patti naamassa

rtiklk

Aika mitätön on ongelma, mutta auttakaa, jos osaatte! Mulla on jo useamman viikon ollut silmien välissä ihonalainen finni, joka ei näköjään aiokaan puhjeta (ja siis häipyä!). Se on kova ja kohollaan. Ei paljon auta peitivoiteet, kun näkyy se patti silti! Jostain luin, että jos iho on kuiva, niin epäpuhtaudet ei pääse läpi. En tiedä liittyiskö tää siihen. Periaatteessa ihoni ei ole erityisen kuiva, ja kosteutan sitä säännöllisesti. Eli onko kokemuksia vastaavasta?

9

5091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemutaaa a

itelläki on useamman kerran ollu iso patti ,eniten otsassa.
      minulla auttaa kun en ajattele sitä ja enkä koskettele.

• tollanen

patti on TODELLA paskamainen. Voisit kokeilla laittaa hammastahnaa yöksi sen patin päälle. Mä kerran koitin, kun ärsytti niin paljo, ja seuraavana aamuna se patti oli ns.kypsynny että tuli sitä mönjää ulos. Se kyllä kesti parantua jonkun aikaa...laittelin hoitavaa salvaa päälle.

Tai jos sulla on jotain reseptivoidetta (esim.skinoren) niin sillä saat aika hyvin joudutettua se patin pienentymistä.

• olen

jo kokeillut! Eipä ollut mitään vaikutusta -valitettavasti! Mun kokemuksen mukaan se auttaa vasta sitten, kun iho alkaa rikkoutua, eli patti muuttua finniksi.

• nayuta

Onhan noita ollut ja tulee varmaan olemaankin.:/ Katoavat nopeimmin kun niiden antaa rauhassa olla, näprääminen vaan pahentaa. Tuollaiset pahkurat eivät ainakaan mulla tule ulos vaan liukenevat pikkuhiljaa muutamassa päivässä. Saahan ne ulos jos tarpeeksi ruhjoo, mutta jälki ei ole mitenkään nättiä. En ole vielä keksinyt mistä ne mulla tulee.

• Ei rumaa jälkeä.

Ei siitä jää ainakaan mulla rumaa jälkiä, sehän on niin pieni ettei heti ees huomaa. Kun puhkasee ja pikkasen puristaa, niin se tulee ulos sieltä.
        Joskus olen jättänyt sen silleen että en tehnyt mitään, niin aikaa myöten se koteloitu ja jäi keljun näkönen jälki, mutta ei sitä muut huomaa.

• En kärsi.

Mulla joskus ilmenee nitä. Mä otan puhtaan neulan ja puhkaan sen patin, sieltä tulee kuiva pallo.

• !!!

Luulisi että jos menee neulalla sörkkimään, niin se jotenkin vaurioittais ihohuokosia? Mullekkin tuli joskus ihoon ja erityisesti otsaan aivan valtavia patteja, että koko otsa oli aivan turvoksissa. Luulen että ovat hormoniperäisiä, sillä enää ei ole ollut kun oon syönyt e-pillereitä. Olen kyllä käyttänyt myös paljon hellävaraisempia ja kosteuttavampia ihonhoitotuotteita.

• Ilman arpia olen siitä
        !!! kirjoitti:

Luulisi että jos menee neulalla sörkkimään, niin se jotenkin vaurioittais ihohuokosia? Mullekkin tuli joskus ihoon ja erityisesti otsaan aivan valtavia patteja, että koko otsa oli aivan turvoksissa. Luulen että ovat hormoniperäisiä, sillä enää ei ole ollut kun oon syönyt e-pillereitä. Olen kyllä käyttänyt myös paljon hellävaraisempia ja kosteuttavampia ihonhoitotuotteita.

Hei nyt oli kyse siitä pienestä jota sanottiin ennen kivifinni jossa oli kuiva pallo sisällä ja sen sai vaan kun puhkas neulalla ja puristi varovasti sen pois. Yleensä mitä mä olen huomannu niin jos hankaa kasvon ihoa, niin mulle ainakin syntyy sellanen pikkanen kivifinni.

• keskustelupalsta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8073
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4963
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3737
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2960
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      44
      2393
    Aihe