Saksasta ja monesta muustakin maasta saa.
Katso esim. Englannin sivut: /www.ullapopken.co.uk/ Minusta olivat tosi kivan näköisiä, rentoja ja stylejä.

30

26297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxl-

      olispa kivannäköisiä ja kivan hintaisia. Kuka alkais tomaan maahan,hakivat yrittäjää?

    • sopivat hinnat?

      Ei ehkä halvimmasta päästä, mutta isojen on tyydyttävä siihen mitä saa, jos ei käytä ompelijaa.

    • naturlich

      Ulla Popkenia voi tilata myös suomeen,olen tilaillut usein.Suomeen tilattaessa on olemassa toinen sivu joka on www.ullapopken.eu.Tilauksen voi maksaa postiennakolla.

      • laatu?

        on näissä Ulla Popkenin vaatteissa? Entä istuvuus? Laadukkaan vaattenhan tuntee heti, kun päälleen vetää. Jos koko on oikea ja materiaali hyvää sehän yleensä on kuin toinen iho - tietysti edellyttäen että sopii vartalomallille!


      • XXL

        Miten toimitus toimii?
        Entä palautukset, saako rahat helposti takaisin?
        Onko palauttaminen maksutonta?
        Onko lopulliseen hintaan lisätty kaikki kulut?

        Lueskelin sivuilta mutta kun toi enklantin ymmärrys on mitä on...=)


      • fjh
        XXL kirjoitti:

        Miten toimitus toimii?
        Entä palautukset, saako rahat helposti takaisin?
        Onko palauttaminen maksutonta?
        Onko lopulliseen hintaan lisätty kaikki kulut?

        Lueskelin sivuilta mutta kun toi enklantin ymmärrys on mitä on...=)

        Minäkin olen tuolta tilannut. Postikulut Suomeen oli 16,95, eli ei ihan halpaa. Kannattaakin miettiä, tilaako kavereiden kanssa kimpassa, niin saa jaettua postikuluja. Itse olen maksanut ostokset luottokortilla tilausta tehdessä.

        Tilasin myös kuvaston ja se tuli kahden päivän kuluttua siitä, kun netissä laitoin siitä pyynnön!


      • missy**
        fjh kirjoitti:

        Minäkin olen tuolta tilannut. Postikulut Suomeen oli 16,95, eli ei ihan halpaa. Kannattaakin miettiä, tilaako kavereiden kanssa kimpassa, niin saa jaettua postikuluja. Itse olen maksanut ostokset luottokortilla tilausta tehdessä.

        Tilasin myös kuvaston ja se tuli kahden päivän kuluttua siitä, kun netissä laitoin siitä pyynnön!

        tilasin myös postiennakolla 2 ihanaa puseroa Popkenilta, ja odottelen pakettia innolla. Puserot oli makeita ja hintaa tuli yht 115€, postikulujen kanssa.
        Onko tietoa, millainen toimitusaika näillä on?
        Sieltä www-sivuilta löytyi paljonkin tosi kivoja vaatteita, mutta en heti uskaltanut enempää tilata. Ja kokojakin löytyy...Nää jenkkikaupat myös kiinnostais, mutta jotekin kohtuutonta on maksaa tullit jne....eli tää on loistava vaihtoehto meille, jotka ollaan kyllästyneitä H&M, Lindex etc valikoimiin, jotka nykyisin on huonolaatuisia ja mallia teltta....


      • fjh
        missy** kirjoitti:

        tilasin myös postiennakolla 2 ihanaa puseroa Popkenilta, ja odottelen pakettia innolla. Puserot oli makeita ja hintaa tuli yht 115€, postikulujen kanssa.
        Onko tietoa, millainen toimitusaika näillä on?
        Sieltä www-sivuilta löytyi paljonkin tosi kivoja vaatteita, mutta en heti uskaltanut enempää tilata. Ja kokojakin löytyy...Nää jenkkikaupat myös kiinnostais, mutta jotekin kohtuutonta on maksaa tullit jne....eli tää on loistava vaihtoehto meille, jotka ollaan kyllästyneitä H&M, Lindex etc valikoimiin, jotka nykyisin on huonolaatuisia ja mallia teltta....

        Minä olen saanut pakettini parissa viikossa ja laatuun olen ollut tyytyväinen.


    • irminka

      Tervehdys xxl. Käväisin syksyllä Puolassa ja kiertelin tavarataloissa(Galleria)etsimässä naisellisia vaatteita itselleni. Canda on myös hyvä arkivaatteita myyvä liike Puolassa (A and C merkillä) joka on euroopassa tunnettu liikeketju. Löysin myös Ulla Popkenin nimellä olevan liikkeen joita Varsovassa on kaksi kappaletta. Saksassa ja muissa euroopan maissa niitä on kymmenittäin.Ulla Popkenin vaatteet ovat naisellisia,värikkäitä ja kauniita joten rahaa meni mukavasti. Miksi meillä ei ole saatavilla Tämän tyyppisiä vaatteita. Olen kyllästynyt Lindex ja Kappa Ahl tusina tuotantoon.

    • Berlinissä

      Kävin Berliinissä olevassa liikkeessä. Valitettavasti pienimmät kootkin ovat minulle hieman liian suuria, mutta matkakaverini teki paljon loistavia löytöjä! Olen saanut pudotettua kiloja aika reippaasti vuosien varrella joten isokokoisten vaatteiden etsiminen on kyllä tuttua minullekin.

      Vaatteet vaikuttavat laadukkailta, ovat nuorekkaita ja niissä on mitoitukset kohdallaan eli istuvat oikein hyvin. Hinnat olivat mielestäni hyvinkin kohtuullisia.

      Jos vaatteet olisivat sopineet minulle niin olisin ostanut varmasti ja paljon. Minusta tälle liikkeelle olisi Suomessa ehdottomasti kysyntää - toivottavasti joku hoksaa asian ja ryhtyy yrittäjäksi. Näillä vaatteilla saattaisi jopa lyödä rahoiksi...

      • Ihmetellen kummastellen

        Olkoonkin, että suomalainen naispopulaatio on määrällisesti pieni verrattuna Puolaan, Saksaan tai jopa Ruotsiin. Mutta silti, kyllä Suomesta Ulla Popkenin vaatteille ostajia löytyisi, nyt ostokset tehdään turistimatkoilla muissa Euroopan kaupungeissa. En ole löytänyt ko. tuotteita mistään suomalaisesta naisten vaatteita myyvästä liikkeestä. Edelleen suuri harmin aihe tämä sisäänpäin kääntynyt tusinahalpaketjujen suosiminen. Pitääkö nekin eurot viedä Suomesta kokonaisuudessaan ulos?

        Kookaskin voi pukeutua näyttävästi, rennosti, värikkäästi ja tyylikkäästi.

        Joten herätys suomalaiset sisäänostajat ja omistajat, vai oletteko te kaikki kokoa


      • Anonyymi
        Ihmetellen kummastellen kirjoitti:

        Olkoonkin, että suomalainen naispopulaatio on määrällisesti pieni verrattuna Puolaan, Saksaan tai jopa Ruotsiin. Mutta silti, kyllä Suomesta Ulla Popkenin vaatteille ostajia löytyisi, nyt ostokset tehdään turistimatkoilla muissa Euroopan kaupungeissa. En ole löytänyt ko. tuotteita mistään suomalaisesta naisten vaatteita myyvästä liikkeestä. Edelleen suuri harmin aihe tämä sisäänpäin kääntynyt tusinahalpaketjujen suosiminen. Pitääkö nekin eurot viedä Suomesta kokonaisuudessaan ulos?

        Kookaskin voi pukeutua näyttävästi, rennosti, värikkäästi ja tyylikkäästi.

        Joten herätys suomalaiset sisäänostajat ja omistajat, vai oletteko te kaikki kokoa

        Hei, Lorella ja Halonen myyvät Ulla Pookenin vaatteita Suomessa ja nykyään Popkenilla on myös ihan oma liike Hesassa, Topeliuksenkadulla.


    • åsnan

      minulla on Ulla Popken vaatteita. Sisko asuu Saksassa, olen myös itse käynyt yhdessä liikkeessä. IHANIA VAATTEITA IHANILLE NAISILLE: Pitäisi saada liike Suomeen. Ehkä xl-liikkeeet olisivat kiinnostuneita.

    • Ulla P

      Oulun lähellä olevassa Zeppelin-kauppakeskuksessa on avattu Ulla Popkenin liike.

    • 3XL

      Kävin tänään ja ostin heti kolme. Olisi ollut enemmänkin ostettavaa (kerrankin!!!), mutta piti kattoa rahapussiin...
      Menkää !

    • jenamaria

      Ulla Popken shop on muuten nyt tullut Kampin Lorellaan! Tosi kivoja vaatteita oli kun kävin kurkkaamassa.

