2 mahdollisuus

tyttönen..

mulla on ollut puolen vuoden ajan on/off-suhde mieheni kans. nyt se taitaa olla kuitenkin loppu, koska se luulee että mä oon pettänyt sitä toisen miehen kans,jota en todellakaan ole tehnyt. minusta on vain tullut hyvä kaveri erään miehen kanssa ja siinä kaikki. ainut virhe, jonka mä ite tein, on se, että mä en kertonut miehelleni siitä että mä ja se "toinen mies" ollaan kavereita, mä pelkäsin vähän sen reaktioo kun se on niin ehdoton ja tarkka näissä pettämisjutuisa. sitten se sai kuulla siitä muualta ja syytti mua että olen pettänyt sitä..
mä rakastan tätä miestä yli kaiken ja oon pyytänyt anteeksi kun en kertonut sille ite siitä kaveristani ja oon pyytäny että se antas mulle toisen mahdollisuuden. mahdollisuuden antaa mun näyttää sille että se voi vielä luottaa muhun ja että mä kyllä opiin virheestäni ja eetä tästä lähtien kertoisin sille rehellisesti kaiken tarvittavan.. mut mahdollisuuttaa ei enää kuulemma tule.. mikä nyt eteen? en pysty unohtamaan täät miestä mitenkään...

11

1560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensinnäkin

sä et ole tehnyt mitään väärää, kun et ole häntä pettänyt, etkä varmastikaan sun tarvi jokaikisestä kaveristasi kertoa. ymmärrän kyllä miks miehes on loukkaantunut, mutta toi ei ole kyllä syy jättää.

• tyttönen..

en mä ole itsenikään mielestä tehnyt väärin muutakuin siinä etten kertonut miehelleni tästä kaverisuhteesta, mutta hän ei mitenkään voi uskoa etten ole pettänyt häntä tämän kaverini kanssa.
        tuntuu todella turhauttavalta, kun itse tiedän mitä en ole tehnyt..
        ei kai mulla ole mitään mahdollisuutta saada häntä takaisin, kun se ei usko mua.. :´(

• elämänkoulu

Korkealta ja kovaa tulee elämä iskemään tuollaisiin röhkeilijöihin ja pettäjiin. Herää tähän elämään tai nuku vaan...

• poikanen..

Jos saa tietää että toinen on pettänyt harrastamalla seksiä jonkun kanssa, sen voi hyväksyä, koska seksi on kivaa. Mutta jos saa tietää että toisella on salainen kaveri, sitä ei voi ymmärtää, se on luottamuksen loppu. Kyllä näin on.

• voi..

olla tollasen takia

• mitää..

suhdetta lopettaa

• ei voi
        mitää.. kirjoitti:

suhdetta lopettaa

lopettaa.

• tyttönen..

jos seksiä harrastaa toisen kans niin kyllä se mun mielestä on selkeetä pettämistä.. en vain voi ymmärtää miksi se ei hyväky mulla miespuolisia kavereita vaikka sillä itselläänkin on naisia kavereina..

• ........

tosi hölömö jos ei hyväksy.mä ainakin hyväksyisin.

• tyttönen..

sitä on joskus petetty aika rankasti niin se kai on sillä viä niin hyvin mieles nii sen on vaikeaa luottaa naisiin..

• aasasp

Nyt sä voit antaa peppua sitten sille uudelle "kaverillesi" heheheh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe