Kuntopyörä avuksi?

tahtoo laihduttaa

Osaako kukaan sanoa paljonko kuntopyörällä pitäisi polkea esim. viikossa/päivässä että siitä olisi laihtumisen kannalta mitään hyötyä?
Riittääkö se edes..
Olen äärettömän laiska lenkille mutta tuota voisin harkita.
Tietenki ruokailu tottumuksia täytyy myös muuttaa.
Painoni on pysynyt samassa jo kauan johtuen varmaan fyysisesti raskaasta työstä mutta painoa saisi lähteä ainakin 10kg pois.

6

2635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikuttaa se mitä

syöt,tai jätät syömättä.Ei siitä haittaakaan ole jos pyöräilet

• Timba . . . .

Hyvä laite on ja joka metri on hyväksi vaikka 10 min päivä. Mutta laiskan ihmisen laite ei kuntopyörä ole. Paljon tylsempää ei olekkaan.

Itse pyöräilen 20 min ja hikilentää ym...harjoitteita.

• borracha
        Timba . . . . kirjoitti:

Hyvä laite on ja joka metri on hyväksi vaikka 10 min päivä. Mutta laiskan ihmisen laite ei kuntopyörä ole. Paljon tylsempää ei olekkaan.

Itse pyöräilen 20 min ja hikilentää ym...harjoitteita.

Kuntopyöräily on minulle loistava kuntoilumuoto, koska olen laiska lähtemään kotoa mihinkään. Jouluna tuon pyörän sain ja olen yrittänyt sillä polkea 3-5 kertaa viikossa, riippuen muista liikunnoista. Poljen yleensä tunnin kerrallaan melko pienellä vastuksella, kun ei lihasten kasvatus ole kuitenkaan tavoitteena. Joskus nostelen käsipainojakin polkiessa, kun muuten kädet jäävät vähän huomiotta.

• qwerqwter

kuinka kauan pitäisi polkea päivässä kuntopyörää, mutta asiaa voi lähestyä toisesta näkökulmasta:

Jos saat kulutettua - kuntopyörää polkemalla tai esim. stepperillä tms. kuntoilulaitteella - runsaat 100 kcal päivässä normaalin energiankulutuksesi lisäksi, se tarkoittaa n. puolta kiloa läskiä kuukaudessa.

• kuntoilulaite

itse ostin marraskuussa ja olen polkenut välillä 20min päivä ja toisinaan 30min päivä. yleensä 5 kertaa viikossa.
      se jälkeen otan aina vatsalihaksia ja vähän käsi painoja. siinä hiki hyvin tasoittuu ja on kiva mennä suihkuun.
      olo on mitä mainioin. kilot kyllä karisee jos vielä hiukan katsoo mitä suuhunsa laittaa.
      tsemppiä.

• tahtoo laihtua

Kiitos vastauksista. Kyllä näitten perusteella laite hommataan. Ja aion käyttää päivittäin. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      125
      4933
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      173
      3742
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      46
      3178
    4. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      21
      3153
    5. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      39
      1697
    6. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      40
      1279
    7. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      38
      1165
    8. Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.

No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      1080
    9. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      23
      1054
    10. Jos hän pyytäisi luokseen!?

Uskaltaisitko mennä?
      Ikävä
      83
      1026
    Aihe