    • Lorellan hinnoittelu

      Kävinpä mielenkiinnosta katsastamassa Lorellan Popken tarjonnan. Vaatteet on taattua Popken laatua; kivoja, nuorekkaita. Mutta miksi ihmeessä Lorellan pitää hinnoitella ne täysin yli Popkenin omien hintojen. Räikein esimerkki oli farkut, jossa edelleen kiinni alkuperäinen hintalappu useammalla valuutalla (eurot 39,95), eurohinta oli vedetty yli mustalla tussilla ja uudeksi hinnaksi merkitty 79.95 €. Muista hintalapuista oli hintaosio leikattu pois, jotta vertailua ei voi tehdä ! Mielestäni melkoisen räikeää ylihinnoittelua. Kyseiset farkut esim maksavat Popkenin nettimyynnissä juuri tuon 39.95 €.

      Turha siis kuvitella, että kantaisin rahani Lorellaan. Tilaan siis edelleen suoraan Popkenilta !

      Olkaahan tarkkoina, kun teette ostoksia ! Lorella muutenkin hinnoittelee tuotteet aika koviin hintoihin.

      Käykääpä vertailemassa esim Turussa. Isosiskossa erittäin laaja valikoima, edulliseen hintaan ja ystävällinen, asiantunteva palvelu. Jopa pääkaupunkiseudulta kannattaa ajella sinne ostoksille.

    • Eleonora

      Pitää muistaa, että Suomessa ja esim. Saksassa ihan eri verotus ja Suomessa on paljon korkeampi verotus. Ja se nostaa hintoja aika huimasti. Ja mhös kuljettaminen maksaa paljon! Sehän on ihan selvää, että Ulla Popkenin omilla sivuilla on paljon edullisemmat hinnat kuin maahantuodut vaatteet täällä meillä Suomessa. Ja tuosta hintalappujen pois ottamisessa ne varmasti leikataan juuri tuon takia pois että ei tulisi väärin käsityksiä. Ja jo yllä kertomani asioiden takia hinnat ovat kaikissa Suomeen tuoduissa tuotteissa aivan eri hinta, kuin lähtö maassa. Kaikissahan liikkeissä kuten mm.veromodassa on monta eri hintaa lapussa. Ne vain on ehkä selkeämmin merkitty.

      Ja mielestäni sekin pitää muistaa, että yksikään yritys ei elä (kuten Lorella) jos tuotteissa ei ole yhtään katetta. Eikä yksityis yrittäjät pysty mitenkään kilpailemaan massa ketjujen kanssa hinnassa.

      • Lorellasta Popkeniin

        Ymmärrän kyllä, että hinnoissa on "Suomi-lisä", mutta että kehtaavat pyytää tuplahintaa, vaikka saavat tuotteet tukkuhinnoilla. Ja miksiköhän sitten mainitsemani Turkulainen kauppa pystyy myymään edullisilla hinnoilla, vaikka tilaavat kuulemma Saksasta, Tanskasta ja Ranskasta ?! Kyllä Lorella on jo aikaa sitten hinnoitellut itsensä ulos meikäläisen ostoksista !


      • Iloinen Pullukka
        Lorellasta Popkeniin kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, että hinnoissa on "Suomi-lisä", mutta että kehtaavat pyytää tuplahintaa, vaikka saavat tuotteet tukkuhinnoilla. Ja miksiköhän sitten mainitsemani Turkulainen kauppa pystyy myymään edullisilla hinnoilla, vaikka tilaavat kuulemma Saksasta, Tanskasta ja Ranskasta ?! Kyllä Lorella on jo aikaa sitten hinnoitellut itsensä ulos meikäläisen ostoksista !

        Hei

        Kävin itsekkin katsastamassa Shopin josta puhutten ja kivoja ja edullisia vaatteita oli.
        Entinen erä oli jo loppuun myyty ja uutta oli tullut ihan kivasti. Kyllä niissä hinta lapuissa näkui saksan hinta joka oli n.10-15e. enemmän kuin Lorellan hinnoittelema. Ei suinkaan noin paljon kun sanoita, olisiko ollut sitten kyseessä kuitenkin eri malli??
        Ystävällinen myyjä kertoi kyllä, että hinnat ovat n.12% enemmän kuin saksassa kun tulee ne tuonti kulut ja suomen alv:vero eli jos saksan hinta oli 29.90 niin siellä 39.90e. Onhan muissakin kaupoissa monta eri hintaa vaatteiden lapuissa.Kokoja oli aina 64 asti ja myyjä kertoi että tuotevalikoimaa laajennettaan yöpaitohin ja kentiea alusvaatteisiin ym..kun on kuitenkin uusi tuotesarja heille kokeilivat ensin pienemmillä erillä. Ei tuossa minusta ollut mitään selityksen tai ylihinnoittelun makua?? Toki Ulla Popkenin mallisto on isompi "netissä" mutta paikan päällä on kiva kun saa kokeilla...iloista talven jatkoa vain sinne!


    • frau Me

      Hei, kaikki Ulla Popkenin asiakkaat :)

      Itse en ole vielä sieltä tilaamaan päässyt, koska heillä ei ole suomalaisia sivuja, vaikka on esim. ruotsalaiset sivut. En ole vielä ainakaan hankkinut Visaa sen vuoksi, että saisin ostoksia netissä tehdyksi. Toiveissa olisi, että Ulla Popken avaisi meille suomalaisillekin suomalaiset sivut suomalaisten pankkien maksuvaihtoehtoineen.

      Laittakaahan kaikki heille palautetta, että suomalainen sivusto olisi saatava :)!

      Ulla Popkenin katalogeja tippuu kotiin hyvin usein, ja valikoima näyttää siltä, että sieltä löytäisi vaatteet niin teini, kuin seniorikin. Lisäksi heillä on isokokoisia naisten kenkiä, joissa hinta on erittäin kohtuullinen verrattuna Suomessa yleisesti saataviin naisten isokokoisiin kenkiin.

    • rumajalihava

      Ulla Popkenilta ilmoittivat että eivät toimita Suomeen nettikaupasta :(

      • Ihana Lihava

        Ai ei toimita, mikähän siinä on? Olen kuullut monelta, että saavat postissa muutta olisko siinä, että he tilaavat katalogista.
        Sinne sitten Lorellaan on Popkenin vaatteita, mutta pitää toimia nopeasti kokoja on tosi hintsusti(sama asia muissakin vaatteissa), jos haluaa vaatteen samantien. Varsinkin ihan perus t-paitoja niitä edullisia. Kivoja vaatteita kyllä on ja kohtuu hintaisia. Oulussa on kuulemma popkenin pieni liike Zeppelinissä.


      • Tilannut vuosia
        Ihana Lihava kirjoitti:

        Ai ei toimita, mikähän siinä on? Olen kuullut monelta, että saavat postissa muutta olisko siinä, että he tilaavat katalogista.
        Sinne sitten Lorellaan on Popkenin vaatteita, mutta pitää toimia nopeasti kokoja on tosi hintsusti(sama asia muissakin vaatteissa), jos haluaa vaatteen samantien. Varsinkin ihan perus t-paitoja niitä edullisia. Kivoja vaatteita kyllä on ja kohtuu hintaisia. Oulussa on kuulemma popkenin pieni liike Zeppelinissä.

        Toimittavat kyllä nettitilauksia Suomeen. Olen tilannut vuosia heiltä halpoja kivoja vaatteita. Luottokortilla onnistuu, postiennakolla ei enää.


    • poppeliini

      Hei!
      kyllä Popken toimittaa Suomeen, sun tarvii vaan tilata osoitteesta www.ullapopken. eu! Ei siis com tms. vaan eu.
      Olen vuosia tilannut ja ollut pääsääntöisesti tyytyväinen. T-paidat, mahtava hinta& laatu suhde. Paitapuserot kannattaa ostaa totutta isompi kokoisina. Rintaliivit ja uimapuvut erinomaisia,myös hinnoiltaan.

    • Hyvä juttu

      Helsingistä sai Lorellan liikkeestä Ulla Popkenin farkkuhupparin. On aika ihana ja käytän sitä tosi usein.

    • Anonyymi

      Epäluotettava firma. Tuotteiden kuvaukset eivät pidä paikkaansa ja niitä eivät korjaa valituksesta huolimatta.
      Mustan listan firma, oma etu heille tärkein.

      • Anonyymi

        "Epäluotettava firma, oma etu on heille tärkein."
        Tuollaisen nollatasoisen kommentin voi kirjoittaa kuka tahansa, ja vieläpä ilman mitään perusteita tai esimerkkiä kuten tämä Anonyymipelle on tehnyt 2023-01-18 09:06:34

        IHME TYPERYS


    • Anonyymi

      Olen tilannut tuotteita suomeen...palautus pelaa hyvin..tulee ilmoitus kun palautus on saapunut perille...voi maksaa klarnan kautta..ei ongelmia

      • Anonyymi

        Moi! Palautin 2.6. pari tuotetta ja olin käyttänyt Klarnaa maksuväylänä. Kuinka pian sinulle tuli ilmoitus tuotteen palautumisesta. En saa ketään tuolta chatilla kiinni ja puhelinnumero vaatii varmaankin jonkin maanumeron eteen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe